Ultimele subiecte
» STUDIUL SIMILITUDINII SISTEMELOR MICRO SI MACRO COSMICEScris de virgil Ieri la 21:58
» Conjectura Goldbach, Ternary, Chen, Sun,..Prime Gaps,..Firoozbakht,.. și altele
Scris de No_name Ieri la 21:40
» TEORIA CONSPIRATIEI NU ESTE UN MIT...
Scris de Meteorr Ieri la 21:15
» How Self-Reference Builds the World - articol nou
Scris de No_name Ieri la 19:03
» Globalizarea
Scris de eugen Ieri la 10:34
» Intrebari-Raspunsuri
Scris de eugen Ieri la 09:59
» Politică şi religie
Scris de eugen Mier 02 Oct 2024, 07:54
» Ce fel de popor suntem
Scris de eugen Mier 02 Oct 2024, 07:40
» URME ALE EXTRATERESTRILOR PE PAMANT. DESCOPERIRI INEXPLICABILE SI FENOMENE OZN 1
Scris de Meteorr Dum 29 Sept 2024, 21:35
» OZN in Romania
Scris de virgil Sam 28 Sept 2024, 09:27
» Unde a ajuns stiinta ?
Scris de CAdi Joi 26 Sept 2024, 18:45
» Despre credinţă şi religie
Scris de virgil Mier 25 Sept 2024, 21:57
» Basarabia, Bucovina - pământ românesc
Scris de virgil Mar 24 Sept 2024, 20:16
» New topic
Scris de ilasus Joi 19 Sept 2024, 19:17
» Fotografia astronomica.
Scris de Razvan Mier 18 Sept 2024, 20:53
» Grup de cercetare pentru constiinta
Scris de virgil Lun 09 Sept 2024, 21:10
» Structura atomului
Scris de virgil Lun 02 Sept 2024, 20:16
» PROFILUL CERCETATORULUI...
Scris de eugen Dum 25 Aug 2024, 11:27
» Experimentul Pound Rebka
Scris de virgil Lun 19 Aug 2024, 18:14
» Microundele
Scris de CAdi Vin 16 Aug 2024, 11:11
» Transilvania-pamant stramosesc
Scris de CAdi Mier 14 Aug 2024, 06:55
» Scrierea dacilor
Scris de CAdi Lun 12 Aug 2024, 19:58
» Sanatate- Diverse
Scris de eugen Sam 10 Aug 2024, 10:01
» Daci nemuritori
Scris de eugen Vin 09 Aug 2024, 22:10
» Suntem indexaţi de motoarele de căutare?
Scris de CAdi Mar 06 Aug 2024, 15:58
» Impulsul elicoidal
Scris de virgil Joi 01 Aug 2024, 21:01
» Constatari
Scris de CAdi Joi 01 Aug 2024, 06:36
» Fenomene Electromagnetice
Scris de eugen Lun 22 Iul 2024, 21:37
» Sa mai auzim si de bine in Romania :
Scris de virgil Lun 22 Iul 2024, 18:39
» Masina Timpului
Scris de CAdi Lun 22 Iul 2024, 13:17
Postări cu cele mai multe reacții ale lunii
» Mesaj de la CAdi în Fotografia astronomica. ( 3 )
» Mesaj de la Meteorr în Conjectura Goldbach, Ternary, Chen, Sun,..Prime Gaps,..Firoozbakht,.. și altele
( 2 )
» Mesaj de la virgil în Basarabia, Bucovina - pământ românesc
( 2 )
» Mesaj de la CAdi în Basarabia, Bucovina - pământ românesc
( 2 )
» Mesaj de la Razvan în Fotografia astronomica.
( 2 )
Subiectele cele mai vizionate
Subiectele cele mai active
Top postatori
virgil (12386) | ||||
CAdi (12309) | ||||
virgil_48 (11380) | ||||
Abel Cavaşi (7955) | ||||
gafiteanu (7617) | ||||
curiosul (6790) | ||||
Razvan (6172) | ||||
Pacalici (5571) | ||||
scanteitudorel (4989) | ||||
eugen (3921) |
Cei care creeaza cel mai des subiecte noi
Abel Cavaşi | ||||
Pacalici | ||||
CAdi | ||||
curiosul | ||||
Dacu | ||||
Razvan | ||||
virgil | ||||
meteor | ||||
gafiteanu | ||||
scanteitudorel |
Spune şi altora
Cine este conectat?
În total sunt 7 utilizatori conectați: 0 Înregistrați, 0 Invizibil și 7 Vizitatori :: 1 Motor de căutareNici unul
Recordul de utilizatori conectați a fost de 181, Vin 26 Ian 2024, 01:57
Subiecte similare
Stanley A. Meyer - Hidrogen
+10
mm
scanteitudorel
Adrian Gheorghe
Pacalici
Abel Cavaşi
Razvan
omuldinluna
virgil_48
gafiteanu
eugen
14 participanți
Pagina 11 din 12
Pagina 11 din 12 • 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12
Stanley A. Meyer - Hidrogen
Rezumarea primului mesaj :
Hidrogen- tehnologie de viitor
Mai jos informatii in engleza- sper sa revin cu informatii in romaneste, traduse.
Este vorba de tehnologia Stanley Meyer, mai putin cunoscuta de public, de disociere a apei in oxigen si hidrogen, cu metode neconventionale: impulsuri electrice free-energy, de inalta tensiune, cu consum minimizat de electricitate.
Stanley Meyer a avut numeroase patente, a colaborat cu NASA. A murit in conditii suspecte, otravit, in plina putere creatoare, cand era pe punctul lansarii pe piata a tehnologiei sale, care facea petrolul, gazul natural, etc, perimate.
El arata ca apa este un combustibil mai energetic decat petrolul.
http://open-source-energy.org/rwg42985/russ/Patents/S.Meyer-The%20Birth%20of%20New%20Technology.pdf
Hidrogen- tehnologie de viitor
Mai jos informatii in engleza- sper sa revin cu informatii in romaneste, traduse.
Este vorba de tehnologia Stanley Meyer, mai putin cunoscuta de public, de disociere a apei in oxigen si hidrogen, cu metode neconventionale: impulsuri electrice free-energy, de inalta tensiune, cu consum minimizat de electricitate.
Stanley Meyer a avut numeroase patente, a colaborat cu NASA. A murit in conditii suspecte, otravit, in plina putere creatoare, cand era pe punctul lansarii pe piata a tehnologiei sale, care facea petrolul, gazul natural, etc, perimate.
El arata ca apa este un combustibil mai energetic decat petrolul.
http://open-source-energy.org/rwg42985/russ/Patents/S.Meyer-The%20Birth%20of%20New%20Technology.pdf
Ultima editare efectuata de catre Abel Cavaşi in Vin 02 Ian 2015, 14:25, editata de 3 ori (Motiv : Am eliminat modificarea din titlu.)
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3921
Puncte : 33111
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Nu stiu ce cauti pe un forum de cercetare daca nu abordezi o documentatie .Dar iti dai cu parerea in problema, din afara ei .
Tu ai avut electronul in palma sau ai fost pe Marte ca sa-ti dai cu parerea despre aceste subiecte? Poti produce tu Natura ca sa stii cum functioneaza ?
Tu ai avut electronul in palma sau ai fost pe Marte ca sa-ti dai cu parerea despre aceste subiecte? Poti produce tu Natura ca sa stii cum functioneaza ?
eugen- Moderator
- Numarul mesajelor : 3921
Data de inscriere : 19/03/2010
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Sa dovedesti din pix, pro sau contra lui Meyer, este o gluma.CAdi a scris:Ok, atunci sa-ti aduc aminte Eugen, date concrete , sunt curios ce argumente concrete ai tu :
Dar hai sa zicem ca faci cumva 40 de KV si pui acest capacitor pe masina
Pai daca faci un calcul simplu :
Intr-un litru de apa avem circa 111 g de hidrogen. In urma arderii unui kilogram de hidrogen obținem o energie de circa 142 MJ
https://en.wikipedia.org/wiki/Heat_of_combustion
Calculul ne arata ca fiecare litru de apa ”contine” o energie de circa 15 MJ.
Cam cata energie trebuie sa consumam pentru a deplasa un vehicul pe o distanta de o suta de kilometri? Aici valorile difera, in functie de tipul de vehicul.
. . . . .
Sunt convins ca Eugen, daca va avea mijloacele materiale necesare
se va angaja in aceasta incercare . Dar deocamdata tatoneaza
aspectele cunoscute si sapa in teorie.
Daca socotesti cum faci tu, energia cunoscuta a hidrogenului dintr-un
litru de apa, nu mai continui. Cum face un cercetator de birou !
Daca apa nu include si o anumita energie de natura energiei
atomice, eventual transformarea hidrogen-deuteliu, greu imi pot
imagina o solutie clasica. Dar imaginatia mea in acest domeniu,
echivaleaza cu visarea. Go on, Eugen !
virgil_48- Foarte activ
- Numarul mesajelor : 11380
Data de inscriere : 03/12/2013
virgil_48 apreciază acest mesaj
CAdi nu apreciază acest mesaj
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Un proiect de asemenea anvergura cere cel putin un finantist, un traducator foarte bun de literatura stiintifica, un fizician, un electronist, etc.
Adica munca de echipa.
Plus o dotare de laborator corespunzatoare. Plus experienta tehnica.
Meyer inteleg ca a lucrat pe la NASA si in privat a lucrat cu fratele lui. Deci nu singur...
Si a inceput pas cu pas in domeniul energiei.
Undeva intr-o conferinta afirma ca solutii tehnice de genul WFC ( apa drept combustibil) trebuie impuse de privati tenace. Statul neavand interes din diverse motive.
Exista un control vizibil pe informatia strategica de pe net.
De pilda un Raport International de evaluare a metodei WFC a lui Meyer, cu ani in urma se gasea accesibil pe un link care azi a disparut.
Accesul e mai dificil la acest document.
Parerile jurnalistilor, experimente superficiale de pe Yotube sau chiar interpretari asa zis stiintifice alle WFC nu pot fi luate ca proba concludente in sensul ca " metoda nu functioneaza".
Din pix bineinteles ca nu functioneaza.
Este impinsa in fata celebra afirmatie:" Nu functioneaza cum pretinde Meyer pentru ca incalca legile fizicii, nu poate obtine energie mai mult decat se consuma".
Dar energie se obtine din mediu care este un vast rezervor de energie. (Ce se consuma la inceput e ca puterea consumata de un demaror pentru un motor care produce o putere superioara.)
Fara a se incalca legile fizicii.
Prin mecanisme explicabile dar ocultate prin manipulare mediatica.
Orice solutie cere o munca si o aplicare tenace pe care un teoretician nici nu-i banuieste dimensiunea.
Voi reda totusi mai jos din acel Raport International despre Meyer:
"The hardware that Stanley Meyer created has been experimentally examined by Dr. Eugene Antonov, Dr. Vladimir Dresyiannikov, Dr. Tibor Nagypal, Roy Azevedo, Peter Graneau, Charles Millet, Neal Graneau, Gary Johnson, Rea O’Neill, Prof. Mike Laughton, Admiral Sir Anthony Griffin, Dr Keith Hindley, US military, US Patent Office experts and the Pantent Office seconded experts by whom the claims have been established. The basic Water Fuel Cell (WFC) was subjected to three years of testing. This raises the granted patents to the level of independent, critical, scientific and engineering confirmation that the devices actually perform as claimed.
My Comment: "Scientists, engineers and other pundits who claim that Stan Meyer’s process does not work are agents against change who have a vested interest in maintaining the present status and profit structure.")
Hardwarul creat de Stanley Meyer a fost examinat experimental de Dr. Eugene Antonov, Dr. Vladimir Dresyiannikov, Dr. Tibor Nagypal, Roy Azevedo, Peter Graneau, Charles Millet, Neal Graneau, Gary Johnson, Rea O'Neill, Prof. Mike Laughton , Amiralul Sir Anthony Griffin, Dr. Keith Hindley, armata SUA, experții Oficiului de Brevete din SUA și Oficiul Pantent au detașat experți de către care au fost stabilite revendicările. Pila de combustie cu apă de bază (WFC) a fost supusă la trei ani de testare. Acest lucru ridică brevetele acordate la nivelul de confirmare independentă, critică, științifică și de inginerie că dispozitivele funcționează efectiv conform revendicării. "
„Oamenii de știință, inginerii și alți experti care susțin că procesul lui Stan Meyer nu funcționează sunt agenți împotriva schimbării care au un interes personal în menținerea statutului actual și a structurii profitului.”
https://cercetare.forumgratuit.ro/t1237-stanley-a-meyer-hidrogen#52783
https://www.slideshare.net/slideshow/internationalindependenttestevaluationreportpdf/261587420
https://www.lulu.com/es/shop/daniel-donatelli/stanley-a-meyer-independent-wfc-report/ebook/product-2y8mpv.html?page=1&pageSize=4
https://stanslegacy.com/search
Adica munca de echipa.
Plus o dotare de laborator corespunzatoare. Plus experienta tehnica.
Meyer inteleg ca a lucrat pe la NASA si in privat a lucrat cu fratele lui. Deci nu singur...
Si a inceput pas cu pas in domeniul energiei.
Undeva intr-o conferinta afirma ca solutii tehnice de genul WFC ( apa drept combustibil) trebuie impuse de privati tenace. Statul neavand interes din diverse motive.
Exista un control vizibil pe informatia strategica de pe net.
De pilda un Raport International de evaluare a metodei WFC a lui Meyer, cu ani in urma se gasea accesibil pe un link care azi a disparut.
Accesul e mai dificil la acest document.
Parerile jurnalistilor, experimente superficiale de pe Yotube sau chiar interpretari asa zis stiintifice alle WFC nu pot fi luate ca proba concludente in sensul ca " metoda nu functioneaza".
Din pix bineinteles ca nu functioneaza.
Este impinsa in fata celebra afirmatie:" Nu functioneaza cum pretinde Meyer pentru ca incalca legile fizicii, nu poate obtine energie mai mult decat se consuma".
Dar energie se obtine din mediu care este un vast rezervor de energie. (Ce se consuma la inceput e ca puterea consumata de un demaror pentru un motor care produce o putere superioara.)
Fara a se incalca legile fizicii.
Prin mecanisme explicabile dar ocultate prin manipulare mediatica.
Orice solutie cere o munca si o aplicare tenace pe care un teoretician nici nu-i banuieste dimensiunea.
Voi reda totusi mai jos din acel Raport International despre Meyer:
"The hardware that Stanley Meyer created has been experimentally examined by Dr. Eugene Antonov, Dr. Vladimir Dresyiannikov, Dr. Tibor Nagypal, Roy Azevedo, Peter Graneau, Charles Millet, Neal Graneau, Gary Johnson, Rea O’Neill, Prof. Mike Laughton, Admiral Sir Anthony Griffin, Dr Keith Hindley, US military, US Patent Office experts and the Pantent Office seconded experts by whom the claims have been established. The basic Water Fuel Cell (WFC) was subjected to three years of testing. This raises the granted patents to the level of independent, critical, scientific and engineering confirmation that the devices actually perform as claimed.
My Comment: "Scientists, engineers and other pundits who claim that Stan Meyer’s process does not work are agents against change who have a vested interest in maintaining the present status and profit structure.")
Hardwarul creat de Stanley Meyer a fost examinat experimental de Dr. Eugene Antonov, Dr. Vladimir Dresyiannikov, Dr. Tibor Nagypal, Roy Azevedo, Peter Graneau, Charles Millet, Neal Graneau, Gary Johnson, Rea O'Neill, Prof. Mike Laughton , Amiralul Sir Anthony Griffin, Dr. Keith Hindley, armata SUA, experții Oficiului de Brevete din SUA și Oficiul Pantent au detașat experți de către care au fost stabilite revendicările. Pila de combustie cu apă de bază (WFC) a fost supusă la trei ani de testare. Acest lucru ridică brevetele acordate la nivelul de confirmare independentă, critică, științifică și de inginerie că dispozitivele funcționează efectiv conform revendicării. "
„Oamenii de știință, inginerii și alți experti care susțin că procesul lui Stan Meyer nu funcționează sunt agenți împotriva schimbării care au un interes personal în menținerea statutului actual și a structurii profitului.”
https://cercetare.forumgratuit.ro/t1237-stanley-a-meyer-hidrogen#52783
https://www.slideshare.net/slideshow/internationalindependenttestevaluationreportpdf/261587420
https://www.lulu.com/es/shop/daniel-donatelli/stanley-a-meyer-independent-wfc-report/ebook/product-2y8mpv.html?page=1&pageSize=4
https://stanslegacy.com/search
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3921
Puncte : 33111
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
L-am invinuit pe CAdi inchipuindu-mi ca "forteaza" softulScris de virgil_48:
Sa dovedesti din pix, pro sau contra lui Meyer, este o gluma.
Sunt convins ca Eugen, daca va avea mijloacele materiale necesare
se va angaja in aceasta incercare . Dar deocamdata tatoneaza
aspectele cunoscute si sapa in teorie.
Daca socotesti cum faci tu, energia cunoscuta a hidrogenului dintr-un
litru de apa, nu mai continui. Cum face un cercetator de birou ! Twisted Evil
Daca apa nu include si o anumita energie de natura energiei
atomice, eventual transformarea hidrogen-deuteliu, greu imi pot
imagina o solutie clasica. Dar imaginatia mea in acest domeniu,
echivaleaza cu visarea. Go on, Eugen !
virgil_48 apreciază acest mesaj
forumului ca sa-si dea singur aprecieri mesajelor proprii !
Am incercat si am reusit si eu foarte usor.
Scuze virusatule !
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44777
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Esti total pe dinafara cu totul, cu chimia, cu fizica cu termotehnica nu mai vorbesc cu fizica cuantica ca acolo esti zero.virgil_48 a scris:Sa dovedesti din pix, pro sau contra lui Meyer, este o gluma.CAdi a scris:Ok, atunci sa-ti aduc aminte Eugen, date concrete , sunt curios ce argumente concrete ai tu :
Dar hai sa zicem ca faci cumva 40 de KV si pui acest capacitor pe masina
Pai daca faci un calcul simplu :
Intr-un litru de apa avem circa 111 g de hidrogen. In urma arderii unui kilogram de hidrogen obținem o energie de circa 142 MJ
https://en.wikipedia.org/wiki/Heat_of_combustion
Calculul ne arata ca fiecare litru de apa ”contine” o energie de circa 15 MJ.
Cam cata energie trebuie sa consumam pentru a deplasa un vehicul pe o distanta de o suta de kilometri? Aici valorile difera, in functie de tipul de vehicul.
. . . . .
Sunt convins ca Eugen, daca va avea mijloacele materiale necesare
se va angaja in aceasta incercare . Dar deocamdata tatoneaza
aspectele cunoscute si sapa in teorie.
Daca socotesti cum faci tu, energia cunoscuta a hidrogenului dintr-un
litru de apa, nu mai continui. Cum face un cercetator de birou !
Daca apa nu include si o anumita energie de natura energiei
atomice, eventual transformarea hidrogen-deuteliu, greu imi pot
imagina o solutie clasica. Dar imaginatia mea in acest domeniu,
echivaleaza cu visarea. Go on, Eugen !
Du-te mai si te recicleaza, numai prostii vorbesti, nu intelegi nimic din calculele mele care sunt corecte chiar daca sunt teoretice.
Stii ca mai e proverbul acela cu fudulu...
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12309
Puncte : 58651
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
eugen a scris:
Hardwarul creat de Stanley Meyer a fost examinat experimental de Dr. Eugene Antonov, Dr. Vladimir Dresyiannikov, Dr. Tibor Nagypal, Roy Azevedo, Peter Graneau, Charles Millet, Neal Graneau, Gary Johnson, Rea O'Neill, Prof. Mike Laughton , Amiralul Sir Anthony Griffin, Dr. Keith Hindley, armata SUA, experții Oficiului de Brevete din SUA și Oficiul Pantent au detașat experți de către care au fost stabilite revendicările. Pila de combustie cu apă de bază (WFC) a fost supusă la trei ani de testare. Acest lucru ridică brevetele acordate la nivelul de confirmare independentă, critică, științifică și de inginerie că dispozitivele funcționează efectiv conform revendicării. "
„Oamenii de știință, inginerii și alți experti care susțin că procesul lui Stan Meyer nu funcționează sunt agenți împotriva schimbării care au un interes personal în menținerea statutului actual și a structurii profitului.”
https://cercetare.forumgratuit.ro/t1237-stanley-a-meyer-hidrogen#52783
https://www.slideshare.net/slideshow/internationalindependenttestevaluationreportpdf/261587420
https://www.lulu.com/es/shop/daniel-donatelli/stanley-a-meyer-independent-wfc-report/ebook/product-2y8mpv.html?page=1&pageSize=4
https://stanslegacy.com/search
Hai domnule lasa-ne cu propaganda asta festiva. Daca functiona motorul cu apa la un randament ridicat, pana acum era realizat ,
iar investitorii din SUA care au realizat practic inventia lui Meyer (dar care nu a functionat) , nu l-ar fi dat in judecata.
Motorul cu apa al lui Meyer este un subiect de pus pe topicul cu conspiratia, nu este un subiect de stiinta.
Visezi numai la conspiratii daca nu cumva conspiri si tu ca vad ca faci numai propaganda anti UE, NATO si anti stiinta.
Daca nu as fi avut facultate de profil , mai ca te-as fi crezut ... .
Mai e si Cristian Presura care e fizician de profesie , nu s-ar fi incumetat sa spuna prostii pe You Tube , ca sa se faca de ras.
Vii aici cu fake science news .
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12309
Puncte : 58651
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Intotdeauna m-a induiosat naivitatea lui CAdi ! El aduce aiciCAdi a scris:. . . . .
Hai domnule lasa-ne cu propaganda asta festiva. Daca functiona motorul cu apa la un randament ridicat, pana acum era realizat ,
iar investitorii din SUA care au realizat practic inventia lui Meyer (dar care nu a functionat) , nu l-ar fi dat in judecata.
Motorul cu apa al lui Meyer este un subiect de pus pe topicul cu conspiratia, nu este un subiect de stiinta.
Visezi numai la conspiratii daca nu cumva conspiri si tu ca vad ca faci numai propaganda anti UE, NATO si anti stiinta.
Daca nu as fi avut facultate de profil , mai ca te-as fi crezut ... .
Mai e si Cristian Presura care e fizician de profesie , nu s-ar fi incumetat sa spuna prostii pe You Tube , ca sa se faca de ras.
Vii aici cu fake science news .
de dragul nostru, tot ce stie din universul lui paralel. Acolo
unde Meyer nu a fost asasinat ! Iar C.P. nu spune prostii pe
YouTube.
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44777
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Fie-ti mila de tine si de cunostintele tale precare, nu de mine.virgil_48 a scris:Intotdeauna m-a induiosat naivitatea lui CAdi ! El aduce aiciCAdi a scris:. . . . .
Hai domnule lasa-ne cu propaganda asta festiva. Daca functiona motorul cu apa la un randament ridicat, pana acum era realizat ,
iar investitorii din SUA care au realizat practic inventia lui Meyer (dar care nu a functionat) , nu l-ar fi dat in judecata.
Motorul cu apa al lui Meyer este un subiect de pus pe topicul cu conspiratia, nu este un subiect de stiinta.
Visezi numai la conspiratii daca nu cumva conspiri si tu ca vad ca faci numai propaganda anti UE, NATO si anti stiinta.
Daca nu as fi avut facultate de profil , mai ca te-as fi crezut ... .
Mai e si Cristian Presura care e fizician de profesie , nu s-ar fi incumetat sa spuna prostii pe You Tube , ca sa se faca de ras.
Vii aici cu fake science news .
de dragul nostru, tot ce stie din universul lui paralel. Acolo
unde Meyer nu a fost asasinat ! Iar C.P. nu spune prostii pe
YouTube.
Daca eu traiesc intr-un univers paralel, (dar mai bun ) tu cu Eugen traiti in trecut, pe vremea ,,Razboiului rece " cu Uniunea Sovietica " .
De, dorul de comunism si de soviete nu are leac.
P.S.
,, Philip Ball, într-un articol din revista academică Nature , caracterizează afirmațiile lui Meyer drept pseudoștiință, spunând că
„Nu este ușor de explicat cum funcționează automobilul lui Mayer decât prin faptul că conține o pilă de combustie capabilă să descompună apa folosind mai puțină energie
decât cea care se obține prin recombinarea elementelor …
Luptătorii împotriva pseudoștiinței pot să protesteze cât vor, dar în final s-ar putea să accepte că mitul apei drept combustibil nu va dispărea niciodată” "2]
Urmărirea în justiție
În 1996 Meyer a fost dat în judecată de doi investitori cărora le-a vândut dreptul de a face afaceri în tehnologia „pilei de combustibil cu apă”.
Automobilul său trebuia să fie examinat de expertul Michael Laughton, profesor de electrotehnică la Queen Mary University of London (en) și membru al Royal Academy of Engineering (en).
Însă în ziua examinării Meyer s-a eschivat, n-a permis examinarea.[3]
După spusele lui Meyer, tehnologia era brevetabilă și în curs de examinare la biroul de patente, Departamentul Energiei SUA și autorităților militare.
Ulterior, „pila sa de combustie cu apă” a fost examinată de trei experți juridici care au declarat că „nu era nimic revoluționar în pilă și că era o celulă de electroliză obișnuită".
Curtea a decis că Meyer a comis "o fraudă grosolană și flagrantă" și i-a cerut să returneze investitorilor cei 25 000 de dolari.[3]
,,Decesul lui Meyer
Stanley Meyer a murit subit la 20 martie 1998, după o cină la restaurant. Fratele lui a afirmat că după întâlnirea în restaurant cu doi investitori belgieni Meyer a fugit brusc afară spunând „M-au otrăvit".[1]
După anchetă, poliția din Grove City împreună cu procurorul din Franklin County au declarat că Meyer, care suferea de hipertensiune, a murit din cauza unui anevrism cerebral.[1]
Unii dintre susținătorii lui Meyer cred că el a fost asasinat pentru a oculta invențiile sale.[1][2][12]"
https://ro.wikipedia.org/wiki/Pila_de_combustie_cu_apă_a_lui_Stanley_Meyer
Bineinteles ca pasiunea pentru Fake news si pentru pseudo stiinta a voastra si psihoza conspiratiei si psihoza anti-occidentala nu va da crezare anuntului Politiei si procurorului din SUA.
Datii bataie in continuare cu pseudostiinta.
Apropo Eugen, daca esti atat de pasionat de inventia lui Meyer, de ce nu iti cumperi cu 1000 - 2000 de euro o masina la mana a doua , mai investesti 1000-2000 de euro in adaptarile necesare conform
inventiei lui Meyer si creiezi automobilul cu apa si te imbogatesti !
Imi astupi mie gura si devii si milionar Eugen. Poti sa sponsorizezi apoi si o echipa de fotbal in Suedia ca Abramovici...
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12309
Puncte : 58651
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Cum ii mai doresti tu "binele" lui Eugen !? Meyer era o personalitateCAdi a scris:. . . . .
Apropo Eugen, daca esti atat de pasionat de inventia lui Meyer, de ce nu iti cumperi cu 1000 - 2000 de euro o masina la mana a doua , mai investesti 1000-2000 de euro in adaptarile necesare conform
inventiei lui Meyer si creiezi automobilul cu apa si te imbogatesti !
Imi astupi mie gura si devii si milionar Eugen. Poti sa sponsorizezi apoi si o echipa de fotbal in Suedia ca Abramovici...
cunoscuta si tot l-au molipsit de ceva.
Eugen, daca vezi vreo solutie, realizeaz-o la scara mica, in casa ! Nu
trebuie sa te plimbi cu ea prin oras si nu te lauda. Asa au ajuns Tesla
sa fie considerat nebun iar Meyer escroc.
Daca pui in functiune un generator electric alimentat cu apa pentru
locuinta ta, opreste-te si cugeta bine ce ai de facut ! Fiindca sefii lui
CAdi iti cunosc preocuparile .
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44777
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Virgil -48,
Voi incerca sa tin seama de sfaturile tale.
Am ajuns la concluzia ca nu merita sa mai postez transparent pe acest topic .
Ori voi posta incifrat, ori voi comunica in privat cu cine cred eu ca merita, ori voi bloca topicul un timp.
Daca doresti , in privat iti pot trimite aspecte interesante privind metoda WFC a lui Meyer , nepostate pana acum.
Bineinteles nu se poate conta pe secretizare in comunicare pe net...
Voi incerca sa tin seama de sfaturile tale.
Am ajuns la concluzia ca nu merita sa mai postez transparent pe acest topic .
Ori voi posta incifrat, ori voi comunica in privat cu cine cred eu ca merita, ori voi bloca topicul un timp.
Daca doresti , in privat iti pot trimite aspecte interesante privind metoda WFC a lui Meyer , nepostate pana acum.
Bineinteles nu se poate conta pe secretizare in comunicare pe net...
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3921
Puncte : 33111
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3921
Puncte : 33111
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3921
Puncte : 33111
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Are cineva idee ce inseamna EV Industry?
https://www.youtube.com/watch?v=cTHUuANWF5M
Asta ar putea fi un fake ? Cercetatorii nu par a fi japonezi.
Daca intelege cineva mai mult din explicatiile de pe YouTube,
poate sa se prezinte ! Traducerea nu merge.
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44777
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Traducerea automata a unui text de pe YouTube al unuiAstăzi aruncăm o privire adâncă în motorul revoluționar alimentat de apă al Toyota. Această tehnologie revoluționară este gata nu numai să schimbe utilizarea tradițională a combustibililor fosili, ci și să ofere o alternativă convingătoare la vehiculele electrice. De la eficiența sa de neegalat a consumului de combustibil până la designul său simplu, dar durabil, haideți să explorăm de ce motorul Toyota alimentat cu apă ar putea redefini peisajul auto!
comentator care se pretinde a fi Toyota !
De fapt nu motorul Toyota cu ardere interna este interesant
ci pila de electricitate cu apa !!! Cum de aflam asta numai
cautand pe You Tube ? Aparitia unor frectii la piciorul de lemn
media ne-o comunica imediat, iar asta nu intereseaza ?
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44777
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
EV banuiesc ca inseamna Vehicule Electrice.
In opinia mea Toyota foloseste parte din tehnologia WFC pe apa a lui Meyer.
Au avut timp destul pe toata planeta sa studieze si sa fure idei de la inaintasi.
La cat de harnici sunt japonezii nu ma mir de nimic in tehnica expusa de ei.
Restul lumii va ramane cu scepticismul legat de gat si mult in urma in orgoliul arogant al Vestului care crede ca le stie si le face pe toate...
Oricum Japonia si China au planuri mari de Hidrogenizare a industriei si de decarbonizare.
In opinia mea Toyota foloseste parte din tehnologia WFC pe apa a lui Meyer.
Au avut timp destul pe toata planeta sa studieze si sa fure idei de la inaintasi.
La cat de harnici sunt japonezii nu ma mir de nimic in tehnica expusa de ei.
Restul lumii va ramane cu scepticismul legat de gat si mult in urma in orgoliul arogant al Vestului care crede ca le stie si le face pe toate...
Oricum Japonia si China au planuri mari de Hidrogenizare a industriei si de decarbonizare.
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3921
Puncte : 33111
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Nu uita ca intai a fost Vestul si apoi Japonia si China. Si asa va fi tot timpul, desi acestea din urma sunt mai la rasarit
Putin respect ce naiba
Putin respect ce naiba
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12309
Puncte : 58651
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Daca Japonia sau China dezvolta inventia lui Meyer sau macarCAdi a scris:Nu uita ca intai a fost Vestul si apoi Japonia si China. Si asa va fi tot timpul, desi acestea din urma sunt mai la rasarit
Putin respect ce naiba
descopera secretul utilizarii apei ca generator de energie, elimina
exploatarea de combustibili fosili si raman unii triști.
Si nu sunt dintre cei care sa inghita asta cu usurinta .
Sper sa nu le mearga musamalizarea cu japonezii. Dar figurile de
oameni si uniformele din film indicau altceva.
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44777
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Meyer-Toyota, coincidente ?
https://youtu.be/cTHUuANWF5M?si=dCeCLKx-NHPAV8ZJ
La inceputul videoului se afirma :"Fara fuel cell"...Nu functioneaza cu pila de produs electricitate.
Se afirma ca se descompune apa in inalta tensiune ( electrozii albastri de inalta tensiune ?...). Dar si Meyer folosea inalta tensiune...
Obs: Meyer afirma la Denver in 1997 ca din 1992 s-a obtinut autorizarea oficiala a tehnologiei WFC in SUA...
Conferinta Meyer-Denver 1997:
https://youtu.be/tPcHQBqSCsg?si=C5pYPG83OLxPohna
Exact in 1992, acelasi an, Toyota demareaza cercetari la un nou tip de combustie care va conduce la una din versiunile Toyota pe hidrogen...
Dupa minutul 5, in videoul Toyota: : Se afirma ca motorul lor da de trei ori mai multa energie decat da benzina...Este cam ceea ce sustine Meyer in a lui Documentatie WTC ca apa este de 2-3 ori mai energetica decat benzina !...
Mai departe , dupa obtinerea Hidrogenului primar in inalta tensiune urmeaza alta etapa pe care nu o detaliez. Este de fapt , se pare metoda cu care Toyota separa Hidrogen direct in cilindrul motor ! Fara electricitate.
https://youtu.be/cTHUuANWF5M?si=dCeCLKx-NHPAV8ZJ
La inceputul videoului se afirma :"Fara fuel cell"...Nu functioneaza cu pila de produs electricitate.
Se afirma ca se descompune apa in inalta tensiune ( electrozii albastri de inalta tensiune ?...). Dar si Meyer folosea inalta tensiune...
Obs: Meyer afirma la Denver in 1997 ca din 1992 s-a obtinut autorizarea oficiala a tehnologiei WFC in SUA...
Conferinta Meyer-Denver 1997:
https://youtu.be/tPcHQBqSCsg?si=C5pYPG83OLxPohna
Exact in 1992, acelasi an, Toyota demareaza cercetari la un nou tip de combustie care va conduce la una din versiunile Toyota pe hidrogen...
Dupa minutul 5, in videoul Toyota: : Se afirma ca motorul lor da de trei ori mai multa energie decat da benzina...Este cam ceea ce sustine Meyer in a lui Documentatie WTC ca apa este de 2-3 ori mai energetica decat benzina !...
Mai departe , dupa obtinerea Hidrogenului primar in inalta tensiune urmeaza alta etapa pe care nu o detaliez. Este de fapt , se pare metoda cu care Toyota separa Hidrogen direct in cilindrul motor ! Fara electricitate.
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3921
Puncte : 33111
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
eugen a scris:Meyer-Toyota, coincidente ?
https://youtu.be/cTHUuANWF5M?si=dCeCLKx-NHPAV8ZJ
La inceputul videoului se afirma :"Fara fuel cell"...Nu functioneaza cu pila de produs electricitate.
Se afirma ca se descompune apa in inalta tensiune ( electrozii albastri de inalta tensiune ?...). Dar si Meyer folosea inalta tensiune...
Obs: Meyer afirma la Denver in 1997 ca din 1992 s-a obtinut autorizarea oficiala a tehnologiei WFC in SUA...
Conferinta Meyer-Denver 1997:
https://youtu.be/tPcHQBqSCsg?si=C5pYPG83OLxPohna
Exact in 1992, acelasi an, Toyota demareaza cercetari la un nou tip de combustie care va conduce la una din versiunile Toyota pe hidrogen...
Dupa minutul 5, in videoul Toyota: : Se afirma ca motorul lor da de trei ori mai multa energie decat da benzina...Este cam ceea ce sustine Meyer in a lui Documentatie WTC ca apa este de 2-3 ori mai energetica decat benzina !...
Mai departe , dupa obtinerea Hidrogenului primar in inalta tensiune urmeaza alta etapa pe care nu o detaliez. Este de fapt , se pare metoda cu care Toyota separa Hidrogen direct in cilindrul motor ! Fara electricitate.
Mai stim si noi engleza. In film se sustine clar ca Toyota studiaza motoare care functioneaza cu hidrogen obtinut din electroliza apei (la 1,23V ) si nu cu capacitoare (cu curenti de inalta tensiune )
care ionizeaza atomul sau alte prostii.
Drept combustibil se foloseste apa distilata si nu apa de la robinet care contine calciu si magneziu ce pot da depuneri , drept urmare si aceasta trebuie sa treaca printr-un proces de transformare
(evaporarea apei si condensare)
Randamentul arderii este mare, dar randamentul masinii per ansamblu este cel calculat de mine.( Cu 83 de litrii te depasezi 900 de km cel mult , nu 5000 Km )
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12309
Puncte : 58651
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Nu conteaza amanuntele ! Daca se obtine mai multa energieCAdi a scris:. . . . .
Mai stim si noi engleza. In film se sustine clar ca Toyota studiaza motoare care functioneaza cu hidrogen obtinut din electroliza apei (la 1,23V ) si nu cu capacitoare (cu curenti de inalta tensiune )
care ionizeaza atomul sau alte prostii.
Drept combustibil se foloseste apa distilata si nu apa de la robinet care contine calciu si magneziu ce pot da depuneri , drept urmare si aceasta trebuie sa treaca printr-un proces de transformare
(evaporarea apei si condensare)
Randamentul arderii este mare, dar randamentul masinii per ansamblu este cel calculat de mine.( Cu 83 de litrii te depasezi 900 de km cel mult , nu 5000 Km )
motrica decat energia consumata pentru prelucrarea apei,
inseamna ca apa poate constitui un combustibil. Ceace pana
in prezent nu s-a recunoscut.
Asta este ideea surpriza indusa de Meyer ! Te pierzi in amanunte
ca sa ocolesti problema. O ondulezi englezeste !
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44777
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Nu discut cu tine ca esti inginer in constructii de cladiri si esti pe dinafara problemei.virgil_48 a scris:Nu conteaza amanuntele ! Daca se obtine mai multa energieCAdi a scris:. . . . .
Mai stim si noi engleza. In film se sustine clar ca Toyota studiaza motoare care functioneaza cu hidrogen obtinut din electroliza apei (la 1,23V ) si nu cu capacitoare (cu curenti de inalta tensiune )
care ionizeaza atomul sau alte prostii.
Drept combustibil se foloseste apa distilata si nu apa de la robinet care contine calciu si magneziu ce pot da depuneri , drept urmare si aceasta trebuie sa treaca printr-un proces de transformare
(evaporarea apei si condensare)
Randamentul arderii este mare, dar randamentul masinii per ansamblu este cel calculat de mine.( Cu 83 de litrii te depasezi 900 de km cel mult , nu 5000 Km )
motrica decat energia consumata pentru prelucrarea apei,
inseamna ca apa poate constitui un combustibil. Ceace pana
in prezent nu s-a recunoscut.
Asta este ideea surpriza indusa de Meyer ! Te pierzi in amanunte
ca sa ocolesti problema. O ondulezi englezeste !
Se cunoaste problema si Toyota si alte firme (de exemplu din Anglia) lucreaza de 40 de ani la aceste motoare. Conteaza randamentul per ansamblu al masinii aci , cum executi electroliza pe celule ,
ca sa cresti randamentul si sa scoti cat mai mult hidrogen.
Asa ca bati apa in piua degeaba ca esti in afara problemei in multe subiecte puse aici pe forum . Ne coplesesti si cu aberatiile din propriul tau topic.
Esti bun doar sa bagi batul printre gard
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12309
Puncte : 58651
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Iar te incurci in afirmatii . Daca cu hidrogenul obtinutCAdi a scris:Nu discut cu tine ca esti inginer in constructii de cladiri si esti pe dinafara problemei.virgil_48 a scris:. . . . .
Nu conteaza amanuntele ! Daca se obtine mai multa energie
motrica decat energia consumata pentru prelucrarea apei,
inseamna ca apa poate constitui un combustibil. Ceace pana
in prezent nu s-a recunoscut.
Asta este ideea surpriza indusa de Meyer ! Te pierzi in amanunte
ca sa ocolesti problema. O ondulezi englezeste !
Se cunoaste problema si Toyota si alte firme (de exemplu din Anglia) lucreaza de 40 de ani la aceste motoare. Conteaza randamentul per ansamblu al masinii aci , cum executi electroliza pe celule ,
ca sa cresti randamentul si sa scoti cat mai mult hidrogen.
Asa ca bati apa in piua degeaba ca esti in afara problemei in multe subiecte puse aici pe forum . Ne coplesesti si cu aberatiile din propriul tau topic.
Esti bun doar sa bagi batul printre gard
produci mai multa energie decat ai consumat ca sa-l obtii,
atunci apa este un combustibil ! Cum ai spus, conteaza
randamentul per ansamblu, nu amanuntele electrolizei.
Sau ce o fi procesul acela de divizare a moleculei de apa !
Pana acum bagatelizai brevetele si activitatea lui Meyer pe
care le prezenta Eugen, iar acum dai explicatii cum rezulta
energia din apa ? Fizica ta este dupa cum bate vantul si
dupa ce ai obligatia sa sustii.
P.S. Daca poti face un vehicul sa se deplaseze permanent
alimentandu-l cu apa, fara alt carburant sau racord electric,
acela merge cu apa ! Nu trebuie sa fii doctor ca sa pricepi.
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44777
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
virgil_48 a scris:
Iar te incurci in afirmatii . Daca cu hidrogenul obtinut
produci mai multa energie decat ai consumat ca sa-l obtii,
atunci apa este un combustibil ! Cum ai spus, conteaza
randamentul per ansamblu, nu amanuntele electrolizei.
Sau ce o fi procesul acela de divizare a moleculei de apa !
Pana acum bagatelizai brevetele si activitatea lui Meyer pe
care le prezenta Eugen, iar acum dai explicatii cum rezulta
energia din apa ? Fizica ta este dupa cum bate vantul si
dupa ce ai obligatia sa sustii.
P.S. Daca poti face un vehicul sa se deplaseze permanent
alimentandu-l cu apa, fara alt carburant sau racord electric,
acela merge cu apa ! Nu trebuie sa fii doctor ca sa pricepi.
Cum sa produci măi, mai multa energie decat consumi ?
Tu stii ce este randamentul ?
n=Qu/Qc =Pu/Pc (%)
Stii ce inseamna Qu si Qc ?
Gata e ultima discutie cu habarnisti ca tine. Probabil ca ai facut facultate la f.f.
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12309
Puncte : 58651
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Daca stii engleza cum pretinzi mai informeaza-te si din alte surse decat acest filmulet. Nu e destul sa vezi acest film si sa tragi concluzii pripite care vad ca devin o obisnuinta. Ai un entuziasm imprudent.CAdi a scris:
Mai stim si noi engleza.
CAdi a scris:
In film se sustine clar ca Toyota studiaza motoare care functioneaza cu hidrogen obtinut din electroliza apei (la 1,23V )
Unde vezi tu in film 1, 23 cand ei afirma "higher voltage" ?
Unde vezi tu pe pe panou 1,23 ?
Nu lua filmul nedigerat. E bruiat constient sau inconstient de comentator. Si-ti trebuie discernamant sa selectezi, digeri si apoi sa scrii afirmatii.
Ca dovada ca intr-un loc apare motor pe apa, in altul motor pe Hidrogen, in altul motor electric.
Filmul contine detalii tehnice eronate amestecate cu corecte.
Parerea mea ca e fabricat subtil. Poti intelege orice din el.
Este o capcana in care ai cazut.
Sunt alte surse de informare care completeaza filmul. Si dau firul rosu. Dar care nu ti le prezint pentru ca pur si simplu cred nu meriti . Pentru stilul tau arogant .
CAdi a scris:
si nu cu capacitoare (cu curenti de inalta tensiune )
care ionizeaza atomul sau alte prostii.
Nu dai dovada ca ai citit documentatia lui Meyer pe care am repostat sursa pe topicul " Carti sau documente...".
Am postat sursa tocmai ca sa nu ai scuze.
Pentru tine ce nu intelegi nu exista.
Ca Moromete la Zoo: vede girafa prima data si zice : Asa ceva nu exista !"
Daca n-ai citit documentatia cum poti evalua ca sunt prostii ?
Si tu crezi ca poti avea curent electric prin apaCAdi a scris:
Drept combustibil se foloseste apa distilata.
distilata ? O apa pura de ioni, minerale , etc NU conduce curentul electric !
Si tu crezi schema infiltrata pe film ca prin electroliza la 1,23 Volti obtii Hidrogen din abundenta ?
E un Hidrogen preliminar si filmul este incomplet. Nu te amagi ca doar cu acel Hidrogen ar merge acel motor. Mai are o injectie care se pare nu e de nasul tau. Pentru ca te limitezi doar la acel film.
Este de fapt ceea ce vrea Elon Musk in propaganda anti -Toyota.
Iuteala de mana si nebagarea de seama...
CAdi a scris:
si nu apa de la robinet care contine calciu si magneziu ce pot da depuneri , drept urmare si aceasta trebuie sa treaca printr-un proces de transformare
(evaporarea apei si condensare)
E clar ca ai pescuit tu ceva de la Meyer care descrie de fapt inversul: ca se poate folosi orice apa intre electrozi Inox 314. Nu este nici un efect agresiv.
Pentru ca Meyer nu foloseste electroliza .
Cam cat de mare ? Mai inalt decat mai scurt, mai larg decat mai ingust ?...CAdi a scris:
Randamentul arderii este mare,
Ce ai calculat tu ? Intre ce temperaturi vezi tu in film ca-ti dau temperaturile pentru randamentul Carnot ?CAdi a scris:
dar randamentul masinii per ansamblu este cel calculat de mine
Iar calculele cu electroliza in/ out energie sunt inadecvate la acest tip de motor.
Inca nu ai inteles cum functioneaza acel motor si faci deja evaluari pripite. Cam neprofesional pentru un cercetator.
Ce sigur pe el e domnul cercetator.CAdi a scris:
.( Cu 83 de litrii te depasezi 900 de km cel mult , nu 5000 Km )
Te deplasezi cum ? Iarna, vara ? La deal, la vale?
Nu-i 901 ? Sau 899? Sau 5001?
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3921
Puncte : 33111
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Abel Cavaşi apreciază acest mesaj
CAdi nu apreciază acest mesaj
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Ai dreptate intr-un singur punct Eugen : Ca am scris apa distilata in loc de apa diluata (probabil cu alcool) .
In rest numai frunzisme .
Am dat pe traducerea in romana. Nu e vorba de electrozi care folosesc un voltaj de inalta tensiune ci de un voltaj mai mare.
Mai stim si noi engleza.
Se stie ca electroliza apei incepe de la 1.23 volti .
https://ro.wikipedia.org/wiki/Electroliza_apei
Nu vreau sa cred ca ai facut-o intentionat :
Un motor cu apa consuma 4.5 litri de apa (un galon) si parcurge 30 pana la 40 de mile
Am luat 30 de mile care inseamna 30x1.6 km =48 de km
Daca faci regula de 3 simpla :
4.5 l .........48 km
83..............x Rezulta x= (83x48) : 4.5= 885 km .
In prezent nu exista vreo companie care sa fi pus in circulatie un motor fiabil cu apa .
Motorul este de 40 de ani in stadiul de cercetare.
Sunt tot felul de filmulete din acestea pe You Tube:
Probabil ca acesta m-a influentat cu apa distilata :
In filmul acesta de exemplu se afirma ca masina parcurge cu 6 litri de apa 100 de km
Tot felul de minuni
In rest numai frunzisme .
Am dat pe traducerea in romana. Nu e vorba de electrozi care folosesc un voltaj de inalta tensiune ci de un voltaj mai mare.
Mai stim si noi engleza.
Se stie ca electroliza apei incepe de la 1.23 volti .
https://ro.wikipedia.org/wiki/Electroliza_apei
Nu vreau sa cred ca ai facut-o intentionat :
Un motor cu apa consuma 4.5 litri de apa (un galon) si parcurge 30 pana la 40 de mile
Am luat 30 de mile care inseamna 30x1.6 km =48 de km
Daca faci regula de 3 simpla :
4.5 l .........48 km
83..............x Rezulta x= (83x48) : 4.5= 885 km .
In prezent nu exista vreo companie care sa fi pus in circulatie un motor fiabil cu apa .
Motorul este de 40 de ani in stadiul de cercetare.
Sunt tot felul de filmulete din acestea pe You Tube:
Probabil ca acesta m-a influentat cu apa distilata :
In filmul acesta de exemplu se afirma ca masina parcurge cu 6 litri de apa 100 de km
Tot felul de minuni
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12309
Puncte : 58651
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
CAdi pe langa subiect, verzi si uscate :
energia unui băț de chibrit sa il aprinzi. Restul il furnizeaza
benzina !
Daca te faci ca nu pricepi dece mai participi la topicul acesta?
N-ai inteles despre ce este vorba ? Se pune problema că apa ar
putea detine energia necesara ca in anumite conditii sa fie
folosita drept combustibil.
Meyer sau Toyota au descoperit probabil cum se poate realiza
asa ceva. Foarte ciudat ca nu intelegi ideea aceasta simpla.
Din cauza ca te preocupa mai mult pregatirea mea decat
subiectul topicului. Care este pregatirea ta pe care esti dispus
sa o recunosti ? Ai ceva legaturi cu stiinta ?
Ca sa obtii energie dintr-un litru de benzina, consumi numaiCum sa produci măi, mai multa energie decat consumi ? Laughing
Tu stii ce este randamentul ?
n=Qu/Qc =Pu/Pc (%)
Stii ce inseamna Qu si Qc ? Wink
Gata e ultima discutie cu habarnisti ca tine. Probabil ca ai facut facultate la f.f.
energia unui băț de chibrit sa il aprinzi. Restul il furnizeaza
benzina !
Daca te faci ca nu pricepi dece mai participi la topicul acesta?
N-ai inteles despre ce este vorba ? Se pune problema că apa ar
putea detine energia necesara ca in anumite conditii sa fie
folosita drept combustibil.
Meyer sau Toyota au descoperit probabil cum se poate realiza
asa ceva. Foarte ciudat ca nu intelegi ideea aceasta simpla.
Din cauza ca te preocupa mai mult pregatirea mea decat
subiectul topicului. Care este pregatirea ta pe care esti dispus
sa o recunosti ? Ai ceva legaturi cu stiinta ?
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44777
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Virgil_48 fa pe smecherul in alta parte, nu aici pe acest forum de cercetarevirgil_48 a scris:CAdi pe langa subiect, verzi si uscate :Ca sa obtii energie dintr-un litru de benzina, consumi numaiCum sa produci măi, mai multa energie decat consumi ? Laughing
Tu stii ce este randamentul ?
n=Qu/Qc =Pu/Pc (%)
Stii ce inseamna Qu si Qc ? Wink
Gata e ultima discutie cu habarnisti ca tine. Probabil ca ai facut facultate la f.f.
energia unui băț de chibrit sa il aprinzi. Restul il furnizeaza
benzina !
Daca te faci ca nu pricepi dece mai participi la topicul acesta?
N-ai inteles despre ce este vorba ? Se pune problema că apa ar
putea detine energia necesara ca in anumite conditii sa fie
folosita drept combustibil.
Meyer sau Toyota au descoperit probabil cum se poate realiza
asa ceva. Foarte ciudat ca nu intelegi ideea aceasta simpla.
Din cauza ca te preocupa mai mult pregatirea mea decat
subiectul topicului. Care este pregatirea ta pe care esti dispus
sa o recunosti ? Ai ceva legaturi cu stiinta ?
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12309
Puncte : 58651
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Cred ca am gasit motivele pentru care este atat de greu sa realizezi un motor cu apa care sa fie prietenos cu mediul, fiabil si fara probleme;
1.In primul rand ca organele de masini aflate in miscare trebuie unse cu ulei pentru a impiedica uzura lor prematura.
Se stie ca la pistoane contactul dintre inelele pistonului cu cilindrii motorului se realizeaza printr-o pelicula fina
de ulei pentru a impiedica uzura.
Aceste reziduri de ulei aflate pe camasa cilindrilor motorului pot polua apa care ia nastere dupa aprinderea hidrogenului.
2. Apa trebuie sa fie distilata (prin evaporare si condensare) prima data ( are loc indepartarea sarurile din compozitia ei care pot provoca depuneri ) si apoi diluata
cel mai probabil cu o solutie de alcool pentru a facilita electroliza ( alcoolul este scump).
Deci procesul de functionare al motorului cu apa nu este chiar asa simplu cum apare la prima vedere .
1.In primul rand ca organele de masini aflate in miscare trebuie unse cu ulei pentru a impiedica uzura lor prematura.
Se stie ca la pistoane contactul dintre inelele pistonului cu cilindrii motorului se realizeaza printr-o pelicula fina
de ulei pentru a impiedica uzura.
Aceste reziduri de ulei aflate pe camasa cilindrilor motorului pot polua apa care ia nastere dupa aprinderea hidrogenului.
2. Apa trebuie sa fie distilata (prin evaporare si condensare) prima data ( are loc indepartarea sarurile din compozitia ei care pot provoca depuneri ) si apoi diluata
cel mai probabil cu o solutie de alcool pentru a facilita electroliza ( alcoolul este scump).
Deci procesul de functionare al motorului cu apa nu este chiar asa simplu cum apare la prima vedere .
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12309
Puncte : 58651
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Virgil-48, ai scris:
"Ca sa obtii energie dintr-un litru de benzina, consumi numai
energia unui băț de chibrit sa il aprinzi. Restul il furnizeaza
benzina !"
Acesta este principiul prin care toata omenirea foloseste azi energie: o ia din natura. Obtinand mai multa energie decat consuma.
Pentru ca in Natura sunt sisteme deschise.
Iar legea conservarii energiei este predicata pentru sisteme limitate, inchise.
Meyer descrie practic acelasi principiu in documentatia lui WFC ( apa drept combustibil).
Atat in scris ( patente, documentatii explicative, etc) cat si verbal ( conferinte pe teme energetice ca cele din Noua Zeelanda, Elvetia, SUA) Meyer , in spiritul unor cercetari moderne asupra nucleului atomic ( sustinute printre altele de trei castigatori ai premiului Nobel Pentru pentru fizica nucleului tip planetar., 1975).
Meyer descrie mecanismul stimularii electrice a nucleului, in care stim ca masa unui nucleon este de 1843 de ori masa unui electroni.
In modelul rigid al atomului cu electroni planetari si nucleu rigid, energia termica prin arderea provine din tranzitiile electronilor.
In fizica moderna cu nucleu planetar , Meyer explica despre nucleu ca devine sursa de energie cand este stimulat electric.
Este un fenomen inteligent: universul pompeaza energie in atom cand atomul este deformat de la starea lui libera .
Iar atomul elibereaza aceasta energie fiind flexibil si revenind la starea lui de echilibru liber.
Sunt cercetari cu masuratori care arata ca in urma deformarii in camp Coulomb a unor nuclee de la anvelopa de echilibru liber, nucleele emit energie. In particular la Meyer - energie termica.
"Ca sa obtii energie dintr-un litru de benzina, consumi numai
energia unui băț de chibrit sa il aprinzi. Restul il furnizeaza
benzina !"
Acesta este principiul prin care toata omenirea foloseste azi energie: o ia din natura. Obtinand mai multa energie decat consuma.
Pentru ca in Natura sunt sisteme deschise.
Iar legea conservarii energiei este predicata pentru sisteme limitate, inchise.
Meyer descrie practic acelasi principiu in documentatia lui WFC ( apa drept combustibil).
Atat in scris ( patente, documentatii explicative, etc) cat si verbal ( conferinte pe teme energetice ca cele din Noua Zeelanda, Elvetia, SUA) Meyer , in spiritul unor cercetari moderne asupra nucleului atomic ( sustinute printre altele de trei castigatori ai premiului Nobel Pentru pentru fizica nucleului tip planetar., 1975).
Meyer descrie mecanismul stimularii electrice a nucleului, in care stim ca masa unui nucleon este de 1843 de ori masa unui electroni.
In modelul rigid al atomului cu electroni planetari si nucleu rigid, energia termica prin arderea provine din tranzitiile electronilor.
In fizica moderna cu nucleu planetar , Meyer explica despre nucleu ca devine sursa de energie cand este stimulat electric.
Este un fenomen inteligent: universul pompeaza energie in atom cand atomul este deformat de la starea lui libera .
Iar atomul elibereaza aceasta energie fiind flexibil si revenind la starea lui de echilibru liber.
Sunt cercetari cu masuratori care arata ca in urma deformarii in camp Coulomb a unor nuclee de la anvelopa de echilibru liber, nucleele emit energie. In particular la Meyer - energie termica.
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3921
Puncte : 33111
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Da , da, ca benzina se gaseste la liber in natura. O ia omul cu bidonul din raurile si lacurile de bezina existente pe planeta pe langa cele cu apa.eugen a scris:Virgil-48, ai scris:
"Ca sa obtii energie dintr-un litru de benzina, consumi numai
energia unui băț de chibrit sa il aprinzi. Restul il furnizeaza
benzina !"
Acesta este principiul prin care toata omenirea foloseste azi energie: o ia din natura. Obtinand mai multa energie decat consuma.
Pentru ca in Natura sunt sisteme deschise.
Iar legea conservarii energiei este predicata pentru sisteme limitate, inchise.
[/b]
Si astfel omul obtine mai multa energie decat consuma... M-am lamurit si de tine.
(Caldura sa fie de vina ?)
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12309
Puncte : 58651
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Halal argument d-nu scientist ! Poate n-ai aflat, dar benzinaCAdi a scris:Da , da, ca benzina se gaseste la liber in natura. O ia omul cu bidonul din raurile si lacurile de bezina existente pe planeta pe langa cele cu apa.eugen a scris:Virgil-48, ai scris:
"Ca sa obtii energie dintr-un litru de benzina, consumi numai
energia unui băț de chibrit sa il aprinzi. Restul il furnizeaza
benzina !"
Acesta este principiul prin care toata omenirea foloseste azi energie: o ia din natura. Obtinand mai multa energie decat consuma.
Pentru ca in Natura sunt sisteme deschise.
Iar legea conservarii energiei este predicata pentru sisteme limitate, inchise.
[/b]
Si astfel omul obtine mai multa energie decat consuma... M-am lamurit si de tine.
(Caldura sa fie de vina ?)
se rafineaza dintr-un compus care se gaseste liber in pamant.
Tot asa si cu gazul metan.
Iar carbunele se poate folosi si neprelucrat in locomotive.
Mai pune-ti neuronii la contributie !
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44777
Data de inscriere : 03/12/2013
CAdi nu apreciază acest mesaj
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
virgil_48 a scris:Halal argument d-nu scientist ! Poate n-ai aflat, dar benzinaCAdi a scris:Da , da, ca benzina se gaseste la liber in natura. O ia omul cu bidonul din raurile si lacurile de bezina existente pe planeta pe langa cele cu apa.eugen a scris:Virgil-48, ai scris:
"Ca sa obtii energie dintr-un litru de benzina, consumi numai
energia unui băț de chibrit sa il aprinzi. Restul il furnizeaza
benzina !"
Acesta este principiul prin care toata omenirea foloseste azi energie: o ia din natura. Obtinand mai multa energie decat consuma.
Pentru ca in Natura sunt sisteme deschise.
Iar legea conservarii energiei este predicata pentru sisteme limitate, inchise.
[/b]
Si astfel omul obtine mai multa energie decat consuma... M-am lamurit si de tine.
(Caldura sa fie de vina ?)
se rafineaza dintr-un compus care se gaseste liber in pamant.
Tot asa si cu gazul metan.
Iar carbunele se poate folosi si neprelucrat in locomotive.
Mai pune-ti neuronii la contributie !
Mai, parca esti dus cu pluta pe rau... in jos. Tu judeci mai mult de 1 m?
Titeiul nu este extras , pompat , curatat de impuritati, incalzit la diverse temperaturi (distilat) si separat in diverse componente (benzina, motorina , pacura, gaze...etc )
Ai putina idee cata energie electrica si termica se cheltuie pentru obtinerea benzinei si motorinei ?
https://www.nwradu.ro/2018/06/cum-se-produc-benzina-si-motorina-si-gpl-ul-la-petromidia-navodari/
Sfatul meu este sa te ocupi de altceva la noi pe forum, de conspiratii, de astronomie, de istorie etc dar nu de stiinta
Dar, esti un pericol social si acolo....
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12309
Puncte : 58651
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Pagina 11 din 12 • 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12
Pagina 11 din 12
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|