Ultimele subiecte
» Eu sunt Dumnezeu - viitoarea mea carte in limba romanaScris de Forever_Man Astazi la 11:51
» În ce tip de dovezi aveţi încredere deplină?
Scris de virgil Joi 21 Noi 2024, 20:31
» TEORIA CONSPIRATIEI NU ESTE UN MIT...
Scris de eugen Mar 19 Noi 2024, 21:57
» ChatGPT este din ce în ce mai receptiv
Scris de CAdi Mar 19 Noi 2024, 13:07
» Unde a ajuns stiinta ?
Scris de virgil Sam 16 Noi 2024, 12:00
» OZN in Romania
Scris de virgil Vin 15 Noi 2024, 19:26
» Carti sau documente de care avem nevoie
Scris de virgil Vin 15 Noi 2024, 09:50
» Fiinte deosebite.
Scris de virgil Vin 15 Noi 2024, 09:30
» Care și unde este "puntea" dintre lumea cuantică și cea newtoniană?
Scris de virgil Joi 14 Noi 2024, 18:44
» NEWTON
Scris de CAdi Mier 13 Noi 2024, 20:05
» New topic
Scris de ilasus Mar 12 Noi 2024, 11:06
» Pendulul
Scris de Vizitator Vin 08 Noi 2024, 15:14
» Laborator-sa construim impreuna
Scris de eugen Mier 06 Noi 2024, 10:59
» PROFILUL CERCETATORULUI...
Scris de eugen Mier 06 Noi 2024, 07:56
» Ce anume "generează" legile fizice?
Scris de No_name Mar 05 Noi 2024, 19:06
» Ce fel de popor suntem
Scris de eugen Dum 03 Noi 2024, 10:04
» Fenomene Electromagnetice
Scris de virgil Vin 01 Noi 2024, 19:11
» Sa mai auzim si de bine in Romania :
Scris de CAdi Vin 01 Noi 2024, 12:43
» How Self-Reference Builds the World - articol nou
Scris de No_name Mier 30 Oct 2024, 20:01
» Stanley A. Meyer - Hidrogen
Scris de eugen Lun 28 Oct 2024, 11:51
» Daci nemuritori
Scris de virgil Dum 27 Oct 2024, 20:34
» Axioma paralelelor
Scris de No_name Dum 27 Oct 2024, 14:59
» Relații dintre n și pₙ
Scris de No_name Dum 27 Oct 2024, 10:01
» Global warming is happening?
Scris de Meteorr Vin 25 Oct 2024, 23:06
» Atractia Universala
Scris de Meteorr Vin 25 Oct 2024, 23:03
» Despre credinţă şi religie
Scris de Dacu2 Mier 23 Oct 2024, 08:57
» Stiinta oficiala si stiinta neoficiala
Scris de CAdi Vin 18 Oct 2024, 12:50
» țara, legiunea, căpitanul!
Scris de CAdi Vin 18 Oct 2024, 12:37
» Grigorie Yavlinskii
Scris de CAdi Joi 17 Oct 2024, 23:49
» STUDIUL SIMILITUDINII SISTEMELOR MICRO SI MACRO COSMICE
Scris de virgil Joi 17 Oct 2024, 21:37
Postări cu cele mai multe reacții ale lunii
» Mesaj de la virgil în În ce tip de dovezi aveţi încredere deplină? ( 2 )
» Mesaj de la CAdi în În ce tip de dovezi aveţi încredere deplină?
( 2 )
» Mesaj de la eugen în Ce fel de popor suntem
( 1 )
» Mesaj de la CAdi în OZN in Romania
( 1 )
» Mesaj de la virgil în Care și unde este "puntea" dintre lumea cuantică și cea newtoniană?
( 1 )
Subiectele cele mai vizionate
Subiectele cele mai active
Top postatori
virgil (12459) | ||||
CAdi (12397) | ||||
virgil_48 (11380) | ||||
Abel Cavaşi (7964) | ||||
gafiteanu (7617) | ||||
curiosul (6790) | ||||
Razvan (6183) | ||||
Pacalici (5571) | ||||
scanteitudorel (4989) | ||||
eugen (3969) |
Cei care creeaza cel mai des subiecte noi
Abel Cavaşi | ||||
Pacalici | ||||
CAdi | ||||
curiosul | ||||
Dacu | ||||
Razvan | ||||
virgil | ||||
meteor | ||||
gafiteanu | ||||
scanteitudorel |
Cei mai activi postatori ai lunii
virgil | ||||
No_name | ||||
CAdi | ||||
ilasus | ||||
eugen | ||||
Dacu2 | ||||
Forever_Man | ||||
Abel Cavaşi | ||||
Meteorr |
Cei mai activi postatori ai saptamanii
Forever_Man | ||||
virgil | ||||
Dacu2 | ||||
Meteorr | ||||
ilasus | ||||
CAdi | ||||
Abel Cavaşi | ||||
eugen |
Spune şi altora
Cine este conectat?
În total sunt 29 utilizatori conectați: 0 Înregistrați, 0 Invizibil și 29 Vizitatori Nici unul
Recordul de utilizatori conectați a fost de 181, Vin 26 Ian 2024, 01:57
Subiecte similare
EmDrive
+11
scanteitudorel
curiosul
virgil
virgil_48
omuldinluna
Pacalici
Razvan
totedati
Scriabin
eugen
CAdi
15 participanți
Pagina 17 din 23
Pagina 17 din 23 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 23
EmDrive
Rezumarea primului mesaj :
Si totusi se misca....(E pur si mouve )
Teoria este foarte simpla :
Energia se masoara in Joule ,
Intr-un recipient ,ajutaj, cutie etc. volumul se masoara in m.c. (metrii cubi sau m^3).
Dar 1Joule =1Nm .Vom avea deci pentru energia produsa in acea cutie ,
energia Joules/m^3 de unde rezulta :
Nm/m^3 si dupa simplificare rezulta N/m^2, adica Pascali ,care este o unitate de presiune.
Deci practic campul electromagnetic poate da nastere la tractiune, conform
principiului actiunii si reactiunii...
Deci ideea ar fi ,cum transformam campul magnetic produs intr-un ajutaj intr-o
forta de tractiune (care da nastere la miscare )?
Si totusi se misca....(E pur si mouve )
Teoria este foarte simpla :
Energia se masoara in Joule ,
Intr-un recipient ,ajutaj, cutie etc. volumul se masoara in m.c. (metrii cubi sau m^3).
Dar 1Joule =1Nm .Vom avea deci pentru energia produsa in acea cutie ,
energia Joules/m^3 de unde rezulta :
Nm/m^3 si dupa simplificare rezulta N/m^2, adica Pascali ,care este o unitate de presiune.
Deci practic campul electromagnetic poate da nastere la tractiune, conform
principiului actiunii si reactiunii...
Deci ideea ar fi ,cum transformam campul magnetic produs intr-un ajutaj intr-o
forta de tractiune (care da nastere la miscare )?
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12397
Puncte : 59041
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: EmDrive
Adica 1540 N / 1000 W si randamentul =1,54CAdi a scris:Forta de tractiune maxima Fthrust max=1.54KN/kw (deci mult marita)
scanteitudorel- A decedat
- Numarul mesajelor : 4989
Data de inscriere : 20/02/2015
Re: EmDrive
Asa spun ei in linkul postat .Dar ai vazut cat este frecventa? 1.5 GHz !
CAdi- Foarte activ
- Numarul mesajelor : 12397
Data de inscriere : 16/02/2011
Re: EmDrive
Sunteti oameni cu pregatire si preferinte in domeniul electrotehnicii
si asta dezbateti: frecvente, unde, circuite, pulsatii, etc.
Dar dispozitivul acesta are rolul de a produce tractiune, deci alcatuirea
lui trebuie sa concorde cu mecanica. Atata timp cat nu ai o explicatie
fiabila pentru modul in care produce o forta sau o suita de impulsuri
intr-o singura directie, inseamna ca iti pierzi timpul.
Daca dispozitivul da rezultate practice, dar explicatia necesita renuntarea
la un principiu solid al mecanicii elementare in favoarea unor fantezii,
nici nu mai merita sa-ti bati capul sa intelegi cum functioneaza.
Este vorba pe undeva de o mistificare sau de o eroare.
Un dispozitiv complet inchis, care nu ejecteaza nimic material intr-un
singur sens, ca motorul jet, nu poate produce tractiune. Impulsul il
produce masa x viteza. Adica masa aruncata cu viteza in directia opusa.
si asta dezbateti: frecvente, unde, circuite, pulsatii, etc.
Dar dispozitivul acesta are rolul de a produce tractiune, deci alcatuirea
lui trebuie sa concorde cu mecanica. Atata timp cat nu ai o explicatie
fiabila pentru modul in care produce o forta sau o suita de impulsuri
intr-o singura directie, inseamna ca iti pierzi timpul.
Daca dispozitivul da rezultate practice, dar explicatia necesita renuntarea
la un principiu solid al mecanicii elementare in favoarea unor fantezii,
nici nu mai merita sa-ti bati capul sa intelegi cum functioneaza.
Este vorba pe undeva de o mistificare sau de o eroare.
Un dispozitiv complet inchis, care nu ejecteaza nimic material intr-un
singur sens, ca motorul jet, nu poate produce tractiune. Impulsul il
produce masa x viteza. Adica masa aruncata cu viteza in directia opusa.
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44924
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: EmDrive
Efectul de tractiune calculat matematic
Din diagrama de mai jos si datele tale, CAdi, rezulta un numar extrem de mare de reflexii electromagnetice interioare. De asemenea rezulta o putere amplificata pe impuls, extrem de mare.
Formula fortei de tractiune din diagrama lui Shawyer este cu rosu, T este simbolul folosit pentru forta de tractiune.
Matematic rezulta ca per kilowatt se obtine o amplificare de putere cu foarte multe zerouri...
Ma intreb daca intr-adevar conditiile tehnice de racire, strapungere electrica, etc sunt posibile de realizat in conditiile invocate de rezultatele pretinse...
Un nivel de camp electric de energie foarte mare pe o zona de EM Drive presupune potential electric foarte inalt, care se lasa cu efecte vizibile de descarcari plasmatice, etc. Din tot ce am vazut pana acum poze sau video, par experimente la rece...cu performante mici...secretizate?
Din diagrama de mai jos si datele tale, CAdi, rezulta un numar extrem de mare de reflexii electromagnetice interioare. De asemenea rezulta o putere amplificata pe impuls, extrem de mare.
Formula fortei de tractiune din diagrama lui Shawyer este cu rosu, T este simbolul folosit pentru forta de tractiune.
Matematic rezulta ca per kilowatt se obtine o amplificare de putere cu foarte multe zerouri...
Ma intreb daca intr-adevar conditiile tehnice de racire, strapungere electrica, etc sunt posibile de realizat in conditiile invocate de rezultatele pretinse...
Un nivel de camp electric de energie foarte mare pe o zona de EM Drive presupune potential electric foarte inalt, care se lasa cu efecte vizibile de descarcari plasmatice, etc. Din tot ce am vazut pana acum poze sau video, par experimente la rece...cu performante mici...secretizate?
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3969
Puncte : 33348
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: EmDrive
Newton-3, curenti eterici in spatiu versus curenti in material
Virgil_48,
Daca vom intelege mai bine undele, vom descoperi si acel jet eteric care face propulsia. Numai ca acel jet eteric nu e ca la rachetele lui von Braun...
Carcasa Em Drive se continua electromagnetic afara cu radiatie emisa, asa cum electrodul radiant al cuptorului cu microunde se continua cu oscilatiile din cuptor.
Mediul eteric elastic permite prin oscilatii electromagnetice curenti eterici ( jeturi daca vrei) care oscileaza in unde stationare. Acesti curenti dau noduri si ventre. Cand curg unul spre altul dau ventre de potential. Nodurile de potential sunt unde acesti curenti sunt maximi.
Propulsia se realizeaza prin Newton -3 ca reactie intre curenti eterici si curentii interni din carcasa.
Este intelegerea mea dar nu cer nimanui sa fie neaparat de acord cu mine.
Virgil_48,
Daca vom intelege mai bine undele, vom descoperi si acel jet eteric care face propulsia. Numai ca acel jet eteric nu e ca la rachetele lui von Braun...
Carcasa Em Drive se continua electromagnetic afara cu radiatie emisa, asa cum electrodul radiant al cuptorului cu microunde se continua cu oscilatiile din cuptor.
Mediul eteric elastic permite prin oscilatii electromagnetice curenti eterici ( jeturi daca vrei) care oscileaza in unde stationare. Acesti curenti dau noduri si ventre. Cand curg unul spre altul dau ventre de potential. Nodurile de potential sunt unde acesti curenti sunt maximi.
Propulsia se realizeaza prin Newton -3 ca reactie intre curenti eterici si curentii interni din carcasa.
Este intelegerea mea dar nu cer nimanui sa fie neaparat de acord cu mine.
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3969
Puncte : 33348
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: EmDrive
Eugen, nu am timp acum sa postez, dar am verificat formula lui Shawyer.
Am gasit ceva interesant.Maine daca am timp o postez si o vom discuta.
Daca nu, ramane pe alta data.
Te voi ruga sa ma ajuti la unele neclaritati.
Inca ceva ,acum am vazut ce ai postat.
Cum i-am mai spus si lui Tudorel sunt doua aspecte de analizat aici:
Levitatia si propulsia.
Am gasit ceva interesant.Maine daca am timp o postez si o vom discuta.
Daca nu, ramane pe alta data.
Te voi ruga sa ma ajuti la unele neclaritati.
Inca ceva ,acum am vazut ce ai postat.
Cum i-am mai spus si lui Tudorel sunt doua aspecte de analizat aici:
Levitatia si propulsia.
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12397
Puncte : 59041
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: EmDrive
CAdi , am glumit . Nu poti sa calculezi randamentul dintre forta si energie electrica .CAdi a scris:Asa spun ei in linkul postat .Dar ai vazut cat este frecventa? 1.5 GHz !
Foarte greu este sa comprimi hidrogenul molecular . Se consuma multa energie .
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
Re: EmDrive
Sper sa fie o explicatie realista si nu nevoia evidenta de aeugen a scris:Newton-3, curenti eterici in spatiu versus curenti in material
Virgil_48,
Daca vom intelege mai bine undele, vom descoperi si acel jet eteric care face propulsia. Numai ca acel jet eteric nu e ca la rachetele lui von Braun...
Carcasa Em Drive se continua electromagnetic afara cu radiatie emisa, asa cum electrodul radiant al cuptorului cu microunde se continua cu oscilatiile din cuptor.
Mediul eteric elastic permite prin oscilatii electromagnetice curenti eterici ( jeturi daca vrei) care oscileaza in unde stationare. Acesti curenti dau noduri si ventre. Cand curg unul spre altul dau ventre de potential. Nodurile de potential sunt unde acesti curenti sunt maximi.
Propulsia se realizeaza prin Newton -3 ca reactie intre curenti eterici si curentii interni din carcasa.
Este intelegerea mea dar nu cer nimanui sa fie neaparat de acord cu mine.
explica ceva neclar. Am sa citesc cu interes in continuare acest
topic, dar eu nu pot uita ca forta si impulsul, au primul dintre
cei doi factori MASA. m x a si m x v.
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44924
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: EmDrive
scanteitudorel a scris:CAdi , am glumit . Nu poti sa calculezi randamentul dintre forta si energie electrica .CAdi a scris:Asa spun ei in linkul postat .Dar ai vazut cat este frecventa? 1.5 GHz !
Foarte greu este sa comprimi hidrogenul molecular . Se consuma multa energie .
Eu m-am referit la faptul ca s-au obtinut 1540Newtoni /1000Wati dupa ce initial s-au obtinut
1.2 miliNewtoni/Kw.
Tu te gandesti la tot felul de .....Ce legatura are hidrogenul molecular ?
Ultima editare efectuata de catre CAdi in Mier 02 Ian 2019, 08:52, editata de 1 ori
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12397
Puncte : 59041
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: EmDrive
Eugen,
Cand m-am referit la impedanta si la rezistor m-am gandit ca pilotii viitorului
vehicol spatial bazat pe motorul EmDrive sa aiba posibilitatea sa modifice
forta de tractiune si deci acceleratia din cabina de comanda.
Pentru acest lucru m-am gandit la un reostat care sa modifice parametrii
curentului electric inainte de a ajunge la magnetron si prin urmare si
numarul de electroni care ajung de la catod la anod...
Cand m-am referit la impedanta si la rezistor m-am gandit ca pilotii viitorului
vehicol spatial bazat pe motorul EmDrive sa aiba posibilitatea sa modifice
forta de tractiune si deci acceleratia din cabina de comanda.
Pentru acest lucru m-am gandit la un reostat care sa modifice parametrii
curentului electric inainte de a ajunge la magnetron si prin urmare si
numarul de electroni care ajung de la catod la anod...
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12397
Puncte : 59041
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: EmDrive
Legatura, cu ceea ce ai scris mai inainte si de care ai uitat.CAdi a scris:scanteitudorel a scris:CAdi , am glumit . Nu poti sa calculezi randamentul dintre forta si energie electrica .CAdi a scris:Asa spun ei in linkul postat .Dar ai vazut cat este frecventa? 1.5 GHz !
Foarte greu este sa comprimi hidrogenul molecular . Se consuma multa energie .
Eu m-am referit la faptul ca s-au obtinut 1540Newtoni /1000Wati dupa ce initial s-au obtinut
1.2 miliNewtoni/Kw.
De lucrul acesta mi-am dat seama din prima . Inca nu am uitat ce am scris mai inainte referitor la randamentul dispozitivului EmDrive .
Tu te gandesti la tot felul de ..... postari ale tale ...Ce legatura are hidrogenul molecular ?
Adica asta :
Re: EmDrive
Mesaj Scris de CAdi la data de Lun 31 Dec 2018, 21:20
Galeata este racita cu hidrogen lichid.
Deja s-a ajuns la a treia generatie de EmDrive cu forte de tractiune
mult mai mari.
Am sa va dau amanunte, alta data, ca vine revelionuuuuu....
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
Re: EmDrive
Hidrogenul lichid serveste la racirea galetii.
Deoarece temperatura este foarte ridicata el se transforma in hidrogen (gaz)
care se pierde in spatiu ,pentru ca pierzi prea multa energie ca sa-l recomprimi.
Ce legatura are acest lucru cu randamentul? Nu este nici un randament aici.
Din cauza aceasta timpul de lucru al motorului este limitat in prezent la 2.5 ore...
Alimentarea cu energie electrica este secretul, dar cred ca vor folosi un reactor nuclear
adaptat navelor spatiale care va transforma caldura in energie electrica
si care se afla in faza finala de proiectare si executie la NASA , numit KRUSTY.
Deoarece temperatura este foarte ridicata el se transforma in hidrogen (gaz)
care se pierde in spatiu ,pentru ca pierzi prea multa energie ca sa-l recomprimi.
Ce legatura are acest lucru cu randamentul? Nu este nici un randament aici.
Din cauza aceasta timpul de lucru al motorului este limitat in prezent la 2.5 ore...
Alimentarea cu energie electrica este secretul, dar cred ca vor folosi un reactor nuclear
adaptat navelor spatiale care va transforma caldura in energie electrica
si care se afla in faza finala de proiectare si executie la NASA , numit KRUSTY.
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12397
Puncte : 59041
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: EmDrive
Poate ca nu se "pierde" aiurea ci printr-un adjutaj. Si atunciCAdi a scris:Hidrogenul lichid serveste la racirea galetii.
Deoarece temperatura este foarte ridicata el se transforma in hidrogen (gaz)
care se pierde in spatiu ,pentru ca pierzi prea multa energie ca sa-l recomprimi.
Ce legatura are acest lucru cu randamentul? . . . . .
EmDrive devine propulsie cu hidrogen gazos, iar galeata
foloseste ca sa incalzeasca hidrogenul lichid. Ce tare !!!
Asta este mai logic.
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44924
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: EmDrive
Emisia de unde EM produce un recul asupra dispozitivului care a lansat radiatia. Exact ca la pusca sau tun sau mitraliera. Valoarea impulsului depinde si de raportul maselor. Dorim sa emitem fotoni cu masa=energie cat mai mare, iar dispozitivul emitator sa aibe masa cat mai mica.
Pt aceasta putem experimenta in conditii de imponderabilitate in Cosmos, efectul emisiei luminii asupra unei diode LED alimentata cu o mica baterie.
Conditiile de mai sus sunt cat de cat indeplinite si sunt mult superioare dispozitivului prezentat in inceputul postarii. Energia=masa fotonului luminii LED este mult mai mare decat cea a fotonului de cativa GHz emis de magnetron. Iar masa diodei emitatoare LED este mult mai mica decat a acelui greoi EMdrive. Castigam in ambele conditii.
Sa propunem celor de la NASA sa faca acest experiment romanesc in cosmos cu micul si ingeniosul nostru dispozitiv de doi bani, ca atata costa, un ban LEDul si un ban bateria. Oare dioda LED va deveni un glont si va capata in scurt timp o viteza considerabila, chiar apropiata de viteza luminii ?
Dar nu e nevoie sa experimentam in Cosmos, putem si pe Pamant intro incinta potrivita de sticla vidata. Suspendam in interiorul ei LEDul cu un fir lung si vedem daca se misca invers luminii emise.
Printrun sistem de oglinzi ingenios putem reintoarce lumina in zona LEDului pe care e fixata inca o oglinda receptoare si iar s-o evacuam pe directia initiala..Oare vom avea un jet cumulativ, ce va da perpetuum mobile ?
Traznaia prezentata mai sus daca ar fi adevarata, oare n-ar trebui ca atunci cand fotonii EM mai puternici trec prin moleculele de aer, sa le deplaseze si sa faca o gaura temporara ? Stim ca fotonii razelor X sau laser fac ravagii prin molecule si atomi.
Hai baietii, v-am dat idei sa luati si voi un Nobel de milioane, cheltuind doar doi bani.
Pt aceasta putem experimenta in conditii de imponderabilitate in Cosmos, efectul emisiei luminii asupra unei diode LED alimentata cu o mica baterie.
Conditiile de mai sus sunt cat de cat indeplinite si sunt mult superioare dispozitivului prezentat in inceputul postarii. Energia=masa fotonului luminii LED este mult mai mare decat cea a fotonului de cativa GHz emis de magnetron. Iar masa diodei emitatoare LED este mult mai mica decat a acelui greoi EMdrive. Castigam in ambele conditii.
Sa propunem celor de la NASA sa faca acest experiment romanesc in cosmos cu micul si ingeniosul nostru dispozitiv de doi bani, ca atata costa, un ban LEDul si un ban bateria. Oare dioda LED va deveni un glont si va capata in scurt timp o viteza considerabila, chiar apropiata de viteza luminii ?
Dar nu e nevoie sa experimentam in Cosmos, putem si pe Pamant intro incinta potrivita de sticla vidata. Suspendam in interiorul ei LEDul cu un fir lung si vedem daca se misca invers luminii emise.
Printrun sistem de oglinzi ingenios putem reintoarce lumina in zona LEDului pe care e fixata inca o oglinda receptoare si iar s-o evacuam pe directia initiala..Oare vom avea un jet cumulativ, ce va da perpetuum mobile ?
Traznaia prezentata mai sus daca ar fi adevarata, oare n-ar trebui ca atunci cand fotonii EM mai puternici trec prin moleculele de aer, sa le deplaseze si sa faca o gaura temporara ? Stim ca fotonii razelor X sau laser fac ravagii prin molecule si atomi.
Hai baietii, v-am dat idei sa luati si voi un Nobel de milioane, cheltuind doar doi bani.
_________________
“Toată lumea se plânge că nu are memorie, dar nimeni nu se vaită că nu are logică.” (La Rochefoucauld)
gafiteanu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Prenume : Vaxile
Numarul mesajelor : 7617
Puncte : 36103
Data de inscriere : 13/06/2011
Obiective curente : 0)-Fondator "Asociatia Fostilor Cercetatori Stiintifici".
1)-Stiinta camuflata in bascalie pentru tonti. Imi perfectionez stilul bascalios.
2)-Să-mi schimb sexul. Transplant cu altul mai vârtos. Si care să stie si carte.
Re: EmDrive
CAdi a scris:Hidrogenul lichid serveste la racirea galetii.
Deoarece temperatura este foarte ridicata el se transforma in hidrogen (gaz)
care se pierde in spatiu ,pentru ca pierzi prea multa energie ca sa-l recomprimi.
Ce legatura are acest lucru cu randamentul? Nu este nici un randament aici.
Din cauza aceasta timpul de lucru al motorului este limitat in prezent la 2.5 ore...
Alimentarea cu energie electrica este secretul, dar cred ca vor folosi un reactor nuclear
adaptat navelor spatiale care va transforma caldura in energie electrica
si care se afla in faza finala de proiectare si executie la NASA , numit KRUSTY.
Dar hidrogenul inainte de-a fi folosit la racirea galetii cum a ajuns in stare lichida ? Nu s-a consumat energie pentru transformarea lui ? Ca nu mai ai posibilitati sa-l aduci din nou la starea lichida , asta este alta poveste.CAdi a scris:Nu este nici un randament aici.
Toate masinile , dispozitivele de transformare etc. pentru a vedea cat de eficiente sunt trebuie sa le calculezi randamentul . Daca acesta este ca vai de mama lui , atunci la gunoi cu el si concepe altul mai bun.
Mama ei de fizica.
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
Re: EmDrive
scanteitudorel a scris:Dar hidrogenul inainte de-a fi folosit la racirea galetii cum a ajuns in stare lichida ? Nu s-a consumat energie pentru transformarea lui ? Ca nu mai ai posibilitati sa-l aduci din nou la starea lichida , asta este alta poveste.CAdi a scris:Nu este nici un randament aici.
Toate masinile , dispozitivele de transformare etc. pentru a vedea cat de eficiente sunt trebuie sa le calculezi randamentul . Daca acesta este ca vai de mama lui , atunci la gunoi cu el si concepe altul mai bun.
Mama ei de fizica.
Randamentul la EmDrive in cazul de fata este n=Pu/Pc
(Puterea utila supra puterea consumata)
Inca odata, ce legatura are hidrogenul molecular aici?
Tu consumi curent, deci ai puterea electrica consumata (Pc)
si obtii o forta Fthrust(forta de tractiune) ,care actioneaza pe o anumita distanta d,
deci obtii lucru mecanic util (Lu) pe care daca il imparti la timpul cat actioneaza forta
rezulta puterea utila (Pu).
Mama ei de fizica.
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12397
Puncte : 59041
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: EmDrive
Ipoteza
In desenul de mai jos este figurata o unda stationara, in interiorul cavitatatii rezonante, cu nodurile pe fetele opuse.
Dar ar trebui sa fie desenata inca o unda , decalata cu landa/4 .
Adica la rezonanta undele de tensiune si curent sunt decalate cu landa/4.
A doua unda nedesenata se poate deduce din prima , prin decalare cu landa/4, ceea ce explica minimizarea desenului la o singura unda.
In opinia mea unda de tensiune produce tractiune daca are ventrul (maxim) pe fete.
Daca autorul a vrut sa sugereze prin desen unda de tensiune, in opinia mea in faza aceasta nu se produce tractiune, ci doar este faza de amplificare putere in numarul de reflexii controlat.
Nu cunosc mecanismul in toata sofisticaria, dar banuiesc ca in momentul limitarii duratei impulsului,cand unda are amplitudinea ceruta, printr-un artificiu electronic se schimba faza undei, cu ventre de tensiune pe fete laterale.
Atunci se produce si tractiunea, odata cu emisia electromagnetica, unda stingandu-se amortizat, pana la amorsarea altei unde de la alt magnetron.
Rationamentul mi-a fost inspirat de rezultatele din experimentele Tesla, Biefeld-Brown, etc care au sugerat efecte de propulsie la campuri electrice foarte puternice.
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3969
Puncte : 33348
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: EmDrive
Ti-am mai explicat ca tu , iti uiti propriile postari.CAdi a scris:scanteitudorel a scris:Dar hidrogenul inainte de-a fi folosit la racirea galetii cum a ajuns in stare lichida ? Nu s-a consumat energie pentru transformarea lui ? Ca nu mai ai posibilitati sa-l aduci din nou la starea lichida , asta este alta poveste.CAdi a scris:Nu este nici un randament aici.
Toate masinile , dispozitivele de transformare etc. pentru a vedea cat de eficiente sunt trebuie sa le calculezi randamentul . Daca acesta este ca vai de mama lui , atunci la gunoi cu el si concepe altul mai bun.
Mama ei de fizica.
Randamentul la EmDrive in cazul de fata este n=Pu/Pc
(Puterea utila supra puterea consumata)
Inca odata, ce legatura are hidrogenul molecular aici?
Tu consumi curent, deci ai puterea electrica consumata (Pc)
si obtii o forta Fthrust(forta de tractiune) ,care actioneaza pe o anumita distanta d,
deci obtii lucru mecanic util (Lu) pe care daca il imparti la timpul cat actioneaza forta
rezulta puterea utila (Pu).
Mama ei de fizica.
Intr-o postare anterioara virgil_48 te-a intrebat daca metalul folosit , nu se distruge din cauza temperaturii ridicate . Si tu ai scris ca acesta este racit cu hidrogen lichid , iar eu ti-am scris ca ; pentru a transforma hidrogenul molecular in hidrogen lichid se consuma multa energie si asta reduce valoarea randamentului . Functioneaza la parametri normalii EmDrive , fara sa fie racit cu hidrogen lichid ? Da sau nu ?
Deci ; atunci cand ei in calcul randamentul, introduci si aceasta energie consumata chiar daca a fost consumata pe Pamant si nu in spatiul Cosmic.CAdi a scris:Inca odata, ce legatura are hidrogenul molecular aici?
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
Re: EmDrive
Crezi ca experimentand cu unde sonore produse in interiorul galetii,
in locul celor electromagnetice, s-ar putea obtine tractiune ?
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44924
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: EmDrive
Dom Profesor, am impresia ca ai neglijat cel putin doua aspecte ingafiteanu a scris:Emisia de unde EM produce un recul asupra dispozitivului care a lansat radiatia. Exact ca la pusca sau tun sau mitraliera. Valoarea impulsului depinde si de raportul maselor. . . . .
acest scurt citat:
1. Emisia de unde EM este creditata a nu avea masa. Eu stiu ca nu
este adevarat, dar trebuia sa mentionezi ceva ca sa se inteleaga.
Fiindca fara masa nu obtii nici un recul!
2. Pusca sau mitraliera au in majoritatea cazurilor orificiul de iesire
a glontului liber. Daca este infundat ca la dispozitivul EmDrive, e de
rau ! Fiindca glontul este materie obisnuita, nu poate trece printr-un
blind.
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44924
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: EmDrive
Undele sonore au viteza de propagare de 340 m/s in timp ce undele electromagnetice au viteza de 3.10^8m/s. Deci numarul de ventre si noduri va fi cu totul altul pe axa galetii. Nu mai vorbim despre efectele fizice care nu pot fi similare deoarece undele sonore nu se propaga decat in medii materiale, nu si in vid.
virgil- Moderator
- Mulţumit de forum : Prenume : Virgil
Numarul mesajelor : 12459
Puncte : 56979
Data de inscriere : 25/05/2010
Obiective curente : Deocamdată, ma preocupa o teorie a unificarii universale a interactiunii electromagnetice, gravitationale, cat si la niveluri de organizare inferioare acestora. Studiul similitudinii sistemelor micro si macrocosmice sta la baza teoriei unificarii universale.
Re: EmDrive
Tudorel, este un misunderstanding.
Daca ei randamentul per ansamblu al instalatiei EmDrive,
de pe o nava spatiala, da, iei in calcul si hidrogenul lichid.
Dar eu ma refer strict la machetele experimentale cu acei
curenti de frecventa mai mica .
Dupa cum observi si in poza prezentata 3G EmDrive (generatia a treia)
Oricum ei nu au construit pana acum o nava spatiala EmDrive.
Au efectuat un calcul teoretic cam ce ar trebui ca sa functioneze una.
Insa propabil ca se bazeaza pe ceva daca pot sa produca unde cu frecventa
de ordinul gigahertzilor...
Daca ei randamentul per ansamblu al instalatiei EmDrive,
de pe o nava spatiala, da, iei in calcul si hidrogenul lichid.
Dar eu ma refer strict la machetele experimentale cu acei
curenti de frecventa mai mica .
Dupa cum observi si in poza prezentata 3G EmDrive (generatia a treia)
Oricum ei nu au construit pana acum o nava spatiala EmDrive.
Au efectuat un calcul teoretic cam ce ar trebui ca sa functioneze una.
Insa propabil ca se bazeaza pe ceva daca pot sa produca unde cu frecventa
de ordinul gigahertzilor...
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12397
Puncte : 59041
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: EmDrive
,,Este un misunderstanding" Adica ???CAdi a scris:Tudorel, este un misunderstanding.
Daca ei randamentul per ansamblu al instalatiei EmDrive,
de pe o nava spatiala, da, iei in calcul si hidrogenul lichid.
Dar eu ma refer strict la machetele experimentale cu acei
curenti de frecventa mai mica .
Dupa cum observi si in poza prezentata 3G EmDrive (generatia a treia)
Oricum ei nu au construit pana acum o nava spatiala EmDrive.
Au efectuat un calcul teoretic cam ce ar trebui ca sa functioneze una.
Insa propabil ca se bazeaza pe ceva daca pot sa produca unde cu frecventa
de ordinul gigahertzilor...
Am scris inainte ca din punct de vedere stiintific poate fi o mare realizare . Dar din raportul energie electrica consumata - energie mecanica obtinuta , pe care mi l-ai prezentat prima data eu am spus ca acesta este foarte , foarte mic . Aceasta este problema mea . In rest ok.
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
Re: EmDrive
Si totusi exista o similitudine de la care am putea invata ceva.virgil a scris:Undele sonore au viteza de propagare de 340 m/s in timp ce undele electromagnetice au viteza de 3.10^8m/s. Deci numarul de ventre si noduri va fi cu totul altul pe axa galetii. Nu mai vorbim despre efectele fizice care nu pot fi similare deoarece undele sonore nu se propaga decat in medii materiale, nu si in vid.
Intru-un tub tronconic lung, blindat la ambele capete, crezi ca
un buzer interior, reglat la frecventa de rezonanta(exista?), ar
produce tractiune ?
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44924
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: EmDrive
. Din cate inteleg eu, la acest topic, in mod involuntar, toata lumea se gandeste la o forta de reactie (componenta axiala) produsa de ventrele EM pe peretii tronconici. Exista in mintea noastra un model al motorului (mecanic) cu reactie, si a fortelor de tip mecanic, incastrate fiind aceste modele in subconstientul - si constientul - nostru in anii lungi de scoala - respectiv tehnica. In felul acesta nu putem iesi de pe linia gandirii automate (cu rezultate previzibile).
. Daca vom fi atenti la spusele (putinele necenzurate ale) lui Teslea, cand vorbea de fluidul eter si presiuni ca sursa a fortelor, atunci pare mai plauzibila calea unei gandiri, privitoare la EM drive, in cadrul careia trebuie urmarita ideea de presiuni realizate la cele doua capete ale tronconului. Sugestia mea: problema enuntata in topic ar trebui gandita din pdv al presiunilor intr-un fluid, al deplasarii unui corp intr-un fluid, ceva in genul motorului MHD (iarasi apelez la o schema!), care nu e chiar degeaba pentru ca de aceea ozn-urile sunt (unele) un fel de covrigi MHD, sau pur si simplu gandirea poate fi indreptata spre realizarea unei diferente de presiune intre capetele tronconului (care poate fi si de alta forma), pe baza efectelor undelor EM. Cand spun unde EM ma gandesc si la acelea convergente (despre care am pomenit pe topicul cu timpul), dar nu numai ci si la orice metoda de a crea aceasta diferenta de presiune pe axa unui corp imersat intr-un fluid. In cazul undelor comvergente sunt de asteptat si modificari ale curgerii timpului dar ne apropiem de informatia scapata de russkie privitoare la cazurile inregistrate de ei si banuite de deplasare spatiala prin modificare de timp.
. Daca mai adaug ideea ca timpul e un fluid ce curge de la sine pe aici prin eter cred ca situarea gandirii: EM drive in regim de mecanica fluidelor este dublu justificata.
. Tangential subiectului, se naste intrebarea: oare Teslea vorbea de impuls electric sau si de impuls EM? Caci daca luam in considerare un impuls EM (o unda) atunci trebuie sa o consideram si pe cea convergenta (nu numai pe cea divergenta).
. Daca vom fi atenti la spusele (putinele necenzurate ale) lui Teslea, cand vorbea de fluidul eter si presiuni ca sursa a fortelor, atunci pare mai plauzibila calea unei gandiri, privitoare la EM drive, in cadrul careia trebuie urmarita ideea de presiuni realizate la cele doua capete ale tronconului. Sugestia mea: problema enuntata in topic ar trebui gandita din pdv al presiunilor intr-un fluid, al deplasarii unui corp intr-un fluid, ceva in genul motorului MHD (iarasi apelez la o schema!), care nu e chiar degeaba pentru ca de aceea ozn-urile sunt (unele) un fel de covrigi MHD, sau pur si simplu gandirea poate fi indreptata spre realizarea unei diferente de presiune intre capetele tronconului (care poate fi si de alta forma), pe baza efectelor undelor EM. Cand spun unde EM ma gandesc si la acelea convergente (despre care am pomenit pe topicul cu timpul), dar nu numai ci si la orice metoda de a crea aceasta diferenta de presiune pe axa unui corp imersat intr-un fluid. In cazul undelor comvergente sunt de asteptat si modificari ale curgerii timpului dar ne apropiem de informatia scapata de russkie privitoare la cazurile inregistrate de ei si banuite de deplasare spatiala prin modificare de timp.
. Daca mai adaug ideea ca timpul e un fluid ce curge de la sine pe aici prin eter cred ca situarea gandirii: EM drive in regim de mecanica fluidelor este dublu justificata.
. Tangential subiectului, se naste intrebarea: oare Teslea vorbea de impuls electric sau si de impuls EM? Caci daca luam in considerare un impuls EM (o unda) atunci trebuie sa o consideram si pe cea convergenta (nu numai pe cea divergenta).
mm- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 1526
Puncte : 24255
Data de inscriere : 21/08/2008
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: EmDrive
In jurul lui EmDrive se creaza un camp .
Daca dam drumul la speculatii, mai mult sau mai putin stiintifice, si eu
m-am gandit la ceea ce ai spus tu (prin exemplul cu fluidul)
Adica, daca campul acela este orientat pe o anumita directie mediul
(fluidul ) sa reactioneze cu o forta de sens contrar si sa se produca astfel
deplasarea sau in alte cazuri levitatia.
Din punct de vedere al magnetismului si al schimbarii polaritatilor cred ca pe
anumite armonice, la un OZN, se produce deplasare ( stationare) in functie de campul
magnetic al Pamantului sau al altor planete, dar nu este vorba numai de asta se pot
lua in calcul si liniile gravitationale.
Se ia in considerare si scurtarea timpului prin polarizare gravitationala a spatiului
(daca tinem cont de deformarea spatiu-timp postulata de Einstein in prezenta masei)
Daca dam drumul la speculatii, mai mult sau mai putin stiintifice, si eu
m-am gandit la ceea ce ai spus tu (prin exemplul cu fluidul)
Adica, daca campul acela este orientat pe o anumita directie mediul
(fluidul ) sa reactioneze cu o forta de sens contrar si sa se produca astfel
deplasarea sau in alte cazuri levitatia.
Din punct de vedere al magnetismului si al schimbarii polaritatilor cred ca pe
anumite armonice, la un OZN, se produce deplasare ( stationare) in functie de campul
magnetic al Pamantului sau al altor planete, dar nu este vorba numai de asta se pot
lua in calcul si liniile gravitationale.
Se ia in considerare si scurtarea timpului prin polarizare gravitationala a spatiului
(daca tinem cont de deformarea spatiu-timp postulata de Einstein in prezenta masei)
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12397
Puncte : 59041
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: EmDrive
. Nu am intentionat sa fac speculatii. Doar am propus niste ipoteze de lucru, ipoteze bazate pe fapte reale, de tip experimental. Nu merg pe ipoteze teoretice.
mm- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 1526
Puncte : 24255
Data de inscriere : 21/08/2008
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: EmDrive
Teoria EmDrive dupa Roger Shawyer
Unde a legat puterea electrica de forta de tractiune.
Formula fortei : F=m.a
Formula energiei: E=m.c^2
din formula energiei rezulta masa m= E / c^2
Inlocuim masa in formula lui Newton si rezulta:
Forta F= E.a / c^2 relatia (1)
La randul ei energia este E= P.t relatia (2)
iar acceleratia este a=v/t
unde in relatiile de mai sus:
a(m/s^2)
v(m/s)
P(w)
t(s)
Daca inlocuim in formula lui Newton [relatia(1) ]
energia E cu expresia din relatia (2) obtinem:
F=P.t.a/c^2 si cum a=v/t inlocuim si valoarea acceleratiei
si avem :
Forta Newton= P.t.v/c^2.t se observa ca in relatie timpul se simplifica
si rezulta
relatia (3) la fel ca a lui Roger Shawyer :
Forta Newton F=P.v/c^2 (unde a legat forta de Puterea Electrica) (3)
Apoi el dezvolta formula (3) si leaga forta de tractiune de viteza undelor
de grup reflectate de primul si al doilea platan ( baza mare si baza mica a galetii):
F1= (2P.Vg1)/c^2=2P/c xVg1/c unde Vg1=viteza undelor de grup pe platanul 1
F2=(2P.Vg2)/c^2=2P/c x Vg2/c unde Vg2=viteza undelor de grup pe platanul 2
Din opozitia reflexiei rezulta forta rezultanta Fthrust;
Fthrust = [(2P/c) x (Vg1-Vg2)/c ] .Q
El a mai adaugat un factor Q care tine de forma cavitatii,
si de asemenea un factor Df care tine seama de design (proiectare).
Df=(Vg1-Vg2)/c
In final Shawyer a ajuns la formula din schita prezentata de Eugen:
Fthrust= (2P.Q.Df ) / c (4)
Pacat ca forumul este limitat si nu putem incarca un fisier scris ca pe un caiet de matematica
ca ar fi fost si mai clara explicatia, dar sper ca s-a inteles si asa.
Daca scriem puterea electrica din formula (4) in functie de forta de tractiune atunci avem:
P=(Fthrust.c) /(2Q.Df) (w)
dar Df=(Vg1-Vg2)/c deci rezulta
P=(Fthrust.c) / 2.Q.(Vg1-Vg2)/c relatia (5) ceea ce este foarte curios ca rezultat !
Cine observa de ce ?
Ultima editare efectuata de catre CAdi in Sam 05 Ian 2019, 15:07, editata de 1 ori
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12397
Puncte : 59041
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
Re: EmDrive
Da, ,,carcotasule ''
Mai bine ai spune cum transformi partea dreapta a relatiei (5) ultima, in wati?
Mai bine ai spune cum transformi partea dreapta a relatiei (5) ultima, in wati?
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12397
Puncte : 59041
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: EmDrive
Atunci daca vrei sa scrii pe o foaie tip. caiet de matematica te folosesti de Paint . Forumul il accepta.CAdi a scris:Da, ,,carcotasule ''
Mai bine ai spune cum transformi partea dreapta a relatiei (5) ultima, in wati?
Nu sunt carcotas . Mai glumesc si eu din cand in cand.
Prea multe ceri de la umila mea persoana . Eu deabia inteleg formulele simple.
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
Re: EmDrive
Multumesc! Am sa incerc cu Paint, nu stiam !
Lasa jelea Motane, vad ca te descurci foarte bine pe Probleme de Electromagnetism...
Lasa jelea Motane, vad ca te descurci foarte bine pe Probleme de Electromagnetism...
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12397
Puncte : 59041
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Pagina 17 din 23 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 23
Pagina 17 din 23
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum