Ultimele subiecte
» Tesla, omul- munca, geniu, rezultate
Scris de mm Astazi la 00:35

» Ce determină decizia și transmiterea impulsului electric?
Scris de Forever_Man Ieri la 10:01

» Critica atractiei gravitationale
Scris de virgil_48 Ieri la 07:53

» Directia Curbilinie
Scris de virgil_48 Mier 26 Feb 2020, 17:02

» Ce este FOIP?
Scris de virgil_48 Lun 24 Feb 2020, 10:49

» Motorul cu free energy
Scris de virgil Lun 24 Feb 2020, 08:13

» Analiza noțiunii de "Direcție Curbilinie"
Scris de virgil_48 Dum 23 Feb 2020, 20:30

» Pamantul Plat - dovezi, fotografii
Scris de Razvan Dum 23 Feb 2020, 11:48

» Două corpuri cu temperaturi diferite
Scris de theMisuser Dum 23 Feb 2020, 10:53

» Legi de conservare (2)
Scris de Vizitator Vin 21 Feb 2020, 08:50

» Despre votul pozitiv sau negativ
Scris de Dacu Dum 16 Feb 2020, 07:08

» Judecarea celor care încalcă "Forma actualizată a Regulamentului"
Scris de Dacu Sam 15 Feb 2020, 16:57

» Despre ecuaţiile lui Maxwell
Scris de Abel Cavaşi Joi 13 Feb 2020, 14:58

» Care este cel mai simplu şi mai general model al realităţii?
Scris de Forever_Man Mier 12 Feb 2020, 10:46

» Orice vector are un triedru Frenet
Scris de virgil_48 Vin 07 Feb 2020, 07:26

» Ce este realitatea?
Scris de mm Joi 06 Feb 2020, 19:33

» Mecanica FOIP si actiunea acestuia asupra corpurilor.(secţiunea 4)
Scris de virgil_48 Mier 05 Feb 2020, 09:03

» Aparitii la momentul mortii
Scris de Dacu Lun 03 Feb 2020, 17:35

» Soarele in High Definition
Scris de gafiteanu Sam 01 Feb 2020, 23:50

» Lucrul mecanic - definitie si exemple (Secţiunea 2)
Scris de virgil_48 Vin 31 Ian 2020, 20:01

» Despre ceva.
Scris de curiosul Joi 30 Ian 2020, 20:01

» Sabloanele mele LaTex
Scris de virgil_48 Sam 18 Ian 2020, 23:31

» Laborator-sa construim impreuna
Scris de scanteitudorel Sam 18 Ian 2020, 19:34

» Dacă linia nu ar fi o dreaptă, cum ar descoperi asta Ştiinţa actuală?
Scris de mm Sam 18 Ian 2020, 17:39

» Legile Fizicii din interiorul unei găuri negre trebuie să fie echivalente cu cele din exteriorul acesteia
Scris de virgil Mar 14 Ian 2020, 09:27

» Distribuția vitezelor într-un gaz omogen la echilibru termodinamic
Scris de CAdi Dum 12 Ian 2020, 09:44

» Problemă despre gauri negre
Scris de gafiteanu Sam 04 Ian 2020, 18:58

» Ce este cu moderatorul?
Scris de gafiteanu Sam 04 Ian 2020, 02:07

» Alexandru Duru Quebec Canada
Scris de virgil_48 Joi 02 Ian 2020, 12:05

» Urări de sărbători
Scris de scanteitudorel Mier 01 Ian 2020, 07:19

Top postatori
virgil (9763)
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
CAdi (8092)
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
virgil_48 (7253)
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
Abel Cavaşi (7124)
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
gafiteanu (6769)
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
Razvan (5748)
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
curiosul (5589)
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
Pacalici (5571)
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
scanteitudorel (4744)
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
negativ (3044)
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 

Cei care creeaza cel mai des subiecte noi
Pacalici
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
Abel Cavaşi
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
curiosul
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
CAdi
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
Dacu
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
Razvan
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
meteor
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
scanteitudorel
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
virgil
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
gafiteanu
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 

Cei mai activi postatori ai lunii
Dacu
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
virgil_48
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
mm
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
virgil
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
Abel Cavaşi
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
gafiteanu
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
Forever_Man
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
eugen
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
negativ
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
gendaniel
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 

Cei mai activi postatori ai saptamanii
virgil_48
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
eugen
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
mm
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
Forever_Man
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
virgil
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
gafiteanu
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
Abel Cavaşi
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 
curiosul
EmDrive - Pagina 17 Vote_lcapEmDrive - Pagina 17 Voting_barEmDrive - Pagina 17 Vote_rcap 

Flux RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Spune şi altora
Cine este conectat?
In total sunt 9 utilizatori conectati: 0 Inregistrati, 0 Invizibil si 9 Vizitatori :: 2 Motoare de cautare

Nici unul

Recordul de utilizatori conectati a fost de 49, Dum 20 Mar 2011, 14:29

EmDrive

Pagina 17 din 18 Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Urmatorul

In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty EmDrive

Mesaj Scris de CAdi la data de Dum 28 Sept 2014, 19:19

Rezumarea primului mesaj :

Si totusi se misca....(E pur si mouve )

EmDrive - Pagina 17 Emdrive



Teoria este foarte simpla :
Energia se masoara in Joule ,
Intr-un recipient ,ajutaj, cutie etc. volumul se masoara in m.c. (metrii cubi sau m^3).
Dar  1Joule =1Nm .Vom avea deci pentru energia produsa in acea cutie ,
energia Joules/m^3  de unde rezulta :
Nm/m^3  si dupa simplificare rezulta N/m^2,  adica Pascali ,care este o unitate de presiune.
Deci practic campul electromagnetic poate da nastere la tractiune, conform
principiului actiunii si reactiunii...
Deci ideea ar fi ,cum transformam campul magnetic produs intr-un ajutaj intr-o
forta de tractiune (care da nastere la miscare )?

CAdi
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 8092
Puncte : 39939
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos


EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de scanteitudorel la data de Mar 01 Ian 2019, 20:16

@CAdi a scris:Forta de tractiune maxima Fthrust max=1.54KN/kw (deci mult marita)
Adica 1540 N / 1000 W si randamentul =1,54

scanteitudorel
Foarte activ
Foarte activ

Numarul mesajelor : 4744
Data de inscriere : 20/02/2015

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de CAdi la data de Mar 01 Ian 2019, 20:34

Asa spun ei in linkul postat .Dar ai vazut cat este frecventa? 1.5 GHz !

CAdi
Foarte activ
Foarte activ

Numarul mesajelor : 8092
Data de inscriere : 16/02/2011

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de virgil_48 la data de Mar 01 Ian 2019, 22:47

Sunteti oameni cu pregatire si preferinte in domeniul electrotehnicii
si asta dezbateti: frecvente, unde, circuite, pulsatii, etc.
Dar dispozitivul acesta are rolul de a produce tractiune, deci alcatuirea
lui trebuie sa concorde cu mecanica. Atata timp cat nu ai o explicatie
fiabila pentru modul in care produce o forta sau o suita de impulsuri
intr-o singura directie, inseamna ca iti pierzi timpul.
Daca dispozitivul da rezultate practice, dar explicatia necesita renuntarea
la un principiu solid al mecanicii elementare in favoarea unor fantezii,
nici nu mai merita sa-ti bati capul sa intelegi cum functioneaza.
Este vorba pe undeva de o mistificare sau de o eroare.
Un dispozitiv complet inchis, care nu ejecteaza nimic material intr-un
singur sens, ca motorul jet, nu poate produce tractiune. Impulsul il
produce masa x viteza. Adica masa aruncata cu viteza in directia opusa.

virgil_48
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 7253
Puncte : 28780
Data de inscriere : 03/12/2013

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de eugen la data de Mar 01 Ian 2019, 23:05

Efectul de tractiune calculat matematic

Din diagrama de mai jos si datele tale, CAdi, rezulta un numar extrem de mare de reflexii electromagnetice interioare. De asemenea rezulta o putere amplificata pe impuls, extrem de mare.
Formula fortei de tractiune din diagrama lui Shawyer este cu rosu, T este simbolul folosit pentru forta de tractiune.
Matematic rezulta ca per kilowatt se obtine o amplificare de putere cu foarte multe zerouri...
Ma intreb daca intr-adevar conditiile tehnice de racire, strapungere electrica, etc sunt posibile de realizat in conditiile invocate de rezultatele pretinse...
Un nivel de camp electric de energie foarte mare pe o zona de EM Drive presupune potential electric foarte inalt, care se lasa cu efecte vizibile de descarcari plasmatice, etc. Din tot ce am vazut pana acum poze sau video, par experimente la rece...cu performante mici...secretizate?
EmDrive - Pagina 17 A4294910

eugen
Moderator
Moderator

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2793
Puncte : 24733
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de eugen la data de Mar 01 Ian 2019, 23:25

Newton-3, curenti eterici  in spatiu versus curenti in material

Virgil_48,
Daca vom intelege mai bine undele, vom descoperi si acel jet eteric care face propulsia. Numai ca acel jet eteric nu e ca la rachetele lui von Braun...
Carcasa Em Drive se continua electromagnetic afara cu radiatie emisa, asa cum electrodul radiant al cuptorului cu microunde se continua cu oscilatiile din cuptor.
Mediul eteric elastic permite prin oscilatii electromagnetice curenti eterici ( jeturi daca vrei) care oscileaza in unde stationare. Acesti curenti dau noduri si ventre. Cand curg unul spre altul dau ventre de potential. Nodurile de potential sunt unde acesti curenti sunt maximi.
Propulsia se realizeaza prin Newton -3 ca reactie intre curenti eterici si curentii interni din carcasa.
Este intelegerea mea dar nu cer nimanui sa fie neaparat de acord cu mine.

eugen
Moderator
Moderator

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2793
Puncte : 24733
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de CAdi la data de Mier 02 Ian 2019, 00:04

Eugen, nu am timp acum sa postez, dar am verificat formula lui Shawyer.
Am gasit ceva interesant.Maine daca am timp o postez si o vom discuta.
Daca nu, ramane pe alta data.
Te voi ruga sa ma ajuti la unele neclaritati.

Inca ceva ,acum am vazut ce ai postat.
Cum i-am mai spus si lui Tudorel sunt doua aspecte de analizat aici:
Levitatia si propulsia.

CAdi
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 8092
Puncte : 39939
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de scanteitudorel la data de Mier 02 Ian 2019, 05:10

@CAdi a scris:Asa spun ei in linkul postat .Dar ai vazut cat este frecventa? 1.5 GHz !
CAdi , am glumit . Nu poti sa calculezi randamentul dintre forta si energie electrica .
Foarte greu este sa comprimi hidrogenul molecular . Se consuma multa energie .
scanteitudorel
scanteitudorel
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4744
Puncte : 20033
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de virgil_48 la data de Mier 02 Ian 2019, 08:30

@eugen a scris:Newton-3, curenti eterici  in spatiu versus curenti in material

Virgil_48,
Daca vom intelege mai bine undele, vom descoperi si acel jet eteric care face propulsia. Numai ca acel jet eteric nu e ca la rachetele lui von Braun...
Carcasa Em Drive se continua electromagnetic afara cu radiatie emisa, asa cum electrodul radiant al cuptorului cu microunde se continua cu oscilatiile din cuptor.
Mediul eteric elastic permite prin oscilatii electromagnetice curenti eterici ( jeturi daca vrei) care oscileaza in unde stationare. Acesti curenti dau noduri si ventre. Cand curg unul spre altul dau ventre de potential. Nodurile de potential sunt unde acesti curenti sunt maximi.
Propulsia se realizeaza prin Newton -3 ca reactie intre curenti eterici si curentii interni din carcasa.
Este intelegerea mea dar nu cer nimanui sa fie neaparat de acord cu mine.
Sper sa fie o explicatie realista si nu nevoia evidenta de a
explica ceva neclar. Am sa citesc cu interes in continuare acest
topic, dar eu nu pot uita ca forta si impulsul, au primul dintre
cei doi factori MASA.  m x a si m x v.

virgil_48
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 7253
Puncte : 28780
Data de inscriere : 03/12/2013

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de CAdi la data de Mier 02 Ian 2019, 08:42

@scanteitudorel a scris:
@CAdi a scris:Asa spun ei in linkul postat .Dar ai vazut cat este frecventa? 1.5 GHz !
CAdi ,  am  glumit  .  Nu poti  sa  calculezi  randamentul dintre   forta  si energie  electrica  .
Foarte  greu este  sa  comprimi hidrogenul molecular .  Se  consuma  multa  energie .

Eu m-am referit la faptul ca s-au obtinut 1540Newtoni /1000Wati dupa ce initial s-au obtinut
1.2 miliNewtoni/Kw.
Tu te gandesti la tot felul de .....Ce legatura are hidrogenul molecular ?


Ultima editare efectuata de catre CAdi in Mier 02 Ian 2019, 08:52, editata de 1 ori

CAdi
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 8092
Puncte : 39939
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de CAdi la data de Mier 02 Ian 2019, 08:48

Eugen,
Cand m-am referit la impedanta si la rezistor m-am gandit ca pilotii viitorului
vehicol spatial bazat pe motorul EmDrive sa aiba posibilitatea sa modifice
forta de tractiune si deci acceleratia din cabina de comanda.
Pentru acest lucru m-am gandit la un reostat care sa modifice parametrii
curentului electric inainte de a ajunge la magnetron si prin urmare si
numarul de electroni care ajung de la catod la anod...

CAdi
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 8092
Puncte : 39939
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de scanteitudorel la data de Mier 02 Ian 2019, 09:54

@CAdi a scris:
@scanteitudorel a scris:
@CAdi a scris:Asa spun ei in linkul postat .Dar ai vazut cat este frecventa? 1.5 GHz !
CAdi ,  am  glumit  .  Nu poti  sa  calculezi  randamentul dintre   forta  si energie  electrica  .
Foarte  greu este  sa  comprimi hidrogenul molecular .  Se  consuma  multa  energie .

Eu m-am referit la faptul ca s-au obtinut 1540Newtoni /1000Wati dupa ce initial s-au obtinut
1.2 miliNewtoni/Kw.
De   lucrul  acesta  mi-am  dat  seama  din prima .  Inca  nu  am  uitat  ce  am  scris  mai   inainte  referitor  la randamentul  dispozitivului  EmDrive .
Tu te gandesti la tot felul de .....  postari  ale  tale ...Ce legatura are hidrogenul molecular ?
Legatura,    cu ceea  ce  ai scris  mai inainte  si de  care  ai  uitat.
Adica   asta :  
   Re: EmDrive
Mesaj Scris de CAdi la data de Lun 31 Dec 2018, 21:20

Galeata este racita cu hidrogen lichid.
Deja s-a ajuns la a treia generatie de EmDrive cu forte de tractiune
mult mai mari.
Am sa va dau amanunte, alta data, ca vine revelionuuuuu....
scanteitudorel
scanteitudorel
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4744
Puncte : 20033
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de CAdi la data de Mier 02 Ian 2019, 21:19

Hidrogenul lichid serveste la racirea galetii.
Deoarece temperatura este foarte ridicata el se transforma in hidrogen (gaz)
care se pierde in spatiu ,pentru ca pierzi prea multa energie ca sa-l recomprimi.
Ce legatura are acest lucru cu randamentul? Nu este nici un randament aici.
Din cauza aceasta timpul de lucru al motorului este limitat in prezent la 2.5 ore...
Alimentarea cu energie electrica este secretul, dar cred ca vor folosi un reactor nuclear
adaptat navelor spatiale care va transforma caldura in energie electrica
si care se afla in faza finala de proiectare si executie la NASA , numit KRUSTY.

CAdi
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 8092
Puncte : 39939
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de virgil_48 la data de Mier 02 Ian 2019, 23:22

@CAdi a scris:Hidrogenul lichid serveste la racirea galetii.
Deoarece temperatura este foarte ridicata el se transforma in hidrogen (gaz)
care se pierde in spatiu ,pentru ca pierzi prea multa energie ca sa-l recomprimi.
Ce legatura are acest lucru cu randamentul? . . . . .
Poate ca nu se "pierde" aiurea ci printr-un adjutaj. Si atunci
EmDrive devine propulsie cu hidrogen gazos, iar galeata
foloseste ca sa incalzeasca hidrogenul lichid. Ce tare !!!
Asta este mai logic.

virgil_48
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 7253
Puncte : 28780
Data de inscriere : 03/12/2013

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de gafiteanu la data de Joi 03 Ian 2019, 02:27

Emisia de unde EM produce un recul asupra dispozitivului care a lansat radiatia. Exact ca la pusca sau tun sau mitraliera.  Valoarea impulsului depinde si de raportul maselor. Dorim sa emitem fotoni cu masa=energie cat mai mare, iar dispozitivul emitator sa aibe masa cat mai mica.
Pt aceasta putem experimenta in conditii de imponderabilitate in Cosmos, efectul emisiei luminii asupra unei diode LED alimentata cu o mica baterie.
Conditiile de mai sus sunt cat de cat indeplinite si sunt mult superioare dispozitivului prezentat in inceputul postarii.  Energia=masa fotonului luminii LED este mult mai mare decat cea a fotonului de cativa GHz emis de magnetron. Iar masa diodei emitatoare LED este mult mai mica decat a acelui greoi EMdrive.  Castigam in ambele conditii.
Sa propunem celor de la NASA sa faca acest experiment romanesc in cosmos cu micul si ingeniosul nostru dispozitiv de doi bani, ca atata costa, un ban LEDul si un ban bateria. Oare dioda LED va deveni un glont si va capata in scurt timp o viteza considerabila, chiar apropiata de viteza luminii ?
Dar nu e nevoie sa experimentam in Cosmos, putem si pe Pamant intro incinta potrivita de sticla vidata. Suspendam in interiorul ei LEDul cu un fir lung si vedem daca se misca invers luminii emise.
Printrun sistem de oglinzi ingenios putem reintoarce lumina in zona LEDului pe care e fixata inca o oglinda receptoare si iar s-o evacuam pe directia initiala..Oare vom avea un jet cumulativ, ce va da perpetuum mobile ?
Traznaia prezentata mai sus daca ar fi adevarata, oare n-ar trebui ca atunci cand fotonii EM mai puternici trec prin moleculele de aer, sa le deplaseze si sa faca o gaura temporara ? Stim ca fotonii razelor X sau laser fac ravagii prin molecule si atomi.
Hai baietii, v-am dat idei sa luati si voi un Nobel de milioane, cheltuind doar doi bani.

_________________
“Toată lumea se plânge că nu are memorie, dar nimeni nu se vaită că nu are logică.” (La Rochefoucauld)

gafiteanu
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue0 / 100 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Prenume : Vaxile
Numarul mesajelor : 6769
Puncte : 28821
Data de inscriere : 13/06/2011
Obiective curente : 0)-Fondator "Asociatia Fostilor Cercetatori Stiintifici".
1)-Stiinta camuflata in bascalie pentru tonti. Imi perfectionez stilul bascalios.
2)-Să-mi schimb sexul. Transplant cu altul mai vârtos. Si care să stie si carte.


Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de scanteitudorel la data de Joi 03 Ian 2019, 08:51

@CAdi a scris:Hidrogenul lichid serveste la racirea galetii.
Deoarece temperatura este foarte ridicata el se transforma in hidrogen (gaz)
care se pierde in spatiu ,pentru ca pierzi prea multa energie ca sa-l recomprimi.
Ce legatura are acest lucru cu randamentul? Nu este nici un randament aici.
Din cauza aceasta timpul de lucru al motorului este limitat in prezent la 2.5 ore...
Alimentarea cu energie electrica este secretul, dar cred ca vor folosi un reactor nuclear
adaptat navelor spatiale care va transforma caldura in energie electrica
si care se afla in faza finala de proiectare si executie la NASA , numit KRUSTY.

@CAdi a scris:Nu este nici un randament aici.
Dar  hidrogenul inainte   de-a fi  folosit   la  racirea  galetii cum a   ajuns  in  stare   lichida   ?  Nu  s-a   consumat   energie  pentru transformarea   lui  ? Ca  nu  mai  ai  posibilitati  sa-l  aduci  din nou  la  starea  lichida , asta   este  alta  poveste.
Toate   masinile , dispozitivele  de  transformare  etc.  pentru   a  vedea  cat   de  eficiente   sunt  trebuie  sa  le  calculezi  randamentul . Daca   acesta   este   ca   vai  de  mama   lui ,  atunci  la   gunoi  cu  el   si  concepe   altul   mai  bun.

Mama ei de fizica.
scanteitudorel
scanteitudorel
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4744
Puncte : 20033
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de CAdi la data de Vin 04 Ian 2019, 21:25

@scanteitudorel a scris:
@CAdi a scris:Nu este nici un randament aici.
Dar  hidrogenul inainte   de-a fi  folosit   la  racirea  galetii cum a   ajuns  in  stare   lichida   ?  Nu  s-a   consumat   energie  pentru transformarea   lui  ? Ca  nu  mai  ai  posibilitati  sa-l  aduci  din nou  la  starea  lichida , asta   este  alta  poveste.
Toate   masinile , dispozitivele  de  transformare  etc.  pentru   a  vedea  cat   de  eficiente   sunt  trebuie  sa  le  calculezi  randamentul . Daca   acesta   este   ca   vai  de  mama   lui ,  atunci  la   gunoi  cu  el   si  concepe   altul   mai  bun.

Mama  ei  de    fizica.

Randamentul la EmDrive in cazul de fata este n=Pu/Pc
(Puterea utila supra puterea consumata)
Inca odata, ce legatura are hidrogenul molecular aici?
Tu consumi curent, deci ai  puterea electrica consumata (Pc)
si obtii o forta Fthrust(forta de tractiune) ,care actioneaza pe o anumita distanta d,
deci obtii lucru mecanic util (Lu) pe care daca il imparti la timpul cat actioneaza forta
rezulta puterea utila (Pu).
Mama ei de fizica.

CAdi
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 8092
Puncte : 39939
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de eugen la data de Vin 04 Ian 2019, 22:50


Ipoteza


In desenul de mai jos este figurata o unda stationara, in interiorul cavitatatii rezonante, cu nodurile pe fetele opuse.
Dar ar trebui sa fie desenata inca o unda , decalata cu landa/4 .
Adica la rezonanta undele de tensiune si curent sunt decalate cu landa/4.

A doua unda nedesenata se poate deduce din prima , prin decalare cu landa/4, ceea ce explica minimizarea desenului la o singura unda.
In opinia mea unda de tensiune produce tractiune daca are ventrul (maxim) pe fete.
Daca autorul a vrut sa sugereze prin desen unda de tensiune, in opinia mea in faza aceasta nu se produce tractiune, ci doar este faza de amplificare putere in numarul de reflexii controlat.
Nu cunosc mecanismul in toata sofisticaria, dar banuiesc ca in momentul limitarii duratei impulsului,cand unda are amplitudinea ceruta,  printr-un artificiu electronic se schimba faza undei, cu ventre de tensiune pe fete laterale.
Atunci se produce si tractiunea, odata cu emisia electromagnetica, unda stingandu-se amortizat, pana la amorsarea altei unde de la alt magnetron.

Rationamentul mi-a fost inspirat de rezultatele din experimentele Tesla, Biefeld-Brown, etc care au sugerat efecte de propulsie la campuri electrice foarte puternice.


EmDrive - Pagina 17 Captur10

eugen
Moderator
Moderator

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2793
Puncte : 24733
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de scanteitudorel la data de Sam 05 Ian 2019, 06:02

@CAdi a scris:
@scanteitudorel a scris:
@CAdi a scris:Nu este nici un randament aici.
Dar  hidrogenul inainte   de-a fi  folosit   la  racirea  galetii cum a   ajuns  in  stare   lichida   ?  Nu  s-a   consumat   energie  pentru transformarea   lui  ? Ca  nu  mai  ai  posibilitati  sa-l  aduci  din nou  la  starea  lichida , asta   este  alta  poveste.
Toate   masinile , dispozitivele  de  transformare  etc.  pentru   a  vedea  cat   de  eficiente   sunt  trebuie  sa  le  calculezi  randamentul . Daca   acesta   este   ca   vai  de  mama   lui ,  atunci  la   gunoi  cu  el   si  concepe   altul   mai  bun.

Mama  ei  de    fizica.

Randamentul la EmDrive in cazul de fata este n=Pu/Pc
(Puterea utila supra puterea consumata)
Inca odata, ce legatura are hidrogenul molecular aici?
Tu consumi curent, deci ai  puterea electrica consumata (Pc)
si obtii o forta  Fthrust(forta de tractiune) ,care actioneaza pe o anumita distanta d,
deci obtii lucru mecanic util (Lu) pe care daca il imparti la timpul cat actioneaza forta
rezulta puterea utila (Pu).
Mama ei de fizica.
Ti-am  mai  explicat  ca    tu ,   iti uiti  propriile  postari.
Intr-o postare  anterioara  virgil_48  te-a intrebat   daca metalul  folosit , nu  se  distruge din  cauza  temperaturii   ridicate .  Si  tu  ai  scris  ca  acesta   este  racit  cu  hidrogen  lichid , iar  eu  ti-am  scris  ca ; pentru  a transforma hidrogenul  molecular  in  hidrogen  lichid  se   consuma  multa  energie   si  asta   reduce  valoarea   randamentului .  Functioneaza  la   parametri  normalii  EmDrive , fara  sa  fie   racit cu hidrogen  lichid ? Da   sau  nu  ?
@CAdi a scris:Inca odata, ce legatura are hidrogenul molecular aici?
Deci  ;  atunci cand  ei in calcul randamentul,  introduci  si  aceasta  energie  consumata  chiar  daca a  fost  consumata  pe  Pamant  si   nu in   spatiul   Cosmic.
scanteitudorel
scanteitudorel
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4744
Puncte : 20033
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de virgil_48 la data de Sam 05 Ian 2019, 08:15

@eugen a scris:
Ipoteza


In desenul de mai jos este figurata o unda stationara, in interiorul cavitatatii rezonante, cu nodurile pe fetele opuse.
Dar ar trebui sa fie desenata inca o unda , decalata cu landa/4 .
Adica la rezonanta undele de tensiune si curent sunt decalate cu landa/4.
. . . . .
EmDrive - Pagina 17 Captur10
Crezi ca experimentand cu unde sonore produse in interiorul galetii,
in locul celor electromagnetice, s-ar putea obtine tractiune ?

virgil_48
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 7253
Puncte : 28780
Data de inscriere : 03/12/2013

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de virgil_48 la data de Sam 05 Ian 2019, 09:01

@gafiteanu a scris:Emisia de unde EM produce un recul asupra dispozitivului care a lansat radiatia. Exact ca la pusca sau tun sau mitraliera.  Valoarea impulsului depinde si de raportul maselor. . . . .
Dom Profesor, am impresia ca ai neglijat cel putin doua aspecte in
acest scurt citat:
1. Emisia de unde EM este creditata a nu avea masa. Eu stiu ca nu
este adevarat, dar trebuia sa mentionezi ceva ca sa se inteleaga.
Fiindca fara masa nu obtii nici un recul!
2. Pusca sau mitraliera au in majoritatea cazurilor orificiul de iesire
a glontului liber. Daca este infundat ca la dispozitivul EmDrive, e de
rau ! Fiindca glontul este materie obisnuita, nu poate trece printr-un
blind.

virgil_48
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 7253
Puncte : 28780
Data de inscriere : 03/12/2013

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de virgil la data de Sam 05 Ian 2019, 09:17

Undele sonore au viteza de propagare de 340 m/s in timp ce undele electromagnetice au viteza de 3.10^8m/s. Deci numarul de ventre si noduri va fi cu totul altul pe axa galetii. Nu mai vorbim despre efectele fizice care nu pot fi similare deoarece undele sonore nu se propaga decat in medii materiale, nu si in vid.

virgil
Moderator
Moderator

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Prenume : Virgil
Numarul mesajelor : 9763
Puncte : 43650
Data de inscriere : 25/05/2010
Obiective curente : Deocamdată, nu mă preocupă nimic.

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de CAdi la data de Sam 05 Ian 2019, 09:42

Tudorel, este un misunderstanding.
Daca ei randamentul per ansamblu al instalatiei EmDrive,
de pe o nava spatiala, da, iei in calcul si hidrogenul lichid.
Dar eu ma refer strict la machetele  experimentale cu acei
curenti de frecventa mai mica .
Dupa cum  observi si in poza prezentata 3G EmDrive (generatia a treia)
Oricum ei nu au construit pana acum o nava spatiala EmDrive.
Au efectuat un calcul teoretic cam ce ar trebui ca sa functioneze una.
Insa propabil ca se bazeaza pe ceva daca pot sa produca unde cu frecventa
de ordinul gigahertzilor...

EmDrive - Pagina 17 Emdrive-salvation-2_resize_md

CAdi
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 8092
Puncte : 39939
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de scanteitudorel la data de Sam 05 Ian 2019, 10:01

@CAdi a scris:Tudorel, este un misunderstanding.
Daca ei randamentul per ansamblu al instalatiei EmDrive,
de pe o nava spatiala, da, iei in calcul si hidrogenul lichid.
Dar eu ma refer strict la machetele  experimentale cu acei
curenti de frecventa mai mica .
Dupa cum  observi si in poza prezentata 3G EmDrive (generatia a treia)
Oricum ei nu au construit pana acum o nava spatiala EmDrive.
Au efectuat un calcul teoretic cam ce ar trebui ca sa functioneze una.
Insa propabil ca se bazeaza pe ceva daca pot sa produca unde cu frecventa
de ordinul gigahertzilor...

EmDrive - Pagina 17 Emdrive-salvation-2_resize_md
,,Este un misunderstanding" Adica ???
Am  scris inainte  ca din  punct  de  vedere   stiintific  poate fi o mare  realizare . Dar din  raportul energie  electrica  consumata - energie mecanica   obtinuta  ,  pe  care  mi  l-ai prezentat  prima  data eu  am spus  ca   acesta  este   foarte ,  foarte mic . Aceasta   este   problema  mea . In rest  ok.
scanteitudorel
scanteitudorel
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4744
Puncte : 20033
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de virgil_48 la data de Sam 05 Ian 2019, 10:18

@virgil a scris:Undele sonore au viteza de propagare de 340 m/s in timp ce undele electromagnetice au viteza de 3.10^8m/s. Deci numarul de ventre si noduri va fi cu totul altul pe axa galetii. Nu mai vorbim despre efectele fizice care nu pot fi similare deoarece undele sonore nu se propaga decat in medii materiale, nu si in vid.
Si totusi exista o similitudine de la care am putea invata ceva.
Intru-un tub tronconic lung, blindat la ambele capete, crezi ca
un buzer interior, reglat la frecventa de rezonanta(exista?), ar
produce tractiune ?

virgil_48
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 7253
Puncte : 28780
Data de inscriere : 03/12/2013

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de mm la data de Sam 05 Ian 2019, 11:35

.  Din cate inteleg eu, la acest topic, in mod involuntar, toata lumea se gandeste la o forta de reactie (componenta axiala) produsa de ventrele EM pe peretii tronconici. Exista in mintea noastra un model al motorului (mecanic) cu reactie, si a fortelor de tip mecanic, incastrate fiind aceste modele in subconstientul - si constientul - nostru in anii lungi de scoala - respectiv tehnica. In felul acesta nu putem iesi de pe linia gandirii automate (cu rezultate previzibile).

.  Daca vom fi atenti la spusele (putinele necenzurate ale) lui Teslea, cand vorbea de fluidul eter si presiuni ca sursa a fortelor, atunci pare mai plauzibila calea unei gandiri, privitoare la EM drive, in cadrul careia trebuie urmarita ideea de presiuni realizate la cele doua capete ale tronconului. Sugestia mea: problema enuntata in topic ar trebui gandita din pdv al presiunilor intr-un fluid, al deplasarii unui corp intr-un fluid, ceva in genul motorului MHD (iarasi apelez la o schema!), care nu e chiar degeaba pentru ca de aceea ozn-urile sunt (unele) un fel de covrigi MHD, sau pur si simplu gandirea poate fi indreptata spre realizarea unei diferente de presiune intre capetele tronconului (care poate fi si de alta forma), pe baza efectelor undelor EM. Cand spun unde EM ma gandesc si la acelea convergente (despre care am pomenit pe topicul cu timpul), dar nu numai ci si la orice metoda de a crea aceasta diferenta de presiune pe axa unui corp imersat intr-un fluid. In cazul undelor comvergente sunt de asteptat si modificari ale curgerii timpului dar ne apropiem de informatia scapata de russkie privitoare la cazurile inregistrate de ei si banuite de deplasare spatiala prin modificare de timp.
.  Daca mai adaug ideea ca timpul e un fluid ce curge de la sine pe aici prin eter cred ca situarea gandirii: EM drive in regim de mecanica fluidelor este dublu justificata.

.  Tangential subiectului, se naste intrebarea: oare Teslea vorbea de impuls electric sau si de impuls EM? Caci daca luam in considerare un impuls EM (o unda) atunci trebuie sa o consideram si pe cea convergenta (nu numai pe cea divergenta).
mm
mm
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue5 / 105 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 1524
Puncte : 19057
Data de inscriere : 21/08/2008
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de CAdi la data de Sam 05 Ian 2019, 12:14

In jurul lui EmDrive se creaza un camp .
Daca dam drumul la speculatii, mai mult sau mai putin stiintifice, si eu
m-am gandit la ceea ce ai spus tu (prin exemplul cu fluidul)
Adica, daca campul acela este orientat pe o anumita directie mediul
(fluidul ) sa reactioneze cu o forta de sens contrar si sa se produca astfel
deplasarea sau in alte cazuri levitatia.
Din punct de vedere al magnetismului si al schimbarii polaritatilor cred ca pe
anumite armonice, la un OZN, se produce deplasare ( stationare) in functie de campul
magnetic al Pamantului sau al altor planete, dar nu este vorba numai de asta se pot
lua in calcul si liniile gravitationale.
Se ia in considerare si scurtarea timpului prin polarizare gravitationala a spatiului
(daca tinem cont de deformarea spatiu-timp postulata de Einstein in prezenta masei)

CAdi
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 8092
Puncte : 39939
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de mm la data de Sam 05 Ian 2019, 13:35

.  Nu am intentionat sa fac speculatii. Doar am propus niste ipoteze de lucru, ipoteze bazate pe fapte reale, de tip experimental. Nu merg pe ipoteze teoretice.
mm
mm
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue5 / 105 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 1524
Puncte : 19057
Data de inscriere : 21/08/2008
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de CAdi la data de Sam 05 Ian 2019, 13:50

EmDrive - Pagina 17 A4294910


Teoria EmDrive dupa Roger Shawyer

Unde a legat puterea electrica de forta de tractiune.

Formula fortei : F=m.a
Formula energiei: E=m.c^2
din formula energiei rezulta masa  m= E / c^2

Inlocuim masa in formula lui Newton si rezulta:

Forta F= E.a / c^2 relatia (1)

La randul ei energia este E= P.t  relatia (2)

iar acceleratia este a=v/t

unde in relatiile de mai sus:
a(m/s^2)
v(m/s)
P(w)
t(s)

Daca inlocuim in formula lui Newton [relatia(1) ]
energia E cu expresia din relatia (2) obtinem:

F=P.t.a/c^2  si cum a=v/t inlocuim si valoarea acceleratiei
si avem :
Forta Newton= P.t.v/c^2.t se observa ca in relatie timpul se simplifica
si rezulta
relatia (3) la fel ca a lui Roger Shawyer :

Forta Newton F=P.v/c^2 (unde a legat forta de Puterea Electrica) (3)

Apoi el dezvolta formula (3) si leaga forta de tractiune de viteza undelor
de grup reflectate de primul si al doilea platan ( baza mare si baza mica a galetii):

F1= (2P.Vg1)/c^2=2P/c xVg1/c unde Vg1=viteza undelor de grup pe platanul 1
F2=(2P.Vg2)/c^2=2P/c x Vg2/c unde Vg2=viteza undelor de grup pe platanul 2

Din opozitia reflexiei rezulta forta rezultanta Fthrust;

Fthrust = [(2P/c) x (Vg1-Vg2)/c ] .Q
El a mai adaugat un factor Q care tine de forma cavitatii,
si de asemenea un factor Df care tine seama de design (proiectare).
Df=(Vg1-Vg2)/c

In final Shawyer a ajuns la formula din schita prezentata de Eugen:
Fthrust= (2P.Q.Df ) / c   (4)

Pacat ca forumul este limitat si nu putem  incarca un fisier scris ca pe un caiet de matematica
ca ar fi fost si mai clara explicatia, dar sper ca s-a inteles si asa.
Daca scriem  puterea electrica din formula (4) in functie de forta de tractiune atunci avem:
P=(Fthrust.c) /(2Q.Df) (w)
dar Df=(Vg1-Vg2)/c deci rezulta
P=(Fthrust.c) / 2.Q.(Vg1-Vg2)/c relatia (5) ceea ce este foarte curios ca rezultat !
Cine observa de ce ?


Ultima editare efectuata de catre CAdi in Sam 05 Ian 2019, 15:07, editata de 1 ori

CAdi
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 8092
Puncte : 39939
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de scanteitudorel la data de Sam 05 Ian 2019, 14:58

@CAdi a scris:Pacat ca forumul este limitat si nu putem  incarca un fisier scris ca pe un caiet de matematica  ca ar fi fost si mai clara explicatia, dar sper ca s-a inteles si asa.
Adica asa ?
EmDrive - Pagina 17 Captur14
scanteitudorel
scanteitudorel
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4744
Puncte : 20033
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de CAdi la data de Sam 05 Ian 2019, 15:08

Da, ,,carcotasule '' Very Happy

Mai bine ai spune cum transformi partea dreapta a relatiei (5) ultima, in wati?

CAdi
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 8092
Puncte : 39939
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de scanteitudorel la data de Sam 05 Ian 2019, 17:14

@CAdi a scris:Da, ,,carcotasule '' Very Happy


Mai bine ai spune cum transformi partea dreapta a relatiei (5) ultima, in wati?
Atunci daca vrei sa scrii pe o foaie tip. caiet de matematica te folosesti de  Paint . Forumul il accepta.
Nu  sunt  carcotas .  Mai  glumesc  si eu  din  cand  in  cand.

Prea  multe  ceri  de  la  umila mea persoana  .  Eu  deabia inteleg   formulele  simple.
scanteitudorel
scanteitudorel
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4744
Puncte : 20033
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de CAdi la data de Dum 06 Ian 2019, 01:04

Multumesc! Am sa incerc cu Paint, nu stiam !
Lasa jelea Motane, vad ca te descurci  foarte bine pe Probleme de Electromagnetism... Smile

CAdi
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
EmDrive - Pagina 17 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10EmDrive - Pagina 17 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 8092
Puncte : 39939
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

EmDrive - Pagina 17 Empty Re: EmDrive

Mesaj Scris de Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Pagina 17 din 18 Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Urmatorul

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum