Ultimele subiecte
» STUDIUL SIMILITUDINII SISTEMELOR MICRO SI MACRO COSMICEScris de CAdi Astazi la 07:21
» țara, legiunea, căpitanul!
Scris de CAdi Astazi la 06:40
» PROFILUL CERCETATORULUI...
Scris de eugen Ieri la 12:49
» Tesla, omul- munca, geniu, rezultate
Scris de eugen Ieri la 12:36
» How Self-Reference Builds the World - articol nou
Scris de eugen Ieri la 12:26
» Ce fel de popor suntem
Scris de CAdi Vin 11 Oct 2024, 19:46
» Unde a ajuns stiinta ?
Scris de CAdi Vin 11 Oct 2024, 19:20
» OZN in Romania
Scris de CAdi Vin 11 Oct 2024, 18:59
» Fenomene Electromagnetice
Scris de eugen Joi 10 Oct 2024, 23:26
» Relații dintre n și pₙ
Scris de No_name Mier 09 Oct 2024, 02:58
» TEORIA CONSPIRATIEI NU ESTE UN MIT...
Scris de Meteorr Lun 07 Oct 2024, 07:44
» Globalizarea
Scris de CAdi Dum 06 Oct 2024, 20:06
» EMINESCU, Templu National
Scris de eugen Sam 05 Oct 2024, 21:38
» Conjectura Goldbach, Ternary, Chen, Sun,..Prime Gaps,..Firoozbakht,.. și altele
Scris de No_name Vin 04 Oct 2024, 21:40
» Intrebari-Raspunsuri
Scris de eugen Vin 04 Oct 2024, 09:59
» Politică şi religie
Scris de eugen Mier 02 Oct 2024, 07:54
» URME ALE EXTRATERESTRILOR PE PAMANT. DESCOPERIRI INEXPLICABILE SI FENOMENE OZN 1
Scris de Meteorr Dum 29 Sept 2024, 21:35
» Despre credinţă şi religie
Scris de virgil Mier 25 Sept 2024, 21:57
» Basarabia, Bucovina - pământ românesc
Scris de virgil Mar 24 Sept 2024, 20:16
» New topic
Scris de ilasus Joi 19 Sept 2024, 19:17
» Fotografia astronomica.
Scris de Razvan Mier 18 Sept 2024, 20:53
» Grup de cercetare pentru constiinta
Scris de virgil Lun 09 Sept 2024, 21:10
» Structura atomului
Scris de virgil Lun 02 Sept 2024, 20:16
» Experimentul Pound Rebka
Scris de virgil Lun 19 Aug 2024, 18:14
» Microundele
Scris de CAdi Vin 16 Aug 2024, 11:11
» Transilvania-pamant stramosesc
Scris de CAdi Mier 14 Aug 2024, 06:55
» Scrierea dacilor
Scris de CAdi Lun 12 Aug 2024, 19:58
» Sanatate- Diverse
Scris de eugen Sam 10 Aug 2024, 10:01
» Daci nemuritori
Scris de eugen Vin 09 Aug 2024, 22:10
» Suntem indexaţi de motoarele de căutare?
Scris de CAdi Mar 06 Aug 2024, 15:58
Postări cu cele mai multe reacții ale lunii
» Mesaj de la CAdi în Fotografia astronomica. ( 3 )
» Mesaj de la Meteorr în Conjectura Goldbach, Ternary, Chen, Sun,..Prime Gaps,..Firoozbakht,.. și altele
( 2 )
» Mesaj de la eugen în Tesla, omul- munca, geniu, rezultate
( 2 )
» Mesaj de la virgil în Basarabia, Bucovina - pământ românesc
( 2 )
» Mesaj de la CAdi în Basarabia, Bucovina - pământ românesc
( 2 )
Subiectele cele mai vizionate
Subiectele cele mai active
Top postatori
virgil (12391) | ||||
CAdi (12332) | ||||
virgil_48 (11380) | ||||
Abel Cavaşi (7957) | ||||
gafiteanu (7617) | ||||
curiosul (6790) | ||||
Razvan (6172) | ||||
Pacalici (5571) | ||||
scanteitudorel (4989) | ||||
eugen (3944) |
Cei care creeaza cel mai des subiecte noi
Abel Cavaşi | ||||
Pacalici | ||||
CAdi | ||||
curiosul | ||||
Dacu | ||||
Razvan | ||||
virgil | ||||
meteor | ||||
gafiteanu | ||||
scanteitudorel |
Spune şi altora
Cine este conectat?
În total sunt 10 utilizatori conectați: 0 Înregistrați, 0 Invizibil și 10 Vizitatori Nici unul
Recordul de utilizatori conectați a fost de 181, Vin 26 Ian 2024, 01:57
Subiecte similare
Sa mai auzim si de bine in Romania :
4 participanți
Pagina 2 din 2
Pagina 2 din 2 • 1, 2
Sa mai auzim si de bine in Romania :
Rezumarea primului mesaj :
Propunere de subiecte diverse cu ce se mai face bine si in Romania .
Propunere de subiecte diverse cu ce se mai face bine si in Romania .
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12332
Puncte : 58702
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Abel Cavaşi apreciază acest mesaj
Re: Sa mai auzim si de bine in Romania :
Povestile petrolierelor de 150.000 de tone , cele mai mari nave proiectate si construite la Galati in Romania :
https://www.puterea.ro/povestile-petrolierelor-gigant-de-150-000-tone-cele-mai-mari-nave-construite-in-romania/
Poate ne spune si Virgil cateva cuvinte !
https://www.puterea.ro/povestile-petrolierelor-gigant-de-150-000-tone-cele-mai-mari-nave-construite-in-romania/
Poate ne spune si Virgil cateva cuvinte !
CAdi- Foarte activ
- Numarul mesajelor : 12332
Data de inscriere : 16/02/2011
Re: Sa mai auzim si de bine in Romania :
Ce sa spun, anii de glorie a galatiului s-au dus odata cu revolutia. In santierul Naval Galati lucrau peste 10 000 de oqmeni si in Uzina Mecanica Navala inca vreo 6000. Ceausescu personal se interesa de Centrala Navala Galati si de comenzile acestea speciale. Navele acestea erau un colos chiar si in zilele noastre. Tabla pentru aceste nave se fabrica in Combinatul Siderurgic Galati care impreuna cu intreprinderea de constructii afiliata combinatului lucrau peste 50000 de oameni. Acum au ramas in Santierul naval cca 2500 de oameni iar in Combinatul Siderurgic cca4000 de salariati. Astfel dupa locul 3 din tara am ramas acum pe locul 10 cred, Din oras au plecat cca 100000 de oameni in toata Europa.CAdi a scris:Povestile petrolierelor de 150.000 de tone , cele mai mari nave proiectate si construite la Galati in Romania :
https://www.puterea.ro/povestile-petrolierelor-gigant-de-150-000-tone-cele-mai-mari-nave-construite-in-romania/
Poate ne spune si Virgil cateva cuvinte !
As recita o strofa din poezia mea;
"Şi-a început o molimă ciudată,
De-atuncea ţara, se vinde la bucată,
Din hărnicia noastră de demult,
Praful s-ales şi scrumul pe pământ."
In rest judecati si voi.
virgil- Moderator
- Numarul mesajelor : 12391
Data de inscriere : 25/05/2010
CAdi apreciază acest mesaj
Re: Sa mai auzim si de bine in Romania :
Eu cred ca pe undeva capitalismul schioapata. Ar fi bine ca statul sa coordoneze o parte din agricultura si o parte din marile firme care construiesc , masini, nave, avioane, locomotive , mine de extractie aur si minereuri rare, utilaj petrolier etc.virgil a scris:
Ce sa spun, anii de glorie a galatiului s-au dus odata cu revolutia. In santierul Naval Galati lucrau peste 10 000 de oqmeni si in Uzina Mecanica Navala inca vreo 6000. Ceausescu personal se interesa de Centrala Navala Galati si de comenzile acestea speciale. Navele acestea erau un colos chiar si in zilele noastre. Tabla pentru aceste nave se fabrica in Combinatul Siderurgic Galati care impreuna cu intreprinderea de constructii afiliata combinatului lucrau peste 50000 de oameni. Acum au ramas in Santierul naval cca 2500 de oameni iar in Combinatul Siderurgic cca4000 de salariati. Astfel dupa locul 3 din tara am ramas acum pe locul 10 cred, Din oras au plecat cca 100000 de oameni in toata Europa.
As recita o strofa din poezia mea;
"Şi-a început o molimă ciudată,
De-atuncea ţara, se vinde la bucată,
Din hărnicia noastră de demult,
Praful s-ales şi scrumul pe pământ."
In rest judecati si voi.
adica ce s-a construit din munca intregului popor inainte de revolutie + o parte din transportul naval, aerian si feroviar, iar capitalul privat daca vrea aceleasi domenii , sa -si construiasca propriile uzine .
De asemenea privatul sa se ocupe de restul bunurilor de consum.
Eu asa as vedea o evolutie a cercetarii , stiintei si tehnicii in tara noastra : si-si (si de stat si privat, cum se procedeaza mai nou in Germania, Anglia si Franta )
https://www.zf.ro/business-international/nationalizarea-solutie-extrema-salvare-companiilor-importanta-strategica-timp-criza-aproape-devine-obicei-franta-imbratisata-italia-studiata-atent-germania-bastionul-economiei-sociale-piata-19007652
https://www.wall-street.ro/articol/International/38347/Istoria-nationalizarii-companiilor-in-Marea-Britanie.html
https://www.news.ro/economic/guvernul-german-a-decis-oficial-nationalizarea-celui-mai-mare-importator-de-gaze-din-tara-uniper-costul-salvarii-a-ajuns-la-29-de-miliarde-de-euro-1APMmMMA5oxvErUBxsAt1Nd4svm41XSan6
P.S. Ca o paranteza Virgil, in perioada aceea cand se construiau motoarele acelea de 28.800 CP pentru petrolierele de 150.000 de tone eram in practica de cercetare studenteasca la UCM Resita.
Cand am vazut motorul la care se lucra , am ramas masca , nu vazusem in viata mea un motor asa de mare :
carterul era cam cat un bloc de 3-4 etaje , avea vreo 14 metrii inaltime , pistoanele aveau un diametru de 2-3 metrii etc, ce mai, era un motor impunator de conceptie romaneasca , probabil avand ca model .
motoarele Kawasaky japoneze.
Tot acolo se construiau locomotive Diesel pe motorina pentru Africa, turbine de abur mici, pana in 12 Mw pentru export, turbine hidraulice, compresoare , suflante etc
Si acum sunt impresionat de cele vazute, dar mai ales de motorul urias de nava.
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12332
Puncte : 58702
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
virgil apreciază acest mesaj
Re: Sa mai auzim si de bine in Romania :
CAdi a scris:Eu cred ca pe undeva capitalismul schioapata. Ar fi bine ca statul sa coordoneze o parte din agricultura si o parte din marile firme care construiesc , masini, nave, avioane, locomotive , mine de extractie aur si minereuri rare, utilaj petrolier etc.virgil a scris:
Ce sa spun, anii de glorie a Galatiului s-au dus odata cu revolutia. In santierul Naval Galati lucrau peste 10 000 de oqmeni si in Uzina Mecanica Navala inca vreo 6000. Ceausescu personal se interesa de Centrala Navala Galati si de comenzile acestea speciale. Navele acestea erau un colos chiar si in zilele noastre. Tabla pentru aceste nave se fabrica in Combinatul Siderurgic Galati care impreuna cu intreprinderea de constructii afiliata combinatului lucrau peste 50000 de oameni. Acum au ramas in Santierul naval cca 2500 de oameni iar in Combinatul Siderurgic cca4000 de salariati. Astfel dupa locul 3 din tara am ramas acum pe locul 10 cred, Din oras au plecat cca 100000 de oameni in toata Europa.
As recita o strofa din poezia mea;
"Şi-a început o molimă ciudată,
De-atuncea ţara, se vinde la bucată,
Din hărnicia noastră de demult,
Praful s-ales şi scrumul pe pământ."
In rest judecati si voi.
adica ce s-a construit din munca intregului popor inainte de revolutie + o parte din transportul naval, aerian si feroviar, iar capitalul privat daca vrea aceleasi domenii , sa -si construiasca propriile uzine .
De asemenea privatul sa se ocupe de restul bunurilor de consum.
Eu asa as vedea o evolutie a cercetarii , stiintei si tehnicii in tara noastra : si-si (si de stat si privat, cum se procedeaza mai nou in Germania, Anglia si Franta )
https://www.zf.ro/business-international/nationalizarea-solutie-extrema-salvare-companiilor-importanta-strategica-timp-criza-aproape-devine-obicei-franta-imbratisata-italia-studiata-atent-germania-bastionul-economiei-sociale-piata-19007652
https://www.wall-street.ro/articol/International/38347/Istoria-nationalizarii-companiilor-in-Marea-Britanie.html
https://www.news.ro/economic/guvernul-german-a-decis-oficial-nationalizarea-celui-mai-mare-importator-de-gaze-din-tara-uniper-costul-salvarii-a-ajuns-la-29-de-miliarde-de-euro-1APMmMMA5oxvErUBxsAt1Nd4svm41XSan6
P.S. Ca o paranteza Virgil, in perioada aceea cand se construiau motoarele acelea de 28.800 CP pentru petrolierele de 150.000 de tone eram in practica de cercetare studenteasca la UCM Resita.
Cand am vazut motorul la care se lucra , am ramas masca , nu vazusem in viata mea un motor asa de mare :
carterul era cam cat un bloc de 3-4 etaje , avea vreo 14 metrii inaltime , pistoanele aveau un diametru de 2-3 metrii etc, ce mai, era un motor impunator de conceptie romaneasca , probabil avand ca model .
motoarele Kawasaky japoneze.
Tot acolo se construiau locomotive Diesel pe motorina pentru Africa, turbine de abur mici, pana in 12 Mw pentru export, turbine hidraulice, compresoare , suflante etc
Si acum sunt impresionat de cele vazute, dar mai ales de motorul urias de nava.
Potentialul tehnic al Romaniei de atunci a fost distrus pentru ca toate institutiile statului erau penetrate de rusofoni. Daca va amintiti Gen, Militaru, Barladeanu, Roman, Nastase, Basescu, Ponta,
si cei actuali.
Iliescu impreuna cu gasca lui au avut sarcina de la KGB pentru distrugerea Romaniei, si asta au facut incepand cu privatizarea accelerata a tarii. Aceiasi linie de distrugere se face in continuare cu privatizarea energie electrice si a gazelor naturale. Este adevarat ca PIB-ul Romaniei a crescut dar si datoriile sunt jumatate din PIB-ul tarii. Puteam fi ca Polonia o tara cu o industrie si o economie solida, pe cand noi am ramas de caruta. Importam tot si nu producem mai nimic.
virgil- Moderator
- Mulţumit de forum : Prenume : Virgil
Numarul mesajelor : 12391
Puncte : 56628
Data de inscriere : 25/05/2010
Obiective curente : Deocamdată, ma preocupa o teorie a unificarii universale a interactiunii electromagnetice, gravitationale, cat si la niveluri de organizare inferioare acestora. Studiul similitudinii sistemelor micro si macrocosmice sta la baza teoriei unificarii universale.
Abel Cavaşi și CAdi apreciază acest mesaj
Pagina 2 din 2 • 1, 2
Pagina 2 din 2
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|