Ultimele subiecte
» TEORIA CONSPIRATIEI NU ESTE UN MIT...Scris de CAdi Ieri la 23:10
» Ce fel de popor suntem
Scris de eugen Ieri la 13:11
» Spaţiul,timpul,viteza şi masa
Scris de Forever_Man Ieri la 12:24
» Globalizarea
Scris de virgil Ieri la 08:10
» Eu sunt Dumnezeu - viitoarea mea carte in limba romana
Scris de Forever_Man Mar 03 Dec 2024, 22:31
» Ce este șocâtele ?
Scris de Forever_Man Mar 03 Dec 2024, 22:29
» Misterele apei
Scris de Razvan Lun 02 Dec 2024, 10:11
» Spatiul si timpul sau spatiul-timp ?
Scris de virgil Vin 29 Noi 2024, 21:11
» Timpul tridimensional
Scris de virgil Vin 29 Noi 2024, 18:02
» Legi de conservare (2)
Scris de Vizitator Vin 29 Noi 2024, 15:16
» Timpul și viteza
Scris de Forever_Man Vin 29 Noi 2024, 12:10
» Ce este timpul?
Scris de Forever_Man Vin 29 Noi 2024, 12:09
» Ce este TIMPUL?
Scris de Forever_Man Vin 29 Noi 2024, 12:08
» Timpul este o clonă a spațiului
Scris de Forever_Man Vin 29 Noi 2024, 11:52
» Dovezi ce atestă existența lui DUMNEZEU și că EL este UNICUL CREATOR al Universului
Scris de Dacu2 Joi 28 Noi 2024, 14:21
» În ce tip de dovezi aveţi încredere deplină?
Scris de Dacu2 Joi 28 Noi 2024, 13:15
» Ce anume "generează" legile fizice?
Scris de Forever_Man Joi 28 Noi 2024, 12:51
» Unde a ajuns stiinta ?
Scris de virgil Lun 25 Noi 2024, 18:02
» ChatGPT este din ce în ce mai receptiv
Scris de Meteorr Sam 23 Noi 2024, 21:12
» OZN in Romania
Scris de virgil Vin 15 Noi 2024, 19:26
» Carti sau documente de care avem nevoie
Scris de virgil Vin 15 Noi 2024, 09:50
» Fiinte deosebite.
Scris de virgil Vin 15 Noi 2024, 09:30
» Care și unde este "puntea" dintre lumea cuantică și cea newtoniană?
Scris de virgil Joi 14 Noi 2024, 18:44
» NEWTON
Scris de CAdi Mier 13 Noi 2024, 20:05
» New topic
Scris de ilasus Mar 12 Noi 2024, 11:06
» Pendulul
Scris de Vizitator Vin 08 Noi 2024, 15:14
» Laborator-sa construim impreuna
Scris de eugen Mier 06 Noi 2024, 10:59
» PROFILUL CERCETATORULUI...
Scris de eugen Mier 06 Noi 2024, 07:56
» Fenomene Electromagnetice
Scris de virgil Vin 01 Noi 2024, 19:11
» Sa mai auzim si de bine in Romania :
Scris de CAdi Vin 01 Noi 2024, 12:43
Postări cu cele mai multe reacții ale lunii
» Mesaj de la virgil în În ce tip de dovezi aveţi încredere deplină? ( 2 )
» Mesaj de la CAdi în În ce tip de dovezi aveţi încredere deplină?
( 2 )
» Mesaj de la eugen în Ce fel de popor suntem
( 1 )
» Mesaj de la virgil în NEWTON
( 1 )
» Mesaj de la eugen în În ce tip de dovezi aveţi încredere deplină?
( 1 )
Subiectele cele mai vizionate
Subiectele cele mai active
Top postatori
virgil (12523) | ||||
CAdi (12447) | ||||
virgil_48 (11380) | ||||
Abel Cavaşi (7966) | ||||
gafiteanu (7617) | ||||
curiosul (6790) | ||||
Razvan (6198) | ||||
Pacalici (5571) | ||||
scanteitudorel (4989) | ||||
eugen (3985) |
Cei care creeaza cel mai des subiecte noi
Abel Cavaşi | ||||
Pacalici | ||||
CAdi | ||||
curiosul | ||||
Dacu | ||||
Razvan | ||||
virgil | ||||
meteor | ||||
gafiteanu | ||||
scanteitudorel |
Spune şi altora
Cine este conectat?
În total sunt 12 utilizatori conectați: 0 Înregistrați, 0 Invizibil și 12 Vizitatori :: 2 Motoare de căutareNici unul
Recordul de utilizatori conectați a fost de 181, Vin 26 Ian 2024, 01:57
Subiecte similare
Stanley A. Meyer - Hidrogen
+10
mm
scanteitudorel
Adrian Gheorghe
Pacalici
Abel Cavaşi
Razvan
omuldinluna
virgil_48
gafiteanu
eugen
14 participanți
Pagina 12 din 12
Pagina 12 din 12 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Stanley A. Meyer - Hidrogen
Rezumarea primului mesaj :
Hidrogen- tehnologie de viitor
Mai jos informatii in engleza- sper sa revin cu informatii in romaneste, traduse.
Este vorba de tehnologia Stanley Meyer, mai putin cunoscuta de public, de disociere a apei in oxigen si hidrogen, cu metode neconventionale: impulsuri electrice free-energy, de inalta tensiune, cu consum minimizat de electricitate.
Stanley Meyer a avut numeroase patente, a colaborat cu NASA. A murit in conditii suspecte, otravit, in plina putere creatoare, cand era pe punctul lansarii pe piata a tehnologiei sale, care facea petrolul, gazul natural, etc, perimate.
El arata ca apa este un combustibil mai energetic decat petrolul.
http://open-source-energy.org/rwg42985/russ/Patents/S.Meyer-The%20Birth%20of%20New%20Technology.pdf
Hidrogen- tehnologie de viitor
Mai jos informatii in engleza- sper sa revin cu informatii in romaneste, traduse.
Este vorba de tehnologia Stanley Meyer, mai putin cunoscuta de public, de disociere a apei in oxigen si hidrogen, cu metode neconventionale: impulsuri electrice free-energy, de inalta tensiune, cu consum minimizat de electricitate.
Stanley Meyer a avut numeroase patente, a colaborat cu NASA. A murit in conditii suspecte, otravit, in plina putere creatoare, cand era pe punctul lansarii pe piata a tehnologiei sale, care facea petrolul, gazul natural, etc, perimate.
El arata ca apa este un combustibil mai energetic decat petrolul.
http://open-source-energy.org/rwg42985/russ/Patents/S.Meyer-The%20Birth%20of%20New%20Technology.pdf
Ultima editare efectuata de catre Abel Cavaşi in Vin 02 Ian 2015, 14:25, editata de 3 ori (Motiv : Am eliminat modificarea din titlu.)
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3985
Puncte : 33453
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Halal argument d-nu scientist ! Poate n-ai aflat, dar benzinaCAdi a scris:Da , da, ca benzina se gaseste la liber in natura. O ia omul cu bidonul din raurile si lacurile de bezina existente pe planeta pe langa cele cu apa.eugen a scris:Virgil-48, ai scris:
"Ca sa obtii energie dintr-un litru de benzina, consumi numai
energia unui băț de chibrit sa il aprinzi. Restul il furnizeaza
benzina !"
Acesta este principiul prin care toata omenirea foloseste azi energie: o ia din natura. Obtinand mai multa energie decat consuma.
Pentru ca in Natura sunt sisteme deschise.
Iar legea conservarii energiei este predicata pentru sisteme limitate, inchise.
[/b]
Si astfel omul obtine mai multa energie decat consuma... M-am lamurit si de tine.
(Caldura sa fie de vina ?)
se rafineaza dintr-un compus care se gaseste liber in pamant.
Tot asa si cu gazul metan.
Iar carbunele se poate folosi si neprelucrat in locomotive.
Mai pune-ti neuronii la contributie !
virgil_48- Foarte activ
- Numarul mesajelor : 11380
Data de inscriere : 03/12/2013
CAdi nu apreciază acest mesaj
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
virgil_48 a scris:Halal argument d-nu scientist ! Poate n-ai aflat, dar benzinaCAdi a scris:Da , da, ca benzina se gaseste la liber in natura. O ia omul cu bidonul din raurile si lacurile de bezina existente pe planeta pe langa cele cu apa.eugen a scris:Virgil-48, ai scris:
"Ca sa obtii energie dintr-un litru de benzina, consumi numai
energia unui băț de chibrit sa il aprinzi. Restul il furnizeaza
benzina !"
Acesta este principiul prin care toata omenirea foloseste azi energie: o ia din natura. Obtinand mai multa energie decat consuma.
Pentru ca in Natura sunt sisteme deschise.
Iar legea conservarii energiei este predicata pentru sisteme limitate, inchise.
[/b]
Si astfel omul obtine mai multa energie decat consuma... M-am lamurit si de tine.
(Caldura sa fie de vina ?)
se rafineaza dintr-un compus care se gaseste liber in pamant.
Tot asa si cu gazul metan.
Iar carbunele se poate folosi si neprelucrat in locomotive.
Mai pune-ti neuronii la contributie !
Mai, parca esti dus cu pluta pe rau... in jos. Tu judeci mai mult de 1 m?
Titeiul nu este extras , pompat , curatat de impuritati, incalzit la diverse temperaturi (distilat) si separat in diverse componente (benzina, motorina , pacura, gaze...etc )
Ai putina idee cata energie electrica si termica se cheltuie pentru obtinerea benzinei si motorinei ?
https://www.nwradu.ro/2018/06/cum-se-produc-benzina-si-motorina-si-gpl-ul-la-petromidia-navodari/
Sfatul meu este sa te ocupi de altceva la noi pe forum, de conspiratii, de astronomie, de istorie etc dar nu de stiinta
Dar, esti un pericol social si acolo....
CAdi- Foarte activ
- Numarul mesajelor : 12447
Data de inscriere : 16/02/2011
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Pentru ca s-a plecat de la randamentul motoarelor cu apa si s-a ajuns ca de obicei la Offtopic sa dezvolt putin ce inseamna
notiunea de randament la motoarele termice pornind de la caracteristicele tehnice ale motoarelor :
Caracteristicile tehnice ale motoarelor termice :
Sunt puterea, cuplul motor si consumul specific de combustibil.
Prin putere se intelege lucrul mecanic ( Lm) produs in unitatea de timp P= Lm.t
La motor Lm se realizeaza prin deplasarea pistonului datorita presiunii gazelor arse.
Puterea unui motor este cu atat mai mare cu cat Lm produs este mai mare si timpul este mai scurt.
Deoarece Lm se masoara in kgf.m iar timpul in secunde , puterea se masoara in kgf .m/s.
In practica puterea motoarelor se masoara in cai putere [CP].
1 CP reprezinta Lm de 75 kgf.m efectuat intr-o secunda. Deci 1CP=75Kgf.m/s.
Fiecare motor este caracterizat de puterea indicata si puterea efectiva .
Puterea indicata este puterea dezvoltata de gaze in interiorul cilindrului.
La motoare se calculeaza cu formula:
Pi=(pi.Vi.n)/900 in [CP]
unde :
-pi=presiunea indicate medie, adica presiunea care actioneaza asupra pistonului numai in timpul cursei active
si ar putea efectua un Lm egal cu cel efectuat de gaze in timpul intregului ciclu
Se masoara in Kgf/cm2
-Vi = cilindreea totala in cm3
-n= turatia arborelui cotit in rot/min
Puterea efectiva sau puterea reala este puterea obtinuta la arborele motorului .
Ea este partea care mai ramane din puterea indicata dupa ceea ce se pierde prin frecarea pieselor in miscare ale motorului.
Puterea efectiva se calculeaza cu formula:
Pe=(pe.Vi.n)/900 in [CP]
Unde :
pe= presiunea medie efectiva in kgf/cm2
Randamentul mecanic al motorului este raportul intre puterea efectiva si puterea indicata:
Rm= Pe/Pi [%]
Cuplul motor
Forta pe care pistonul o primeste de la gazele de ardere nu se transmite in intregime arborelui cotit .
Datorita inclinarii bielei in timpul rotirii arborelui motor forta F de apasare pe piston se descompune in
Forta N de apasare pe peretele cilindrului si forta B care actioneaza de-a lungul bielei .
Forta B actioneaza la cotul arborelui (fus) si se descompune on doua noi forte :
Forta R care actioneaza de-a lungul bratului cotului arborelui si forta T , tangent de cercul descris de cotul arborelui motor numita si forta tangential.
Forta T este forta care face efectiv ca arborele cotit sa se roteasca.
Cuplul motor (Momentul motor) = T.L
Unde L=lungimea cotului arborelui cotit.
Cu cat momentul motor este mai mare cu atat automobilul are posibilitati mai bune de tractiune.
Consumul de combustibil
Prin consum de combustibil se intelege cantiatea de combustibil masurata in grame sau litrii consumata de motor pentru parcurgerea unei distante (metrii sau Km)
Consumul specific de combustibil este raportul dintre consumul de combustibil si puterea efectiva dezvoltata de motor in unitatea de timp.
Cu ajutorul consumului specific de combustibil in tehnica se poate aprecia economicitatea motorului.
De exemplu motoarele cu aprindere prin scanteie (M.A.S )au un consum specific de combustibil
de 240-280g/CPh iar motoarele Diesel (MAC) de 150-220 g/CPh
Cred ca ar fi mai bine sa deschid un topic separat sa ramana pe forum
notiunea de randament la motoarele termice pornind de la caracteristicele tehnice ale motoarelor :
Caracteristicile tehnice ale motoarelor termice :
Sunt puterea, cuplul motor si consumul specific de combustibil.
Prin putere se intelege lucrul mecanic ( Lm) produs in unitatea de timp P= Lm.t
La motor Lm se realizeaza prin deplasarea pistonului datorita presiunii gazelor arse.
Puterea unui motor este cu atat mai mare cu cat Lm produs este mai mare si timpul este mai scurt.
Deoarece Lm se masoara in kgf.m iar timpul in secunde , puterea se masoara in kgf .m/s.
In practica puterea motoarelor se masoara in cai putere [CP].
1 CP reprezinta Lm de 75 kgf.m efectuat intr-o secunda. Deci 1CP=75Kgf.m/s.
Fiecare motor este caracterizat de puterea indicata si puterea efectiva .
Puterea indicata este puterea dezvoltata de gaze in interiorul cilindrului.
La motoare se calculeaza cu formula:
Pi=(pi.Vi.n)/900 in [CP]
unde :
-pi=presiunea indicate medie, adica presiunea care actioneaza asupra pistonului numai in timpul cursei active
si ar putea efectua un Lm egal cu cel efectuat de gaze in timpul intregului ciclu
Se masoara in Kgf/cm2
-Vi = cilindreea totala in cm3
-n= turatia arborelui cotit in rot/min
Puterea efectiva sau puterea reala este puterea obtinuta la arborele motorului .
Ea este partea care mai ramane din puterea indicata dupa ceea ce se pierde prin frecarea pieselor in miscare ale motorului.
Puterea efectiva se calculeaza cu formula:
Pe=(pe.Vi.n)/900 in [CP]
Unde :
pe= presiunea medie efectiva in kgf/cm2
Randamentul mecanic al motorului este raportul intre puterea efectiva si puterea indicata:
Rm= Pe/Pi [%]
Cuplul motor
Forta pe care pistonul o primeste de la gazele de ardere nu se transmite in intregime arborelui cotit .
Datorita inclinarii bielei in timpul rotirii arborelui motor forta F de apasare pe piston se descompune in
Forta N de apasare pe peretele cilindrului si forta B care actioneaza de-a lungul bielei .
Forta B actioneaza la cotul arborelui (fus) si se descompune on doua noi forte :
Forta R care actioneaza de-a lungul bratului cotului arborelui si forta T , tangent de cercul descris de cotul arborelui motor numita si forta tangential.
Forta T este forta care face efectiv ca arborele cotit sa se roteasca.
Cuplul motor (Momentul motor) = T.L
Unde L=lungimea cotului arborelui cotit.
Cu cat momentul motor este mai mare cu atat automobilul are posibilitati mai bune de tractiune.
Consumul de combustibil
Prin consum de combustibil se intelege cantiatea de combustibil masurata in grame sau litrii consumata de motor pentru parcurgerea unei distante (metrii sau Km)
Consumul specific de combustibil este raportul dintre consumul de combustibil si puterea efectiva dezvoltata de motor in unitatea de timp.
Cu ajutorul consumului specific de combustibil in tehnica se poate aprecia economicitatea motorului.
De exemplu motoarele cu aprindere prin scanteie (M.A.S )au un consum specific de combustibil
de 240-280g/CPh iar motoarele Diesel (MAC) de 150-220 g/CPh
Cred ca ar fi mai bine sa deschid un topic separat sa ramana pe forum
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12447
Puncte : 59269
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Baterea campilor este specialitatea ta. Te faci ca sustii argumenteCAdi a scris:. . . . .
Mai, parca esti dus cu pluta pe rau... in jos. Tu judeci mai mult de 1 m?
Titeiul nu este extras , pompat , curatat de impuritati, incalzit la diverse temperaturi (distilat) si separat in diverse componente (benzina, motorina , pacura, gaze...etc )
Ai putina idee cata energie electrica si termica se cheltuie pentru obtinerea benzinei si motorinei ?
https://www.nwradu.ro/2018/06/cum-se-produc-benzina-si-motorina-si-gpl-ul-la-petromidia-navodari/
Sfatul meu este sa te ocupi de altceva la noi pe forum, de conspiratii, de astronomie, de istorie etc dar nu de stiinta
Dar, esti un pericol social si acolo....
contra, dar de fapt confirmi in alt fel ceace scriu eu si
introduci discutii colaterale ca sa nu se observe. Spor !
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44960
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Virgil_48 nu mai intretine offtopicul cu divagatii nefondate sunt nevoit sa reiau :
CAdi a scris:Pentru ca s-a plecat de la randamentul motoarelor cu apa si s-a ajuns ca de obicei la Offtopic sa dezvolt putin ce inseamna
notiunea de randament la motoarele termice pornind de la caracteristicele tehnice ale motoarelor :
Caracteristicile tehnice ale motoarelor termice :
Sunt puterea, cuplul motor si consumul specific de combustibil.
Prin putere se intelege lucrul mecanic ( Lm) produs in unitatea de timp P= Lm.t
La motor Lm se realizeaza prin deplasarea pistonului datorita presiunii gazelor arse.
Puterea unui motor este cu atat mai mare cu cat Lm produs este mai mare si timpul este mai scurt.
Deoarece Lm se masoara in kgf.m iar timpul in secunde , puterea se masoara in kgf .m/s.
In practica puterea motoarelor se masoara in cai putere [CP].
1 CP reprezinta Lm de 75 kgf.m efectuat intr-o secunda. Deci 1CP=75Kgf.m/s.
Fiecare motor este caracterizat de puterea indicata si puterea efectiva .
Puterea indicata este puterea dezvoltata de gaze in interiorul cilindrului.
La motoare se calculeaza cu formula:
Pi=(pi.Vi.n)/900 in [CP]
unde :
-pi=presiunea indicate medie, adica presiunea care actioneaza asupra pistonului numai in timpul cursei active
si ar putea efectua un Lm egal cu cel efectuat de gaze in timpul intregului ciclu
Se masoara in Kgf/cm2
-Vi = cilindreea totala in cm3
-n= turatia arborelui cotit in rot/min
Puterea efectiva sau puterea reala este puterea obtinuta la arborele motorului .
Ea este partea care mai ramane din puterea indicata dupa ceea ce se pierde prin frecarea pieselor in miscare ale motorului.
Puterea efectiva se calculeaza cu formula:
Pe=(pe.Vi.n)/900 in [CP]
Unde :
pe= presiunea medie efectiva in kgf/cm2
Randamentul mecanic al motorului este raportul intre puterea efectiva si puterea indicata:
Rm= Pe/Pi [%]
Cuplul motor
Forta pe care pistonul o primeste de la gazele de ardere nu se transmite in intregime arborelui cotit .
Datorita inclinarii bielei in timpul rotirii arborelui motor forta F de apasare pe piston se descompune in
Forta N de apasare pe peretele cilindrului si forta B care actioneaza de-a lungul bielei .
Forta B actioneaza la cotul arborelui (fus) si se descompune on doua noi forte :
Forta R care actioneaza de-a lungul bratului cotului arborelui si forta T , tangent de cercul descris de cotul arborelui motor numita si forta tangential.
Forta T este forta care face efectiv ca arborele cotit sa se roteasca.
Cuplul motor (Momentul motor) = T.L
Unde L=lungimea cotului arborelui cotit.
Cu cat momentul motor este mai mare cu atat automobilul are posibilitati mai bune de tractiune.
Consumul de combustibil
Prin consum de combustibil se intelege cantiatea de combustibil masurata in grame sau litrii consumata de motor pentru parcurgerea unei distante (metrii sau Km)
Consumul specific de combustibil este raportul dintre consumul de combustibil si puterea efectiva dezvoltata de motor in unitatea de timp.
Cu ajutorul consumului specific de combustibil in tehnica se poate aprecia economicitatea motorului.
De exemplu motoarele cu aprindere prin scanteie (M.A.S )au un consum specific de combustibil
de 240-280g/CPh iar motoarele Diesel (MAC) de 150-220 g/CPh
Cred ca ar fi mai bine sa deschid un topic separat sa ramana pe forum
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12447
Puncte : 59269
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Si dece ai citat raspunsul tau precedent ? Lucrezi la norma ?
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44960
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Pentru ca Virgil_48 , bruiezi cu bunastiinta continutul si mereu induci offtopic pe fiecare topic. Faci troling profesionist.
Habar nu ai ce este randamentul termic la motoare termice :
n=Qu/Qc
Doar o parte din caldura este transformata in lucrul mecanic cealalta parte este cedata sursei reci.
Nu stau sa iti lamuresc tie notiuni elementare de termotehnica si fizica . Pune mana pe carte
Bine ca am avut inspiratie sa deschid un topic separat, altfel cu bruiajul lui Virgil_48 se pierdea
Habar nu ai ce este randamentul termic la motoare termice :
n=Qu/Qc
Doar o parte din caldura este transformata in lucrul mecanic cealalta parte este cedata sursei reci.
Nu stau sa iti lamuresc tie notiuni elementare de termotehnica si fizica . Pune mana pe carte
Bine ca am avut inspiratie sa deschid un topic separat, altfel cu bruiajul lui Virgil_48 se pierdea
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12447
Puncte : 59269
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Cand am zis eu ceva de randamentul termic al motoarelor ? TuCAdi a scris:Pentru ca Virgil_48 , bruiezi cu bunastiinta continutul si mereu induci offtopic pe fiecare topic. Faci troling profesionist.
Habar nu ai ce este randamentul termic la motoare termice :
n=Qu/Qc
Doar o parte din caldura este transformata in lucrul mecanic cealalta parte este cedata sursei reci.
Nu stau sa iti lamuresc tie notiuni elementare de termotehnica si fizica . Pune mana pe carte
Bine ca am avut inspiratie sa deschid un topic separat, altfel cu bruiajul lui Virgil_48 se pierdea
porti discutii in paralel si cu alte persoane si mai uiti cui te adresezi ?
Si dece as bruia eu acest topic al lui Eugen ? Intotdeauna mi s-a
parut interesant si realist ! Acum vii tu sa ne povestesti in afara
subiectului. Mare-i gradina...
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44960
Data de inscriere : 03/12/2013
CAdi nu apreciază acest mesaj
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Cum in afara subiectului mai ciudatule ?virgil_48 a scris:Cand am zis eu ceva de randamentul termic al motoarelor ? TuCAdi a scris:Pentru ca Virgil_48 , bruiezi cu bunastiinta continutul si mereu induci offtopic pe fiecare topic. Faci troling profesionist.
Habar nu ai ce este randamentul termic la motoare termice :
n=Qu/Qc
Doar o parte din caldura este transformata in lucrul mecanic cealalta parte este cedata sursei reci.
Nu stau sa iti lamuresc tie notiuni elementare de termotehnica si fizica . Pune mana pe carte
Bine ca am avut inspiratie sa deschid un topic separat, altfel cu bruiajul lui Virgil_48 se pierdea
porti discutii in paralel si cu alte persoane si mai uiti cui te adresezi ?
Si dece as bruia eu acest topic al lui Eugen ? Intotdeauna mi s-a
parut interesant si realist ! Acum vii tu sa ne povestesti in afara
subiectului. Mare-i gradina...
Eu vorbesc de randamentul la motoare inclusiv cel cu apa, tu esti pe langa subiect cu benzina si chibritul tau, mai faci si troling pe deasupra si deviezi subiectul, si ma acuzi pe mine ?
In plus de asta, ca vad ca nu te duce capul, apropo de benzina si chibrit si randament, cata energie termica si electrica consumi ca sa obtii un litru de benzina ca apoi sa o arzi ?
Pai se compara energia consumata convertita in energie termica cu energia termica produsa prin ardere?
Ai de gand sa-ti pui neuronii in miscare sau nu ? Ce benzina se gaseste pe marginea santului ?
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12447
Puncte : 59269
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
CAdi,
Nu e cazul sa te agiti degeaba .
Dupa date tehnice care se pot gasi pe net pentru toata lumea, se poate sti cata energie se consuma si cat se obtine de exemplu dintr-o tona de petrol.
Raportul este cam de 1 unitate energetica consumata pentru 10 unitati energetice obtinute.
Extractia energiei in acest caz are un "randament", practic de 1000 %...!
Si nu se violeaza nici o Lege a fizicii.
Despre acest fel de "randament" vorbeste Meyer, in termeni particulari adaptati energeticii apei nu petrolului. Dupa tehnologia WFC pe care a descris-o.
Am inteles si eu si Virgil_48. Nu-i nici o filosofie.
Fii mai retinut si respectuos.
Concentreaza -te pe argumente nu pe persoane.
Nu e cazul sa te agiti degeaba .
Dupa date tehnice care se pot gasi pe net pentru toata lumea, se poate sti cata energie se consuma si cat se obtine de exemplu dintr-o tona de petrol.
Raportul este cam de 1 unitate energetica consumata pentru 10 unitati energetice obtinute.
Extractia energiei in acest caz are un "randament", practic de 1000 %...!
Si nu se violeaza nici o Lege a fizicii.
Despre acest fel de "randament" vorbeste Meyer, in termeni particulari adaptati energeticii apei nu petrolului. Dupa tehnologia WFC pe care a descris-o.
Am inteles si eu si Virgil_48. Nu-i nici o filosofie.
Fii mai retinut si respectuos.
Concentreaza -te pe argumente nu pe persoane.
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3985
Puncte : 33453
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Cum ti-am zis ! Te indepartezi din ce in ce mai mult de topic,CAdi a scris:. . . . .
Cum in afara subiectului mai ciudatule ?
Eu vorbesc de randamentul la motoare inclusiv cel cu apa, tu esti pe langa subiect cu benzina si chibritul tau, mai faci si troling pe deasupra si deviezi subiectul, si ma acuzi pe mine ?
In plus de asta, ca vad ca nu te duce capul, apropo de benzina si chibrit si randament, cata energie termica si electrica consumi ca sa obtii un litru de benzina ca apoi sa o arzi ?
Pai se compara energia consumata convertita in energie termica cu energia termica produsa prin ardere?
Ai de gand sa-ti pui neuronii in miscare sau nu ? Ce benzina se gaseste pe marginea santului ?
de stiinta si de realitate. Acest dialog nu mai are rost.
Esti prea disperat ! Te urmareste cineva ce scrii ?
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44960
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Ce ai prezentat tu sunt costuri de rafinare Eugen. Nu sunt luate in calcul si costurile de extractie si transport (pompare) .
Noi discutam aici de randament iar trolerul acesta Virgil_48 care vorbeste de multe ori pe langa subiect , a deviat discutia cu benzina si chibritul lui.
De fapt randamentul se stabileste in cadrul unei transformari de stare, a unui proces termodinamic, unde dQ (cantitatea de caldura transformata)
ar trebui sa fie egala cu dL (lucrul mecanic echivalent obtinut in Jouli
In orice proces de transformare randamentul este subunitar .
Nu se poate obtine dintr-o cantitate de caldura un lucru mecanic echivalent de 100% se stie acest lucru in termotehnica.
Benzina de fapt ce face ? Converteste energia continuta in ea in lucrul mecanic. La motoarele termice caldura degajata prin arderea combustibilului
nu se transforma integral in lucru mecanic (rotatii ale arborelui cotit echivalente) , pentru ca se pierde asa cum am zis mai sus in sursa rece , (camasa cilindrilor)
si frecarea pieselor interne ale motorului.
Oricine isi da seama de acest lucru.
Despre ce vorbim ?
Iar Virgil_48 pe langa troling si aberatii nestiintifice este total pe dinafara cu subiectele dezbatute pe orice plan aici pe forum;)
Pentru mine asta este clar
Iar tu Eugen , inghiti de buna voie, kilograme de pseudostiinta cu Meyer si nucleul lui
Noi discutam aici de randament iar trolerul acesta Virgil_48 care vorbeste de multe ori pe langa subiect , a deviat discutia cu benzina si chibritul lui.
De fapt randamentul se stabileste in cadrul unei transformari de stare, a unui proces termodinamic, unde dQ (cantitatea de caldura transformata)
ar trebui sa fie egala cu dL (lucrul mecanic echivalent obtinut in Jouli
In orice proces de transformare randamentul este subunitar .
Nu se poate obtine dintr-o cantitate de caldura un lucru mecanic echivalent de 100% se stie acest lucru in termotehnica.
Benzina de fapt ce face ? Converteste energia continuta in ea in lucrul mecanic. La motoarele termice caldura degajata prin arderea combustibilului
nu se transforma integral in lucru mecanic (rotatii ale arborelui cotit echivalente) , pentru ca se pierde asa cum am zis mai sus in sursa rece , (camasa cilindrilor)
si frecarea pieselor interne ale motorului.
Oricine isi da seama de acest lucru.
Despre ce vorbim ?
Iar Virgil_48 pe langa troling si aberatii nestiintifice este total pe dinafara cu subiectele dezbatute pe orice plan aici pe forum;)
Pentru mine asta este clar
Iar tu Eugen , inghiti de buna voie, kilograme de pseudostiinta cu Meyer si nucleul lui
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12447
Puncte : 59269
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
virgil_48 a scris:
Cum ti-am zis ! Te indepartezi din ce in ce mai mult de topic,
de stiinta si de realitate. Acest dialog nu mai are rost.
Esti prea disperat ! Te urmareste cineva ce scrii ?
Sigur ca te urmareste .
Tu ai grija ce prostii scrii :
Ia tu un subiect oarecare de pe forum si da cautare pe Google .
Tot ce postam aici este public.
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12447
Puncte : 59269
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Abel Cavaşi apreciază acest mesaj
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Si cine te-a imputernicit pe tine sa feresti publicul de "prostiile"CAdi a scris:virgil_48 a scris:
Cum ti-am zis ! Te indepartezi din ce in ce mai mult de topic,
de stiinta si de realitate. Acest dialog nu mai are rost.
Esti prea disperat ! Te urmareste cineva ce scrii ?
Sigur ca te urmareste .
Tu ai grija ce prostii scrii :
Ia tu un subiect oarecare de pe forum si da cautare pe Google .
Tot ce postam aici este public.
mele ? Eu scriu numai pentru cercul nostru de aici. Nu caut
notorietate si recunostere iar daca cineva din exterior citeste
ce scriu, trebuie sa filtreze singur !
Stii care este deosebirea dintre "a intelege" si "a cunoste" ?
Intelegerea depinde de tine, cunosterea vine de la altii !
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44960
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Bine , fa ce vrei.virgil_48 a scris:Si cine te-a imputernicit pe tine sa feresti publicul de "prostiile"CAdi a scris:virgil_48 a scris:
Cum ti-am zis ! Te indepartezi din ce in ce mai mult de topic,
de stiinta si de realitate. Acest dialog nu mai are rost.
Esti prea disperat ! Te urmareste cineva ce scrii ?
Sigur ca te urmareste .
Tu ai grija ce prostii scrii :
Ia tu un subiect oarecare de pe forum si da cautare pe Google .
Tot ce postam aici este public.
mele ? Eu scriu numai pentru cercul nostru de aici. Nu caut
notorietate si recunostere iar daca cineva din exterior citeste
ce scriu, trebuie sa filtreze singur !
Stii care este deosebirea dintre "a intelege" si "a cunoste" ?
Intelegerea depinde de tine, cunosterea vine de la altii !
Eu doar ti-am atras atentia sa nu mai provoci persoame (pe mine in mod special) si discutii adiacente (offtopic)
Concentreaza-te pe subiect asa cum fac eu, Eugen, Virgil, Abel Cavasi si cei care mai scriu din cand in cand pe forum (Dacu, Forever_Man....)
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12447
Puncte : 59269
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Mai departe iti atribui dreptul de a da indrumari si sfaturiCAdi:Bine , fa ce vrei.. . . . .
Si cine te-a imputernicit pe tine sa feresti publicul de "prostiile"
mele ? Eu scriu numai pentru cercul nostru de aici. Nu caut
notorietate si recunostere iar daca cineva din exterior citeste
ce scriu, trebuie sa filtreze singur !
Stii care este deosebirea dintre "a intelege" si "a cunoste" ?
Intelegerea depinde de tine, cunosterea vine de la altii !
Eu doar ti-am atras atentia sa nu mai provoci persoame (pe mine in mod special) si discutii adiacente (offtopic)
Concentreaza-te pe subiect asa cum fac eu, Eugen, Virgil, Abel Cavasi si cei care mai scriu din cand in cand pe forum (Dacu, Forever_Man....)
pentru care nu esti indrituit.
N-ai sa ma determini sa scot citate despre felul in care deviezi
tu subiectele, atribui afirmatii inexistente, citesti sumar ce scriu
altii sau raspunzi pe langa subiect.
Desprinde-te de atributia de cenzor/indrumator de forum pe
care esti tentat sa ti-o insusesti singur. Sau nu singur ?
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44960
Data de inscriere : 03/12/2013
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44960
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Meyer, la conferinta din Denver 1997, afirma:
https://youtu.be/tPcHQBqSCsg?si=C5pYPG83OLxPohna
"Acum aveți quarcii, iar quarcii sunt ținuti impreuna de gluoni.
Acum ce sunt gluonii? Ei bine, ei sunt căi energetice.
Prin urmare, energia intră în atom și trece prin spectrul de energie și acum este emisă în afara atomului și, prin urmare, mecanismul de declanșare este că, dacă puneți stres electric asupra atomului respectiv, puteți face ca rotația să încetinească și Inteligența nativă ( inteligenta materiei- Nota mea) spune că deschiderea energiei va deschide și mai multă energie care va intra în atom pentru a încerca să stabilizeze o stare stabilă de echilibru.” „40:35) Deci, practic, ceea ce se întâmplă este că, cu cât oscilam mai mult atomii de gaz combustibil sub stres electric, din ce în ce mai mult și din ce în ce mai multă energie intră în atomii de gaz combustibil. Acum, oriunde de-a lungul acestei linii, puteți aprinde gazul și eliberați. Această cantitate enormă de energie care ne este disponibilă în energia punctului zero”.
Modelul planetar al nucleului prezentat de Meyer in documentatia WFC:
Explicatii asupra statusului energetic al nucleului in stare excitata si dezexcitata. Are sens si logica in conexiune cu explicatiile Meyer de mai sus:
https://rdreview.jaea.go.jp/tayu/ACT01E/06/0603.htm
in conexiune cu acelasi text al lui Meyer:
Nucleul in stare deformata pe cale electrica. Prin deformare se schimba nivelul energetic:
https://astronuclphysics.info/JadRadFyzika.htm
niveluri de energie excitată - ca și cum nucleul ar fi „umflat”, nucleonii sunt „mai îndepărtați” (Fig.1.1.9), ocupă niveluri mai înalte. Nucleul excitat energetic „se prăbușește” de obicei foarte repede - nivelurile sunt deexcitate, în timp ce diferența de energie corespunzătoare este emisă sub forma unui foton de radiație electromagnetică - radiație g".
Premium Nobel Pentru fizica nucleului planetar, teorie care l-a inspirat si pe Meyer si a pus-o in practica:
https://www.nobelprize.org/prizes/physics/1975/summary/
Premiul Nobel pentru Fizică 1975 a fost acordat în comun lui Aage Niels Bohr, Ben Roy Mottelson și Leo James Rainwater „pentru descoperirea legăturii dintre mișcarea colectivă și mișcarea particulelor în nucleele atomice și dezvoltarea teoriei structurii nucleului atomic. pe baza acestei conexiuni"
https://youtu.be/tPcHQBqSCsg?si=C5pYPG83OLxPohna
"Acum aveți quarcii, iar quarcii sunt ținuti impreuna de gluoni.
Acum ce sunt gluonii? Ei bine, ei sunt căi energetice.
Prin urmare, energia intră în atom și trece prin spectrul de energie și acum este emisă în afara atomului și, prin urmare, mecanismul de declanșare este că, dacă puneți stres electric asupra atomului respectiv, puteți face ca rotația să încetinească și Inteligența nativă ( inteligenta materiei- Nota mea) spune că deschiderea energiei va deschide și mai multă energie care va intra în atom pentru a încerca să stabilizeze o stare stabilă de echilibru.” „40:35) Deci, practic, ceea ce se întâmplă este că, cu cât oscilam mai mult atomii de gaz combustibil sub stres electric, din ce în ce mai mult și din ce în ce mai multă energie intră în atomii de gaz combustibil. Acum, oriunde de-a lungul acestei linii, puteți aprinde gazul și eliberați. Această cantitate enormă de energie care ne este disponibilă în energia punctului zero”.
Modelul planetar al nucleului prezentat de Meyer in documentatia WFC:
Explicatii asupra statusului energetic al nucleului in stare excitata si dezexcitata. Are sens si logica in conexiune cu explicatiile Meyer de mai sus:
https://rdreview.jaea.go.jp/tayu/ACT01E/06/0603.htm
in conexiune cu acelasi text al lui Meyer:
Nucleul in stare deformata pe cale electrica. Prin deformare se schimba nivelul energetic:
https://astronuclphysics.info/JadRadFyzika.htm
niveluri de energie excitată - ca și cum nucleul ar fi „umflat”, nucleonii sunt „mai îndepărtați” (Fig.1.1.9), ocupă niveluri mai înalte. Nucleul excitat energetic „se prăbușește” de obicei foarte repede - nivelurile sunt deexcitate, în timp ce diferența de energie corespunzătoare este emisă sub forma unui foton de radiație electromagnetică - radiație g".
Premium Nobel Pentru fizica nucleului planetar, teorie care l-a inspirat si pe Meyer si a pus-o in practica:
https://www.nobelprize.org/prizes/physics/1975/summary/
Premiul Nobel pentru Fizică 1975 a fost acordat în comun lui Aage Niels Bohr, Ben Roy Mottelson și Leo James Rainwater „pentru descoperirea legăturii dintre mișcarea colectivă și mișcarea particulelor în nucleele atomice și dezvoltarea teoriei structurii nucleului atomic. pe baza acestei conexiuni"
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3985
Puncte : 33453
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Si de unde provine acea energie care compenseaza energia nucleului atunci cand atomul este supus stresului electric ?
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12447
Puncte : 59269
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3985
Puncte : 33453
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Cine stabileste cata energie universala intra in atomul dezechilibrat de stresul electric ?
Parca ar fi un computer in spatele atomilor
Ce rol au tensiunile ridicate in Pila de Combustie Meyer si de ce crezi ca este mai buna decat electrolizorul Toyota ,
daca din amandoua rezulta aceleasi gaze: hidrogen si oxigen ?
Parca ar fi un computer in spatele atomilor
Ce rol au tensiunile ridicate in Pila de Combustie Meyer si de ce crezi ca este mai buna decat electrolizorul Toyota ,
daca din amandoua rezulta aceleasi gaze: hidrogen si oxigen ?
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12447
Puncte : 59269
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Electrolizorul consuma mai multa energie decat obtii prin ardereaCAdi a scris:Cine stabileste cata energie universala intra in atomul dezechilibrat de stresul electric ?
Parca ar fi un computer in spatele atomilor
Ce rol au tensiunile ridicate in Pila de Combustie Meyer si de ce crezi ca este mai buna decat electrolizorul Toyota ,
daca din amandoua rezulta aceleasi gaze: hidrogen si oxigen ?
hidrogenului, deci nu poate face obiectul subiectului.
Daca nu au preluat ideea lui Meyer nu rezolva ceva. Dintre filmele
YouTube cu sigla Toyota, unul vorbeste despre electroliza si stocarea
hidrogenului, dar altul afirma clar ca apa poate deveni combustibil.
Este altceva procesul industrial de producere, stocare si comercializare
a hidrogenului.
Inseamna ca au urmarit si ei directia lui Meyer si au gasit calea de a
folosi apa drept combustibil, copiind inventia lui sau dupa una proprie .
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44960
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Eugen,
Cine stabileste cata energie universala intra in atomul dezechilibrat de stresul electric ?
Parca ar fi un computer in spatele atomilor
Ce rol au tensiunile ridicate in Pila de Combustie Meyer si de ce crezi ca este mai buna decat electrolizorul de pe masina Toyota ,
daca din amandoua rezulta aceleasi gaze: hidrogen si oxigen ?
Cine stabileste cata energie universala intra in atomul dezechilibrat de stresul electric ?
Parca ar fi un computer in spatele atomilor
Ce rol au tensiunile ridicate in Pila de Combustie Meyer si de ce crezi ca este mai buna decat electrolizorul de pe masina Toyota ,
daca din amandoua rezulta aceleasi gaze: hidrogen si oxigen ?
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12447
Puncte : 59269
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Nu poate cunoaste Eugen detaliile dispozitivelor citate, fiindcaCAdi a scris:Eugen,
Cine stabileste cata energie universala intra in atomul dezechilibrat de stresul electric ?
Parca ar fi un computer in spatele atomilor
Ce rol au tensiunile ridicate in Pila de Combustie Meyer si de ce crezi ca este mai buna decat electrolizorul de pe masina Toyota ,
daca din amandoua rezulta aceleasi gaze: hidrogen si oxigen ?
unele sunt ascunse de inventatori/producatori ca sa nu piarda
dreptul de prioritate.
Daca amandoua ar face aceeasi treaba, atunci este mai bun
cel care are randament mai bun, cu mai putine inconveniente.
Dar este posibil ca amandoua sa aiba acelasi punct de plecare,
ideea ca apa poate juca rol de combustibil.
Deocamdata Meyer a murit, iar Toyota nu a lansat pe piata
modelul care merge cu apa, asa cum pretind ei intr-unul dintre
filme. Ori au fost prea optimisti, ori conspiratia companiilor
energetice a reusit sa-i impiedice. Daca exista nouati pe care
nu le-am aflat, le asteptam. Fiindca parerile vechi, cu acoperire
in stiinta oficiala, le-am citit:
https://stiintasitehnica.com/motorul-cu-apa/
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44960
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
CAdi, ce crezi tu ca reprezinta cercurile din " vortexul" lui Meyer din poza postata de mine mai sus cu doua postari ?
De unde stiu electronii pe ce orbite sa orbiteze si ce energie sa aiba ? De unde stiu nucleonii sau particulele subnucleare ( in modelul planetar cu " granulele" nucleare in rotatie) pe ce nivele energetice sa orbiteze ?
De unde stiu planetele pe ce orbite sa orbiteze si ce viteze sa aiba ?... De unde stiu galaxiile sa se aseze in spirale elicoidale ?...
Virgil iti poate explica mai bine prin teoria lui a Similitudinii .
Chiar ii propun lui Virgil cu aceasta ocazie sa abordeze teoria lui a Similitudinii, aplicata la modelul nucleului granular rotativ.
Dar in spatele a tot exista o matrice energetica eterica pe care printre altii a intuit-o si sugerat-o Maxwell in teoria lui vortexiala .
Oare despre ce matrice e vorba ?...
Tensiunea inalta schimba statusul energetic al moleculei de apa si al componentelor ei in procesul electric/ laser descris de Meyer . Ca fenomene inaintea arderii explozive.
Tehnologia lui Meyer este neconventionala. Nu poate fi evaluata cu metodele traditionale de calcul al randamentului de la " sobele " pe roti ( cele cu motoare cu explozie clasice).
Virgil_48,
Multumesc pentru participarea ta constructiva.
Acel film pe care l-ai postat despre Toyota si care contine referire si la Meyer sugereaza ca japonezii n-au capitulat, nu uita umilinta din al doilea razboi mondial si se revanseaza economic intr-o cursa in care alde Musk - dupa parerea mea, este sau va fi depasit, in privinta automobilelor ...
Japonezii pe insula lor ingusta, cu resurse austere, cu o densitate mare de populatie au o singura sansa : creativitatea.
Aceasta include inclusiv ruperea barierelor actuale si a limitarilor din stiinta oficiala.
Japonia nu invadeaza militar. Invadeaza economic. A se vedea de exemplu cate automobile Toyota sunt exportate. In particular in SUA .
https://www.tradeimex.in/blogs/Japan-car-exports
De unde stiu electronii pe ce orbite sa orbiteze si ce energie sa aiba ? De unde stiu nucleonii sau particulele subnucleare ( in modelul planetar cu " granulele" nucleare in rotatie) pe ce nivele energetice sa orbiteze ?
De unde stiu planetele pe ce orbite sa orbiteze si ce viteze sa aiba ?... De unde stiu galaxiile sa se aseze in spirale elicoidale ?...
Virgil iti poate explica mai bine prin teoria lui a Similitudinii .
Chiar ii propun lui Virgil cu aceasta ocazie sa abordeze teoria lui a Similitudinii, aplicata la modelul nucleului granular rotativ.
Dar in spatele a tot exista o matrice energetica eterica pe care printre altii a intuit-o si sugerat-o Maxwell in teoria lui vortexiala .
Oare despre ce matrice e vorba ?...
Tensiunea inalta schimba statusul energetic al moleculei de apa si al componentelor ei in procesul electric/ laser descris de Meyer . Ca fenomene inaintea arderii explozive.
Tehnologia lui Meyer este neconventionala. Nu poate fi evaluata cu metodele traditionale de calcul al randamentului de la " sobele " pe roti ( cele cu motoare cu explozie clasice).
Virgil_48,
Multumesc pentru participarea ta constructiva.
Acel film pe care l-ai postat despre Toyota si care contine referire si la Meyer sugereaza ca japonezii n-au capitulat, nu uita umilinta din al doilea razboi mondial si se revanseaza economic intr-o cursa in care alde Musk - dupa parerea mea, este sau va fi depasit, in privinta automobilelor ...
Japonezii pe insula lor ingusta, cu resurse austere, cu o densitate mare de populatie au o singura sansa : creativitatea.
Aceasta include inclusiv ruperea barierelor actuale si a limitarilor din stiinta oficiala.
Japonia nu invadeaza militar. Invadeaza economic. A se vedea de exemplu cate automobile Toyota sunt exportate. In particular in SUA .
https://www.tradeimex.in/blogs/Japan-car-exports
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3985
Puncte : 33453
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Scriu aici deși ar trebui mutat în electromagnetism undeva, dar e mai degrabă o întrebare adresată lui Eugen (probabil de aia scriu aici).
Am mai scris pe undeva și o să mă adresez lui Eugen, în principal, adică unei persoane care are un punct de vedere determinat de concluzii experimentale.
Că la teorie suntem (sau putem fi) doxa toți.
Eugene,
cum consideri tu că diferența de potențial electric este "capabilă" să pună în mișcare electroni?
Să producă acel curent electric, altfel spus.
Electronii respectivi trebuie să fie "electroni liberi" sau electroni "prinși în atomi"?
Sunt mai multe de întrebat, dar ne rezumăm pentru moment doar la asta.
Am mai scris pe undeva și o să mă adresez lui Eugen, în principal, adică unei persoane care are un punct de vedere determinat de concluzii experimentale.
Că la teorie suntem (sau putem fi) doxa toți.
Eugene,
cum consideri tu că diferența de potențial electric este "capabilă" să pună în mișcare electroni?
Să producă acel curent electric, altfel spus.
Electronii respectivi trebuie să fie "electroni liberi" sau electroni "prinși în atomi"?
Sunt mai multe de întrebat, dar ne rezumăm pentru moment doar la asta.
curiosul- Banat temporar pentru comportamentul nepotrivit
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 6790
Puncte : 41590
Data de inscriere : 22/03/2011
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Eugen,
Pe sleau:
de ce crezi ca hidrogenul lui Meyer e mai bun decat hidrogenul Toyota ?
Pe sleau:
de ce crezi ca hidrogenul lui Meyer e mai bun decat hidrogenul Toyota ?
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12447
Puncte : 59269
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3985
Puncte : 33453
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Modelul nuclear al lui Stanley Meyer ( in foto) si modelele nucleare rotationale premiate cu Nobel in 1963 si 1975:
https://www.nobelprize.org/prizes/physics/1963/mayer/facts/
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.nobelprize.org/prizes/physics/1975/summary/&ved=2ahUKEwjd-LTBzrCJAxUvHxAIHYwaNyYQFnoECBUQAQ&usg=AOvVaw0GSDroexMF-dMLFV1r_NiJ
https://www.nobelprize.org/prizes/physics/1963/mayer/facts/
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.nobelprize.org/prizes/physics/1975/summary/&ved=2ahUKEwjd-LTBzrCJAxUvHxAIHYwaNyYQFnoECBUQAQ&usg=AOvVaw0GSDroexMF-dMLFV1r_NiJ
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3985
Puncte : 33453
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Pagina 12 din 12 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Pagina 12 din 12
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum