Ultimele subiecte
» Gravitatia sub spectrul lui Einstein si Newton.Cine are dreptate?Scris de CAdi Astazi la 10:27
» Ce fel de popor suntem
Scris de CAdi Astazi la 10:23
» Gravitonul
Scris de CAdi Astazi la 08:49
» How Self-Reference Builds the World - articol nou
Scris de curiosul Astazi la 07:27
» TEORIA CONSPIRATIEI NU ESTE UN MIT...
Scris de CAdi Ieri la 16:40
» Sa mai auzim si de bine in Romania :
Scris de CAdi Ieri la 13:33
» Criteriile de analiză logică
Scris de curiosul Ieri la 10:49
» Trei probleme cu lichide
Scris de curiosul Mier 17 Apr 2024, 20:33
» Miscarea
Scris de virgil_48 Mier 17 Apr 2024, 08:40
» Vidul o structura superioara Campului Higgs?
Scris de CAdi Mar 16 Apr 2024, 08:19
» Memoria și tendințele adictive
Scris de curiosul Sam 13 Apr 2024, 16:39
» Ce este FOIP?
Scris de virgil_48 Joi 11 Apr 2024, 17:55
» Laborator-sa construim impreuna
Scris de eugen Dum 07 Apr 2024, 18:30
» Basarabia, Bucovina - pământ românesc
Scris de CAdi Dum 07 Apr 2024, 10:59
» URME ALE EXTRATERESTRILOR PE PAMANT. DESCOPERIRI INEXPLICABILE SI FENOMENE OZN 1
Scris de CAdi Dum 07 Apr 2024, 09:35
» Tesla, omul- munca, geniu, rezultate
Scris de eugen Sam 06 Apr 2024, 14:24
» Sanatate- Diverse
Scris de eugen Vin 05 Apr 2024, 10:21
» Legi de conservare (2)
Scris de virgil_48 Joi 04 Apr 2024, 14:12
» Lucrul mecanic - definitie si exemple (Secţiunea 2)
Scris de virgil_48 Mier 03 Apr 2024, 10:07
» Unde se regaseste energia consumata pentru schimbarea directiei unei nave cosmice ?
Scris de virgil_48 Vin 29 Mar 2024, 23:15
» Logica deductiei și inducție cu băieții extratereștri
Scris de CAdi Vin 29 Mar 2024, 11:57
» Geometria numerelor prime
Scris de curiosul Vin 29 Mar 2024, 09:57
» Globalizarea
Scris de eugen Mier 27 Mar 2024, 17:10
» Fenomene Electromagnetice
Scris de eugen Mar 26 Mar 2024, 12:18
» Despre elicele complementare
Scris de eugen Mar 26 Mar 2024, 12:00
» Dragi Extraterestri
Scris de CAdi Lun 25 Mar 2024, 12:29
» Pendulul
Scris de eugen Dum 24 Mar 2024, 11:22
» Stanley A. Meyer - Hidrogen
Scris de eugen Vin 22 Mar 2024, 18:12
» Cum a reusit India sa trimita un rover pe Luna la pret de 2 km de autostrada in Romania !
Scris de virgil Vin 22 Mar 2024, 17:34
» Matematica și fizica
Scris de CAdi Joi 21 Mar 2024, 13:19
Postări cu cele mai multe reacții ale lunii
» Mesaj de la CAdi în Ce fel de popor suntem ( 2 )
» Mesaj de la eugen în Laborator-sa construim impreuna
( 2 )
» Mesaj de la virgil în Ce fel de popor suntem
( 2 )
» Mesaj de la CAdi în Ce fel de popor suntem
( 1 )
» Mesaj de la CAdi în Sa mai auzim si de bine in Romania :
( 1 )
Subiectele cele mai vizionate
Subiectele cele mai active
Top postatori
virgil (12149) | ||||
CAdi (11876) | ||||
virgil_48 (11183) | ||||
Abel Cavaşi (7942) | ||||
gafiteanu (7617) | ||||
curiosul (6604) | ||||
Razvan (6162) | ||||
Pacalici (5571) | ||||
scanteitudorel (4989) | ||||
eugen (3776) |
Cei care creeaza cel mai des subiecte noi
Abel Cavaşi | ||||
Pacalici | ||||
CAdi | ||||
curiosul | ||||
Dacu | ||||
Razvan | ||||
virgil | ||||
meteor | ||||
gafiteanu | ||||
scanteitudorel |
Spune şi altora
Cine este conectat?
În total sunt 29 utilizatori conectați: 1 Înregistrați, 0 Invizibil și 28 Vizitatori :: 2 Motoare de căutareeugen
Recordul de utilizatori conectați a fost de 181, Vin 26 Ian 2024, 01:57
Subiecte similare
O inegalitate
4 participanți
Pagina 2 din 2
Pagina 2 din 2 • 1, 2
O inegalitate
Rezumarea primului mesaj :
Se stie ca oricare ar fi numerele reale mai mari sau egale cu zero.Explicitati domnilor cercetatori aceasta inegalitate in cazul in care .
Se stie ca oricare ar fi numerele reale mai mari sau egale cu zero.Explicitati domnilor cercetatori aceasta inegalitate in cazul in care .
_________________
"La inceput era CUVANTUL si CUVANTUL era la DUMNEZEU si DUMNEZEU era CUVANTUL."
AMOT- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 1122
Puncte : 17844
Data de inscriere : 07/12/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: O inegalitate
problema mea e cu AMOT, care face pe prostul, nu cum m-au învățat pe mine la școală profesorii matematica și ce sunt radicalii! am făcut-o înainte de '89 și am trecut clasa! una e să spui că radicalul are o singură rădăcină POZITIVĂ, sau principală, și cu totul altceva să pretinzi că are o singură rădăcină!
asta e ce, prin omisiune, pretinde el în mod fals, adică neadevărat!
și așa ajungem la chestiuni ridicole de genul
unde doar AMOT are orbul găinilor și nu vede că (-2)-(-2)=0 ceea ce înseamnă că -2 e soluție a ecuației la fel ca +2!
din nou, ce nu e în stare să formuleze coerent, e faptul că -2 e doar o soluție matematică, abstractă, în planul realității fizice, materiale, se cer, se caută, soluțiile pozitive, cu cele negative nu prea avem ce face! -2 pîini e la fel de abstract ca -3 pâini! la fel de intangibile fizic! ...
bietul om a rămas înțepenit la matematica de secol XVIII! păi între timp sau descoperit o mulțime de chestii în matematică! sa depășit problema numerelor negative și a cantităților negative!
nu e problema mea că nu pricepe acea inegalitate! contextul în care e adevărată!
deși nu mi-o amintesc exact, o fi pe undeva prin manuale, sunt convins că e un enunț inexact și incomplet al inecuației și că în realitate e ceva de genul:
păi asta e cu totul altceva! ai deja niște limite în care afirmația logico-matematică devine adevărată! nu mai e orice a și b, radicalul e limitat la o parte din valorice pe care le poate avea șamd ...
în matematică contează cum formulezi enunțurile și afirmațiile nu merge așa, alandala, scoase din burtă!
sincer AMOT devine la fel de ridicol ca woodycad cu bobina lui minune! incapacitatea de a vedea unde ai greșit, de a-ți călca pe propria mândrie și a spune simplu, am greșit, m-am grăbit, șamd e calea cea mai sigură spre pseudoștiință
nu trebuie decât să recunoască faptul că una e să pretinzi că radicalul are o singură rădăcină și cu totul altceva că are o singură rădăcină PRINCIPALĂ, sau pozitivă!
ce nu înțeleg eu e de ce îi e așa greu să recunoască faptul că sa grăbit și de ce persistă, și insistă, că are o singură rădăcină! ceo fi așa greu!? îi cad galoanele de general de pe uniformă!? nu înțeleg!
și mai și deschide enșpe mii de fire de discuție pe același subiect, bietul , iar mai nou ca să compenseze a început să deschidă fire de discuție cu și mai multe sume, inegalități și ecuații! când el are probleme evidente de formulare corectă, dpdv logico-matematic, a acestora!
devenim ridicoli! râd masonii și oculta mondială de noi! hahaha! ăștia vor să descopere secretul energiei gratuite!? lol! cu așa certetători, care au probleme cu , n-avem de ce să ne facem griji, putem sta liniștiți!
asta e ce, prin omisiune, pretinde el în mod fals, adică neadevărat!
și așa ajungem la chestiuni ridicole de genul
unde doar AMOT are orbul găinilor și nu vede că (-2)-(-2)=0 ceea ce înseamnă că -2 e soluție a ecuației la fel ca +2!
din nou, ce nu e în stare să formuleze coerent, e faptul că -2 e doar o soluție matematică, abstractă, în planul realității fizice, materiale, se cer, se caută, soluțiile pozitive, cu cele negative nu prea avem ce face! -2 pîini e la fel de abstract ca -3 pâini! la fel de intangibile fizic! ...
In the 18th century it was common practice to ignore any negative results derived from equations, on the assumption that they were meaningless
bietul om a rămas înțepenit la matematica de secol XVIII! păi între timp sau descoperit o mulțime de chestii în matematică! sa depășit problema numerelor negative și a cantităților negative!
nu e problema mea că nu pricepe acea inegalitate! contextul în care e adevărată!
deși nu mi-o amintesc exact, o fi pe undeva prin manuale, sunt convins că e un enunț inexact și incomplet al inecuației și că în realitate e ceva de genul:
pentru orice a și b numere reale pozitive dacă și atunci
păi asta e cu totul altceva! ai deja niște limite în care afirmația logico-matematică devine adevărată! nu mai e orice a și b, radicalul e limitat la o parte din valorice pe care le poate avea șamd ...
în matematică contează cum formulezi enunțurile și afirmațiile nu merge așa, alandala, scoase din burtă!
sincer AMOT devine la fel de ridicol ca woodycad cu bobina lui minune! incapacitatea de a vedea unde ai greșit, de a-ți călca pe propria mândrie și a spune simplu, am greșit, m-am grăbit, șamd e calea cea mai sigură spre pseudoștiință
nu trebuie decât să recunoască faptul că una e să pretinzi că radicalul are o singură rădăcină și cu totul altceva că are o singură rădăcină PRINCIPALĂ, sau pozitivă!
ce nu înțeleg eu e de ce îi e așa greu să recunoască faptul că sa grăbit și de ce persistă, și insistă, că are o singură rădăcină! ceo fi așa greu!? îi cad galoanele de general de pe uniformă!? nu înțeleg!
și mai și deschide enșpe mii de fire de discuție pe același subiect, bietul , iar mai nou ca să compenseze a început să deschidă fire de discuție cu și mai multe sume, inegalități și ecuații! când el are probleme evidente de formulare corectă, dpdv logico-matematic, a acestora!
devenim ridicoli! râd masonii și oculta mondială de noi! hahaha! ăștia vor să descopere secretul energiei gratuite!? lol! cu așa certetători, care au probleme cu , n-avem de ce să ne facem griji, putem sta liniștiți!
Re: O inegalitate
Eu nu o fac pe prostul dar tu esti [cuvinte jignitoare] tinzand la plus infinit cel putin in ceea ce privesc radicalii matematici......totedati a scris:problema mea e cu AMOT, care face pe prostul, nu cum m-au învățat pe mine la școală profesorii matematica și ce sunt radicalii! am făcut-o înainte de '89 și am trecut clasa! una e să spui că radicalul are o singură rădăcină POZITIVĂ, sau principală, și cu totul altceva să pretinzi că are o singură rădăcină!
asta e ce, prin omisiune, pretinde el în mod fals, adică neadevărat!
și așa ajungem la chestiuni ridicole de genul
unde doar AMOT are orbul găinilor și nu vede că (-2)-(-2)=0 ceea ce înseamnă că -2 e soluție a ecuației la fel ca +2!
Cum poti scrie asemenea aberatii sustinand ca din ecuatia de gradul 1, rezulta doua solutii si anume si .....Conform rationamentului tau absurd rezulta ca ecuatia are doua solutii si anume si ceea ce este o aberatie de un grad tinzand la plus infinit ca si [cuvinte jignitoare]... Du-te la profesorul tau si pune-i intrebarea asa cum am pus-o eu si la radical indice 2 din 4 si la cradical indice 3 din -8 si daca profesorul tau iti da dreptate atunci [cuvinte jignitoare]
Abel Cavasi mi-a dat dreptate asa ca vorbeste cu el poate te va convinge el.....[cuvinte jignitoare] Deschid subiecte cu radicali si de tipul celei de la subiectul "O inegalitate" tocmai ca tu si altii care nu stiu ce este un radical sa invete macar acum daca la scoala au invatat pe de rost fara sa inteleaga nimic.....
[cuvinte jignitoare]
Ultima editare efectuata de catre Abel Cavaşi in Vin 27 Apr 2012, 10:14, editata de 2 ori (Motiv : Am eliminat cuvinte jignitoare)
AMOT- Foarte activ
- Numarul mesajelor : 1122
Data de inscriere : 07/12/2011
Re: O inegalitate
răspuns scurt:
x-a=0
-a-a=-2a≠0 dacă a>0
+a-a=0
deci
x=+a sau X=0 dacă a=0, caz în care +0=-0=0
-a nu e soluție a ecuației decât dacă a=0
buclucașe parantezele astea! cum sucesc ele ecuațiile matematice! despre VARIABILE ce să mai zic! adevărați drăcușori! cât despre -0=+0 ooooo! deja suntem departe!
problema e ... câte soluții sunt până la urmă!? mister!
ce s-a întîmplat profesore? te-a speriat comeata? n-ai dormit bine? ai rămas înțepenit la matematica de secol XVIII!?
eu zic mai bine te oprești acum până mai poți
e simplu, recunoști faptul că ai greșit, mai corect te-ai grăbit cu enunțul inegalității și așa ți sa părut că descoperi nu știu ce inconsistențe în regulile elementare de calcul ale matematicii secolului XX și încheiem discuția
avem alte lucruri mai bune de făcut pe acest forum ...
x-a=0
-a-a=-2a≠0 dacă a>0
+a-a=0
deci
x=+a sau X=0 dacă a=0, caz în care +0=-0=0
-a nu e soluție a ecuației decât dacă a=0
buclucașe parantezele astea! cum sucesc ele ecuațiile matematice! despre VARIABILE ce să mai zic! adevărați drăcușori! cât despre -0=+0 ooooo! deja suntem departe!
problema e ... câte soluții sunt până la urmă!? mister!
ce s-a întîmplat profesore? te-a speriat comeata? n-ai dormit bine? ai rămas înțepenit la matematica de secol XVIII!?
eu zic mai bine te oprești acum până mai poți
e simplu, recunoști faptul că ai greșit, mai corect te-ai grăbit cu enunțul inegalității și așa ți sa părut că descoperi nu știu ce inconsistențe în regulile elementare de calcul ale matematicii secolului XX și încheiem discuția
avem alte lucruri mai bune de făcut pe acest forum ...
_________________
linux e gratuit, dar cunoștințele necesare pentru al folosi le acumulezi în timp iar timpul pierdut nu îl poți cumpăra înapoi oricât de mulți bani ai
utilizator linux înregistrat No. 352479
linux counter home page
Re: O inegalitate
totedati,
Ce pot eu sa-ti mai zic!!!!!!?????Asa se rezolva o ecuatie de gradul 1????Du-te si intreaba pe alte forumuri sa vezi ce ti se raspunde!!!Din x-a=0 rezulta doar x=a si nicidecum si x=-a pentru simplu motiv ca nu ti-am dat sa rezolvi ecuatia x+a=0........Dromaderule!!!!!!!Nu simti ca prostia ta te cocoseaza????????? Prostia e greu de tratat si am impresia ca profesorul tau de matematica trebuia sa te lase corigent din cauza radicalilor ba chiar si repetent iar daca nu te-a lasat corigent atunci inseamna ca si el e la fel de prost ca tine.... Dormi in prostia ta!
In ce an ai terminat liceul?Ai urmat liceul de reala????Ce facultate ai facut?Unde ai facut liceul si unde ai facut facultatea?????Raspunde!!!!
Ce pot eu sa-ti mai zic!!!!!!?????Asa se rezolva o ecuatie de gradul 1????Du-te si intreaba pe alte forumuri sa vezi ce ti se raspunde!!!Din x-a=0 rezulta doar x=a si nicidecum si x=-a pentru simplu motiv ca nu ti-am dat sa rezolvi ecuatia x+a=0........Dromaderule!!!!!!!Nu simti ca prostia ta te cocoseaza????????? Prostia e greu de tratat si am impresia ca profesorul tau de matematica trebuia sa te lase corigent din cauza radicalilor ba chiar si repetent iar daca nu te-a lasat corigent atunci inseamna ca si el e la fel de prost ca tine.... Dormi in prostia ta!
In ce an ai terminat liceul?Ai urmat liceul de reala????Ce facultate ai facut?Unde ai facut liceul si unde ai facut facultatea?????Raspunde!!!!
AMOT- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 1122
Puncte : 17844
Data de inscriere : 07/12/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: O inegalitate
nu contează cum rezolvi o ecuație, contează dacă rezultatul e corect!
revenind la problemă este că -a=+a dacă a=0? în aceste condiții x=-a și x=+a sunt ambele soluții ale ecuației de gradul I dacă a=0!
ai uitat un mic detaliu la enunțul acelei probleme ... profesore! încă e pe cer comeata? te tulbură prea tare?
ce zici profesore o fi adevărat că
0,9.=1
olala! acum să vezi inflație de soluții la ecuațiile tale!
mare atenție la detalii când răspunzi! calm! calm! nu te grăbi!
revenind la problemă este că -a=+a dacă a=0? în aceste condiții x=-a și x=+a sunt ambele soluții ale ecuației de gradul I dacă a=0!
ai uitat un mic detaliu la enunțul acelei probleme ... profesore! încă e pe cer comeata? te tulbură prea tare?
ce zici profesore o fi adevărat că
0,9.=1
olala! acum să vezi inflație de soluții la ecuațiile tale!
mare atenție la detalii când răspunzi! calm! calm! nu te grăbi!
_________________
linux e gratuit, dar cunoștințele necesare pentru al folosi le acumulezi în timp iar timpul pierdut nu îl poți cumpăra înapoi oricât de mulți bani ai
utilizator linux înregistrat No. 352479
linux counter home page
Re: O inegalitate
un ultim cartuș, ca să îi îndes în cap o dată pentru totdeauna distinsului profesor faptul că are un blocaj mental inutil vizavi de ecuațiile de gradul I și ecuațiile de gradul II:
deci, după profesorul nostru de matematică adhoc, ecuațiile astea buclucașe au prostul obicei de a avea în mod obligatoriu o unică soluție, dacă sunt de grad I și două soluții dacă sunt de grad II ... școlerul goe, adică eu, cam bou și fără prea multă școală, din lipsă de ocupație se scobește cam des în nas în timpul orelor și scos la tablă drept pedeapsă de severul profesor de matematică trîntește ditamai operă academică:
profesorul Chiscos Rostogan bubuie:
avem două ecuații una de grad I și cealaltă de grad II
școler goe, cum e cu cele două ecuații, sunt ecuații echivalente sau nu?
goe își suflecă mînecile și se apucă de treabă:
din avem:
1.
2.
3.
deci =
sunt domn profesor! am plecat de la una din ele și am ajuns le cealaltă fără adaosuri sau scăzăminte, doar le-am sucit ba mai la stânga ba mai la dreapta!
bravo școler! te-ai strecurat ca gâsca prin apă ... de data asta noma! no acu', să văd dacă ai priceput ce am vrut să te învăț! după cum am învățat ailaltă zi, adică ieri, o ecuație de gradul I are musai o unică soluție iar una de grad II e clare cu două! no, ce deducem noi din asta școler goe, ia să te vedem:
goe, bucuros că de data asta a nimerit-o, merge înainte plin de încredere:
din avem:
4.
5.
6. adecă, ciripi goe voios, e -2 și +2, două soluții
bravo, bravo școler, no' să nu fim putori chiar acum, să ne înecăm la mal ca țiganu', mai departe, încun' hop și gata!
școlerul goe, cu forțe noi, plin de emoție, continuă:
din avem:
7.
8. adecă -2 și +2 dar cum aici avem ecuație de gradul I reținem numai +2, -2 e soluție invalidă!
așa, și? și? mai departe școler! zise profesorul mândru de elevul său
ăăăă ... păi din relația de echivalență, demonstrată la început între cele două ecuații, una de grad I și cealaltă de grad II, nu putem deduce decât că
9. +2=+2
10. -2=+2
pentru că una din ecuații are soluție unică și egalitatea e peste tot nu doar pentru o parte a mulțimii adecă altfel iegsprimat 2={-2;+2}, o mulțime cu un număr e egală cu cea dea douea cari are două numere
spuse școlerul goe hotărît și cu pieptul scos afară
bravo școler! nota 10! după cum vedeți prostovanilor, școlerul goe ne-a arătat clear ca oglinda bălții plină de pișat de bou că dacă două ecuații sunt egale, adică pot fi transformate din una în cealaltă fără adaosuri sau scăzăminte, doar mutând termenii dintr-o parte în alta a semnului de echivalență, adică pre limba voastră prostovanilor iegalitateeee, ajungem la nemiloasa concluzie că -2=+2!
soluție iegzactă școleri pentru că dacă mutăm pe -2 de la stânga la dreapta avem 0=-2+2 și dacă mutăm pe +2 de la dreapta la stânga e la fel, +2-2=0 adecă iegalitateee, 0=0!
ce mie una ce mie alta, stânga și dreapta sunt la fel în fața relației de echivalență! no, acum pot spune că v-am băgat în dovleac, prostovanilor, la fiecare în parte, ce e aia semnul iegal într-o ecuație și la ce îl folosim, cum îl apucăm ca să rezolvăm ecuațiile de grad I și de grad II!
bravo! școlerul goe de data asta iea notea 10!
deci, după profesorul nostru de matematică adhoc, ecuațiile astea buclucașe au prostul obicei de a avea în mod obligatoriu o unică soluție, dacă sunt de grad I și două soluții dacă sunt de grad II ... școlerul goe, adică eu, cam bou și fără prea multă școală, din lipsă de ocupație se scobește cam des în nas în timpul orelor și scos la tablă drept pedeapsă de severul profesor de matematică trîntește ditamai operă academică:
profesorul Chiscos Rostogan bubuie:
avem două ecuații una de grad I și cealaltă de grad II
școler goe, cum e cu cele două ecuații, sunt ecuații echivalente sau nu?
goe își suflecă mînecile și se apucă de treabă:
din avem:
1.
2.
3.
deci =
sunt domn profesor! am plecat de la una din ele și am ajuns le cealaltă fără adaosuri sau scăzăminte, doar le-am sucit ba mai la stânga ba mai la dreapta!
bravo școler! te-ai strecurat ca gâsca prin apă ... de data asta noma! no acu', să văd dacă ai priceput ce am vrut să te învăț! după cum am învățat ailaltă zi, adică ieri, o ecuație de gradul I are musai o unică soluție iar una de grad II e clare cu două! no, ce deducem noi din asta școler goe, ia să te vedem:
goe, bucuros că de data asta a nimerit-o, merge înainte plin de încredere:
din avem:
4.
5.
6. adecă, ciripi goe voios, e -2 și +2, două soluții
bravo, bravo școler, no' să nu fim putori chiar acum, să ne înecăm la mal ca țiganu', mai departe, încun' hop și gata!
școlerul goe, cu forțe noi, plin de emoție, continuă:
din avem:
7.
8. adecă -2 și +2 dar cum aici avem ecuație de gradul I reținem numai +2, -2 e soluție invalidă!
așa, și? și? mai departe școler! zise profesorul mândru de elevul său
ăăăă ... păi din relația de echivalență, demonstrată la început între cele două ecuații, una de grad I și cealaltă de grad II, nu putem deduce decât că
9. +2=+2
10. -2=+2
pentru că una din ecuații are soluție unică și egalitatea e peste tot nu doar pentru o parte a mulțimii adecă altfel iegsprimat 2={-2;+2}, o mulțime cu un număr e egală cu cea dea douea cari are două numere
spuse școlerul goe hotărît și cu pieptul scos afară
bravo școler! nota 10! după cum vedeți prostovanilor, școlerul goe ne-a arătat clear ca oglinda bălții plină de pișat de bou că dacă două ecuații sunt egale, adică pot fi transformate din una în cealaltă fără adaosuri sau scăzăminte, doar mutând termenii dintr-o parte în alta a semnului de echivalență, adică pre limba voastră prostovanilor iegalitateeee, ajungem la nemiloasa concluzie că -2=+2!
soluție iegzactă școleri pentru că dacă mutăm pe -2 de la stânga la dreapta avem 0=-2+2 și dacă mutăm pe +2 de la dreapta la stânga e la fel, +2-2=0 adecă iegalitateee, 0=0!
ce mie una ce mie alta, stânga și dreapta sunt la fel în fața relației de echivalență! no, acum pot spune că v-am băgat în dovleac, prostovanilor, la fiecare în parte, ce e aia semnul iegal într-o ecuație și la ce îl folosim, cum îl apucăm ca să rezolvăm ecuațiile de grad I și de grad II!
bravo! școlerul goe de data asta iea notea 10!
Re: O inegalitate
[mesaj cu multe cuvinte jignitoare]
Ultima editare efectuata de catre Abel Cavaşi in Sam 28 Apr 2012, 12:49, editata de 1 ori (Motiv : Am eliminat mesajul cu multe cuvinte jignitoare)
_________________
"La inceput era CUVANTUL si CUVANTUL era la DUMNEZEU si DUMNEZEU era CUVANTUL."
AMOT- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 1122
Puncte : 17844
Data de inscriere : 07/12/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: O inegalitate
man, eu chiar vroiam să văd dacă l-am atins la lingurică, și cât de bine ...
eu nu sunt supărat pe el! pe cuvîntul meu de pionier!
eu nu sunt supărat pe el! pe cuvîntul meu de pionier!
_________________
linux e gratuit, dar cunoștințele necesare pentru al folosi le acumulezi în timp iar timpul pierdut nu îl poți cumpăra înapoi oricât de mulți bani ai
utilizator linux înregistrat No. 352479
linux counter home page
Pagina 2 din 2 • 1, 2
Pagina 2 din 2
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|