Ultimele subiecte
» Legi de conservare
Scris de Vizitator Astazi la 11:18

» Bubuitura de la Galati
Scris de gafiteanu Astazi la 09:05

» Lucrul mecanic - definitie si exemple
Scris de Abel Cavași Astazi la 08:21

» Eterul, eterul
Scris de negativ Astazi la 07:49

» Wernher von Braun ne spune istoria lui Apollo 11
Scris de gafiteanu Mar 15 Aug 2017, 09:08

» Căldură și lucru mecanic
Scris de Abel Cavași Lun 14 Aug 2017, 09:08

» propuneri ...
Scris de Abel Cavași Lun 14 Aug 2017, 07:53

» Hermann Oberth - nascut in Sighisoara
Scris de Pacalici Lun 14 Aug 2017, 06:45

» Mecanica FOIP si actiunea acestuia asupra corpurilor.(secțiunea 4)
Scris de eugen Dum 13 Aug 2017, 09:47

» Ce este sarcina ?
Scris de virgil Dum 13 Aug 2017, 07:54

» INSIDE THE USSR SPACE PROGRAM - SPACE DOCUMENTARY
Scris de Pacalici Sam 12 Aug 2017, 02:46

» "Hiperloop" Romania - sa ne reamintim daca am uitat
Scris de virgil Joi 10 Aug 2017, 07:11

» Startup in Genomics Research
Scris de negativ Mar 08 Aug 2017, 08:26

» Laborator-sa construim impreuna
Scris de eugen Lun 07 Aug 2017, 00:00

» Critica atractiei gravitationale
Scris de virgil_48 Dum 06 Aug 2017, 11:47

» Tesla, omul- munca, geniu, rezultate
Scris de eugen Vin 04 Aug 2017, 19:10

» Stiinta si Tehnica propune:
Scris de eugen Vin 04 Aug 2017, 18:28

» Despre semnificatia masei particulelor.
Scris de Adrian Gheorghe Joi 03 Aug 2017, 17:05

» Teoria lui Virgil, argumente pro și contra
Scris de negativ Joi 03 Aug 2017, 10:34

» Despre ELI-NP
Scris de virgil_48 Joi 03 Aug 2017, 10:15

» Cum se masoara viteza luminii?
Scris de negativ Mar 01 Aug 2017, 15:06

» Inventatori straini
Scris de eugen Sam 29 Iul 2017, 09:15

» Olimpiada Internațională de Matematică a adus României 6 premii
Scris de gafiteanu Vin 28 Iul 2017, 09:49

» PROFILUL CERCETATORULUI...
Scris de scanteitudorel Joi 27 Iul 2017, 19:01

» Confesiunea unei olimpice internaționale la fizică
Scris de gafiteanu Joi 27 Iul 2017, 03:18

» NEWTON
Scris de virgil Mier 26 Iul 2017, 03:54

» Romania, locul 1 intre tarile europene, la Olimpiada Internationala de Fizica din Indonezia.
Scris de Abel Cavași Mar 25 Iul 2017, 13:00

» BRAVO Cavasi!
Scris de gafiteanu Dum 23 Iul 2017, 10:51

» Sa fim sanatosi si dusmanii rapanosi !
Scris de gafiteanu Joi 20 Iul 2017, 13:54

» Teoria Fizicii elicoidale, a lui Abel
Scris de gafiteanu Mier 19 Iul 2017, 21:15

Top postatori
virgil (8210)
 
CAdi (7381)
 
Abel Cavași (6414)
 
Razvan (5565)
 
gafiteanu (5537)
 
Pacalici (5142)
 
virgil_48 (5053)
 
curiosul (4738)
 
scanteitudorel (3627)
 
omuldinluna (2728)
 

Cei care creeaza cel mai des subiecte noi
Abel Cavași
 
Pacalici
 
curiosul
 
CAdi
 
Razvan
 
Dacu
 
meteor
 
virgil
 
scanteitudorel
 
WoodyCAD
 

Cei mai activi postatori ai saptamanii
virgil_48
 
Abel Cavași
 
gafiteanu
 
Pacalici
 
Razvan
 
negativ
 
virgil
 
eugen
 
scanteitudorel
 
cris
 

Flux RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Spune și altora
Cine este conectat?
In total sunt 5 utilizatori conectati: 0 Inregistrati, 0 Invizibil si 5 Vizitatori :: 2 Motoare de cautare

Nici unul

Recordul de utilizatori conectati a fost de 49, Dum 20 Mar 2011, 14:29

Mașinării Lessfuel

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de mm la data de Vin 12 Feb 2010, 13:55

O multime de cercetatori pe cont propriu realizeaza tot felul de generatoare, motoare fara benzina, si chiar aparate de zburat fara combustibil. Energia tuturor acestor inventii este luata din eter, desigur. Iata un automobil american lessfuel ce merge pe baza de magneti si ... aer:
http://peswiki.com/index.php/Directory:Magnetic_Air_Car,_Inc.#
Saitul are si facilitati nenumarate prin care se poate ajunge la tot felul de surse de informare despre "free energy", antigravitatie, si chiar din cele principial "normale" dar deosebite.

Nu numai anglo-americanii sunt preocupati de realizarea de generatoare de energie "din nimic" si de motoare fara combustibili ci si rusii care la modul apasat studiaza aceleasi lucruri, selectandu-le, clasificandu-le si punandu-le in evidenta principiile de functionare. In acest sens utilitar, semnalez celor interesati (si cunoscatori ai unei limbi rasaritene) urmatoarea lucrare:
http://alexfrolov.narod.ru/svoboda.pdf
Pe langa desenele ce nu necesita traducere, se pot selecta si diverse numere de patente, eventual utile pentru cei ce vor sa-si construiasca pe-acasa cate ceva. Sunt cateva pasaje referitoare la teoria lui Kozyrev, la masina/principiul Searl s.a.
Un catalog de produse (moto-generator) perendev gasim aici:
http://www.perendev-power.com/productcatalog.htm
Poate sunt de puteri prea mari...? Alt link (din care l-am gasit pe precedentul):
http://www.faraday.ru/

Dupa cate se vede, competitia a inceput. Cine isi adjudeca prioritatile, cine iese acu-fuga cu produse "lessfuel" la vanzare, deci competitia fabricilor de lessfuel(e) a inceput, cine-i primul are toate sansele sa-si surclaseze adversarii. Inventatorii se calca in picioare sa produca cu toptanul "perpetuume mobile" (interzise pana mai deunazi la OSIM-ul romanesc). Lumea se schimba tare de tot, acuma traim un salt ce s-a amanat timp de o suta de ani prin occultare. Mai sustine cineva teoria conservarii energiei? Cine ar fi crezut!


Ultima editare efectuata de catre mm in Dum 14 Feb 2010, 10:39, editata de 1 ori
avatar
mm
Activ
Activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
10 / 1010 / 10
Răspunde la întrebări :
10 / 1010 / 10
Se exprimă clar :
10 / 1010 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
10 / 1010 / 10
Mulțumit de forum :
1 / 101 / 10
Experimentator<Teoretician :
3 / 103 / 10
Numarul mesajelor : 890
Stare de spirit : pesimist
Puncte : 14022
Reputație comunitate : 387
Reputație de la fondator : 56
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru erudiția sa și pentru profunzimea cercetărilor sale. A creat propriul său forum ( http://cercetareromaneasca.forumgratuit.ro/ ). A fost propus pentru premiere, dar a refuzat premiul.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de george la data de Vin 12 Feb 2010, 18:54

La o prima impresie,propulsia masinii e cu aer comprimat (turbina cu aer).N-an inteles cum fac stocarea aerului.Compresia spera sa o poata face fara combustibili fosili...
Nin declaratiile lor;nu se incalca legea conservarii si nici un alt principiu.

george
Foarte activ
Foarte activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
9 / 109 / 10
Răspunde la întrebări :
9 / 109 / 10
Se exprimă clar :
9 / 109 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
9 / 109 / 10
Mulțumit de forum :
7 / 107 / 10
Experimentator<Teoretician :
9 / 109 / 10
Numarul mesajelor : 1181
Puncte : 13196
Reputație comunitate : 626
Reputație de la fondator : 37
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru preocupările sale din termodinamică.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de mm la data de Vin 12 Feb 2010, 20:01

Dupa descrierea lor are trei rezervoare de aer comprimat. Mai are o baterie cu saruri de silicon (?) de trei ori mai performanta decat una de plumb. Ceea ce era important este si .... secret, dupa cum reiese de aici:
Donovan says that the Tata Motors design uses pistons while the Magnetic Air Car design uses magnetic technology.
Unfortunately, there aren’t any more details available on the Magnetic Air Car at this time.

Adica, Tata Motors foloseste pistoane in timp ce MAC (masina cu aer si magneti) foloseste tehnologie magnetica dar din pacate, nu avem mai multe detalii 'availabile" asupra MAC, in acest moment, zice textul. Evident ca daca era o masina clasica dar cu aer comprimat nu ar fi avut nevoie de magneti si n-ar fi fost secreti. Asta m-a facut sa cred ca e vorba intr-adevar de o masina cu motogenerator magnetic (i-am zis eu) de tipul "perpetuum mobile". Costa 18.000 si e prevazut sa fie lansat in 2010 (ca autoturism, conf. pozei).
avatar
mm
Activ
Activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
10 / 1010 / 10
Răspunde la întrebări :
10 / 1010 / 10
Se exprimă clar :
10 / 1010 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
10 / 1010 / 10
Mulțumit de forum :
1 / 101 / 10
Experimentator<Teoretician :
3 / 103 / 10
Numarul mesajelor : 890
Stare de spirit : pesimist
Puncte : 14022
Reputație comunitate : 387
Reputație de la fondator : 56
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru erudiția sa și pentru profunzimea cercetărilor sale. A creat propriul său forum ( http://cercetareromaneasca.forumgratuit.ro/ ). A fost propus pentru premiere, dar a refuzat premiul.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de george la data de Sam 13 Feb 2010, 06:39

Pentru propulsia autovehicolelor se experimenteaza zeci de noi tipuri de motoare.E foarte greu ca un alt tip de motor sa egaleze macar in performante motoarele cu ardere interna.Consider ca solutia nu e inlocuirea lor ci perfectionarea .Trebuiesc doar ajutate sa realizeze un randament mai mare decat cel actual;nu e imposibil.

george
Foarte activ
Foarte activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
9 / 109 / 10
Răspunde la întrebări :
9 / 109 / 10
Se exprimă clar :
9 / 109 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
9 / 109 / 10
Mulțumit de forum :
7 / 107 / 10
Experimentator<Teoretician :
9 / 109 / 10
Numarul mesajelor : 1181
Puncte : 13196
Reputație comunitate : 626
Reputație de la fondator : 37
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru preocupările sale din termodinamică.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de george la data de Sam 13 Feb 2010, 08:39

Referitor la Lessfuel.Sunt multe secrete...Unul ,pe care mai mult il intuiesc,e un amplificator de debit.Adica aerul de inalta presiune si debit mic intra in dispozitiv,vine in contact cu cel atmosferic si impreuna ies la presiune scazuta si debit mare.Energia interna la iesire este mai mare decat energia interna a aerului de inalta presiune(se insumeaza cu energia interna a aerului preluat din atmosfera).Ramane de vazut cat de mare e castigul.

george
Foarte activ
Foarte activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
9 / 109 / 10
Răspunde la întrebări :
9 / 109 / 10
Se exprimă clar :
9 / 109 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
9 / 109 / 10
Mulțumit de forum :
7 / 107 / 10
Experimentator<Teoretician :
9 / 109 / 10
Numarul mesajelor : 1181
Puncte : 13196
Reputație comunitate : 626
Reputație de la fondator : 37
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru preocupările sale din termodinamică.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de mm la data de Sam 13 Feb 2010, 13:09

Eu cred ca acest motor (i-am zis deja MAC) are randament supraunitar adica e un perpetuum mobile realizat pe baza nenumaratelor inventii/modele realizate de particulari/amatori (in cadrul asa-numitului domeniu "free energy" sau "zero point energy").
Aerul acolo este un intermediar, posibil si sa faca parte din functionarea "motorului magnetic", al carui principiu constructorii nu vor sa-l dezvaluie.
Imi vine greu sa cred, pe de alta parte, ca din suta in suta de km, te opresti ca sa-ti reincarci rezervoarele cu aer sub presiune. Si nici ca rezervoarele sunt suficiente pentru a asigura o autonomie de 400km, asa cum zic ei.
avatar
mm
Activ
Activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
10 / 1010 / 10
Răspunde la întrebări :
10 / 1010 / 10
Se exprimă clar :
10 / 1010 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
10 / 1010 / 10
Mulțumit de forum :
1 / 101 / 10
Experimentator<Teoretician :
3 / 103 / 10
Numarul mesajelor : 890
Stare de spirit : pesimist
Puncte : 14022
Reputație comunitate : 387
Reputație de la fondator : 56
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru erudiția sa și pentru profunzimea cercetărilor sale. A creat propriul său forum ( http://cercetareromaneasca.forumgratuit.ro/ ). A fost propus pentru premiere, dar a refuzat premiul.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de george la data de Sam 13 Feb 2010, 20:59

Incerc sa intrleg ce e cu acest motor.Am cautat sa vad ce e acela amplificator de debit si am gasit http://www.aerodin.ro/
E vorba de un ajutaji Coanda in care un debit primar poate fi amplificat de
1,5-5-7-20-100 de ori...

george
Foarte activ
Foarte activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
9 / 109 / 10
Răspunde la întrebări :
9 / 109 / 10
Se exprimă clar :
9 / 109 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
9 / 109 / 10
Mulțumit de forum :
7 / 107 / 10
Experimentator<Teoretician :
9 / 109 / 10
Numarul mesajelor : 1181
Puncte : 13196
Reputație comunitate : 626
Reputație de la fondator : 37
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru preocupările sale din termodinamică.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de george la data de Dum 14 Feb 2010, 22:19

Amplificatorul de debit pare a fi poanta intregului sistem.Merita vazut si "tub Venturii",curgerea turbulenta.Motoru magneto-elegtric cred ca e doar un motor cu randament sporit.Mai cred ca acumulatorul electric este incarcat in timpul mersului...

george
Foarte activ
Foarte activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
9 / 109 / 10
Răspunde la întrebări :
9 / 109 / 10
Se exprimă clar :
9 / 109 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
9 / 109 / 10
Mulțumit de forum :
7 / 107 / 10
Experimentator<Teoretician :
9 / 109 / 10
Numarul mesajelor : 1181
Puncte : 13196
Reputație comunitate : 626
Reputație de la fondator : 37
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru preocupările sale din termodinamică.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de nic la data de Lun 15 Feb 2010, 20:02

Salut,
... cred ca energia viitorului va fi eterul, stiintific energia punctului zero.

nic
Activ
Activ

Se încadrează în topic :
7 / 107 / 10
Demonstrează ce spune :
9 / 109 / 10
Răspunde la întrebări :
10 / 1010 / 10
Se exprimă clar :
10 / 1010 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
10 / 1010 / 10
Mulțumit de forum :
0 / 100 / 10
Experimentator<Teoretician :
0 / 100 / 10
Numarul mesajelor : 793
Puncte : 11914
Reputație comunitate : 351
Reputație de la fondator : 23
Mesaj de la fondator : Utilizator apreciat
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de mm la data de Mar 16 Feb 2010, 20:32

Ajutajul Coanda si amplificarea debitului, dupa cate stiu, nu insemna si amplificarea puterii. Da, un jet de aer proiectat tangent pe o suprafata curba atrage, antreneaza un mare volum de aer pe acel extrados, pana la de 100 ori mai mare dar nu-mi vine a crede ca absoarbe si energie din ... eter.
avatar
mm
Activ
Activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
10 / 1010 / 10
Răspunde la întrebări :
10 / 1010 / 10
Se exprimă clar :
10 / 1010 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
10 / 1010 / 10
Mulțumit de forum :
1 / 101 / 10
Experimentator<Teoretician :
3 / 103 / 10
Numarul mesajelor : 890
Stare de spirit : pesimist
Puncte : 14022
Reputație comunitate : 387
Reputație de la fondator : 56
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru erudiția sa și pentru profunzimea cercetărilor sale. A creat propriul său forum ( http://cercetareromaneasca.forumgratuit.ro/ ). A fost propus pentru premiere, dar a refuzat premiul.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de george la data de Mier 17 Feb 2010, 06:52

Eterul intr-un ajutaj Coanda este aerul.Stim ca F=mv^2 Avem:
-debit aspirat Da cu masa ma
-debit primar Dp cu masa mp
-debit evacuat De cu masa me
-viteza Dp=Vp
-viteza De=Ve
De=Da+Dp De/Dp=100 me=ma+mp
Daca facem Fe=Fp=> Vp=100Ve; Ma indoesc sa fie asa.
Daca Vp<100Ve =>Fe>Fp.
Emergia rezultata provine din diferenta de temperatura dintre aspiratie si evacuare.
Sper sa nu fi gresit.

george
Foarte activ
Foarte activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
9 / 109 / 10
Răspunde la întrebări :
9 / 109 / 10
Se exprimă clar :
9 / 109 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
9 / 109 / 10
Mulțumit de forum :
7 / 107 / 10
Experimentator<Teoretician :
9 / 109 / 10
Numarul mesajelor : 1181
Puncte : 13196
Reputație comunitate : 626
Reputație de la fondator : 37
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru preocupările sale din termodinamică.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de george la data de Mier 17 Feb 2010, 07:53

Am gresit la calcul..., v e de fapt v^2...Refac dupa amiaza.

george
Foarte activ
Foarte activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
9 / 109 / 10
Răspunde la întrebări :
9 / 109 / 10
Se exprimă clar :
9 / 109 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
9 / 109 / 10
Mulțumit de forum :
7 / 107 / 10
Experimentator<Teoretician :
9 / 109 / 10
Numarul mesajelor : 1181
Puncte : 13196
Reputație comunitate : 626
Reputație de la fondator : 37
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru preocupările sale din termodinamică.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de george la data de Joi 18 Feb 2010, 06:02

Incerc sa-mi dau seama daca acest ajutaji poate aduce si un castig de putere.
Datele de care dispun sunt insuficiente...,vreau sa fie adevarat.Daca e adevarat,atunci e ceea ce-mi lipsea.Pot obtine,fara consum de energie din exterior,comprimari mari(cat suporta materialul).Utilizarea presiunilor ridicate necesita conditii speciale.Acest ajutaji simplifica problrma;daca obtin si un plus de putere...

george
Foarte activ
Foarte activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
9 / 109 / 10
Răspunde la întrebări :
9 / 109 / 10
Se exprimă clar :
9 / 109 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
9 / 109 / 10
Mulțumit de forum :
7 / 107 / 10
Experimentator<Teoretician :
9 / 109 / 10
Numarul mesajelor : 1181
Puncte : 13196
Reputație comunitate : 626
Reputație de la fondator : 37
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru preocupările sale din termodinamică.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de nic la data de Joi 18 Feb 2010, 08:07

Salut,
@george a scris:Incerc sa-mi dau seama daca acest ajutaji poate aduce si un castig de putere.
Datele de care dispun sunt insuficiente...,vreau sa fie adevarat.Daca e adevarat,atunci e ceea ce-mi lipsea.Pot obtine,fara consum de energie din exterior,comprimari mari(cat suporta materialul).
,george, energia in plus trbuie luata deundeva, chiar din eter daca este posibil. Noul patrunde greu... oameni de stiinta sunt conservatori, nu vor sa riste in a suscine o teorie noua sau veche, abandonata, cum este teoria eterului. ... si totusi... se va sparge gheata... cititi, va rog.

http://www.descopera.ro/dnews/4431731-tehnologia-ozn-ne-ar-putea-scoate-din-criza-energetic

OZN-urile daca exista si exista, utilizeaza cu totul altfel de energie, care sfideaza intalegerea noastra.
Aplicatii ale bobinei lui Nikola Tesla;

http://www.next-energy.ru/index.php?option=com_seyret&Itemid=73&task=videodirectlink&id=27

Sa auzim si de bine.

nic
Activ
Activ

Se încadrează în topic :
7 / 107 / 10
Demonstrează ce spune :
9 / 109 / 10
Răspunde la întrebări :
10 / 1010 / 10
Se exprimă clar :
10 / 1010 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
10 / 1010 / 10
Mulțumit de forum :
0 / 100 / 10
Experimentator<Teoretician :
0 / 100 / 10
Numarul mesajelor : 793
Puncte : 11914
Reputație comunitate : 351
Reputație de la fondator : 23
Mesaj de la fondator : Utilizator apreciat
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de mm la data de Joi 18 Feb 2010, 10:40

Un lobbyst nu trebuie sa ne spuna ca "daca o sa vrea", "candva", "poate ca" Obama ne va comunica "oficial" ca exista OZN-uri si milioane de alte civilizatii. Pentru ca deja milioane de oameni stiu acest lucru, e plin internetu' de inventii ale unor oameni simpli care obtin energie din nimica precum si acest gruzin. Generatorul de "energie din nimic" de tip Tesla se gaseste pe internet ca si toate patentele sale.
Cred ca urmatorul link ii poate ajuta pe cei ce doresc sa stie mai mult sau sa-si construiasca oarece pe-acasa:

http://www.rexresearch.com/1index.htm

De la antigravitatie si generatoare de "energie din nimic" la automobile lessfuel, aeroplane, alchimie sau agricultura, se gaseste aici o documentare de exceptie, pe toate gusturile.
avatar
mm
Activ
Activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
10 / 1010 / 10
Răspunde la întrebări :
10 / 1010 / 10
Se exprimă clar :
10 / 1010 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
10 / 1010 / 10
Mulțumit de forum :
1 / 101 / 10
Experimentator<Teoretician :
3 / 103 / 10
Numarul mesajelor : 890
Stare de spirit : pesimist
Puncte : 14022
Reputație comunitate : 387
Reputație de la fondator : 56
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru erudiția sa și pentru profunzimea cercetărilor sale. A creat propriul său forum ( http://cercetareromaneasca.forumgratuit.ro/ ). A fost propus pentru premiere, dar a refuzat premiul.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de mm la data de Vin 19 Feb 2010, 09:23

Incercand sa-ti raspund intrebarii daca un ajutaj Coanda aduce/sau nu/ un castig de putere, am gasit acest site f. interesant unde gasim o mare diversitate de inventii-aplicatii ale acestui efect:

http://www.rexresearch.com/coanda/1coanda.htm

Acum ca mi-ai atras atentia, am urmarit daca la "suctiune" apare un castig dar nu am putut sa-mi dau seama. Inclin sa cred ca da insa e posibil sa fie de valoare mica, astfel ca trecut nebagat in seama. In orice caz din lista lunga de aplicatii din link incep sa inteleg de ce constructorii automobilului de la inceputul acestui topic au ales "aerul".
Linkul de mai sus provine din altul ce cuprinde o galerie a unui mare numar de inventatori de "lessfuele" (va rog sa "rasfoiti" si voi fisele acestor inventatori si sa spuneti care v-au placut mai mult):

http://www.rexresearch.com/gallery/gallery.htm

As mai adauga un filmulet care m-a impresionat. Un nene si-a dotat autoturismul personal cu un motor magnetic, de fapt un generator magnetic de "energie din nimic". Ce-mi place la acest filmulet e ca are toate explicatiile tehnice esentiale (datorita rusilor care l-au supraimprimat/completat).

http://www.youtube.com/watch?v=ycodzsURyRc&NR=1
avatar
mm
Activ
Activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
10 / 1010 / 10
Răspunde la întrebări :
10 / 1010 / 10
Se exprimă clar :
10 / 1010 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
10 / 1010 / 10
Mulțumit de forum :
1 / 101 / 10
Experimentator<Teoretician :
3 / 103 / 10
Numarul mesajelor : 890
Stare de spirit : pesimist
Puncte : 14022
Reputație comunitate : 387
Reputație de la fondator : 56
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru erudiția sa și pentru profunzimea cercetărilor sale. A creat propriul său forum ( http://cercetareromaneasca.forumgratuit.ro/ ). A fost propus pentru premiere, dar a refuzat premiul.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de george la data de Sam 20 Feb 2010, 08:53

mm,multumesc,le voi studia amanuntit.Consider ca efectu Coanda are multe secrete nestiute de mine sau nedescoperite.
Daca ajutajul Coanda ar functiona ca transformator pneumatic (fara castig de putere) atunci,la un raport de amplificare a debitului de 100,scaderea presiunii ar fi foarte mare si sectiunea ajutajului mult marita.
Am inteles ca ,in timpul acestui proces are loc o incalzire a aerului refulat ce poate ajunge si pana la o diferenta de 100 grade.Incalzirea denota faptul ca are loc o compresie(se poate calcula usor presiunea rezultata functie de temperatura).Eu sper intr-un castig de putere,unul substantial.Altfel,de ce e pus acest dispozitiv pe masina Lessfuel?Care e sursa free pe aceasta masina;ajutajul,motorul magnetic sau ambele?
Ceva ma face sa cred ca motorul magnetic in cauza nu ofera randament supraunitar...Mai mult ca sigur,au in atentie acest motor dar,nu-l vad capabil sa fir pus pe o instalatie mobila,in stadiul actual.

george
Foarte activ
Foarte activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
9 / 109 / 10
Răspunde la întrebări :
9 / 109 / 10
Se exprimă clar :
9 / 109 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
9 / 109 / 10
Mulțumit de forum :
7 / 107 / 10
Experimentator<Teoretician :
9 / 109 / 10
Numarul mesajelor : 1181
Puncte : 13196
Reputație comunitate : 626
Reputație de la fondator : 37
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru preocupările sale din termodinamică.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de mm la data de Sam 20 Feb 2010, 15:04

-Fara indoiala ca motorul magnetic cu randament supraunitar (produce de 5...10 ori mai multa energie decat consuma) a fost realizat da mai multi inventatori, in mai multe variante (ca dovada, le gasim pe internet). Acesta de care vorbim, cu aer, e posibil sa fie o inventie noua de-a lor si la care aerul sa joace un rol de amplificare precum ai zis.
-In ce priveste amplificarea debitului de 100X, nu sunt sigur; din ce-mi amintesc, Coanda zicea de 20...30 de ori.
avatar
mm
Activ
Activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
10 / 1010 / 10
Răspunde la întrebări :
10 / 1010 / 10
Se exprimă clar :
10 / 1010 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
10 / 1010 / 10
Mulțumit de forum :
1 / 101 / 10
Experimentator<Teoretician :
3 / 103 / 10
Numarul mesajelor : 890
Stare de spirit : pesimist
Puncte : 14022
Reputație comunitate : 387
Reputație de la fondator : 56
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru erudiția sa și pentru profunzimea cercetărilor sale. A creat propriul său forum ( http://cercetareromaneasca.forumgratuit.ro/ ). A fost propus pentru premiere, dar a refuzat premiul.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de george la data de Sam 20 Feb 2010, 19:37

Posibil,un plus de putere sa fie obtinut de ansamblul ajutaj-turbodetentor.
Turbo,produce lucru mecanic pe baza energiei interne a fluidului de lucru.Amplificarea debitului inseamna si amplificarea energiei interne a fluidului de lucru prin aport de masa.U=mRT.Totul ar fi clar daca am sti marimile
intrare/iesire ale unui ajutaj.

george
Foarte activ
Foarte activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
9 / 109 / 10
Răspunde la întrebări :
9 / 109 / 10
Se exprimă clar :
9 / 109 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
9 / 109 / 10
Mulțumit de forum :
7 / 107 / 10
Experimentator<Teoretician :
9 / 109 / 10
Numarul mesajelor : 1181
Puncte : 13196
Reputație comunitate : 626
Reputație de la fondator : 37
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru preocupările sale din termodinamică.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de george la data de Lun 22 Feb 2010, 22:24

In prezentarea Mașinării Lessfuel exista multa intoxicare, atat din partea firmei cat si din partea celor ce-si dau cu parerea.
Daca motorul magnetic are un randament supraunitar ce rost mai are compresorul, ajutajul si turbodetentorul?
Eu consider ca in ajutaj, energia cinetica se conserva. Este amplificata energia interna...

george
Foarte activ
Foarte activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
9 / 109 / 10
Răspunde la întrebări :
9 / 109 / 10
Se exprimă clar :
9 / 109 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
9 / 109 / 10
Mulțumit de forum :
7 / 107 / 10
Experimentator<Teoretician :
9 / 109 / 10
Numarul mesajelor : 1181
Puncte : 13196
Reputație comunitate : 626
Reputație de la fondator : 37
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru preocupările sale din termodinamică.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de nic la data de Mar 23 Feb 2010, 13:20

@mm a scris:Un lobbyst nu trebuie sa ne spuna ca "daca o sa vrea", "candva", "poate ca" Obama ne va comunica "oficial" ca exista OZN-uri si milioane de alte civilizatii.
Un lobby-st, prin activitatea lui apără interesele unui anumit grup din care poate face si el parte, sau este platit… deci pot fi interese de a renumta la energia convenționala, ceace nu-mi vine sa cred.
Ce contează ca știm cu toții mai mult sau mai puțin de fenomenul OZN, daca nu se recunoaste oficial si nu este acceptat de stiinta contemporana (oficiala) Stinta oficiala cauta viata extraterestra prin meteoriti, pe Luna sau nu stiu unde, in loc sa o caute pe Pamant…
@mm a scris:Generatorul de "energie din nimic" de tip Tesla se gaseste pe internet ca si toate patentele sale.

Degeba sunt pe internet generatoare tip Tesla cat si multe altele… daca nu sunt in magazine pentru a le cumpara. DE CE? Cumpar aparatul, cu o intretinere minina sau deloc imi incalzesc, iluminez si multe altele dintr-un apartament. Nu ar fi minunat?
Nu trebuie schimbat ceva in conceptia generala omenirii? Cine sa o inceapa? Cei mai mari conducatori ai lumii, oameni de stiinta cu o mare reputatie mondiala. Degeaba o fac multi pe internet, raman doar vorbe…

Sa auzim si de bine.

nic
Activ
Activ

Se încadrează în topic :
7 / 107 / 10
Demonstrează ce spune :
9 / 109 / 10
Răspunde la întrebări :
10 / 1010 / 10
Se exprimă clar :
10 / 1010 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
10 / 1010 / 10
Mulțumit de forum :
0 / 100 / 10
Experimentator<Teoretician :
0 / 100 / 10
Numarul mesajelor : 793
Puncte : 11914
Reputație comunitate : 351
Reputație de la fondator : 23
Mesaj de la fondator : Utilizator apreciat
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de mm la data de Mar 23 Feb 2010, 14:55

Generatoarele Tesla de energie din nimic exista de 100 de ani, chiar aici pe forum il avem pe Kapanadze, f.f. clar. Iata o traducere (personala Very Happy) a unui interviu pe care l-a dat Kapanadze:
Iata ce zice Kapanadze:
Aici: http://hghltd.yandex.net/yandbtm?url=http%3A%2F%2Fwww.next-energy.ru%2Findex.php%3Foption%3Dcom_content%26view%3Darticle%26id%3D84%253Atk%26catid%3D25%253Athe-project%26Itemid%3D2&text=%D1%E2%EE%E1%EE%E4%ED%E0%FF%20%E3%F0%F3%E7%E8%FF%20%CA%E0%EF%E0%ED%E0%E4%E7%E5&qtree=Ky2Xvig2zixX0iPq2Uc4MWmjxY3b72YRe0bowu7OFKMyKczMOVaknPZipgCon4qAhbxf3s6JadBZ%2BR1paJflvH%2FT1ru7bBF7bahSTPfETZWpc2gnj8QG4aqqZCfUvbxD%2F4gc7gYycofvgjl4%2FfyeLq%2FkxUQhFCp0YKmycMUeYB%2FIQgRx3p2YV8sU5WwBZ%2FH3MmPVEagwdHmCD%2B7uGNxmzeDFxf3uTQT8x%2FttrfDUtgyDVeaYvo%2FUhB5%2BUBdYquG3zK%2BV5zN5lBddtGeqV8GPHSQN49X%2FUpDREzizuVVfhJSk2zhOP5yybVPSnkLu1%2FWcx0Is9UwbUj3iXnZcVKpIoc1i4boJqhm%2BGBDnpw162JOjvrLc2rwdnJqwNjki8KIFhHD2Kf9aGH7A7zOXfN12vOEqe8ECfkCt2WStCehyZwcE8kh8F9x%2Fgwo6AL1ri9SW%2BFRyKWd0mMMNqQu6AAXvx5nH5t%2BDyAOtyhjawmDzSk9U3X%2BNTVmXjmDqK07oXeSe0rVg%2FTBAaunu%2FlGHP9Zz5NI29%2BDYVi8psv9vElOj5CfFt3s9Ir4qKHyNdrFDBWIZDeY%2B6mIlLIJut50jkWpq597py5sxBx2r

-Este architect,
-Stie fizica din ce-a facut la scoala,
-Inventia nu e a lui ci a lui Tesla.

-Cine se intereseaza de inventie?
-Aici in Gruzia, nimeni asa ca m-am dus in Turcia unde am patentat inventia, pe urma cu turcii am semnat o intelegere sa le fac 10 megawatnuiu electrostantii (el-centrale de ord. megawatilor putere) , am inceput lucrul si dupa aia a aparut un oarecare MINDELI . Multi bani si nervi mi-am pierdut in lupta cu el. Eu m-am intors in Gruzia si Mindeli sta in Turcia si se gandeste cum sa scoata el energie din spatiu.

-Cine s-a mai interesat?
-Europeni, vestici, etc si am construit o varianta portabila cu care am demonstrat in fata lor ca functioneaza (la “patriarhia” televiziunii – banuiesc ca la TV gruzina).
[Aia au recunoscut ca functioneaza. A vazut toata sefimea dar din partea autoritatilor, “noli”, adica nimic, nici o miscare. Ca sa vezi ! (sac!)]
-Pravitelistvo s-a interesat?
-Da, in 2003, Mihail Saakasvili si Zurabom Jvania, au venit la mine acasa, s-a taiat/interupt/ curentul in tot raionul (cum era si la noi, cu Raioane si cu Regiuni…), ca sa se dovedeasca [ca nu fura curent din pamant de la inalta tensiune (am vazut si un articol denigrator la adresa lui)], iar eu am aprins un televizor si un bec [cu dispozitivu’ ca-n raion nu mai era curent; ha, ha! ]. Si dupa aia’, …nimic! Zice Kapanadze.


Ca sa vezi! De aici si din alte asemenea imprejurari ce s-au derulat in ultima suta de ani cu sute de alti "inventatori", neaveniti pentru putere, ce concluzie poate sa traga orisicine?
Una f. clara! F. logica si finala. Ca puterea ce ne tine pe-aici pe Pamant "in control" nu a dorit sa dea curs accesului la energie gratis. Si a facut acest lucru in diverse moduri, cel mai important fiind ca nici o intreprindere/fabrica/firma"foiciala"/ nu a avut voie sa fabrice asa ceva, in serie, adica sa ne indeplineasca dorinta, nic. Ce se-ntelege prin "n-a avut voie" ca cine e "puterea" sau alte asemenea intrebari nu ne intereseaza ci luam doar realitatea cruda, bruta. Pentru fiecare inginer e clar, poa' sa-si faca fiecare motare lessfuel si generatoare Tesla, dupa nevoi si dupa pricepere, "pe genunchi", "dupa ureche", nu conteaza. Ca daca un arhitect poate electronica aceea, un inginer poate si mai bine.
Ai vazut, "Pravitelistvo" din Gruzia (sa nu-mi spui ca n-aveau nevoie de energie gratis!) a vazut ca "se poate" dar n-au facut absolut nimic! Turcii, cand (sefii) au observat ca incepe construirea unor ... zece centrale de "megawati" au scos la inaintare pe un oarecare cu sarcina sa "inabuse" treaba care incepuse oficial (si n-o mai puteau intoarce pe linie oficiala ca se faceau de ras).
[Poate adresa asta de sait e prea lunga]
avatar
mm
Activ
Activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
10 / 1010 / 10
Răspunde la întrebări :
10 / 1010 / 10
Se exprimă clar :
10 / 1010 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
10 / 1010 / 10
Mulțumit de forum :
1 / 101 / 10
Experimentator<Teoretician :
3 / 103 / 10
Numarul mesajelor : 890
Stare de spirit : pesimist
Puncte : 14022
Reputație comunitate : 387
Reputație de la fondator : 56
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru erudiția sa și pentru profunzimea cercetărilor sale. A creat propriul său forum ( http://cercetareromaneasca.forumgratuit.ro/ ). A fost propus pentru premiere, dar a refuzat premiul.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de george la data de Sam 27 Feb 2010, 05:43

Cei de la Magnetic_Air_Car se pare ca sunt doar pirati ai tehnicii;nu ei sint adevaratii detinatori de brevet si nu au nici licenta.Probabil nu vor decat sa vanda ceva ce nu le apartine (licente).

george
Foarte activ
Foarte activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
9 / 109 / 10
Răspunde la întrebări :
9 / 109 / 10
Se exprimă clar :
9 / 109 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
9 / 109 / 10
Mulțumit de forum :
7 / 107 / 10
Experimentator<Teoretician :
9 / 109 / 10
Numarul mesajelor : 1181
Puncte : 13196
Reputație comunitate : 626
Reputație de la fondator : 37
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru preocupările sale din termodinamică.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de mm la data de Sam 27 Feb 2010, 11:48

Tot ce se poate, sa fie pirati. Dar daca ne gandim si la interesul nostru personal, nu cred ca cine produce un automobil fara consum de energie ne intereseaza ci sa-l putem cumpara la pret redus si sa ne rezolvam problemele personale.
Daca stau sa-mi amintesc bine, si Microsoft l-a piratat pe Apple. Si?.... Nu traim intr-o lume cinstita, piratii sunt cei mai de frunte in lumea noastra. Putem da si exemple "locale".
avatar
mm
Activ
Activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
10 / 1010 / 10
Răspunde la întrebări :
10 / 1010 / 10
Se exprimă clar :
10 / 1010 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
10 / 1010 / 10
Mulțumit de forum :
1 / 101 / 10
Experimentator<Teoretician :
3 / 103 / 10
Numarul mesajelor : 890
Stare de spirit : pesimist
Puncte : 14022
Reputație comunitate : 387
Reputație de la fondator : 56
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru erudiția sa și pentru profunzimea cercetărilor sale. A creat propriul său forum ( http://cercetareromaneasca.forumgratuit.ro/ ). A fost propus pentru premiere, dar a refuzat premiul.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de george la data de Sam 27 Feb 2010, 19:44

Timpul e cel mai bun rezolvitor;el ne va spune daca aceasta masina e sau nu viabila sau daca n-a fost decat o cacealma.In tot trebuie sa existe un sambure de adevar.Trebuie sa apreciem multitudinea de noi solutii care sunt aplicate.Pe mine personal ma atras amplificatorul pneumatic caruia ii voi face loc in studiile mele.Din toata aceasta mare de incercari ceva viabil trebuie sa rasara...

george
Foarte activ
Foarte activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
9 / 109 / 10
Răspunde la întrebări :
9 / 109 / 10
Se exprimă clar :
9 / 109 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
9 / 109 / 10
Mulțumit de forum :
7 / 107 / 10
Experimentator<Teoretician :
9 / 109 / 10
Numarul mesajelor : 1181
Puncte : 13196
Reputație comunitate : 626
Reputație de la fondator : 37
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru preocupările sale din termodinamică.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Generator Hydro-Magnetic

Mesaj Scris de mm la data de Joi 13 Mai 2010, 11:38

Autor Oleg V. Gritskevitch, Vladivostok, ceva academician.

Generatorul meu hidro-magnetic este un generator de producere a curentului gratis [free], de banda larga [large-scaled]. Generatorul poate echipa vehicule grele de transport ca: autobuze, camioane, nave, locomotive si avioane. [tancuri nu?] Atata doar ca generatorul trebuie facut suficient de compact ca sa incapa pe automobile. [Fara probleme! zic eu]

In generator se intampla conversia campurilor electrice direct in curent.
Schematic, generatorul e un trafo electrostatic, sau cu alte cuvinte, un multiplicator de voltaj electrostatic. S-au construit trei protoripuri. Primul, prea mic, in Vladivostok. Al treilea, si ultimul prototip, a generat continuu electricitate, cu exceptia cand a trebuit sa i se incorporeze niste ameliorari, din 1992 pana in ianuarie 1997, in Armenia.
Acesta [al treilea], genera direct curent la 6.800 A la 220 V, adica ~1,5MW. Puterea de intrare fiind de aprox. 1% din cea de iesire. [Fain, nu?] Puterea minima debitata era de 500 kw, maxima era 2.500 kw (in timpul iernii datorita unei raciri mai bune). Toroidul generatorului cantarea 900 kg si avea aprox. 2 m diametru [nu se jucau]. Apa de racire [adusa] prin tevi de cupru circula [cred ca-l "spala"] in jurul toroidului. Caldura din apa de racire era recuperata cu un schimbator de caldura. Temp. de lucru: 36oC.

Se mai dau si alte amanunte [mai putin desenele de executie care ne-ar fi fost de folos]. Retinem urmatoarele:

Principalele procese din GT MHD sunt:
*Un generator pe principiul electrostatic Van-der-Graaf, unde banda solida [de material] izolant a fost schimbata cu una lichida [apa distilata 18.000.000 Ohmi/cm];
*Are loc o spalare continua a electronilor de suprafata;
*Au loc transformari Coulomb;
*Are un transformator de joasa frecventa cu o singura spira/bara (cu infasurare primara) [ce] lucreaza ca infasurare coaxiala [?] cu 4 puncte de rezonanta [?], si energie ce duce substanta inauntru [??]; cu proprietati rezonante f. inalte;
*[cred ca] Fenomene cavitationare electrostatice apar in apa.

Costuri de fabricatie estimate: 500 D[olari]/kw; sunt competitive cu acelea ale unei centrale nucleare: 5.000 D/kw, sau ale unei mori de vant - 4.000 D/kw, etc.
O centrala nucleara produce putere la 1,5 centi/kw, una pe carbune la 1,8 centi/kw, una pe gaz natural la 3,4 centi/kw si pe hidrocarburi - 4 centi/kw. Generatorul asta produce la 0,1 centi/kw, fara a fi necesar fuel si fara poluare. Iata si brevetul:
avatar
mm
Activ
Activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
10 / 1010 / 10
Răspunde la întrebări :
10 / 1010 / 10
Se exprimă clar :
10 / 1010 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
10 / 1010 / 10
Mulțumit de forum :
1 / 101 / 10
Experimentator<Teoretician :
3 / 103 / 10
Numarul mesajelor : 890
Stare de spirit : pesimist
Puncte : 14022
Reputație comunitate : 387
Reputație de la fondator : 56
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru erudiția sa și pentru profunzimea cercetărilor sale. A creat propriul său forum ( http://cercetareromaneasca.forumgratuit.ro/ ). A fost propus pentru premiere, dar a refuzat premiul.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de nic la data de Joi 13 Mai 2010, 22:15

DEGEABA, dacă nu se pun în aplicare.

nic
Activ
Activ

Se încadrează în topic :
7 / 107 / 10
Demonstrează ce spune :
9 / 109 / 10
Răspunde la întrebări :
10 / 1010 / 10
Se exprimă clar :
10 / 1010 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
10 / 1010 / 10
Mulțumit de forum :
0 / 100 / 10
Experimentator<Teoretician :
0 / 100 / 10
Numarul mesajelor : 793
Puncte : 11914
Reputație comunitate : 351
Reputație de la fondator : 23
Mesaj de la fondator : Utilizator apreciat
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de mm la data de Dum 16 Mai 2010, 21:13

Nu stim noi ca se pun in aplicare! Iata exemplul lui Joe Flynn care a creat diverse aplicatii (motoare, generatoare) pe baza simplului efect de atragere a magnetilor.
A facut cercetare vreo 25 ani, a investit cateva milioane de dolari si a pornit o productie de serie (cred). Ofera la vanzare o gama larga de motoare-generatoare de la cele mai mici la cele mari (5 w.... 10 kw). Iata un link:
http://www.flynnresearch.net/products/PPMT%20Products.htm
Probabil ca datorita tehnologiei si materialelor aceste motoare produc numai de 3,5 ori mai multa energie decat consuma.
avatar
mm
Activ
Activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
10 / 1010 / 10
Răspunde la întrebări :
10 / 1010 / 10
Se exprimă clar :
10 / 1010 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
10 / 1010 / 10
Mulțumit de forum :
1 / 101 / 10
Experimentator<Teoretician :
3 / 103 / 10
Numarul mesajelor : 890
Stare de spirit : pesimist
Puncte : 14022
Reputație comunitate : 387
Reputație de la fondator : 56
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru erudiția sa și pentru profunzimea cercetărilor sale. A creat propriul său forum ( http://cercetareromaneasca.forumgratuit.ro/ ). A fost propus pentru premiere, dar a refuzat premiul.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de mm la data de Lun 05 Iul 2010, 18:16

Am discutat aici, si am vizionat, generatorul de energie din ... nimic, al lui Kapanadze. Banuiesc ca unii cititori si-ar fi dorit sa-si faca si ei pe-acasa asa-ceva. Pentru doritorii de acest tip stau la dispozitie urmatoarele linkuri, unde se dau schemele electronice amanuntite ale generatorului:
http://jnaudin.free.fr/kapagen/k32.gif
http://jnaudin.free.fr/kapagen/index.htm
Sursa aceasta, http://jnaudin.free.fr, a mai fost indicata in acest topic si, eu unul, o recomand inaintea sutelor de alte saituri, pe acest subiect, deoarece se dau amanunte constructive cat de amanuntite posibil (ceea ce la sutele de saituri, de care am pomenit, se cam lasa-n ceata).
Ca pentru un nespecialist in electro, ce ma aflu, datele prezentate in cele doua linkuri mi se par faine. Energia provine in principal din trafo-ul cu aer (de tip Teslea), banuiesc ca specialistii in electro se descurca cu datele acestea.
avatar
mm
Activ
Activ

Se încadrează în topic :
9 / 109 / 10
Demonstrează ce spune :
10 / 1010 / 10
Răspunde la întrebări :
10 / 1010 / 10
Se exprimă clar :
10 / 1010 / 10
Binevoitor :
9 / 109 / 10
Disciplinat :
10 / 1010 / 10
Mulțumit de forum :
1 / 101 / 10
Experimentator<Teoretician :
3 / 103 / 10
Numarul mesajelor : 890
Stare de spirit : pesimist
Puncte : 14022
Reputație comunitate : 387
Reputație de la fondator : 56
Mesaj de la fondator : Utilizator foarte apreciat pentru erudiția sa și pentru profunzimea cercetărilor sale. A creat propriul său forum ( http://cercetareromaneasca.forumgratuit.ro/ ). A fost propus pentru premiere, dar a refuzat premiul.
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Re: Mașinării Lessfuel

Mesaj Scris de Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum