Ultimele subiecte
» Eu sunt Dumnezeu - viitoarea mea carte in limba romanaScris de Meteorr Ieri la 21:34
» În ce tip de dovezi aveţi încredere deplină?
Scris de virgil Joi 21 Noi 2024, 20:31
» TEORIA CONSPIRATIEI NU ESTE UN MIT...
Scris de eugen Mar 19 Noi 2024, 21:57
» ChatGPT este din ce în ce mai receptiv
Scris de CAdi Mar 19 Noi 2024, 13:07
» Unde a ajuns stiinta ?
Scris de virgil Sam 16 Noi 2024, 12:00
» OZN in Romania
Scris de virgil Vin 15 Noi 2024, 19:26
» Carti sau documente de care avem nevoie
Scris de virgil Vin 15 Noi 2024, 09:50
» Fiinte deosebite.
Scris de virgil Vin 15 Noi 2024, 09:30
» Care și unde este "puntea" dintre lumea cuantică și cea newtoniană?
Scris de virgil Joi 14 Noi 2024, 18:44
» NEWTON
Scris de CAdi Mier 13 Noi 2024, 20:05
» New topic
Scris de ilasus Mar 12 Noi 2024, 11:06
» Pendulul
Scris de Vizitator Vin 08 Noi 2024, 15:14
» Laborator-sa construim impreuna
Scris de eugen Mier 06 Noi 2024, 10:59
» PROFILUL CERCETATORULUI...
Scris de eugen Mier 06 Noi 2024, 07:56
» Ce anume "generează" legile fizice?
Scris de No_name Mar 05 Noi 2024, 19:06
» Ce fel de popor suntem
Scris de eugen Dum 03 Noi 2024, 10:04
» Fenomene Electromagnetice
Scris de virgil Vin 01 Noi 2024, 19:11
» Sa mai auzim si de bine in Romania :
Scris de CAdi Vin 01 Noi 2024, 12:43
» How Self-Reference Builds the World - articol nou
Scris de No_name Mier 30 Oct 2024, 20:01
» Stanley A. Meyer - Hidrogen
Scris de eugen Lun 28 Oct 2024, 11:51
» Daci nemuritori
Scris de virgil Dum 27 Oct 2024, 20:34
» Axioma paralelelor
Scris de No_name Dum 27 Oct 2024, 14:59
» Relații dintre n și pₙ
Scris de No_name Dum 27 Oct 2024, 10:01
» Global warming is happening?
Scris de Meteorr Vin 25 Oct 2024, 23:06
» Atractia Universala
Scris de Meteorr Vin 25 Oct 2024, 23:03
» Despre credinţă şi religie
Scris de Dacu2 Mier 23 Oct 2024, 08:57
» Stiinta oficiala si stiinta neoficiala
Scris de CAdi Vin 18 Oct 2024, 12:50
» țara, legiunea, căpitanul!
Scris de CAdi Vin 18 Oct 2024, 12:37
» Grigorie Yavlinskii
Scris de CAdi Joi 17 Oct 2024, 23:49
» STUDIUL SIMILITUDINII SISTEMELOR MICRO SI MACRO COSMICE
Scris de virgil Joi 17 Oct 2024, 21:37
Postări cu cele mai multe reacții ale lunii
» Mesaj de la virgil în În ce tip de dovezi aveţi încredere deplină? ( 2 )
» Mesaj de la CAdi în În ce tip de dovezi aveţi încredere deplină?
( 2 )
» Mesaj de la virgil în Ce anume "generează" legile fizice?
( 1 )
» Mesaj de la CAdi în OZN in Romania
( 1 )
» Mesaj de la CAdi în ChatGPT este din ce în ce mai receptiv
( 1 )
Subiectele cele mai vizionate
Subiectele cele mai active
Top postatori
virgil (12459) | ||||
CAdi (12397) | ||||
virgil_48 (11380) | ||||
Abel Cavaşi (7963) | ||||
gafiteanu (7617) | ||||
curiosul (6790) | ||||
Razvan (6183) | ||||
Pacalici (5571) | ||||
scanteitudorel (4989) | ||||
eugen (3969) |
Cei care creeaza cel mai des subiecte noi
Abel Cavaşi | ||||
Pacalici | ||||
CAdi | ||||
curiosul | ||||
Dacu | ||||
Razvan | ||||
virgil | ||||
meteor | ||||
gafiteanu | ||||
scanteitudorel |
Cei mai activi postatori ai lunii
virgil | ||||
No_name | ||||
CAdi | ||||
ilasus | ||||
Dacu2 | ||||
eugen | ||||
Forever_Man | ||||
Meteorr | ||||
Abel Cavaşi |
Cei mai activi postatori ai saptamanii
Forever_Man | ||||
virgil | ||||
Dacu2 | ||||
Meteorr | ||||
ilasus | ||||
CAdi | ||||
eugen | ||||
Abel Cavaşi |
Spune şi altora
Cine este conectat?
În total sunt 21 utilizatori conectați: 0 Înregistrați, 0 Invizibil și 21 Vizitatori :: 1 Motor de căutareNici unul
Recordul de utilizatori conectați a fost de 181, Vin 26 Ian 2024, 01:57
Subiecte similare
Offtopic cu probleme privind aselenizarea
+3
Razvan
virgil_48
eugen
7 participanți
Pagina 1 din 1
Offtopic cu probleme privind aselenizarea
Provine din topicul „Mecanica FOIP si actiunea acestuia asupra corpurilor.(secţiunea 3)”.
"
Versiunea Apollo- NASA
Virgil_48,
Pe topicul cu versiunea Luna- Apollo, am postat despre modulul " lunar".
Versiunea Apollo -NASA sustine ca un singur motor unidirectional- unisens de propulsie se poate deplasa in camp gravitational si aseleniza.
Manevra este complexa, presupunand o pirueta de schimbare de traiectorie, inainte de aselenizare.
Vezi posibil tehnic o deplasare in camp gravitational dupa traiectorii de rotatii si translatii cu un singur motor unisens?
Exista un video cu Armstrong simuland la sol pe pamant o traiectorie de antrenament, cu un modul de antrenament.
Se arata acolo un rateu , modulul a explodat, etc.
Nu sunt probe de antrenament inainte de asazisa aselenizare, manevra n-a fost practic testata inainte de pretinsa prima aselenizare.
Totusi, propaganda NASA afirma ca totul a decurs bine.
Nu mai zic ca imaginile din filmul din modul inainte de "aselenizare " arata un zbor dupa iepuri, nu la punct fix.
Si alte stangacii care fac din misiunea Apollo un mit...
"
Versiunea Apollo- NASA
Virgil_48,
Pe topicul cu versiunea Luna- Apollo, am postat despre modulul " lunar".
Versiunea Apollo -NASA sustine ca un singur motor unidirectional- unisens de propulsie se poate deplasa in camp gravitational si aseleniza.
Manevra este complexa, presupunand o pirueta de schimbare de traiectorie, inainte de aselenizare.
Vezi posibil tehnic o deplasare in camp gravitational dupa traiectorii de rotatii si translatii cu un singur motor unisens?
Exista un video cu Armstrong simuland la sol pe pamant o traiectorie de antrenament, cu un modul de antrenament.
Se arata acolo un rateu , modulul a explodat, etc.
Nu sunt probe de antrenament inainte de asazisa aselenizare, manevra n-a fost practic testata inainte de pretinsa prima aselenizare.
Totusi, propaganda NASA afirma ca totul a decurs bine.
Nu mai zic ca imaginile din filmul din modul inainte de "aselenizare " arata un zbor dupa iepuri, nu la punct fix.
Si alte stangacii care fac din misiunea Apollo un mit...
Ultima editare efectuata de catre Abel Cavaşi in Sam 10 Oct 2015, 21:14, editata de 1 ori (Motiv : Provine din topicul...)
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3969
Puncte : 33348
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
Numai daca modulul avea si motoare aditionale de stabilizare, comandateeugen a scris:"
Versiunea Apollo- NASA
Virgil_48,
Pe topicul cu versiunea Luna- Apollo, am postat despre modulul " lunar".
Versiunea Apollo -NASA sustine ca un singur motor unidirectional- unisens de propulsie se poate deplasa in camp gravitational si aseleniza.
Manevra este complexa, presupunand o pirueta de schimbare de traiectorie, inainte de aselenizare.
Vezi posibil tehnic o deplasare in camp gravitational dupa traiectorii de rotatii si translatii cu un singur motor unisens? . . . . .
de computer. Nu am cautat informatii suplimentare, dar in aceasta
situatie mi se pare posibil. De fapt fara motoarele aditionale
cum ar fi facut "pirueta" ?
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44924
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
NASA nu da de inteles ca a folosit motoare aditionale
In caracteristicile tehnice apare ca pozitie un singur motor.
Cu acesta s-ar fi facut chipurile si aselenizarea, si ascensiunea inapoi pe orbita de asteptare, unde chipurile astepta Collins, in alt modul...
In caracteristicile tehnice apare ca pozitie un singur motor.
Cu acesta s-ar fi facut chipurile si aselenizarea, si ascensiunea inapoi pe orbita de asteptare, unde chipurile astepta Collins, in alt modul...
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3969
Puncte : 33348
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
O sectiune din interior, a pretinsului modul lunar
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3969
Puncte : 33348
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
Se ştie că gravitaţia acţionează asupra centrelor de masă ale corpurilor. Odată ce modulul pătrunde în câmpul gravitaţional al Lunii, este nevoie doar ca astronauţii să se poziţioneze în interiorul modulului cât mai în spate, adică mai aproape de motor, schimbând poziţia centrului de masă sl modulului. Acesta va fi întors şi răsucit de gravitaţia Lunii, cu motorul spre înainte, în direcţia de înaintare, permiţând utilizarea lui la frânare.virgil_48 a scris:Numai daca modulul avea si motoare aditionale de stabilizare, comandate
de computer. Nu am cautat informatii suplimentare, dar in aceasta
situatie mi se pare posibil. De fapt fara motoarele aditionale
cum ar fi facut "pirueta" ?
Iată ce simplu se realizează pirueta!
Razvan- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 6183
Puncte : 33839
Data de inscriere : 18/03/2011
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
Razvan a scris:, este nevoie doar ca astronauţii să se poziţioneze în interiorul modulului cât mai în spate, adică mai aproape de motor, schimbând poziţia centrului de masă sl modulului. Acesta va fi întors şi răsucit de gravitaţia Lunii, cu motorul spre înainte, în direcţia de înaintare,
Mai aproape de motor ?...
Ciudat mod de a judeca tehnic!
Dupa regula de mai sus, pasagerii dintr-un avion schimba directia avionului la dorinta cand merg la toaleta...
Doi pasi la stanga binisor
Si altii trei la dreapta lor...
Cam asa au ajuns lunatici astronautii...
Dar nu conteaza, se stie, oficialii spun lucruri traznite...
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3969
Puncte : 33348
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
Exact asta se întâmplă, de aceea există anunţul cu "puneţi-vă centurile de siguranţă"!eugen a scris:Dupa regula de mai sus, pasagerii dintr-un avion schimba directia avionului la dorinta cand merg la toaleta...
Tu de câte ori ai mers cu avionul, sau şi ma bine, ai condus vreodată vreun avion, ca să ştii cam cât se destabilizează el când îşi mută cineva centrul de greutate, sau vorbeşti doar din întâmplări?
Îţi spun eu, dacă habar n-ai, o sticluţâ de 1/2 kg, de cola sau altceva, care se depalează într-un planor, îi modifică centrul de greutate!!!
La fel, îi va modifica parametrii traiectoriei!!!
Razvan- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 6183
Puncte : 33839
Data de inscriere : 18/03/2011
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
Razvan a scris:Exact asta se întâmplă, de aceea există anunţul cu "puneţi-vă centurile de siguranţă"!eugen a scris:Dupa regula de mai sus, pasagerii dintr-un avion schimba directia avionului la dorinta cand merg la toaleta...
Tu de câte ori ai mers cu avionul, sau şi ma bine, ai condus vreodată vreun avion, ca să ştii cam cât se destabilizează el când îşi mută cineva centrul de greutate, sau vorbeşti doar din întâmplări?
Îţi spun eu, dacă habar n-ai, o sticluţâ de 1/2 kg, de cola sau altceva, care se depalează într-un planor, îi modifică centrul de greutate!!!
La fel, îi va modifica parametrii traiectoriei!!!
virgil- Moderator
- Mulţumit de forum : Prenume : Virgil
Numarul mesajelor : 12459
Puncte : 56979
Data de inscriere : 25/05/2010
Obiective curente : Deocamdată, ma preocupa o teorie a unificarii universale a interactiunii electromagnetice, gravitationale, cat si la niveluri de organizare inferioare acestora. Studiul similitudinii sistemelor micro si macrocosmice sta la baza teoriei unificarii universale.
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
Fenomenul destabilizari este mai accentuat sau mai slab si depinde de diferenta care exista intre cele doua mase. O persoana de 80 de kg destabilizeaza extrem de putin un avion cu masa de 10.000 kg. Deci , se poate duce linistit la W.C. in timpul zborului. Altul este motivul anuntului la decolare sau aterizare.
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
Eşti sigur, Tudorel? Atunci de ce-mi spunea mie instructorul de zbor, că dacă am masca de oxigen pe stânga sau pe dreapta, nu pe centru, destabilizează avionul la decolare? Au era prost şi ăla?
Oare cam cât ar cântări o mască de oxigen de vreo 300 - 400 de grame, la o acceleraţie de doar 2 g, aşa de început? Atunci imaginează-ţi cum este pe la 4 g!!
Oare cam cât ar cântări o mască de oxigen de vreo 300 - 400 de grame, la o acceleraţie de doar 2 g, aşa de început? Atunci imaginează-ţi cum este pe la 4 g!!
Razvan- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 6183
Puncte : 33839
Data de inscriere : 18/03/2011
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
Abel, te rog ca toate raspunsurile începând cu acesta
https://cercetare.forumgratuit.ro/t1756p360-mecanica-foip-si-actiunea-acestuia-asupra-corpurilor-seciunea-3#64541 inclusiv prezentul,
sa le extragi intr-un off topic unde sa poata continua
discutia, inclusiv despre mersul pe bicicleta. Am sa-l
rog pe Razvan sa ne spuna daca stie sigur, eventual
sursa, ca in acest fel a fost pilotat modulul lunar.
Mie mi se pare ca pasagerii modulului erau in stare
de imponerabilitate si miscarile lor in interior nu aveau
efect(?)
https://cercetare.forumgratuit.ro/t1756p360-mecanica-foip-si-actiunea-acestuia-asupra-corpurilor-seciunea-3#64541 inclusiv prezentul,
sa le extragi intr-un off topic unde sa poata continua
discutia, inclusiv despre mersul pe bicicleta. Am sa-l
rog pe Razvan sa ne spuna daca stie sigur, eventual
sursa, ca in acest fel a fost pilotat modulul lunar.
Mie mi se pare ca pasagerii modulului erau in stare
de imponerabilitate si miscarile lor in interior nu aveau
efect(?)
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44924
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
În stare de imponderabilitate faţă de ce? Şi nu aveau efect faţă de cine?virgil_48 a scris:Mie mi se pare ca pasagerii modulului erau in stare
de imponerabilitate si miscarile lor in interior nu aveau
efect(?)
Razvan- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 6183
Puncte : 33839
Data de inscriere : 18/03/2011
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
Exact, eugen, o schimbă! Norocul tău, atunci când mergi cu avionul, este că o pilotul automat face mici corecţii asupra traiectoriei în timpul zborului, că altfel o îmbulinai precum Aurel Vlaicu prin munţi, datorită schimbărilor de portanţă!eugen a scris:Dupa regula de mai sus, pasagerii dintr-un avion schimba directia avionului la dorinta cand merg la toaleta...
Şi astfel n-am mai fi avut onoarea să mai stăm de vorbă. Dar desigur că Teslea avea un dispozitiv mult mai sigur, din păcate... secret!!
Razvan- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 6183
Puncte : 33839
Data de inscriere : 18/03/2011
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
Avionul de pasageri atinge acesta valoare a lui G ? Sunt situatii diferite. Nu toate persoanele pot deveni piloti pe avioanele de lupta , sau cosmanauti, unde valoarea lui G la aceleratii sau in picaj este intradevar mare . Am sa vad acesta situatie in ,,Aviatia moderna " posibil sa ai dreptate . Eu mi-am exprimat doar o parere considerand ca efectul este mai puternic atunci cand raportul dintre cele doua mase este mai mic.Razvan a scris:Oare cam cât ar cântări o mască de oxigen de vreo 300 - 400 de grame, la o acceleraţie de doar 2 g, aşa de început? Atunci imaginează-ţi cum este pe la 4 g!!
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
Se spune ca daca un astronaut plasat in interiorul unei statii orbitale roteste un creion intre degetele de la mana atunci modulul se roteste un sens invers. Cartea Paradoxuri si sofisme fizice . V.N. Lange daca bine imi aduc aminte. In impoderabilitate cred ca dispare g , ( acceleratia gravitationala ), nu masa . Cine stie mai bine sa imi scrie.virgil_48 a scris:Mie mi se pare ca pasagerii modulului erau in stare
de imponerabilitate si miscarile lor in interior nu aveau
efect(?)
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
Scuze Razvan . In textul de mai jos am scris de doua ori G care inseamna greutate cand de fapt noi discutam despre g, ( acceleratie gravitationala ) , m/sec la patrat.
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
virgil_48 a scris:Abel, te rog ca toate raspunsurile începând cu acesta
https://cercetare.forumgratuit.ro/t1756p360-mecanica-foip-si-actiunea-acestuia-asupra-corpurilor-seciunea-3#64541 inclusiv prezentul,
sa le extragi intr-un off topic unde sa poata continua
discutia, inclusiv despre mersul pe bicicleta.
S-a făcut.
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
Virgil_48,
Imi cer scuze daca am provocat incepand de la postarea mea, avalansa de postari ulterioare off topic.
Atat am vrut , sa aduc un exemplu practic in legatura cu orbitarea.
Mersi.
Imi cer scuze daca am provocat incepand de la postarea mea, avalansa de postari ulterioare off topic.
Atat am vrut , sa aduc un exemplu practic in legatura cu orbitarea.
Mersi.
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3969
Puncte : 33348
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
Păi ce facem aici, discutăm de viteza avioanelor de pasageri sau de cea a staţiilor orbitale, a căror acceleraţii pot ajunge pe la 8 g? Eu ţi-am dat un exemplu din experienţă, ce se poate întâmpla la doar 2 g!!!scanteitudorel a scris:Avionul de pasageri atinge acesta valoare a lui G ?
Razvan- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 6183
Puncte : 33839
Data de inscriere : 18/03/2011
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
Sa ne intelegem, G mare de tipar e pentru Pamant si g mic de tipar e pentru Luna. Nu e bine sa le confundam si e bine sa ramanem consecventi deci in notare.
Cu stima.
Cu stima.
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
eugen a scris:Dupa regula de mai sus, pasagerii dintr-un avion schimba directia avionului la dorinta cand merg la toaleta...
Doi pasi la stanga binisor
Si altii trei la dreapta lor...
Asta este si motivul pentru care NASA nu a prevazut o toaleta. Li s-a ordonat sa faca in pantaloni sau sa iasa din cand in cand afara, cand nu erau in legatura TV cu Huston.
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
Eugen, pentru barfe si mistouri putem gasi repede specialisti.eugen a scris:Virgil_48,
Imi cer scuze daca am provocat incepand de la postarea mea, avalansa de postari ulterioare off topic.
Atat am vrut , sa aduc un exemplu practic in legatura cu orbitarea.
Mersi.
Doar orbitarea ca miscare compusa a produs liniste.
Stiu ca ai avut o intentie buna, astea paveaza drumul spre iad!
Dar nu m-am lamurit daca astronautii din modulul lunar, aflat
pe o traiectorie balistica, sunt sau nu in imponderabilitate!
Accept si replica ca ma insel cu privire la traiectorie.
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44924
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
Scenariul traiectoriei
Virgil_48,
In capul acestui topic apare poza postata special de mine. Acolo scrie "LM descent" ( modulul lunar la coborare).
Mai apare "CSM orbit" pe o presupusa orbita de asteptare, ( cu un om la bord) unde trebuia sa existe gravitatie.
CSM, ar fi trebuit sa orbiteze ca un satelit.
Scenariul era cam asa:LM se desprinde cu 2 oameni la bord de CSM, si continua o traiectorie in cadere franata, mergand practic cu " spatele", cu motorul pe post de frana.
In toata aceasta traiectorie trebuia sa existe gravitatie.
Versiunea traiectoriei intre desprinderea de CSM si aselenizare era una compusa: inertie liniara tangentiala/ cadere.
NASA afirma ca " s-a folosit" un singur motor unuidirectional/ unisens.
Eu ma indoiesc ca o asemenea manevra este reala.
Mai este si manevra la intoarcere, inapoi, ascensiunea.
Virgil_48,
In capul acestui topic apare poza postata special de mine. Acolo scrie "LM descent" ( modulul lunar la coborare).
Mai apare "CSM orbit" pe o presupusa orbita de asteptare, ( cu un om la bord) unde trebuia sa existe gravitatie.
CSM, ar fi trebuit sa orbiteze ca un satelit.
Scenariul era cam asa:LM se desprinde cu 2 oameni la bord de CSM, si continua o traiectorie in cadere franata, mergand practic cu " spatele", cu motorul pe post de frana.
In toata aceasta traiectorie trebuia sa existe gravitatie.
Versiunea traiectoriei intre desprinderea de CSM si aselenizare era una compusa: inertie liniara tangentiala/ cadere.
NASA afirma ca " s-a folosit" un singur motor unuidirectional/ unisens.
Eu ma indoiesc ca o asemenea manevra este reala.
Mai este si manevra la intoarcere, inapoi, ascensiunea.
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3969
Puncte : 33348
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
Eugen, eu cred ca NASA, pentru a-si prezenta performantele aeugen a scris:Scenariul traiectoriei. . . . .
NASA afirma ca " s-a folosit" un singur motor unuidirectional/ unisens.
Eu ma indoiesc ca o asemenea manevra este reala.
Mai este si manevra la intoarcere, inapoi, ascensiunea.
"uitat" de motoarele aditionale. Altfel nu se explica.
Am vazut filmulete pe YouTube cu niste platforme experimentale,
pe pamant, care aveau 4 motoare! Chiar si misiunile spatiale nu
pleaca de la sol cu un singur motor. Desi rachetele nazistilor V2,
asa erau. Dar banuiesc ca aveau posibilitate de stabilizare
aerodinamica. Sau poate aveau giroscoape!?
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44924
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
Pentru toti specialistii in dinamica modulului lunar, intrebare:
La ce folosea RCS (Reaction control system) si unde poate fi identificat in fotografia de mai jos:
P.S. Manastire intr-un picior, ghici ciuperca ce-i. Poate ne spune Dr.Ing von eugen
La ce folosea RCS (Reaction control system) si unde poate fi identificat in fotografia de mai jos:
P.S. Manastire intr-un picior, ghici ciuperca ce-i. Poate ne spune Dr.Ing von eugen
Re: Offtopic cu probleme privind aselenizarea
Bonus pentru cercetatorii mai curiosi:
English language a must...
English language a must...
Subiecte similare
» Riscuri privind radioterapia
» A 7-a certitudine, privind frecarea
» Certitudinea 5, privind radiaţia electromagnetică
» A 7-a certitudine, privind frecarea
» Certitudinea 5, privind radiaţia electromagnetică
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum