Ultimele subiecte
» Eu sunt Dumnezeu - viitoarea mea carte in limba romanaScris de Meteorr Astazi la 17:13
» În ce tip de dovezi aveţi încredere deplină?
Scris de virgil Ieri la 20:31
» TEORIA CONSPIRATIEI NU ESTE UN MIT...
Scris de eugen Mar 19 Noi 2024, 21:57
» ChatGPT este din ce în ce mai receptiv
Scris de CAdi Mar 19 Noi 2024, 13:07
» Unde a ajuns stiinta ?
Scris de virgil Sam 16 Noi 2024, 12:00
» OZN in Romania
Scris de virgil Vin 15 Noi 2024, 19:26
» Carti sau documente de care avem nevoie
Scris de virgil Vin 15 Noi 2024, 09:50
» Fiinte deosebite.
Scris de virgil Vin 15 Noi 2024, 09:30
» Care și unde este "puntea" dintre lumea cuantică și cea newtoniană?
Scris de virgil Joi 14 Noi 2024, 18:44
» NEWTON
Scris de CAdi Mier 13 Noi 2024, 20:05
» New topic
Scris de ilasus Mar 12 Noi 2024, 11:06
» Pendulul
Scris de Vizitator Vin 08 Noi 2024, 15:14
» Laborator-sa construim impreuna
Scris de eugen Mier 06 Noi 2024, 10:59
» PROFILUL CERCETATORULUI...
Scris de eugen Mier 06 Noi 2024, 07:56
» Ce anume "generează" legile fizice?
Scris de No_name Mar 05 Noi 2024, 19:06
» Ce fel de popor suntem
Scris de eugen Dum 03 Noi 2024, 10:04
» Fenomene Electromagnetice
Scris de virgil Vin 01 Noi 2024, 19:11
» Sa mai auzim si de bine in Romania :
Scris de CAdi Vin 01 Noi 2024, 12:43
» How Self-Reference Builds the World - articol nou
Scris de No_name Mier 30 Oct 2024, 20:01
» Stanley A. Meyer - Hidrogen
Scris de eugen Lun 28 Oct 2024, 11:51
» Daci nemuritori
Scris de virgil Dum 27 Oct 2024, 20:34
» Axioma paralelelor
Scris de No_name Dum 27 Oct 2024, 14:59
» Relații dintre n și pₙ
Scris de No_name Dum 27 Oct 2024, 10:01
» Global warming is happening?
Scris de Meteorr Vin 25 Oct 2024, 23:06
» Atractia Universala
Scris de Meteorr Vin 25 Oct 2024, 23:03
» Despre credinţă şi religie
Scris de Dacu2 Mier 23 Oct 2024, 08:57
» Stiinta oficiala si stiinta neoficiala
Scris de CAdi Vin 18 Oct 2024, 12:50
» țara, legiunea, căpitanul!
Scris de CAdi Vin 18 Oct 2024, 12:37
» Grigorie Yavlinskii
Scris de CAdi Joi 17 Oct 2024, 23:49
» STUDIUL SIMILITUDINII SISTEMELOR MICRO SI MACRO COSMICE
Scris de virgil Joi 17 Oct 2024, 21:37
Postări cu cele mai multe reacții ale lunii
» Mesaj de la virgil în În ce tip de dovezi aveţi încredere deplină? ( 2 )
» Mesaj de la CAdi în În ce tip de dovezi aveţi încredere deplină?
( 2 )
» Mesaj de la eugen în Ce fel de popor suntem
( 1 )
» Mesaj de la CAdi în OZN in Romania
( 1 )
» Mesaj de la CAdi în OZN in Romania
( 1 )
Subiectele cele mai vizionate
Subiectele cele mai active
Top postatori
virgil (12458) | ||||
CAdi (12397) | ||||
virgil_48 (11380) | ||||
Abel Cavaşi (7963) | ||||
gafiteanu (7617) | ||||
curiosul (6790) | ||||
Razvan (6183) | ||||
Pacalici (5571) | ||||
scanteitudorel (4989) | ||||
eugen (3969) |
Cei care creeaza cel mai des subiecte noi
Abel Cavaşi | ||||
Pacalici | ||||
CAdi | ||||
curiosul | ||||
Dacu | ||||
Razvan | ||||
virgil | ||||
meteor | ||||
gafiteanu | ||||
scanteitudorel |
Cei mai activi postatori ai lunii
virgil | ||||
No_name | ||||
CAdi | ||||
ilasus | ||||
eugen | ||||
Dacu2 | ||||
Forever_Man | ||||
Abel Cavaşi | ||||
Meteorr |
Cei mai activi postatori ai saptamanii
Forever_Man | ||||
Dacu2 | ||||
virgil | ||||
CAdi | ||||
eugen | ||||
ilasus | ||||
Meteorr | ||||
Abel Cavaşi |
Spune şi altora
Cine este conectat?
În total sunt 31 utilizatori conectați: 0 Înregistrați, 0 Invizibil și 31 Vizitatori Nici unul
Recordul de utilizatori conectați a fost de 181, Vin 26 Ian 2024, 01:57
Subiecte similare
Pe urmele automobilului electric construit de Nikola Tesla in 1931
3 participanți
Pagina 1 din 1
Pe urmele automobilului electric construit de Nikola Tesla in 1931
Intrebarea principala referitoare la acest subiect este:
Care a fost sursa de energie folosita de Tesla si cum a reusit sa o valorifice?
https://ecology.md/md/page/automobil-miracol-de-la-nikola-tesla
Care a fost sursa de energie folosita de Tesla si cum a reusit sa o valorifice?
https://ecology.md/md/page/automobil-miracol-de-la-nikola-tesla
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12397
Puncte : 59038
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Pe urmele automobilului electric construit de Nikola Tesla in 1931
Tesla a imaginat se pare o energie care exista intre Soare si Terra .
Astfel soarele este incarcat pozitiv iar pamantul (Terra) este incarcat cu energie electrica negativa.
Ei bine energia dintre aceste corpuri el a numit-o energie cosmica.
Aceasta energie zicea el variaza de la zi la noapte si de la anotimp la anotimp, dar este intotdeauna prezenta.
Energia aceasta este acumulata in eter si poate fi captata.
Potrivit lui Nikola Tesla, energia cosmica nu se poate transfera decat printr-un canal .
In acest sens a construit o cutie conectata pe partea exterioara cu mediul ambiant obisnuit in care se gaseste energia dintre Soare si Terra.
In baza acestei ipoteze, energia ar curge prin cutie și ar putea fi apoi convertita la trecerea ei prin cutie in energie electrica.
Cutia este un dispozitiv asemanator cu o „chiuveta” conceputa astfel ca energia mediului ambiant sa curga si sa se transforme in energie electrica
in orice punct al globului ne-am afla, devenind astfel o sursa continua de energie, zi și noapte.
Din potentialul electric care exista intre cele 2 antene ancorate la placa pozitiva, si sol -negativ, energia se acumuleaza in condensator și dupa
„un interval de timp adecvat” cum spunea Tesla energia acumulata se „manifesta printr-o descarcare puternica” care era captata redresata si dusa
la motorul de curent continuu de 80 Kw.
Condensatorul ar trebui sa aiba o capacitate electrostatica foarte mare, iar dielectricul sau sa fie format din „mica de cea mai buna calitate”,
deoarece trebuie sa reziste potentialelor care ar putea rupe un dielectric mai slab.
Tesla a oferit diverse obtiuni pentru dispozitivul de comutare.
Dar sa vedem ce a folosit Gafiteanu...
Astfel soarele este incarcat pozitiv iar pamantul (Terra) este incarcat cu energie electrica negativa.
Ei bine energia dintre aceste corpuri el a numit-o energie cosmica.
Aceasta energie zicea el variaza de la zi la noapte si de la anotimp la anotimp, dar este intotdeauna prezenta.
Energia aceasta este acumulata in eter si poate fi captata.
Potrivit lui Nikola Tesla, energia cosmica nu se poate transfera decat printr-un canal .
In acest sens a construit o cutie conectata pe partea exterioara cu mediul ambiant obisnuit in care se gaseste energia dintre Soare si Terra.
In baza acestei ipoteze, energia ar curge prin cutie și ar putea fi apoi convertita la trecerea ei prin cutie in energie electrica.
Cutia este un dispozitiv asemanator cu o „chiuveta” conceputa astfel ca energia mediului ambiant sa curga si sa se transforme in energie electrica
in orice punct al globului ne-am afla, devenind astfel o sursa continua de energie, zi și noapte.
Din potentialul electric care exista intre cele 2 antene ancorate la placa pozitiva, si sol -negativ, energia se acumuleaza in condensator și dupa
„un interval de timp adecvat” cum spunea Tesla energia acumulata se „manifesta printr-o descarcare puternica” care era captata redresata si dusa
la motorul de curent continuu de 80 Kw.
Condensatorul ar trebui sa aiba o capacitate electrostatica foarte mare, iar dielectricul sau sa fie format din „mica de cea mai buna calitate”,
deoarece trebuie sa reziste potentialelor care ar putea rupe un dielectric mai slab.
Tesla a oferit diverse obtiuni pentru dispozitivul de comutare.
Dar sa vedem ce a folosit Gafiteanu...
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12397
Puncte : 59038
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Pe urmele automobilului electric construit de Nikola Tesla in 1931
Gafiteanu a folosit exact ce a folosit si Tesla. Deabea dupa 30 de ani am descoperit ca si Tesla cu mult timp inainte inventase free energy cu cateva lampi.
Cautati cu insistenta schemele cu lampi serie si paralel care circulau acum vreo 20 de ani pe internet. In prezent au disparut, dar poate-poate...
Aici descoperiti o schema aproximativa si principiul, dar cam trebuie sa si ganditi ceva.
https://teslauniverse.com/nikola-tesla/articles/nikola-teslas-electric-car-folklore-or-historical-fact
https://teslauniverse.com/sites/default/files/styles/default_extra_large/public/images/2019-10/20030400-extraordinary-technology-07-10-01.jpg?itok=9ddrhy5-
https://teslauniverse.com/sites/default/files/styles/default_extra_large/public/images/2019-10/20030400-extraordinary-technology-07-10-02.jpg?itok=qtAs_HJR
Cautati cu insistenta schemele cu lampi serie si paralel care circulau acum vreo 20 de ani pe internet. In prezent au disparut, dar poate-poate...
Aici descoperiti o schema aproximativa si principiul, dar cam trebuie sa si ganditi ceva.
https://teslauniverse.com/nikola-tesla/articles/nikola-teslas-electric-car-folklore-or-historical-fact
https://teslauniverse.com/sites/default/files/styles/default_extra_large/public/images/2019-10/20030400-extraordinary-technology-07-10-01.jpg?itok=9ddrhy5-
https://teslauniverse.com/sites/default/files/styles/default_extra_large/public/images/2019-10/20030400-extraordinary-technology-07-10-02.jpg?itok=qtAs_HJR
_________________
“Toată lumea se plânge că nu are memorie, dar nimeni nu se vaită că nu are logică.” (La Rochefoucauld)
gafiteanu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Prenume : Vaxile
Numarul mesajelor : 7617
Puncte : 36100
Data de inscriere : 13/06/2011
Obiective curente : 0)-Fondator "Asociatia Fostilor Cercetatori Stiintifici".
1)-Stiinta camuflata in bascalie pentru tonti. Imi perfectionez stilul bascalios.
2)-Să-mi schimb sexul. Transplant cu altul mai vârtos. Si care să stie si carte.
Re: Pe urmele automobilului electric construit de Nikola Tesla in 1931
_________________
“Toată lumea se plânge că nu are memorie, dar nimeni nu se vaită că nu are logică.” (La Rochefoucauld)
gafiteanu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Prenume : Vaxile
Numarul mesajelor : 7617
Puncte : 36100
Data de inscriere : 13/06/2011
Obiective curente : 0)-Fondator "Asociatia Fostilor Cercetatori Stiintifici".
1)-Stiinta camuflata in bascalie pentru tonti. Imi perfectionez stilul bascalios.
2)-Să-mi schimb sexul. Transplant cu altul mai vârtos. Si care să stie si carte.
Re: Pe urmele automobilului electric construit de Nikola Tesla in 1931
http://vbr.free.fr/publications/teslafe2.htm
http://thewaveofthefutureblog.blogspot.com/2012/10/nicola-teslas-electric-car-revealed.html
https://www.rostirea.ro/news/automobilul-electric-real-al-lui-tesla-ce-merge-cu-energie-libera
Iata motivele dragii mei pt care nu stiti ce e electricitatea, asa cum ar fi trebuit. Nu stiti ce e tensiunea, energia, campul E, magnetismul M, inductanta, capacitatea, etc..Nu stiti cum se transmit efectele la distanta, chiar prin sticla sau vid. Cartile si manualele de pe care ati invatat nu sunt in regula, au fost special aranjate sa ascunda ce e eterul=spatiul. In eter sunt piesele lipsa.
Inchipuiti-va ca ati avea o cutie magica electronica, care sa va dea cat curent electric vreti si inca gratis.. Ca ati putea declansa fulgere de mii de km. Ca ati putea face filoane de aur cacalau... Ca ati avea raza mortii..Ca ati avea chiar si un OZN proprietate personala... Si pt toate astea nu ar trebui sa stiti nici o formula fizico-matematica sau vreun cuvant magic sa ziceti.
http://thewaveofthefutureblog.blogspot.com/2012/10/nicola-teslas-electric-car-revealed.html
https://www.rostirea.ro/news/automobilul-electric-real-al-lui-tesla-ce-merge-cu-energie-libera
Iata motivele dragii mei pt care nu stiti ce e electricitatea, asa cum ar fi trebuit. Nu stiti ce e tensiunea, energia, campul E, magnetismul M, inductanta, capacitatea, etc..Nu stiti cum se transmit efectele la distanta, chiar prin sticla sau vid. Cartile si manualele de pe care ati invatat nu sunt in regula, au fost special aranjate sa ascunda ce e eterul=spatiul. In eter sunt piesele lipsa.
Inchipuiti-va ca ati avea o cutie magica electronica, care sa va dea cat curent electric vreti si inca gratis.. Ca ati putea declansa fulgere de mii de km. Ca ati putea face filoane de aur cacalau... Ca ati avea raza mortii..Ca ati avea chiar si un OZN proprietate personala... Si pt toate astea nu ar trebui sa stiti nici o formula fizico-matematica sau vreun cuvant magic sa ziceti.
_________________
“Toată lumea se plânge că nu are memorie, dar nimeni nu se vaită că nu are logică.” (La Rochefoucauld)
gafiteanu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Prenume : Vaxile
Numarul mesajelor : 7617
Puncte : 36100
Data de inscriere : 13/06/2011
Obiective curente : 0)-Fondator "Asociatia Fostilor Cercetatori Stiintifici".
1)-Stiinta camuflata in bascalie pentru tonti. Imi perfectionez stilul bascalios.
2)-Să-mi schimb sexul. Transplant cu altul mai vârtos. Si care să stie si carte.
Abel Cavaşi nu apreciază acest mesaj
Re: Pe urmele automobilului electric construit de Nikola Tesla in 1931
Sa vedem ce zice si Tesla:
Continuare ...
Tesla a imaginat diverse dispozitive de comutare :
de pilda un dispozitiv electrostatic format din doi conductori membranosi foarte usori, suspendati in vid.
Acestia odata cu acumularea de energie in condensator peste un anumit prag , sunt atrasi, se ating si astfel declanseaza condensatorul.
Tesla vorbea si despre un alt dispozitiv de comutare care consta dintr-un spatiu mic de aer sau o pelicula dielectrica slaba care se defecteaza
brusc cand este atins un anumit potential.
Insa Tesla a folosit dupa unele surse si 12 tuburi vidate in cutia pe care o avea conectata la masina, cu ce scop, stii cumva gafiteanu,
sau altcineva de pe forum??
Continuare ...
Tesla a imaginat diverse dispozitive de comutare :
de pilda un dispozitiv electrostatic format din doi conductori membranosi foarte usori, suspendati in vid.
Acestia odata cu acumularea de energie in condensator peste un anumit prag , sunt atrasi, se ating si astfel declanseaza condensatorul.
Tesla vorbea si despre un alt dispozitiv de comutare care consta dintr-un spatiu mic de aer sau o pelicula dielectrica slaba care se defecteaza
brusc cand este atins un anumit potential.
Insa Tesla a folosit dupa unele surse si 12 tuburi vidate in cutia pe care o avea conectata la masina, cu ce scop, stii cumva gafiteanu,
sau altcineva de pe forum??
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12397
Puncte : 59038
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Pe urmele automobilului electric construit de Nikola Tesla in 1931
Marea conspiratie impotriva mintii noastre si a cunoasterii electricitatii a inceput cu peste 130 de ani in urma. Societatile stiintifice engleze pentru asta au fost infiintate.
Cand simt ca le scapa situatia de sub control, planifica cate un razboi mondial sau vreo pandemie. Actuala campanie de vaccinare trebuie sa inlocuiasca razboaiele mondiale. Nu mai mori pe front, ca e periculos sa mai da arme poporului. https://scontent.fotp3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/249751725_4168888193234582_1194831232175346385_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=Hnku0_Umq1AAX-aYx-R&tn=BfyVD0sT5RYWuAZ4&_nc_ht=scontent.fotp3-1.fna&oh=c3887f8df7292db7c1851a3743a18b96&oe=619F4639
https://www.youtube.com/watch?v=FjQ99D-58-I&ab_channel=destovi1
Cand simt ca le scapa situatia de sub control, planifica cate un razboi mondial sau vreo pandemie. Actuala campanie de vaccinare trebuie sa inlocuiasca razboaiele mondiale. Nu mai mori pe front, ca e periculos sa mai da arme poporului. https://scontent.fotp3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/249751725_4168888193234582_1194831232175346385_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=Hnku0_Umq1AAX-aYx-R&tn=BfyVD0sT5RYWuAZ4&_nc_ht=scontent.fotp3-1.fna&oh=c3887f8df7292db7c1851a3743a18b96&oe=619F4639
https://www.youtube.com/watch?v=FjQ99D-58-I&ab_channel=destovi1
_________________
“Toată lumea se plânge că nu are memorie, dar nimeni nu se vaită că nu are logică.” (La Rochefoucauld)
gafiteanu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Prenume : Vaxile
Numarul mesajelor : 7617
Puncte : 36100
Data de inscriere : 13/06/2011
Obiective curente : 0)-Fondator "Asociatia Fostilor Cercetatori Stiintifici".
1)-Stiinta camuflata in bascalie pentru tonti. Imi perfectionez stilul bascalios.
2)-Să-mi schimb sexul. Transplant cu altul mai vârtos. Si care să stie si carte.
Re: Pe urmele automobilului electric construit de Nikola Tesla in 1931
Da, interesant, dar am crezut ca raspunzi la intrebare Gafiteanu!
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12397
Puncte : 59038
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Pe urmele automobilului electric construit de Nikola Tesla in 1931
https://overunity.com/3079/stanley-meyer-replication-with-low-input-power/1305/
La o analiza mai detaliata, schema lui Meyer pentru disocierea apei , conform parametrilor descrisi in tenologia de disociere prin inalta tensiune, este o schema free-energy...
Sunt similaritati cu o schema Tesla, in care comutatia in inalta tensiune se putea realiza cu acele lampi misterioase...
La o analiza mai detaliata, schema lui Meyer pentru disocierea apei , conform parametrilor descrisi in tenologia de disociere prin inalta tensiune, este o schema free-energy...
Sunt similaritati cu o schema Tesla, in care comutatia in inalta tensiune se putea realiza cu acele lampi misterioase...
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3969
Puncte : 33345
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Pe urmele automobilului electric construit de Nikola Tesla in 1931
Eugen, vorbele lui Tesla sunt adevarate :
Tesla says,
"This [Fig. 35] is the apparatus I had at 35 South Fifth Avenue and also Houston Street. It shows the whole arrangement as I had it for the demonstration of effects which I investigated.
This cable you see [square loop in top half of Fig. 35] is stretched around the hall. These are my condensers. There is the mechanically operated break, and that is a transformer charged from the generator.
That is the way I had it for the production of current effects which were rather of damped character because, at that period, I used circuits of great activity which radiated rapidly.
In the Houston Street laboratory, I could take in my hands a coil tuned to my body and collect 3/4 horsepower anywhere in the room without tangible connection,
and I have often disillusioned my visitors in regard to such wonderful effects. Sometimes, I would produce flames shooting out from my head and run a motor in my hands, or light six or eight lamps.
They could not understand these manifestations of energy and thought that it was a genuine transmission of power... "
Dar schema prezentata este falsa sau gresita. (nu se foloseste apa)
Nu se potriveste cu descrierea automobilului lui Tesla si cu cutia montata in dreapta soferului cu cele 2 antene si care continea 12 tuburi vidate:
https://www.rostirea.ro/news/automobilul-electric-real-al-lui-tesla-ce-merge-cu-energie-libera
Tesla says,
"This [Fig. 35] is the apparatus I had at 35 South Fifth Avenue and also Houston Street. It shows the whole arrangement as I had it for the demonstration of effects which I investigated.
This cable you see [square loop in top half of Fig. 35] is stretched around the hall. These are my condensers. There is the mechanically operated break, and that is a transformer charged from the generator.
That is the way I had it for the production of current effects which were rather of damped character because, at that period, I used circuits of great activity which radiated rapidly.
In the Houston Street laboratory, I could take in my hands a coil tuned to my body and collect 3/4 horsepower anywhere in the room without tangible connection,
and I have often disillusioned my visitors in regard to such wonderful effects. Sometimes, I would produce flames shooting out from my head and run a motor in my hands, or light six or eight lamps.
They could not understand these manifestations of energy and thought that it was a genuine transmission of power... "
Dar schema prezentata este falsa sau gresita. (nu se foloseste apa)
Nu se potriveste cu descrierea automobilului lui Tesla si cu cutia montata in dreapta soferului cu cele 2 antene si care continea 12 tuburi vidate:
https://www.rostirea.ro/news/automobilul-electric-real-al-lui-tesla-ce-merge-cu-energie-libera
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12397
Puncte : 59038
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Pe urmele automobilului electric construit de Nikola Tesla in 1931
Postarea mea nu-si putea propune in mod utopic schema originala Tesla pentru automobilulul lui.
Asa ca nu poate fi calificata nici falsa, nici gresita...
Schema sugereaza niste fenomene care pot avea legatura cu fenomenele exploatate de Tesla.
Atat la Tesla cat si la Meyer se folosesc efectele sunamiului de energie la descarcarea brusca de tensiune de pe un condensator. La Meyer descarcarea nu este pe sau printr- o lampa de inalta tensiune clasica ci pe o lampa "rece" - celula de disociere.
Care era de fapt un condensator. Sunamiul energetic electric in opinia mea a fost exploatat atat de Tesla cat si de Meyer. Energia putand fi colectata in cazul lui Tesla pe motor, la Meyer in structura dipolara electrica a apei.
Probabil este vorba despre "cold electricity ", electricitatea rece pe care a descris-o Tesla in unele experimente.
Am postat oe forum despre cartea " Electricitatea rece" a lui Peter Lindemann.
Lindemann sustine ca este vorba de un tip de energie noua , neinteleasa pana la Tesla si ignorata.
Tesla vorbea ca energia libera se poate produce in orice loc din Univers.
Este indusa ideea falsa- dupa mine- ca Tesla colecta energie de undeva cu niste antene misterioase instalate pe automobil.
Banuiesc ca o producea direct pe automobil.
Energia radianta venita din Cosmos colectata cu antene speciale descrise in patente Tesla a fost exploatata in opinia mea fiind inlocuita cu producerea locala a free energiei radiante "reci" cu lampile misterioase si colectata pe motor.
Colegul Gafiteanu e mult mai bine pregatit in acest domeniu al lampilor si altor fenomene, asa ca ar trebui sa-i multumim pentru sugestiile si materialele pe care le prezinta.
Este edificator a mentiona patentele Correa, Edwin Gray, etc inspirate din Tesla si care folosesc tipuri speciale de tuburi/ lampi , efectul de descarcare brusca de pe condensator, energia "rece", etc.
Gray chiar prezenta un motor cu electricitate produsa prin efectele de mai sus.
Asa ca nu poate fi calificata nici falsa, nici gresita...
Schema sugereaza niste fenomene care pot avea legatura cu fenomenele exploatate de Tesla.
Atat la Tesla cat si la Meyer se folosesc efectele sunamiului de energie la descarcarea brusca de tensiune de pe un condensator. La Meyer descarcarea nu este pe sau printr- o lampa de inalta tensiune clasica ci pe o lampa "rece" - celula de disociere.
Care era de fapt un condensator. Sunamiul energetic electric in opinia mea a fost exploatat atat de Tesla cat si de Meyer. Energia putand fi colectata in cazul lui Tesla pe motor, la Meyer in structura dipolara electrica a apei.
Probabil este vorba despre "cold electricity ", electricitatea rece pe care a descris-o Tesla in unele experimente.
Am postat oe forum despre cartea " Electricitatea rece" a lui Peter Lindemann.
Lindemann sustine ca este vorba de un tip de energie noua , neinteleasa pana la Tesla si ignorata.
Tesla vorbea ca energia libera se poate produce in orice loc din Univers.
Este indusa ideea falsa- dupa mine- ca Tesla colecta energie de undeva cu niste antene misterioase instalate pe automobil.
Banuiesc ca o producea direct pe automobil.
Energia radianta venita din Cosmos colectata cu antene speciale descrise in patente Tesla a fost exploatata in opinia mea fiind inlocuita cu producerea locala a free energiei radiante "reci" cu lampile misterioase si colectata pe motor.
Colegul Gafiteanu e mult mai bine pregatit in acest domeniu al lampilor si altor fenomene, asa ca ar trebui sa-i multumim pentru sugestiile si materialele pe care le prezinta.
Este edificator a mentiona patentele Correa, Edwin Gray, etc inspirate din Tesla si care folosesc tipuri speciale de tuburi/ lampi , efectul de descarcare brusca de pe condensator, energia "rece", etc.
Gray chiar prezenta un motor cu electricitate produsa prin efectele de mai sus.
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3969
Puncte : 33345
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Pe urmele automobilului electric construit de Nikola Tesla in 1931
Nimic mai simplu, toata energia gratuita vine din campul electric fie pozitiv, fie negativ. Singura precautie care trebuie luata este ca acel corp care creaza campul sa nu consume energie.. Cand dam drumul la un resou sau la un motor, noi aplicam initial de fapt la capetele sarmelor un camp electric, dar totodata apare si un consum de energie subtila. Fie ca avem consumator rezistiv, sau capacitiv sau inductiv. Acest fenomen trebuie sa-l fentam si e f.simplu, dar lenea intelectuala e cucoana mare. Mai bine era fata mare.
_________________
“Toată lumea se plânge că nu are memorie, dar nimeni nu se vaită că nu are logică.” (La Rochefoucauld)
gafiteanu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Prenume : Vaxile
Numarul mesajelor : 7617
Puncte : 36100
Data de inscriere : 13/06/2011
Obiective curente : 0)-Fondator "Asociatia Fostilor Cercetatori Stiintifici".
1)-Stiinta camuflata in bascalie pentru tonti. Imi perfectionez stilul bascalios.
2)-Să-mi schimb sexul. Transplant cu altul mai vârtos. Si care să stie si carte.
Re: Pe urmele automobilului electric construit de Nikola Tesla in 1931
Gafiteanu spune multe si in acelasi timp nimic. Eugen, nu stiu ce sa zic !
Daca Tesla nu a folosit energia mediului inseamna ca a folosit o baterie cu o capacitate deosebita .
Pt cei care nu stiu: Capacitatea acumulatorului este produsul curentului si al timpului.
Valoarea capacitatii indica produsul maxim al curentului care curge din acumulator intr-un timp dat.
Dimensiunile acestui acumulator ar fi fost insa foarte mici fata de bateriile care se folosesc astazi la masina Tesla:
,,50 cm lungime, 30 cm lăţime şi 15 cm înălţime"
Sa nu uitam insa ca Tesla zicea ca energia ,,curge " intotdeauna spre un spatiu in care se simte lipsa ei .
Probabil ca si din cauza aceasta a folosit tuburi vidate.
Daca Tesla nu a folosit energia mediului inseamna ca a folosit o baterie cu o capacitate deosebita .
Pt cei care nu stiu: Capacitatea acumulatorului este produsul curentului si al timpului.
Valoarea capacitatii indica produsul maxim al curentului care curge din acumulator intr-un timp dat.
Dimensiunile acestui acumulator ar fi fost insa foarte mici fata de bateriile care se folosesc astazi la masina Tesla:
,,50 cm lungime, 30 cm lăţime şi 15 cm înălţime"
Sa nu uitam insa ca Tesla zicea ca energia ,,curge " intotdeauna spre un spatiu in care se simte lipsa ei .
Probabil ca si din cauza aceasta a folosit tuburi vidate.
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12397
Puncte : 59038
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Pe urmele automobilului electric construit de Nikola Tesla in 1931
Mai, eu v-as spune cateva scheme, daca va luati angajamentul sa raspanditi in toata lumea, sa ajunga la toate persoanele politice si stiintifice si ingineresti. Dar cum se poate face asta ? Trebuie trimise milioane si milioane simultan, cu recomandarea ca si ceilalti sa transmita la randul lor la toate cunostintele si sa stocheze informatia chiar pe hartie, deoarece imediat vor intra in functiune fortele de blocare apartinatoare de serviciile secrete. Si vor fi sterse toate emailurile, etc. Stiu ca daca trimiti aceeasi imagine sau text in prea multe locuri, automat ti se se blocheaza contul. In plus exista programe automate care identifica anumite cuvinte.
_________________
“Toată lumea se plânge că nu are memorie, dar nimeni nu se vaită că nu are logică.” (La Rochefoucauld)
gafiteanu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Prenume : Vaxile
Numarul mesajelor : 7617
Puncte : 36100
Data de inscriere : 13/06/2011
Obiective curente : 0)-Fondator "Asociatia Fostilor Cercetatori Stiintifici".
1)-Stiinta camuflata in bascalie pentru tonti. Imi perfectionez stilul bascalios.
2)-Să-mi schimb sexul. Transplant cu altul mai vârtos. Si care să stie si carte.
Re: Pe urmele automobilului electric construit de Nikola Tesla in 1931
eugen a scris:https://overunity.com/3079/stanley-meyer-replication-with-low-input-power/1305/
La o analiza mai detaliata, schema lui Meyer pentru disocierea apei , conform parametrilor descrisi in tenologia de disociere prin inalta tensiune, este o schema free-energy...
Sunt similaritati cu o schema Tesla, in care comutatia in inalta tensiune se putea realiza cu acele lampi misterioase...
Disocierea apei in mod gratuit trebuie efectuata numai cu un camp electric, care e gratuit. Sau mai bine zis cu doua campuri opuse. Moleculele sub forma fin pulverizata sau de vapori devin dipoli pana se rup, se separa. Trebuie data energie atat pt hidrogen cat si pt oxigen, iar atat hidrogenul cat si oxigenul vor absorbi o energie complexa, atat pozitiva pt nuclee cat si negativa pt electroni.
Caldura ca si radiatia fotonica contine in cantitati egale cele doua forme opuse de energie, negativa si pozitiva. Dar ceea ce nu stiti e ca si orice curent electric contine si el in cantitati egale cele doua forme de energie opuse.
Doar asa obtinem atomi independenti de H si O, care vor avea o energie fiecare mai mare decat aveau in starea legata.
_________________
“Toată lumea se plânge că nu are memorie, dar nimeni nu se vaită că nu are logică.” (La Rochefoucauld)
gafiteanu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Prenume : Vaxile
Numarul mesajelor : 7617
Puncte : 36100
Data de inscriere : 13/06/2011
Obiective curente : 0)-Fondator "Asociatia Fostilor Cercetatori Stiintifici".
1)-Stiinta camuflata in bascalie pentru tonti. Imi perfectionez stilul bascalios.
2)-Să-mi schimb sexul. Transplant cu altul mai vârtos. Si care să stie si carte.
Re: Pe urmele automobilului electric construit de Nikola Tesla in 1931
gafiteanu a scris:
Disocierea apei in mod gratuit trebuie efectuata numai cu un camp electric, care e gratuit. Sau mai bine zis cu doua campuri opuse. Moleculele sub forma fin pulverizata sau de vapori devin dipoli pana se rup, se separa. Trebuie data energie atat pt hidrogen cat si pt oxigen, iar atat hidrogenul cat si oxigenul vor absorbi o energie complexa, atat pozitiva pt nuclee cat si negativa pt electroni.
Caldura ca si radiatia fotonica contine in cantitati egale cele doua forme opuse de energie, negativa si pozitiva. Dar ceea ce nu stiti e ca si orice curent electric contine si el in cantitati egale cele doua forme de energie opuse.
Doar asa obtinem atomi independenti de H si O, care vor avea o energie fiecare mai mare decat aveau in starea legata.
Iar ne indepartezi de subiect... e o schema de a ta repetitiva...
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12397
Puncte : 59038
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Pe urmele automobilului electric construit de Nikola Tesla in 1931
La o anumita inalta frecventa si inalta tensiune pozitiva aplicata anodului, orice trioda cu vid da free energy. Aceasta frecventa depinde de tensiunea aplicata si de constructia tubului. Trebuie aranjata si comanda negativa a grilei, putin defazata de cea a anodului. Desigur ca se pot construi montaje care se autocomanda potrivit, ceva asemanator astabilelor.
Nu strica sa faceti acasa experiente, dar sa le ganditi in prealabil si sa strigati evrika. Daca nu aveti prealabil, le puteti gandi si in WC, ca atunci vin multe idei. Nici un minut pierdut.
Camera de gandire se cheama prealabil, doar dupa o pregatire in prealabil, va pot trazni anumite idei.
Schemele cu lampi atribuite lui Tesla sunt false, trebuie modificate.
Cica motorul era de 80 CP, adica peste 60.000 W. Pentru acele vremuri cantarea cam mult si avea un prea mare gabarit. Evident ca doar curentul din cateva lampi nu il putea nici macar porni in gol. Dar schema s-a dat ca un avertisment si o amenintare, ca ceva e totusi posibil. Poate ca Tesla a reusit ca porneasca automobilul cu 500 W sau hai sa zicem maxim 2000 W.
Nu strica sa faceti acasa experiente, dar sa le ganditi in prealabil si sa strigati evrika. Daca nu aveti prealabil, le puteti gandi si in WC, ca atunci vin multe idei. Nici un minut pierdut.
Camera de gandire se cheama prealabil, doar dupa o pregatire in prealabil, va pot trazni anumite idei.
Schemele cu lampi atribuite lui Tesla sunt false, trebuie modificate.
Cica motorul era de 80 CP, adica peste 60.000 W. Pentru acele vremuri cantarea cam mult si avea un prea mare gabarit. Evident ca doar curentul din cateva lampi nu il putea nici macar porni in gol. Dar schema s-a dat ca un avertisment si o amenintare, ca ceva e totusi posibil. Poate ca Tesla a reusit ca porneasca automobilul cu 500 W sau hai sa zicem maxim 2000 W.
Ultima editare efectuata de catre gafiteanu in Joi 28 Oct 2021, 23:16, editata de 3 ori
_________________
“Toată lumea se plânge că nu are memorie, dar nimeni nu se vaită că nu are logică.” (La Rochefoucauld)
gafiteanu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Prenume : Vaxile
Numarul mesajelor : 7617
Puncte : 36100
Data de inscriere : 13/06/2011
Obiective curente : 0)-Fondator "Asociatia Fostilor Cercetatori Stiintifici".
1)-Stiinta camuflata in bascalie pentru tonti. Imi perfectionez stilul bascalios.
2)-Să-mi schimb sexul. Transplant cu altul mai vârtos. Si care să stie si carte.
Re: Pe urmele automobilului electric construit de Nikola Tesla in 1931
gafiteanu a scris:La o anumita inalta frecventa si inalta tensiune pozitiva aplicata anodului, orice trioda cu vid da free energy. Aceasta frecventa depinde de tensiunea aplicata si de constructia tubului.
Aranjati cum trebuie si comanda negativa a grilei. Desigur ca se pot construi montaje care se autocomanda potrivit, cum ar fi ceva asemanator astabilelor.
Nu strica sa faceti acasa experiente, dar sa le ganditi in prealabil si sa strgati evrika. Daca nu aveti prealabil, le puteti gandi si in WC, ca atunci vin multe idei. Nici un minut pierdut.
Camera de gandire se cheama prealabil, doar dupa o pregatire in prealabil, va pot trazni anumite idei.
Asta inseamna ca era legata si bateria de 12 volti la cutia cu tuburi vidate din dreapta soferului ca sa obtina ce zici tu!
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12397
Puncte : 59038
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Pe urmele automobilului electric construit de Nikola Tesla in 1931
Poate ca folosea si multi acumulatori inseriati necesari la pornire si pt alimentarea anodica. Citeste tot ce am mai scris.
Schema asta a fost publicata acum vreo 25 de ani asa la plesneala, ca un santaj, ca vezi Doamne sunt unii care ar putea sa divulge adevarul. Imediat guvernul USA a scos banii si cineva ca Elon Mask a pus bazele constructiei automobilelor electrice. Deocamdata fara acea cutie minune de generator free.
http://vbr.free.fr/publications/teslafe2.htm
Acele lampi-tuburi merg obligatoriu incalzite la katod, dar parca spune ca erau reci. Si curentul printro lampa e de 50-100 mA, iar la 300 V ar putea ca una sa dea doar maxim 30 W.
Ce mai stim e ca Tesla isi construia singur anumite tipuri de lampi si sigur aici e cheia.
(Nici astazi un acumulator de 12 V nu prea face fata la o trotineta.)
Schema asta a fost publicata acum vreo 25 de ani asa la plesneala, ca un santaj, ca vezi Doamne sunt unii care ar putea sa divulge adevarul. Imediat guvernul USA a scos banii si cineva ca Elon Mask a pus bazele constructiei automobilelor electrice. Deocamdata fara acea cutie minune de generator free.
http://vbr.free.fr/publications/teslafe2.htm
Acele lampi-tuburi merg obligatoriu incalzite la katod, dar parca spune ca erau reci. Si curentul printro lampa e de 50-100 mA, iar la 300 V ar putea ca una sa dea doar maxim 30 W.
Ce mai stim e ca Tesla isi construia singur anumite tipuri de lampi si sigur aici e cheia.
(Nici astazi un acumulator de 12 V nu prea face fata la o trotineta.)
_________________
“Toată lumea se plânge că nu are memorie, dar nimeni nu se vaită că nu are logică.” (La Rochefoucauld)
gafiteanu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Prenume : Vaxile
Numarul mesajelor : 7617
Puncte : 36100
Data de inscriere : 13/06/2011
Obiective curente : 0)-Fondator "Asociatia Fostilor Cercetatori Stiintifici".
1)-Stiinta camuflata in bascalie pentru tonti. Imi perfectionez stilul bascalios.
2)-Să-mi schimb sexul. Transplant cu altul mai vârtos. Si care să stie si carte.
Re: Pe urmele automobilului electric construit de Nikola Tesla in 1931
gafiteanu a scris:Poate ca folosea si multi acumulatori inseriati necesari la pornire si pt alimentarea anodica. Citeste tot ce am mai scris.
Schema asta a fost publicata acum vreo 25 de ani asa la plesneala, ca un santaj, ca vezi Doamne sunt unii care ar putea sa divulge adevarul.
Imediat guvernul USA a scos banii si cineva ca Elon Mask a pus bazele constructiei automobilelor electrice. Deocamdata fara acea cutie minune de generator free.
http://vbr.free.fr/publications/teslafe2.htm
Acele lampi-tuburi merg obligatoriu incalzite la katod, dar parca spune ca erau reci. Si curentul printro lampa e de 50-100 mA, iar la 300 V ar putea ca una sa dea doar maxim 30 W.
Ce mai stim e ca Tesla isi construia singur anumite tipuri de lampi si sigur aici e cheia.
(Nici astazi un acumulator de 12 V nu prea face fata la o trotineta.)
Nu tine interpretarea ta Gafiteanu. Pai Elon Musk a legat acumulatorii direct la motorul electric cei mai trebuie cutia?
Intr-adevar scrie ca tuburile vidate functionau cu catozi reci. Deci este altceva.
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12397
Puncte : 59038
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Pe urmele automobilului electric construit de Nikola Tesla in 1931
Un acumulator poate sa dea pe scurt timp un curent foarte mare, necesar socului de pornire, apoi motorul consuma normal. Un generator electronic nu poate da acel mare curent decat daca e supradimensionat si nu merita..
Acea cutie magica a lui Tesla asigura energia gratuita, acumulatorul trebuie incarcat cu bani.
Lampile nu puteau functiona cu catozii reci. Evident ca au strecurat intentionat mai multe absurditati in descrierea schemelor, dar cine sa le analizeze ?
Acea cutie magica a lui Tesla asigura energia gratuita, acumulatorul trebuie incarcat cu bani.
Lampile nu puteau functiona cu catozii reci. Evident ca au strecurat intentionat mai multe absurditati in descrierea schemelor, dar cine sa le analizeze ?
_________________
“Toată lumea se plânge că nu are memorie, dar nimeni nu se vaită că nu are logică.” (La Rochefoucauld)
gafiteanu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Prenume : Vaxile
Numarul mesajelor : 7617
Puncte : 36100
Data de inscriere : 13/06/2011
Obiective curente : 0)-Fondator "Asociatia Fostilor Cercetatori Stiintifici".
1)-Stiinta camuflata in bascalie pentru tonti. Imi perfectionez stilul bascalios.
2)-Să-mi schimb sexul. Transplant cu altul mai vârtos. Si care să stie si carte.
Re: Pe urmele automobilului electric construit de Nikola Tesla in 1931
gafiteanu a scris:Un acumulator poate sa dea pe scurt timp un curent foarte mare, necesar socului de pornire, apoi motorul consuma normal.
Un generator electronic nu poate da acel mare curent decat daca e supradimensionat si nu merita..
Acea cutie magica a lui Tesla asigura energia gratuita, acumulatorul trebuie incarcat cu bani.
Lampile nu puteau functiona cu catozii reci. Evident ca au strecurat intentionat mai multe absurditati in descrierea schemelor, dar cine sa le analizeze ?
Deci Tesla folosea un acumulator normal doar pentru a incalzi catodul tuburilor vidate? . Hmmm ...
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12397
Puncte : 59038
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Subiecte similare
» Tesla, omul- munca, geniu, rezultate
» Emitatorul Grimeton Varberg Suedia pe 17.2KHz construit in 1924
» Conductorul electric si supraconductorul.
» Emitatorul Grimeton Varberg Suedia pe 17.2KHz construit in 1924
» Conductorul electric si supraconductorul.
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum