Ultimele subiecte
» Eu sunt Dumnezeu - viitoarea mea carte in limba romanaScris de Meteorr Ieri la 21:34
» În ce tip de dovezi aveţi încredere deplină?
Scris de virgil Joi 21 Noi 2024, 20:31
» TEORIA CONSPIRATIEI NU ESTE UN MIT...
Scris de eugen Mar 19 Noi 2024, 21:57
» ChatGPT este din ce în ce mai receptiv
Scris de CAdi Mar 19 Noi 2024, 13:07
» Unde a ajuns stiinta ?
Scris de virgil Sam 16 Noi 2024, 12:00
» OZN in Romania
Scris de virgil Vin 15 Noi 2024, 19:26
» Carti sau documente de care avem nevoie
Scris de virgil Vin 15 Noi 2024, 09:50
» Fiinte deosebite.
Scris de virgil Vin 15 Noi 2024, 09:30
» Care și unde este "puntea" dintre lumea cuantică și cea newtoniană?
Scris de virgil Joi 14 Noi 2024, 18:44
» NEWTON
Scris de CAdi Mier 13 Noi 2024, 20:05
» New topic
Scris de ilasus Mar 12 Noi 2024, 11:06
» Pendulul
Scris de Vizitator Vin 08 Noi 2024, 15:14
» Laborator-sa construim impreuna
Scris de eugen Mier 06 Noi 2024, 10:59
» PROFILUL CERCETATORULUI...
Scris de eugen Mier 06 Noi 2024, 07:56
» Ce anume "generează" legile fizice?
Scris de No_name Mar 05 Noi 2024, 19:06
» Ce fel de popor suntem
Scris de eugen Dum 03 Noi 2024, 10:04
» Fenomene Electromagnetice
Scris de virgil Vin 01 Noi 2024, 19:11
» Sa mai auzim si de bine in Romania :
Scris de CAdi Vin 01 Noi 2024, 12:43
» How Self-Reference Builds the World - articol nou
Scris de No_name Mier 30 Oct 2024, 20:01
» Stanley A. Meyer - Hidrogen
Scris de eugen Lun 28 Oct 2024, 11:51
» Daci nemuritori
Scris de virgil Dum 27 Oct 2024, 20:34
» Axioma paralelelor
Scris de No_name Dum 27 Oct 2024, 14:59
» Relații dintre n și pₙ
Scris de No_name Dum 27 Oct 2024, 10:01
» Global warming is happening?
Scris de Meteorr Vin 25 Oct 2024, 23:06
» Atractia Universala
Scris de Meteorr Vin 25 Oct 2024, 23:03
» Despre credinţă şi religie
Scris de Dacu2 Mier 23 Oct 2024, 08:57
» Stiinta oficiala si stiinta neoficiala
Scris de CAdi Vin 18 Oct 2024, 12:50
» țara, legiunea, căpitanul!
Scris de CAdi Vin 18 Oct 2024, 12:37
» Grigorie Yavlinskii
Scris de CAdi Joi 17 Oct 2024, 23:49
» STUDIUL SIMILITUDINII SISTEMELOR MICRO SI MACRO COSMICE
Scris de virgil Joi 17 Oct 2024, 21:37
Postări cu cele mai multe reacții ale lunii
» Mesaj de la CAdi în În ce tip de dovezi aveţi încredere deplină? ( 2 )
» Mesaj de la virgil în În ce tip de dovezi aveţi încredere deplină?
( 2 )
» Mesaj de la virgil în În ce tip de dovezi aveţi încredere deplină?
( 1 )
» Mesaj de la Abel Cavaşi în Daci nemuritori
( 1 )
» Mesaj de la CAdi în Fenomene Electromagnetice
( 1 )
Subiectele cele mai vizionate
Subiectele cele mai active
Top postatori
virgil (12459) | ||||
CAdi (12397) | ||||
virgil_48 (11380) | ||||
Abel Cavaşi (7963) | ||||
gafiteanu (7617) | ||||
curiosul (6790) | ||||
Razvan (6183) | ||||
Pacalici (5571) | ||||
scanteitudorel (4989) | ||||
eugen (3969) |
Cei care creeaza cel mai des subiecte noi
Abel Cavaşi | ||||
Pacalici | ||||
CAdi | ||||
curiosul | ||||
Dacu | ||||
Razvan | ||||
virgil | ||||
meteor | ||||
gafiteanu | ||||
scanteitudorel |
Cei mai activi postatori ai lunii
virgil | ||||
No_name | ||||
CAdi | ||||
ilasus | ||||
eugen | ||||
Dacu2 | ||||
Forever_Man | ||||
Meteorr | ||||
Abel Cavaşi |
Cei mai activi postatori ai saptamanii
Forever_Man | ||||
virgil | ||||
Dacu2 | ||||
ilasus | ||||
CAdi | ||||
Meteorr | ||||
eugen | ||||
Abel Cavaşi |
Spune şi altora
Cine este conectat?
În total sunt 20 utilizatori conectați: 0 Înregistrați, 0 Invizibil și 20 Vizitatori :: 2 Motoare de căutareNici unul
Recordul de utilizatori conectați a fost de 181, Vin 26 Ian 2024, 01:57
Subiecte similare
Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
5 participanți
Pagina 1 din 3
Pagina 1 din 3 • 1, 2, 3
Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Cine nu cunoaște matematică nu poate să descrie diversele fenomene și de aceea Matematica stă la baza oricărei stiințe!
-------------------------------------------------------------------------------
Cum se poate scrie sub formă de ?
-------------------------------------------------------------------------------
Cum se poate scrie sub formă de ?
Dacu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 2613
Puncte : 22433
Data de inscriere : 28/07/2012
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Nu știe nimeni????Este o problemă de gimnaziu!
Dacu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 2613
Puncte : 22433
Data de inscriere : 28/07/2012
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Una dintre soluții este a=2 și b= exponentul. Problema are mai multe soluții. Dacă nu îți răspunde nimeni, nu poți trage concluzia că nu știe nimeni, căci n-ar fi o concluzie logică. Încearcă și alte concluzii.
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Ce alte soluții ar mai putea fi?Cum se face acest calcul?Abel Cavaşi a scris:Una dintre soluții este a=2 și b= exponentul. Problema are mai multe soluții. Dacă nu îți răspunde nimeni, nu poți trage concluzia că nu știe nimeni, căci n-ar fi o concluzie logică. Încearcă și alte concluzii.
Eu am găsit și .Este corectă soluția mea?Mulțumesc!
-----------------------------------
Eu cred că sunt mulți care nu știu să facă un calcul de tipul cel propus de mine!
Dacă până mâine dimineață nu mai sunt și alte răspunsuri și/sau dacă nu răspunzi la întrebările mele , atunci voi posta un alt test.
Dacu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 2613
Puncte : 22433
Data de inscriere : 28/07/2012
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
1) Cât face unde ?
2) Cât face unde ?
3) Cât face unde ?
4) Cât face unde ?
2) Cât face unde ?
3) Cât face unde ?
4) Cât face unde ?
Dacu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 2613
Puncte : 22433
Data de inscriere : 28/07/2012
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
1) Unii zic că unde , este nedefinit.
2) Unii zic că , unde
3) Unii zic că , unde ?
4) Unii zic că , unde ?
----------------------------------------------
Este corect ce spun unii?
2) Unii zic că , unde
3) Unii zic că , unde ?
4) Unii zic că , unde ?
----------------------------------------------
Este corect ce spun unii?
Dacu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 2613
Puncte : 22433
Data de inscriere : 28/07/2012
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Ce mare rezolvare ai facut acolo ? 3 la puterea (2 la puterea 9 = 512) ?Dacu a scris:Ce alte soluții ar mai putea fi?Cum se face acest calcul?Abel Cavaşi a scris:Una dintre soluții este a=2 și b= exponentul. Problema are mai multe soluții. Dacă nu îți răspunde nimeni, nu poți trage concluzia că nu știe nimeni, căci n-ar fi o concluzie logică. Încearcă și alte concluzii.
Eu am găsit și .Este corectă soluția mea?Mulțumesc!
-----------------------------------
Eu cred că sunt mulți care nu știu să facă un calcul de tipul cel propus de mine!
Dacă până mâine dimineață nu mai sunt și alte răspunsuri și/sau dacă nu răspunzi la întrebările mele , atunci voi posta un alt test.
Asta gasesti si in tabelele matematice.
Poti sa mai scrii si 8 la puterea 128. Si multe altele.
Ce fenomene crezi ca te ajuta sa descrii exercitiul acesta ?
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44924
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Nu-nțeleg ce vrei să spui!Cu cine zici tu că este egal ?!?!virgil_48 a scris:Ce mare rezolvare ai facut acolo ? 3 la puterea (2 la puterea 9 = 512) ?Dacu a scris:Ce alte soluții ar mai putea fi?Cum se face acest calcul?Abel Cavaşi a scris:Una dintre soluții este a=2 și b= exponentul. Problema are mai multe soluții. Dacă nu îți răspunde nimeni, nu poți trage concluzia că nu știe nimeni, căci n-ar fi o concluzie logică. Încearcă și alte concluzii.
Eu am găsit și .Este corectă soluția mea?Mulțumesc!
-----------------------------------
Eu cred că sunt mulți care nu știu să facă un calcul de tipul cel propus de mine!
Dacă până mâine dimineață nu mai sunt și alte răspunsuri și/sau dacă nu răspunzi la întrebările mele , atunci voi posta un alt test.
Asta gasesti si in tabelele matematice.
Poti sa mai scrii si 8 la puterea 128. Si multe altele.
Ce fenomene crezi ca te ajuta sa descrii exercitiul acesta ?
Dacu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 2613
Puncte : 22433
Data de inscriere : 28/07/2012
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Cu ab, cele din primul raspuns(intrebare) de pe acest topic.Dacu a scris:. . . . .
Nu-nțeleg ce vrei să spui!Cu cine zici tu că este egal ?!?!
a = 8; b = 128
Nu asta ai cerut ? Nu vad alte conditii acolo.
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44924
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Cum ai făcut calculul?!?!Eu cred că ...virgil_48 a scris:Cu ab, cele din primul raspuns(intrebare) de pe acest topic.Dacu a scris:. . . . .
Nu-nțeleg ce vrei să spui!Cu cine zici tu că este egal ?!?!
a = 8; b = 128
Nu asta ai cerut ? Nu vad alte conditii acolo.
Dacu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 2613
Puncte : 22433
Data de inscriere : 28/07/2012
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Corectez: a = 2 ; b = 3512, asa cum ai scris.virgil_48 a scris:Cu ab, cele din primul raspuns(intrebare) de pe acest topic.Dacu a scris:. . . . .
Nu-nțeleg ce vrei să spui!Cu cine zici tu că este egal ?!?!
a = 8; b = 128
Nu asta ai cerut ? Nu vad alte conditii acolo.
Nu pot exista alte variante. Toate puterile lui 3 sunt
numere impare.
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44924
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Ce fenomene fizice se pot descrie dacă nu știm matematică? O greșeală ca cea făcută de tine și/sau alții sau chiar de către mine poate provoca chiar și un dezastru!!!!virgil_48 a scris:Corectez: a = 2 ; b = 3512, asa cum ai scris.virgil_48 a scris:Cu ab, cele din primul raspuns(intrebare) de pe acest topic.Dacu a scris:. . . . .
Nu-nțeleg ce vrei să spui!Cu cine zici tu că este egal ?!?!
a = 8; b = 128
Nu asta ai cerut ? Nu vad alte conditii acolo.
Nu pot exista alte variante. Toate puterile lui 3 sunt
numere impare.
Câte kilograme are o unitate atomică de masă?
----------------------------------------------------------
Care puteri ale lui 3 sunt numere impare?
Există vreo putere a lui 2 care să fie un număr impar?
Dacu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 2613
Puncte : 22433
Data de inscriere : 28/07/2012
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Legea lui Arhimede.Dacu a scris:. . . . .
Ce fenomene fizice se pot descrie dacă nu știm matematică?
Nu spune nimeni ca te apuci sa faci bombe atomice fara sa ai siO greșeală ca cea făcută de tine și/sau alții sau chiar de către mine poate provoca chiar și un dezastru!
matematicieni in echipa. Sau fizicieni cu o buna pregatire in
matematica. Puteai sa aduni 1000 de matematicieni puri la
Alamogordo ca nu faceau nici o grenada daca nu aveau si
cunostinte de fizica.
Este un calcul care s-a facut dupa ce s-a definit unitatea atomicaCâte kilograme are o unitate atomică de masă?
de masa. Poti fi sigur ca pregatirea de chimist/fizician a dus la
acest calcul, care prin el insusi nu este vreo mare grozavie.
Ce nu se realizeaza in lumea asta daca chiar nu stii asa ceva ?Care puteri ale lui 3 sunt numere impare?
Există vreo putere a lui 2 care să fie un număr impar?
Da-mi si mie un exemplu. Astea sunt exercitii ale mintii, care
au aplicabilitate practica cvasi nula. Asa cum este cel de la
începutul topicului. Nu neg ca iti antreneaza mintea ca sa nu
lancezeasca.
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44924
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
1) Câți oameni de 70 kg fiecare , care nu știu să înoate și care nu intră în panică , pot fi salvați de un dulap din brad având dimensiunile de 300 cm x 25 cm x 5 cm știind că malul unui lac se află la distanța de 100 de metri iar adâncimea lacului în locul unde se află acei oameni și acel dulap este de 50 m?Ce alt fenomen fizic se mai poate descrie referitor la acel dulap din lemn de brad care plutește pe apă în cazul problemei propuse mai sus?Dacă nu știi matematică nu poți să te bazezi numai pe observații de genul că o bucată de lemn plutește pe apă căci uite așa se pot întâmpla dezastre si deci trebuie sa faci calcule matematice!virgil_48 a scris:Legea lui Arhimede.Dacu a scris:. . . . .
Ce fenomene fizice se pot descrie dacă nu știm matematică?Nu spune nimeni ca te apuci sa faci bombe atomice fara sa ai siO greșeală ca cea făcută de tine și/sau alții sau chiar de către mine poate provoca chiar și un dezastru!
matematicieni in echipa. Sau fizicieni cu o buna pregatire in
matematica. Puteai sa aduni 1000 de matematicieni puri la
Alamogordo ca nu faceau nici o grenada daca nu aveau si
cunostinte de fizica.Este un calcul care s-a facut dupa ce s-a definit unitatea atomicaCâte kilograme are o unitate atomică de masă?
de masa. Poti fi sigur ca pregatirea de chimist/fizician a dus la
acest calcul, care prin el insusi nu este vreo mare grozavie.Ce nu se realizeaza in lumea asta daca chiar nu stii asa ceva ?Care puteri ale lui 3 sunt numere impare?
Există vreo putere a lui 2 care să fie un număr impar?
Da-mi si mie un exemplu. Astea sunt exercitii ale mintii, care
au aplicabilitate practica cvasi nula. Asa cum este cel de la
începutul topicului. Nu neg ca iti antreneaza mintea ca sa nu
lancezeasca.
2) Degeaba descrii un fenomen dacă nu îl transpui corect din punct de vedere calitativ și cantitativ!Un fenomen este anlizat complet doar dacă ai cunoștințe de matematică în caz contrar rămâi doar cu descrierea adică cu ceea ce observi!Bine era dăcă erau fizicieni care nu observau fenomenul de realizare a bombei atomice sau a altor fenomene de distrugere!
3) Ce implicații ar avea în fizică , chimie și în știință în general dacă când matematic a rezultat că de fapt ?
Cât de ușor și cum s-a calculat valoarea unității atomice de masă?!?!
4) Nu orice putere a lui trei este un număr impar!De exemplu nu este un număr impar! este un număr impar!De fapt orice număr diferit de zero ridicat la puterea zero este un număr impar și evident este egal cu 1!Cât fac unde ?
Concluzie:
Fizicienilor , învățați și matematică că nu urzică!
Dacu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 2613
Puncte : 22433
Data de inscriere : 28/07/2012
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Eu nu cred ca poti fi fizician daca nu stii matematica. Dar matematicianDacu a scris:. . . . .
Concluzie:
Fizicienilor , învățați si matematică că nu urzică!
poti fi daca nu stii fizica !
Matematica este cum s-a mai spus pe aici, un instrument deosebit de
important pentru progresul celorlalte stiinte. Te poti bizui pe ea pentru
analizarea fenomenelor cunoscute, pentru anticiparea lor mai putin.
Tablele acelea pline cu formule, in urma carora se fac mari descoperiri
prin alte domenii, din filmele americane, sunt decoruri.
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44924
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Sunt destui cei care au o memorie foarte bună , dar sunt cu mult prea puțini dintre aceștia care înțeleg profund ceea ce au memorat!Concluzia este că fizica , chimia și etc. nu se pot face doar făcând observații!De exemplu cum putem demonstra că formula echivalenței masă-energie este și de ce nu ar fi corect ca ?!?!Hai să analizăm corect din punct de vedere caltativ și cantitativ acest fenomen fizico-chimic!virgil_48 a scris:Eu nu cred ca poti fi fizician daca nu stii matematica. Dar matematicianDacu a scris:. . . . .
Concluzie:
Fizicienilor , învățați si matematică că nu urzică!
poti fi daca nu stii fizica !
Matematica este cum s-a mai spus pe aici, un instrument deosebit de
important pentru progresul celorlalte stiinte. Te poti bizui pe ea pentru
analizarea fenomenelor cunoscute, pentru anticiparea lor mai putin.
Tablele acelea pline cu formule, in urma carora se fac mari descoperiri
prin alte domenii, din filmele americane, sunt decoruri.
Dacu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 2613
Puncte : 22433
Data de inscriere : 28/07/2012
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Din cate stiu eu, formula aceea este impusa, nu demonstrata.Dacu a scris:. . . . .
Sunt destui cei care au o memorie foarte bună , dar sunt cu mult prea puțini dintre aceștia care înțeleg profund ceea ce au memorat!Concluzia este că fizica , chimia și etc. nu se pot face doar făcând observații!De exemplu cum putem demonstra că formula echivalenței masă-energie este și de ce nu ar fi corect ca ?!?!Hai să analizăm corect din punct de vedere caltativ și cantitativ acest fenomen fizico-chimic!
In afara de asta, din "cercetarile" mele, am ajuns la concluzia ca
nu este nici o echivalenta, fiindca masa/materia nu se transforma
in energie niciodata, ci numai o cedeaza. Dar asta trebuie sa tii
secret.
Ce ai vrea sa analizam. Ne pricepem noi la asa ceva ?
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44924
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Interesant!virgil_48 a scris:Din cate stiu eu, formula aceea este impusa, nu demonstrata.Dacu a scris:. . . . .
Sunt destui cei care au o memorie foarte bună , dar sunt cu mult prea puțini dintre aceștia care înțeleg profund ceea ce au memorat!Concluzia este că fizica , chimia și etc. nu se pot face doar făcând observații!De exemplu cum putem demonstra că formula echivalenței masă-energie este și de ce nu ar fi corect ca ?!?!Hai să analizăm corect din punct de vedere caltativ și cantitativ acest fenomen fizico-chimic!
In afara de asta, din "cercetarile" mele, am ajuns la concluzia ca
nu este nici o echivalenta, fiindca masa/materia nu se transforma
in energie niciodata, ci numai o cedeaza. Dar asta trebuie sa tii
secret.
Ce ai vrea sa analizam. Ne pricepem noi la asa ceva ?
1) Care este motivul pentru care a fost impusă formula ?
2) Nu-nțeleg!?!?!Poate un corp de masă să cedeze toată energia sa?
3) Cum ar arăta acel corp de masă dacă ar ceda toată energia sa?
4) Ce înțelegi tu prin energia unui corp?
5) Care este valoarea maximă a energiei pe care o poate ceda un corp de masă și ce condiții ar trebui să existe pentru a fi cedată acea energie maximă și de ce asta ar trebui ținut secret??!!!???
-------------------------------------------------------------------------------------
Văd că dai tot felul de răspunsuri și la "FOIP" și la gravitație și la "găuri negre" și matematică și etc.....
Dacu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 2613
Puncte : 22433
Data de inscriere : 28/07/2012
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Test de geometrie:
Un triunghi dreptunghic are ipotnuza egala cu 5 cm si perimetrul egal numeric cu aria sa.Ce valori au catetele triunghiului dreptunghic?
Un triunghi dreptunghic are ipotnuza egala cu 5 cm si perimetrul egal numeric cu aria sa.Ce valori au catetele triunghiului dreptunghic?
Dacu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 2613
Puncte : 22433
Data de inscriere : 28/07/2012
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
M-ai "șantajat" cu testul tău, trebuie să recunosc!Dacu a scris:Un triunghi dreptunghic are ipotnuza egala cu 5 cm si perimetrul egal numeric cu aria sa.Ce valori au catetele triunghiului dreptunghic?
Prima dată am făcut-o așa...din ochi...și mi-a dat că nu poate avea soluții întregi, după care curiozitatea, bat-o vina, m-a făcut totuși să mă întreb cam care ar fi soluțiile. Eu zic așa, deși reconstruiesc sistemul menționat de meteor.
Deci ab=28. Înlocuind în rezultă că a+b=9 și fie folosind substituția rând pe rând, fie înmulțești a+b=9 o dată cu a, o dată cu b și înlocuind ulterior, ajungi la același sistem de ecuații de gradul 2:
de unde rezultă că fie a=b, fie a=-b.
În oricare caz, a și b nu pot fi catetele triunghiului dreptunghic în condițiile ipotezei menționate.
Cred eu.
curiosul- Banat temporar pentru comportamentul nepotrivit
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 6790
Puncte : 41554
Data de inscriere : 22/03/2011
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Ai făcut artificii de calcul fără sens!Dacă a=5 , atunci ce valoare are b din relațiile a+b=9 și ab=28 .... rezultă cumva că a=b și/ sau a=-b?Raționamentul tău este greșit chiar dacă conduce la faptul că nu există un asemenea triunghi dreptunghic?curiosul a scris:M-ai "șantajat" cu testul tău, trebuie să recunosc!Dacu a scris:Un triunghi dreptunghic are ipotnuza egala cu 5 cm si perimetrul egal numeric cu aria sa.Ce valori au catetele triunghiului dreptunghic?
Prima dată am făcut-o așa...din ochi...și mi-a dat că nu poate avea soluții întregi, după care curiozitatea, bat-o vina, m-a făcut totuși să mă întreb cam care ar fi soluțiile. Eu zic așa, deși reconstruiesc sistemul menționat de meteor.
Deci ab=28. Înlocuind în rezultă că a+b=9 și fie folosind substituția rând pe rând, fie înmulțești a+b=9 o dată cu a, o dată cu b și înlocuind ulterior, ajungi la același sistem de ecuații de gradul 2:
de unde rezultă că fie a=b, fie a=-b.
În oricare caz, a și b nu pot fi catetele triunghiului dreptunghic în condițiile ipotezei menționate.
Cred eu.
Cum ai rezolva dacă enunțul problemei era:
1) Un triunghi dreptunghic are perimetrul egal numeric cu aria sa.Ce valori au catetele triunghiului dreptunghic?
2) Un triunghi oarecare are perimetrul egal numeric cu aria sa.Ce valori au laturile sale?
Dacu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 2613
Puncte : 22433
Data de inscriere : 28/07/2012
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Ce numere au inversele egale cu opusele lor?
Dacu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 2613
Puncte : 22433
Data de inscriere : 28/07/2012
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Dacule, stai un pic, că nu vorbim despre același lucru.
Tu ai pus o problemă, ai menționat ceva condiții, iar plecând de la acele condiții se ajunge la a+b=9 și ab=28.
Asta, zic eu, înseamnă că fie a, fie b, fia a și b, nu sunt reale.
Dacu nu sunt reale, atunci a și b nu pot fi valorile laturilor catetelor triunghiului dreptunghic pe care l-ai menționat.
Dar tu acum ce vrei de fapt?
Pentru că spui niște chestiuni care nu au nicio legătură cu faptul că în biblie nu este menționat nimic de matematică, iar asta mi se pare interesant.
Și și mai interesant este faptul că ideea de grandios delusion nu este o chestiune determinată de structura ADN.
Interesant și obiectiv, nu-i așa?
Tu ai pus o problemă, ai menționat ceva condiții, iar plecând de la acele condiții se ajunge la a+b=9 și ab=28.
Asta, zic eu, înseamnă că fie a, fie b, fia a și b, nu sunt reale.
Dacu nu sunt reale, atunci a și b nu pot fi valorile laturilor catetelor triunghiului dreptunghic pe care l-ai menționat.
Dar tu acum ce vrei de fapt?
Pentru că spui niște chestiuni care nu au nicio legătură cu faptul că în biblie nu este menționat nimic de matematică, iar asta mi se pare interesant.
Și și mai interesant este faptul că ideea de grandios delusion nu este o chestiune determinată de structura ADN.
Interesant și obiectiv, nu-i așa?
curiosul- Banat temporar pentru comportamentul nepotrivit
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 6790
Puncte : 41554
Data de inscriere : 22/03/2011
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Dacă valoarea lui a este 5 , atunci din a+b=9 si ab=28 rezultă imediat că b=4=28:5 ceea ce este aberant și de aceea raționamentul tău cu acele artificii sunt greșite...curiosul a scris:Dacule, stai un pic, că nu vorbim despre același lucru.
Tu ai pus o problemă, ai menționat ceva condiții, iar plecând de la acele condiții se ajunge la a+b=9 și ab=28.
Asta, zic eu, înseamnă că fie a, fie b, fia a și b, nu sunt reale.
Dacu nu sunt reale, atunci a și b nu pot fi valorile laturilor catetelor triunghiului dreptunghic pe care l-ai menționat.
Dar tu acum ce vrei de fapt?
Pentru că spui niște chestiuni care nu au nicio legătură cu faptul că în biblie nu este menționat nimic de matematică, iar asta mi se pare interesant.
Și și mai interesant este faptul că ideea de grandios delusion nu este o chestiune determinată de structura ADN.
Interesant și obiectiv, nu-i așa?
REPET:
"Cum ai rezolva dacă enunțul problemei era:
1) Un triunghi dreptunghic are perimetrul egal numeric cu aria sa.Ce valori au catetele triunghiului dreptunghic?
2) Un triunghi oarecare are perimetrul egal numeric cu aria sa.Ce valori au laturile sale?"
---------------------------------------------------
Ce numere au inversele egale cu opusele lor?Aștept răspuns!
Dacu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 2613
Puncte : 22433
Data de inscriere : 28/07/2012
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Tu poți să repeți cât vrei...că eu tot ce am de spus spun.
Tu nu vezi ce trebuie, cred eu, iar eu nu văd ce vezi tu.
Ca de obicei, ajungem în punctul în care fiecare crede că are dreptate, și indiferent cât de clar am spune-o fiecare vede ce vrea, motiv pentru care tu cu triunghiurile tale, eu cu...nebuniile mele.
Și nu mă interesează atât de mult cine are și unde are dreptate într-o situație care nu mă afectează în mod direct.
Așa că...versetul 3, capitolu 5...Doamne ajută la toată lumea.
Tu nu vezi ce trebuie, cred eu, iar eu nu văd ce vezi tu.
Ca de obicei, ajungem în punctul în care fiecare crede că are dreptate, și indiferent cât de clar am spune-o fiecare vede ce vrea, motiv pentru care tu cu triunghiurile tale, eu cu...nebuniile mele.
Și nu mă interesează atât de mult cine are și unde are dreptate într-o situație care nu mă afectează în mod direct.
Așa că...versetul 3, capitolu 5...Doamne ajută la toată lumea.
curiosul- Banat temporar pentru comportamentul nepotrivit
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 6790
Puncte : 41554
Data de inscriere : 22/03/2011
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Nu știe nimeni să răspundă la întrebarea "Ce numere au inversele egale cu opusele lor?"?!?!
Dacu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 2613
Puncte : 22433
Data de inscriere : 28/07/2012
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Tocmai pentru că știe, întrebarea nu face parte din „cercetare”. Noi aici încercăm să cercetăm ceea ce NU SE ȘTIE.
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Dacă știe , atunci ar trebui sa răspundă.Fară a cunoaște matematică nu poti face decât cercetare empirică!Abel Cavaşi a scris:Tocmai pentru că știe, întrebarea nu face parte din „cercetare”. Noi aici încercăm să cercetăm ceea ce NU SE ȘTIE.
Dacu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 2613
Puncte : 22433
Data de inscriere : 28/07/2012
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Cu asta sunt de acord.Dacu a scris:Fară a cunoaște matematică nu poti face decât cercetare empirică!
Re: Teste de matematică altfel decât la școala primară , gimnaziu , liceu și facultate.
Două teste
1) Să se calculeze .
2) Să se calculeze .
1) Să se calculeze .
2) Să se calculeze .
Dacu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 2613
Puncte : 22433
Data de inscriere : 28/07/2012
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Pagina 1 din 3 • 1, 2, 3
Subiecte similare
» Teste propuse la matematică
» Altfel de "cercetare"
» Conceptia geocentrista in scoala romaneasca a secolului XXI
» Altfel de "cercetare"
» Conceptia geocentrista in scoala romaneasca a secolului XXI
Pagina 1 din 3
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum