Ultimele subiecte
» Legi de conservare (2)
Scris de Vizitator Astazi la 10:47

» Două corpuri cu temperaturi diferite
Scris de Dacu Astazi la 09:20

» Directia Curbilinie
Scris de virgil_48 Astazi la 07:50

» Ce este FOIP?
Scris de virgil_48 Ieri la 09:55

» Despre votul pozitiv sau negativ
Scris de Dacu Ieri la 07:08

» Analiza noțiunii de "Direcție Curbilinie"
Scris de virgil_48 Ieri la 06:44

» Judecarea celor care încalcă "Forma actualizată a Regulamentului"
Scris de Dacu Sam 15 Feb 2020, 16:57

» Despre ecuaţiile lui Maxwell
Scris de Abel Cavaşi Joi 13 Feb 2020, 14:58

» Care este cel mai simplu şi mai general model al realităţii?
Scris de Forever_Man Mier 12 Feb 2020, 10:46

» Tesla, omul- munca, geniu, rezultate
Scris de mm Mar 11 Feb 2020, 14:46

» Orice vector are un triedru Frenet
Scris de virgil_48 Vin 07 Feb 2020, 07:26

» Motorul cu free energy
Scris de virgil Joi 06 Feb 2020, 21:13

» Ce este realitatea?
Scris de mm Joi 06 Feb 2020, 19:33

» Mecanica FOIP si actiunea acestuia asupra corpurilor.(secţiunea 4)
Scris de virgil_48 Mier 05 Feb 2020, 09:03

» Aparitii la momentul mortii
Scris de Dacu Lun 03 Feb 2020, 17:35

» Critica atractiei gravitationale
Scris de virgil_48 Lun 03 Feb 2020, 10:19

» Soarele in High Definition
Scris de gafiteanu Sam 01 Feb 2020, 23:50

» Lucrul mecanic - definitie si exemple (Secţiunea 2)
Scris de virgil_48 Vin 31 Ian 2020, 20:01

» Pamantul Plat - dovezi, fotografii
Scris de virgil Vin 31 Ian 2020, 08:07

» Despre ceva.
Scris de curiosul Joi 30 Ian 2020, 20:01

» Sabloanele mele LaTex
Scris de virgil_48 Sam 18 Ian 2020, 23:31

» Laborator-sa construim impreuna
Scris de scanteitudorel Sam 18 Ian 2020, 19:34

» Dacă linia nu ar fi o dreaptă, cum ar descoperi asta Ştiinţa actuală?
Scris de mm Sam 18 Ian 2020, 17:39

» Legile Fizicii din interiorul unei găuri negre trebuie să fie echivalente cu cele din exteriorul acesteia
Scris de virgil Mar 14 Ian 2020, 09:27

» Distribuția vitezelor într-un gaz omogen la echilibru termodinamic
Scris de CAdi Dum 12 Ian 2020, 09:44

» Problemă despre gauri negre
Scris de gafiteanu Sam 04 Ian 2020, 18:58

» Ce este cu moderatorul?
Scris de gafiteanu Sam 04 Ian 2020, 02:07

» Alexandru Duru Quebec Canada
Scris de virgil_48 Joi 02 Ian 2020, 12:05

» Urări de sărbători
Scris de scanteitudorel Mier 01 Ian 2020, 07:19

» Daci nemuritori
Scris de virgil Lun 30 Dec 2019, 18:02

Top postatori
virgil (9752)
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
CAdi (8092)
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
virgil_48 (7227)
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
Abel Cavaşi (7114)
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
gafiteanu (6766)
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
Razvan (5746)
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
curiosul (5588)
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
Pacalici (5571)
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
scanteitudorel (4744)
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
negativ (3044)
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 

Cei care creeaza cel mai des subiecte noi
Pacalici
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
Abel Cavaşi
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
curiosul
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
CAdi
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
Dacu
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
Razvan
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
meteor
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
scanteitudorel
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
virgil
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
gafiteanu
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 

Cei mai activi postatori ai lunii
Dacu
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
virgil_48
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
mm
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
virgil
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
Abel Cavaşi
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
gafiteanu
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
Forever_Man
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
negativ
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
eugen
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
masondillon
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 

Cei mai activi postatori ai saptamanii
virgil_48
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
Abel Cavaşi
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 
Dacu
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_lcapNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Voting_barNoi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Vote_rcap 

Flux RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Spune şi altora
Cine este conectat?
In total sunt 8 utilizatori conectati: 0 Inregistrati, 0 Invizibil si 8 Vizitatori

Nici unul

Recordul de utilizatori conectati a fost de 49, Dum 20 Mar 2011, 14:29

Noi concepte de functionare a motoarelor

Pagina 3 din 8 Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul

In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de meteor la data de Dum 18 Dec 2011, 13:08

Rezumarea primului mesaj :

Aici vor fi prezentate mai multe metode (de constructie, de remodificare, de constructii a mai multor clase de motoare ce tin dupa o regula anumita) ce ajuta la perfectionarea capacitatilor (ridicare puterei motorului-reducerea (sau mentinerea la acelas norma cum era dinainte) cantitatii de substanta consumata; etc.) unui motor.

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue9 / 109 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 20623
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos


Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de meteor la data de Mar 21 Aug 2012, 14:45

Iata asa un grafic, https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/839/iiconcept.png/ ce imaginativ arata cu cit e mai eficient al II concept (la sursa calda), ce nu mie clar, e cum se defineste functia, sa fie o dreapta, nu cred. La fel Lm=integrala cu limitele volumelor din f(x)?!
Al II concept pentru sursa rece, se reprezinta aproape ca si aici, cu deosebirea ca graficul va fi in cadranul IV, oglindit si intors invers. Restul expresiile ramin aceleasi.

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Numarul mesajelor : 2203
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de meteor la data de Vin 31 Aug 2012, 18:54

Se pare ca acea functie , simplu este o dreapta (dar parca o curba).
Axele de coordonate, simplu se pot forma ca Forta (in loc de presiune) si Distanta (in loc de volum).
Distanta e echivalenta drumului parcurs de piston.
Forta se calculeaza (respectind anumite legi. spre exemplu daca un volum creste de 2 (sau de x) ori, presiunea (forta) scade de 1/2 (1/x) ori ?!).

Initial dreapta porneste din un anumit punct (F1,d1) si se opreste in (0,d2). Siind coordonatele acestor puncte se poate de determina ecuatia dreptei... (daca e nevoe).
d1- este camera de aprindere...
d2- este volumul maximal...
Niciodata nu vom obtine lucru mecanic pina la d2.
Sa spunem ca exista un punct d11 ce are proprietatea: d1Calculul valorii lucrului mecanic, parcurs de piston pina in acest punct (probabil) va fi:
Lm=(d11-d1)(F+f(d11)/2).
Exact asa se calculeaza Lm si pentru cazul cind volumul de gaz se e raceste.

In desenul anterior e desenat ca Lm2>>Lm1. desigur nu (nu are sens). Eu am vrut sa spun alceva, anume ca Lm2 ar reprezenta o valoare foarte solida. Ceea ce ar duce la un randament minunat al motoarelor din ziua de azi.

(Ex.) Problema ceea cu decuplarea bilei manivele de pe valul cotit in o anumita segventa, poate fi si altfel tratata.
Daca, fiecare cilindru va avea cite un val cotit, toate aranjate in o retea (sa spunem unite prin o curea). Cind trebue ca pistonul cilindrului sa faca un drum (PMJ-PMS) atunci simplu repede si usor valul cotit va fi decuplat de pe curea.
Cind revine la PMS, se cupleaza mai departe cu cureaua.

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Numarul mesajelor : 2203
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de meteor la data de Joi 11 Oct 2012, 22:37

Razvan, tu ce zici despre marele al II concept [a doua bijuterie] (sau cum eu ii mai spun conceptul resturilor de presiuni ) [mai tirziu voi veni cu ceva mai clar, poate si interesant]?!

EXISTA sau NU in ziua de azi asa ceva?!
A mai folosit cineva sau nu?!

Dupa cum stii despre primul concept (sau cum eu ii mai spun conceptul temperaturilor), sau cum ii mai spui motoare de tip Stirling, au rasunat in lung si lat in lumea mare, fiind considerate: "Motoare cu cel mai inalt randament posibil".

Nu inteleg, ce ar fie daca, am pune in aplicatie si restul presiunilor ramase?!
Iti inchipui ce rezultate bune vor fi?!
Atunci CARE motoare vor fi considerate cele cu cel mai inalt randament posibil????????????????????????????????????????

* Peresupun, caci ne ramine inca un concept absolut nestudiat, el va fi al treilea; conceptul volumelor (sau spatiului).
INSA, se stie ca spatiul=timpul, filozofind obtinem o ciorba mare mare, care va lega:
Forta(acea presiune, conceptul II)-Temperatura (motoarele de tip stirling)-Spatiul-Timpul (in ziua de az, volumul).
in una singura !
Intrebarea, poate mai senina, ar suna:
Cum sa facem ca din volume, sa mai punem in aplicatie inca o energie aruncata si neaplicata?!

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue9 / 109 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 20623
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de totedati la data de Vin 12 Oct 2012, 01:40

@meteor a scris:Deaceea, vectorul principal trebue sa fie - In cautarea curselor calde!

lol! vrei surse calde de energie și nu găsești? uite una foarte fierbinte!

arstechnica.com - Milky Way's missing atoms may be in a hot cloud surrounding us
a signal consistent with ionized oxygen atoms with temperatures around a million degrees

yay! asta da sursă caldă de energie! hopa! stai un pic! ceva nu e în regulă, păi noi nu suntem ca niște broaște deja înlăuntrul acestui uriaș boiler galactic!? cum de nu suntem bine rumeniți de la așa temperatură!?

cum adică, apa din boiler se poate încălzi la 100ᵒC dar volume extrem de mici de apă pot fi în același timp mult mai reci!?

hmmmm ...
totedati
totedati
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Prenume : Adrian-Aurel
Numarul mesajelor : 1396
Puncte : 16299
Data de inscriere : 02/06/2011
Obiective curente : metafizica, filozofia

http://totedati.blogspot.ro/

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de meteor la data de Vin 12 Oct 2012, 09:12

Am vrut sa spun sursele calde, nu stiu cum a aparut cursele calde.

Inafara de aceea ca nimic nu inteleg din stilul tau de a vorbi, INTUITIV, presupunind, la ghici, ce ai vrut sa spui, raspund.

Ce folos, ca ai o forta de 1000000000 N, DACA, se executa o miscare pe o distanta de 0,000000000001 mm ?! Ce energie mare ai capata?!
Si invers, ce folos ca ai avea o distanta parcursa de 10000000000 m, daca forta depusa este de 0,000000000001 N ?!

La fel e si cu volumele extrem de mici de apa ce pot fi mult mai reci?! Ce folos, ce energie obtii, daca sunt volume extrem de mici?!
1) Totul depinte si de cantitate, nu numai de calitate!
2) Cum vei scoate acele volume de apa din boiler ce sunt foarte reci?!

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue9 / 109 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 20623
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de totedati la data de Vin 12 Oct 2012, 17:07

altfel spus nu contează dacă sunt surse mai calde sau mai reci mai depinde și de ce e rece sau cald!

elefantul mai rece, mișcîndu-se mai lent, se numără în ecuație mai mult decît șoricelul cel fierbinte

am înțeles corect?

iar dacă e șoricel sau elefant, rece sau cald, ar trebui să se vadă în presiune!

sau nu?

cum stăm cu presiunea?

_________________
linux e gratuit, dar cunoștințele necesare pentru al folosi le acumulezi în timp iar timpul pierdut nu îl poți cumpăra înapoi oricât de mulți bani ai

utilizator linux înregistrat No. 352479
linux counter home page
totedati
totedati
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Prenume : Adrian-Aurel
Numarul mesajelor : 1396
Puncte : 16299
Data de inscriere : 02/06/2011
Obiective curente : metafizica, filozofia

http://totedati.blogspot.ro/

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de meteor la data de Vin 12 Oct 2012, 20:36

Daca, era sa fie sa citesti ceea ce am scris pina acum, atunci demult ai fi gasit raspunsul clar.

Nu imi spune ca eu nu stiu ca nu e bine definitia cu mult si putin, cald si rece, etc. atit timp cit nu prezinti un referential.
Am spus, de zeci de ori, ca energia , in opinia mea, reprezinta niste diferentieri de marime (marimi).
Cu cit acea diferentiere (delta) este mai mare, cu atit ai o valoare tot mai mare.
Chiar, de ai avea o sursa de energie rece, cel mai rece posibil, aceasta nu ne va da rezultate uimitoare (deoarece max delta T~273).
Daca pleci inspre sursa calda (referentialul fiind 0C*, sau temperatura normala), atunci poti vedea usor, ca sunt o sumedenie de surse, care ne dau o diferentiere de deltaT ~2000C*(motorina, benzina,etc.). Mai pot fi si,... a l t e l e...
Intre 273 si 2000, este o diferenta oarecum, plus la toate astea, la 273 nici pe departe nimeni nu a ajuns.

Am spus ca mai depinde de cantitate, adica si de consensul formulelor aplicate, depinde.

Nu inteleg, nimic ce vrei sa spui despre presiuni, si la general.

* Sau, vorbesti ca sa te pot intelege, sau roaga un traducator, in caz contrar mi se pare ca fiecare ar duce cite un monolog.

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue9 / 109 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 20623
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de totedati la data de Dum 14 Oct 2012, 00:15

cu ideea inițială sunt de acord!

și anume, dacă e tot un ***** de unde scoatem energia pentru că e doar un diferențial, un gradient, și nu o valoare absolută din simplul fapt că energia necesară pentru a ajunge de la -273 la 0 e echivalentă cu energia necesară pentru a ajunge de la 0 la +∞ înseamnă că 0 e de fapt 1 și avem un principiu al pîrghiei vizavi de temperatură (0,1)=(1,∞) unde 1 e temperatura locală

e energia doar un diferențial termic? se pare că da! e mai economic să generăm un punct mai rece înspre care să curgă energia din tot mediul înconjurător mai cald iar lucrul mecanic să îl extragem din acest diferențial!? păi cum să nu!

mie în principiu ideea mi se pare bună!

ce nu-ți place la șoriceii și elefanții mei!? ce e așa greu de priceput acolo vizavi de presiune cînd măsurăm temperatura mișcării elefantului vizavi de mișcarea șoricelului!?

_________________
linux e gratuit, dar cunoștințele necesare pentru al folosi le acumulezi în timp iar timpul pierdut nu îl poți cumpăra înapoi oricât de mulți bani ai

utilizator linux înregistrat No. 352479
linux counter home page
totedati
totedati
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Prenume : Adrian-Aurel
Numarul mesajelor : 1396
Puncte : 16299
Data de inscriere : 02/06/2011
Obiective curente : metafizica, filozofia

http://totedati.blogspot.ro/

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de meteor la data de Mier 07 Noi 2012, 13:34

Mi se pare, totus, ca foarte putini inteleg cel de al doilea concept. Fiind si eu un "prof" in motoare, am mai intrebat pe la "ingineri" de asa ceva, toti in un cuvint imi spunea ca e motor turbo, ceea ce e foarte gresit.
Presiunea ceea, turbina pe care o ea din gazele esapate, duce la "ingreunarea" functionarii motorului, astfel cu absolut nimic nu se rezolva problema.
De ce presupun ca is mai minunate motoarele turbo ca acestea simple este, ca gazul aprins la o presiune (si temperatura) mai ridicate, ard mai bine, si dau un lucru mecanic mai ridicat. DAR, toate aceastea NU au absolut nici o treaba cu al doilea concept.

Solutia, caci cum sa facem ca se punem in aplicatie (aproape) toata presiunea din cilindri ramasa, cum am mai spus, e interesant, si mi-a luat ceva timp de gindire.

Subiectiv

Ideea http://cercetare.forumgratuit.ro/t446p30-noi-concepte-de-functionare-a-motoarelor#18697 este un prim inceput, INSA, punerea ei in practica nu e asa de simpla.
Trebue de luat in consideratie: CUM sa faci ca la fiecare ciclu biela manivela sa se decupleze de la valul cotit?! Mi se pare o utopie, imposibil.

Deaceea, cum am mai spus, este o cale mai interesanta.
Fiecare cilindru sa aiba propriul val cotit, toti valii cotiti sa fie conectati la o singura curea (uniti in retea). Tocmai aici, se poate mult mai simplu sa decumplam valul cotit cu tare la mementul cutare. Aceasta decluplatie este cu mult mai avantajoasa, in comparatie cu cea de a decupla biela-m de val. In ziua de azi, parese ca asa si se face (doar ca nu asa de des cum la acest motor).

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 07112012097

(o sa o "rasturnati" imaginea).
In desenul de mai sus, ca exemplu, am descris superficial cum doar 6 cilindri, 3 pe o linie, si 3 pe alta, unite in retea prin 2 curele, care mai apoi sunt unite prin un val.
Acolo unde se vede sagetile de pe curea, iata asa se va decupla fiecare cilindru la momentul cuvenit.
Cum am mai spus, eu as prefera cit mai multi cilindri (un volum total cit mai mic, aceasta marind considerabil puterea, deci, in rezultat si volumul (pentru "decoratii", "comoditate") poate fi putin redus (in comparatie cu cel dorit de la inceput)). Totus, prea prea multi cilindri, ne va duce la perderi serioase si nu la chistig (forta de frecare a segmentilor...) Insa dorim si un volum mare, si un numar mic de cilindri, in asa cazuri ne vin in ajutor polinoamele de intercalare (sau derivata functiei?! min/ max ?!).

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 07112012099

Plecind de la conditia(legea) ca daca un gaz isi mareste/ micsoreaza volumul de n ori, atunci presiunea scade/ creste de n ori. Panta ecuatiei dreptei va fi 1 ...
Vi- volum camerei de aprindere; Poate fi considerat si distanta, adica sa facem ca V=d;
Va- volum total al cilindrilui din ziua de azi;
Vm- Volumul max posibil (incurca presiunea si fortele de frecare..).
Vf- Volumul final (teoretic niciodata nu se ajunge..)
Pi- presiunea initiala; La fel poate fi considerata ca forta
Pa- presiunea gazelor din ziua de azi care se elimina. Cred ca ea totus e variabila si nicidecum constanta, totul depinde de aceea cum soferul conduce automobilul, daca merge la o vale cu viteza 1, si tine pedata la podea, atunci si Pa va avea valori apropiate de Pi.
Pm- presiunea minima atinsa posibila (mai departe ne impedica presiunea atmosferica si fortele de frecare..).
d- ecuatia dreptei;
Lm(a)- lucru mecanic obtinut in ziua de azi (fara primul concept).
Lm(m)- lucru mecanic care se doreste a se obtine adaugator.


Dupa cum se vede, nu putem definitiv scapa de decuplari. Ar fi mai bine daca le-am elimina. O "idee"(radicala) mi-a trecut prin cap (e mult de lucrat si acolo..), ceilalti o vor ghici oare?!


Ultima editare efectuata de catre Razvan in Mier 07 Noi 2012, 18:42, editata de 1 ori (Motiv : Reeditat imaginea)

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue9 / 109 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 20623
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de meteor la data de Mier 07 Noi 2012, 18:11

s- a scris:
in desen sunt vreo citeva greseli mecanice, anume:
d: -V+Pi+2;
Lm(a)=1/2*(...);
Lm(m)=1/2*(...).


Ultima editare efectuata de catre Razvan in Mier 07 Noi 2012, 18:40, editata de 1 ori (Motiv : Reeditat imaginea)

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue9 / 109 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 20623
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Sa folosim rational si deplin minuea omenirii (curentul electric)

Mesaj Scris de meteor la data de Sam 10 Noi 2012, 22:19

[cu toate ca nu e prea potrivit locul, si am inceput in alt subiect, totus, ce priveste aplicatiile in ingenerie constructie, etc. are ceva tangente si alaturi de acest subiect (cu cele 2 bijuterii deja existente)]

Am auzit ca in prezent curentul electric se poate transmite prin aer pina la un metru (si jumatate e deajuns, mai mult nici nu e nevoe...).

Care este problema? Nu pot sa inteleg?

Tot, toate drumurile, magistrale, republicane, de tara vom trecem conductoare de curent electri (desigur izolate si sapate la citeva centimetri) [o remarca: cel putin RM, pe cel putin 100 de ani e excplusa din... lista ... Smile ].

Automobilul mergind pe drum:
1) Se incarca.
2) Se deplaseaza.

Pentru a duce un cont, ca suntem capitalisti, nu e gratis nimic ca la comunisti, la fiecare automobil se va pune un contor plombat, acesta va masura cit curent electric a consumat masina.

In ziua de azi, 1 kw/h e cu mult mai eften ca un kg de combustibil.
Plus la toate acestea, noile vehicule vor fi cu mult, cu foarte mult mai usoare ca cele - - - neelectrice.


Ultima editare efectuata de catre meteor in Vin 23 Noi 2012, 11:26, editata de 1 ori

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue9 / 109 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 20623
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Sa folosim rational si deplin minuea omenirii (curentul electric)

Mesaj Scris de meteor la data de Dum 11 Noi 2012, 12:29

Daca s-ar putea transmite curentul elecric macar la 4-6 m, atunci e minunat, nu mai e nevoe sa sapam drumirile.
La marginea drumului trecem cite un cablu cu curent electric

Dar daca se poate transmite la peste 10-15 m, e si mai bine, o luam direct de la stilpii de telegraf (in masina deja vor fi fel de fel de transformatoare).

Daca se poate transmite la jumate - 1 km si peste, e si mai bine. Instalam chiteva antene, si totul e gata. Cred ca inclusiv si aviatia va putea profita.

In orice caz,f multe se pot face/perfectiona, aplicind curentul electric.

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue9 / 109 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 20623
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de meteor la data de Lun 12 Noi 2012, 19:09

Baeti nu va suparati, dar in acest subiect vreau cit mai scurt si concret sa se discute, si anume : Noi concepte de functionare a motoarelor; anumite tehnologii, adica un fel de formule pentru anumite tipuri de motoare, utile si neutile (mai putin). Cam nelalocul sau am postat ultimile mesajele cu curentul electric.

[Offtopic] Topic scindat la cererea autorului [/Offtopic]

Este urmat de topicul: Alternative tehnologice si energetice


Ultima editare efectuata de catre Razvan in Sam 24 Noi 2012, 20:55, editata de 2 ori (Motiv : Este urmat de...)

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue9 / 109 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 20623
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de meteor la data de Mier 28 Noi 2012, 20:04

s- a scris:
Dupa cum se vede, nu putem definitiv scapa de decuplari. Ar fi mai bine daca le-am elimina. O "idee"(radicala) mi-a trecut prin cap (e mult de lucrat si acolo..), ceilalti o vor ghici oare?!
-??? Nimeni nimic [peste o bucatica scurta de timp{neliber} voi arata solutia ghicitorii], pacat insa. Cum glumeste WoodyC aceasta e o intrebare pentru un pusti [intradevar in cazul dat asa este]?! Sau e prea plictisitor subiectul ?!

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue9 / 109 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 20623
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de CAdi la data de Sam 01 Dec 2012, 16:40

Iti propun eu un nou si totodata un vechi concept :
vehicule cu propulsie pe perna de aer .Nu sunt poluante si pot determina tehnologia viitorului la autovehicole .
Vehiculele cu perna de aer prezinta mari avantaje cum ar fi viteza mare de deplasare, rezistenta si consum mic de combustibil, posibilitatea de a trece peste zone cu adancimi mici sau teren uscat accidentat plus plutire pe apa .
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 5663490529_68f4f81bcf_b
Si acum da-ne formula !

CAdi
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 8092
Puncte : 39906
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de meteor la data de Sam 01 Dec 2012, 16:56

@CAdi a scris:Iti propun eu un nou si totodata un vechi concept :
vehicule cu propulsie pe perna de aer .Nu sunt poluante si pot determina tehnologia viitorului la autovehicole .
Vehiculele cu perna de aer prezinta mari avantaje cum ar fi viteza mare de deplasare, rezistenta si consum mic de combustibil, posibilitatea de a trece peste zone cu adancimi mici sau teren uscat accidentat plus plutire pe apa .
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 5663490529_68f4f81bcf_b
Si acum da-ne formula !
Irelevant [poate fi considerat offtopic/ troling. Pe viitor de rog mai atent].

Acesta nu e un concept nou de functionare a motoarelor (nis concept). Ca sufli aer de sus in jos, si de ridica in sus, cu asa "truc" ieftin pe nimeni nu amagesti.
@CAdi a scris:
Si acum da-ne formula
Ce formula?!

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue9 / 109 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 20623
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de meteor la data de Sam 01 Dec 2012, 17:00

@CAdi a scris:Nu sunt poluante si pot determina tehnologia viitorului la autovehicole .
Vehiculele cu perna de aer prezinta mari avantaje cum ar fi viteza mare de deplasare, rezistenta si consum mic de combustibil, posibilitatea de a trece peste zone cu adancimi mici sau teren uscat accidentat plus plutire pe apa .
Eu cred ca are un dezavantaj zdravan, si anume consum EXCESIV de combustibil.

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue9 / 109 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 20623
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de CAdi la data de Sam 01 Dec 2012, 17:12

Parerea ta !
Parerea mea si cea oficiala este ca au consum redus de combustibil deoarece nu trebuie sa invinga
rezistentele la inaintare.
Sunt grele insa de manevrat.Astfel se franeaza greu si se iau curbe destul de incet ,
insa prin studii intense se poate corecta aceste neajunsuri.

CAdi
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 8092
Puncte : 39906
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de meteor la data de Sam 01 Dec 2012, 17:59

Fara suparare Cadi, dar total nu rezolva problema ridicata de mine.

Am scris acum vreo 3 min un raspuns, care spre sfirsit l-am sters ,eram cu gindul ca sa-ti dau in un anumit sens foarte ingust dreptate, dar mi-am dat seama ca voi gresi si eu.

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue9 / 109 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 20623
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de CAdi la data de Sam 01 Dec 2012, 17:59

@meteor a scris:
Si acum da-ne formula
Ce formula?![/quote]

Aceea pe care ai sugerat-o in celalat topic = Despre amenintarea cu plecarea de pe forum formula pentru extragerea lucrului mecanic !
Iti amintesc :
,,Apropo, tu curiosule, WoodiCad, Sandockan si ceilalti ce asteptati de ce nu cautati si cercetati singuri, astfel incit sa imi raspundeti la intrebarea de clasa V de la subiectul "Noi concepte de functionare a motoarelor"?!
Hai cei cu pseudostiinta, nici urma nu vo vad acum.
Iar, tu curiosule, fa "studiu", eu mai departe pun intrebarea 2 [cum extragi lucrul mecanic afara din ceea ce obtii?!], si tot asa... brei minteosi vom ajunge...


Din aceasta cauza, nici nu mai scriu solutia acolo, dalai naibii de "dezbateri".
Cautati si cercetati singuri , eu intre timp am alte ocupatii..''

CAdi
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 8092
Puncte : 39906
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de meteor la data de Sam 01 Dec 2012, 18:21

Vezi cum creste pretul produsului, daca ma fac si eu cu tainele?!


Ultima editare efectuata de catre meteor in Dum 02 Dec 2012, 12:08, editata de 1 ori (Motiv : Am eliminat textul cu continut ce nu se refera la subiect)

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue9 / 109 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 20623
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de meteor la data de Dum 02 Dec 2012, 23:41

[continuare]
In ziua de azi, conceptul doi rezumativ spus, el si este si nu este.
Punctul cu coordonatele (Va,Pa) este un punct mobil si el depinde de 3 factori:
panta dealului; viteza corespunzatoare inpusa de sofer; cantitatea de gaz inpusa de sofer.
Un sofer bun, se considera acel sofer care in acelasi timp le poate bine regula cei trei (de fapt doi) factori.
Totus, nu e tot timpul asa.
Un Hamer H3, un tractor, un camion care merge pe un drum drept, nimic nu duce, minimul de combustibil necesar este enorm.
Conceptul II schimba putin situatia.
s- a scris:
Dupa cum se vede, nu putem definitiv scapa de decuplari. Ar fi mai bine daca le-am elimina. O "idee"(radicala) mi-a trecut prin cap (e mult de lucrat si acolo..), ceilalti o vor ghici oare?!
Ideea este pina ce doar la inceput de drum.
Ideea este ca sa schimbam forma cilindrilor, si anume sa fie in forma de tor (eu la moment prefer circular).
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Toruscycle
In interiorul torului va fi pistonul.
Nu va fi nici o biela manivela(in conexiune dintre piston si exterior... adica pina la valul cotit).
Nu va fi nici un punct mort (de jos sau de sus).
Pistonul permament se va misca in o directie.
Baia de ulei nu este una fixa. Ea la un moment este, la altul nu este...
etc.

O idee e caci ca sa scapam total de decuplari avem nevoe sa unim punctele moarte in unul singur. Unica forma care m-am gindit este torul.

Intrebarea 2. Fie, ca are loc detonarea, extinderea, etc. in interiorul torului. Pe noi insa, pina la urma ne intereseaza lucrul mecanic si economiile nu fervercurile . Cum obtinem/scoatem/unim(cu exteriorul.. pistonul cu rotile..) lucrul mecanic de la piston?!
Daca am face o taetura (ca cercul ros mare din imagine), atunci torul nostru ne va servi doar o singura data (la un ciclu comple al pistonului), si mai departe il vom arunca.

O solutie este urmatoarea: Sa aplicam chimpul magnetic (deoarece doar el trece prin orice..).
Adica, trebue ca pistonul sa contina in interior magnet permament (puternic).
Iar imediat in apropierea minim posibila, din afara sa fie un alt tor (torul mic) si de dorit sa fie din fier.
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 02122012101

In asa caz, insa, nu usuram ci complicam problema. Deoarece:
Torul mare nu poate avea suport, el ca si cum ar fi in aer.
Nici un contact nu se poate de creat dintre exterior cu interiorul: aspiratia, detonarea, evacuarea, injectarea cu ulei, etc.

O solutie ar fi ca torul mic, sa il facem in semitor, astfel in cit sa ne permita sa fie contact dintre interior cu exteriorul.
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 02122012102
Insa in asa caz, semitorul va cadea spre piston(magnet). Deaceea propun pe marginile sale sa fie amplasate niste rotile.
In noua modificatie observam ca exista deja suporturi(toate din dur alumin, deoarece sa nu impiedice miscarea pistonului).
Exista locuri prin care la un anumit moment se injecteaza uleiul.
Exista supapa de aspiratie.
Exista supapa de expiratie.
Exista spatiul pentru bujie (sau locul pe unde poate trece curentul electric).
Semitorul este conectat mai departe la roata mare (in desen e scris ca val cotit).

Apare insa problemele:
Trebue la un moment dat sa existe un perete (disc de cerc) in interiorul torului mare(de la detonare pina la evacuare).
Insa trebue la un moment dat sa nu existe acest perete pentru ca sa poata reveni pistonul la pozitia initiala.

< niste ideei mi-au venit, insa mai trebue mult verificate >

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue9 / 109 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 20623
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de meteor la data de Lun 03 Dec 2012, 01:07

Ideea este aceea, ca in tor sa fie 2 pistoni, afara sa fie 2 semitori.
In loc de peretele cel dorit, este celalalt piston.
Vor fi 2 camere de aprindere. 2 bujii la un tor (aplasate diametral opus..180*..).
Atunci cind are loc detonarea, ambii pistoni se deplaseaza in directii opuse unul fata de celalalt (aproximativ ca la motoarele navelor),..apoi, revin..
Ideea are suport deoarece, nu are loc acea traversare "aiurea" (PMJ-PMS) care se face la cilindrii din ziua de azi.
Ar mai raminea ceva de continuat cu lucrul mecanic obtinut de semitoruri.
Aici cred ca e doar vorba de ingenerie.

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue9 / 109 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 20623
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de meteor la data de Lun 03 Dec 2012, 15:04

s- a scris:[continuare]
In ziua de azi, conceptul doi rezumativ spus, el si este si nu este.
Cel mai bine raspunde experimentul(tot de mine scris si uitat): http://cercetare.forumgratuit.ro/t446p30-noi-concepte-de-functionare-a-motoarelor#18732

Deoarece cit nu am regula viteza corespunzatoare, cantitatea de combustibil, etc. cu ceea ce este in ziua de azi nu recuperezi (pina la limitele minime) lucrul mecanic (din presiunea gazelor).

Nu prea cred ca in ziua de azi se face/ a facut cineva.

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue9 / 109 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 20623
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de meteor la data de Lun 03 Dec 2012, 18:43

Un vis, este sa scapam total de segmenti.
Sa scapam de baia de ulei.
Sa scapam (citus de putin), de forta de frecare a segmentilor.

Spre exemplu, sa trecem la hidraulica, la cilindrere din cauciucuri.
Problema cu cauciucurile ba chiar e una mai grea.
Ce e foarte bine ca putem uita de baia de ulei, de segmenti.
Ce e rau e ca: nu rezista la temperaturi ridicate (cel mai important), avem aceeasi problema cu asa numita forta de frecare (adica la dilatare).

Probabil ramine de sapat la aceea din ce sa fie compus se facem asa un material minune:
- Rezista la temperaturi de peste/pina la 2000*;
- Fooarte elastic.

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue9 / 109 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 20623
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de meteor la data de Vin 04 Ian 2013, 14:20

In ultimul timp (cam de la ultimile subiecte scrise aici), tot mai mult renunt ca cilindreea (principala) sa aiba forma unui tor, si ramin tot mai mult la aceea ca ea sa fie prizma (cilindru).

In interiorul cilindreei sa fie 2 pistoni, un spatiu constant intre ei.
In acest spatiu va fi uleiu, sau baia de ulei.
Acest tip de bae de ulei, este de tip mobil, nu stationar cum e in ziua de azi.
[ (Repet) noul motor va avea o turatie inemaginabil de mica, este foarte "greoi", insa nu inseamna ca masina nu poate capata viteze foarte mari, totul se regleaza de la cutia cu viteze. ]
* Dupa un anumit chilometraj facut, se schimba total uleiul din baia de ulei. Avind in vedere ca noul motor are o turatie mica, putem presupune ca uleiul se poate schimba la un chilometraj mai mare fata de cele din ziua de azi. Felul cum vom schimba uleiul e strasnic. Ramine o batae de cap, cum sa elaboram o metoda mult mai simpla.

La ambele capete ale cilindreei principale se afla camerele de aprindere (in exteriorul cilindreei principale), canalile de aspiratie, bujiile si canalele de evacuare.

Pistonurile efectueaza lucrul mecanic atit in o directie cit si in cealalta, scopul care era de la inceput, adica sa scapam de decuplari.

Mai departe pistonurile sunt conectate la o biela si apoi la valul cotit, la care se conecteaza celelalte biele. Coturile valului sunt aranjate sub un anumit unghi unul fata de celalalt.

Daca, exista banuiala ca sa nu fie vreo frinare intre magneti si vreo piesa din motor, atunci e gresit, deoarece aceasta frinare se recupereaza total.

* Un scop inportantmai mai este:
- Sa putem elimina total gazele arse, astfel incit la aspiratie sa vina gaze absolut pure, care s-au calculat initial cu ce rapoarte de compozitie si presiune sa vina la aspiratie.

Acest lucru nu e usor, partial l-am rezolvat.
Crearea astfel de mecanism e stufos, mi se pare ca e imposibil, putin misterios fiind la inceput.

* Ramine in continuare o durere de cap, faputul ca pot ca pistonii (cilindrii magneti permamenti interiori) sa fuga de subt torii mici (magneti permamenti) exteriori, la expuneri fortate. Aceasta mai mult se complica caci distanta minima dintre magneti nu o putem cobori pina la valori ~<2mm. Deoarece mai este nevoe sa existe un perete care are si el o grosime, un invelis, un spatiu pentru camerele de racire, etc. Care in total da valori >>2mm.

O macheta imaginativa [pe care de eri pina azi a suferit zeci de schimbari, sa fac iaras noua macheta din ziua de azi{mult modificata si performanta} nu o mai fac, mii lehamite deja, o las pe aia de eri Smile ]
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Newmotorc2
1) 1. camera de aprindere sin partea stinga.
2) 10. camera de aprindere din partea dreapta., adica simetric fata de cele din stinga..
3) 2. canalul de aspiratie
4) 3. canalul de evacuatie
5) 5. baia de ulei
6) 6. ; 7. torii
7) 8. biela manivela
8 ) 9. val cotit

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue9 / 109 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 20623
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de meteor la data de Sam 05 Ian 2013, 15:06

Asa cred ca e mai bine daca ar fi modalitatea de aprindere a gazelor in camera de aprindere, adica ideea se bazeza pe aceea ca gasele arse sa fie evacuat cit mai total posibil, astfel incit sa permita gazelor care vin sa arda mai bine si sa dea un lucru mecanic mai ridicat.
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 05012013108

Problemîță:
In un cilindru pistonul lui efectueaza un lucru mecanic (distanta de lucru este d0; d1).
Permament pistonul suporta o aceeasi forta (f1).
Intrebare: Daca am aplica conceptul presiunilor, cite procente de economii am aduce?!

Rezolvare:
Daca, gazul din cilindru respecta asa o lege ca daca volumul creste de n ori, atunci presiunea lui scade de 1/n ori [in acest caz avem de a face cu ecuatia unei drepte cu panta =-1. In cazuri contrare, daca sunt asa ciudatenii de gaze, atunci pentru calcul se va lucra cu integralele], atunci:
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 05012013109r
[in desen in loc de d3 trebuia d2]
Aria sectorului Td0d1P reprezinta Lm pe care il efectueaza pistonul (fie consideram ca are 100%).
Aria d1d2LP reprezinta noile economii, sau daca am aplica conceptul presiunilor(x%).
Din calcule mie mia dat ca:


Cine e oare sectorul ATP ?! Sa fie un raspuns ca e gresit ce am facut pina acum?!
Sau e un concept mai misterios ca acesta, el spunind ca cel mai rational de folosit energia (in aceste contexte) este atunci cind, forta scade de la maximul posibil, in timp ce distanta creste de la minimul posibil [sincron], pinacind forta ajunge la minimul posibil, iar distanta ajunge la maximul mosibil?!

Da, asa este [adica e o cararue interesanta, care nu am vazut-o. Ce am facut/ calculat pina acum nu e gresit. Insa si mai bine este daca am scoate energie si din sectorul ATP. In sfirsit ramine d2dfL si Od0Af, ele insa au valori mici, neputinta de ale scoate pe ele ar putea fi mai multe, spre exemplu ca fortele de frecare dintre piese, etc. Ele au valori mici, si cred ca e mai bine sa nu ne batem capul].
Sa ne amintim iarasi de experimentul imaginativ : http://cercetare.forumgratuit.ro/t446p30-noi-concepte-de-functionare-a-motoarelor#18732
Care e cheea la Conceptul II generalizat ?!
Ideea consta in aceea ca din start pina cind se opreste prima data pistonul, pe acest traseu, el ar fi putut sa mai ridice greutati (ceea ce inseamna ca ar da energii potentiale), noi insa am cascat gura si nu am observat acesta nuanta.

Deci asa trebue sa arate cel mai bine experimentul:
Daca pe intreg traseul pistonului, greutatea pe care o ridica ar fi divizata in o multime de parti foarte mici, si la fiecare oprire a pistonului o greutate mica se elibereaza -> pistonul continua miscarea -> dupa un mic drum oprire -> eliberare o cit mai mica greutate->pistonul continua miscarea -> etc.
Daca, am insuma toate energiile potentiale pe care le formeaza greutatile lasate la inaltimile corespunzatoare, am afla ca noul mecanizm ofera un lucru mecanic enorm de mare, in comparatie cu cel prezent din ziua de azi.

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue9 / 109 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 20623
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de meteor la data de Sam 05 Ian 2013, 15:52

Daca, ar fi asa gaze minune [putin probabil], care, atunci cind volumul creste de n ori, presiunea nu scade de 1/n ori, ci scade cu o valoare <1/n.
Aceasta inseamna ca avem o functie concava descrescatoare, atunci e foarte bine.
Si invers, daca e o functie convexa descrescatoare, atunci nu e prea rentabil.

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue9 / 109 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 20623
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de george la data de Sam 05 Ian 2013, 23:02

meteor,cauti un gaz minune? Ai unul la indemana oricui;aerul.
Daca unui volum de aer ii dublezi temperatura,i se dubleaza presiunea(izocora).Daca dublezi volumul si pastrezi temperatura constanta,se injumatateste presiunea (izoterma).Temperatura de referinta e temperatura mediului (307 K).

george
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue7 / 107 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 1181
Puncte : 15938
Data de inscriere : 07/04/2009
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de meteor la data de Dum 06 Ian 2013, 00:14

@george a scris: meteor,cauti un gaz minune? Ai unul la indemana oricui;aerul.
Din cite tin minte aerul e compus din mai multe elemente cu anumite rapoarte, trebue sa precizezi anume de ce fel de aer vorbesti, de cel din Bucuresti, sau de cel din Cair.
@george a scris:
Daca unui volum de aer ii dublezi temperatura,i se dubleaza presiunea(izocora).Daca dublezi volumul si pastrezi temperatura constanta,se injumatateste presiunea (izoterma).Temperatura de referinta e temperatura mediului (307 K).
Am avut parca batalie nu saga cu temperaturile astea, plus ca nus unde mai scrii ca caldura, radiatia , temperatura [daca am inteles corect] is 3 lucruri cam diferite.
Pina la urma, ca sa nu ma faci prost cum data trecuta, precizeaza care si ce e.

Temperatura mediului e asa numita temperatura normala care = 20*C=293k, de ce spui de 307k ?!
De ce e nevoe de asa notiune de temperatura de referinta?!

"Daca unui volum de aer ii dublezi temperatura,i se dubleaza presiunea(izocora).Daca dublezi volumul si pastrezi temperatura constanta,se injumatateste presiunea (izoterma)."
Tu ai citit ce eu am scris?!
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 05012013109r
Ceea ce ai spus determina ecuatia unei drepte cu panta = -1.
Ca sa nu ma gresesc, si sa nu duc in eroare pe altii, e mai bine daca s-ar analiza problema in unsistem cu 3 coordonate (nu cu 2), Presiune, Temperatura,Volum.
La mine, in exemplu si in desen, conditia este ca valoarea Temperaturii ramine constanta pe intregul parcurs.
Deaceea nici nu prea o pun in joc.
In realitate, ea scade foarte putin, insa eu o consider neglijabila.

Eu vorbesc ca sa fie o curba strict concava descrescatoare pe intervalul dat [ce cam nu prea cred ca este].
Ca sa iti inchipui ce inseamna,
Initial cind creste volumul, presiunea incet scade.
Apoi presiunea mai rapid incepe a scadea.
Asta da un Lm> oricare ar fi din cele ce descriu o dreapta si >> ca cele ce descriu o curba convexa.

*Continui discutia, daca, o vei duce in mod stiintific, nu cu "..." sau alte metode.

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue9 / 109 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 20623
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de meteor la data de Dum 06 Ian 2013, 11:51

In ziua de az, conceptul II poate aduce o economie de cel putin ~40%, repet cel putin ~40% ! , indiferent de ce fel de tip de motor este: disel; benzina, cu/fara turbo; stirling; etc.

motorul de tip stirling[conceptul I] + motor turbo[scopul ca gazele sa arda mai bine] + inoirile privind camera de aprindere[scopul e ca gazele sa arda mai bine si sa dea un Lm mai mare] + ~40 %[conceptul II] , este un pas mare.

Aceasta deoarece, calculind problema de optimizare, adica la care coordonate punctul P determina ca aria patratului sa fie maxima.
Aceasta se intimpla doar atunci cind el este pe mijlocul segmentului f,df.
Deci mai ramin 2 triunghiuri a caror arie insumata este ~egala cu cea a patratului.

Privitor la gazul minune.
Nu neaparat sa fie concav pe segmentul cutare(adica atunci cind temp e constanta, presiunea si volumul determina cutarea functie).
Important este ca graficul acestei functii sa fie deasupra dreptei,
sau, aria de sub grafic pe cutarele segment sa fie > aria de sub dreapta.
In asa caz apare din senin energie, se pare ca am avea un randament supraunitar, si momentan avem inca si un perpetuum mobile.
Nu pre cred in asa visuri.
La fel, existenta graficelor ce au arii mai mici, tot nu prea cred, aceasta ar insemna ca nus' unde in senin dispare energia.

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue9 / 109 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 20623
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de meteor la data de Dum 06 Ian 2013, 11:55

Sunt asa masini mari de batatorit pamintul, arata pe la discovery.
Este un cilindru mare, supapele se afla in jos. Pistonul are o greutate mare. Cind cade pistonul inapoi in jos, in asa mod batatoreste pamintul, cine gaseste vreun foto e bine sa il posteze eu nu am gasit.

Acest model foarte bine arata cum ~50% se perd fara sens.

meteor
Foarte activ
Foarte activ

Mulţumit de forum :
Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Left_bar_bleue9 / 109 / 10Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Right_bar_bleue
Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 20623
Data de inscriere : 19/06/2011

Sus In jos

Noi concepte de functionare a motoarelor - Pagina 3 Empty Re: Noi concepte de functionare a motoarelor

Mesaj Scris de Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Pagina 3 din 8 Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum