Ultimele subiecte
» Eu sunt Dumnezeu - viitoarea mea carte in limba romanaScris de Meteorr Ieri la 21:34
» În ce tip de dovezi aveţi încredere deplină?
Scris de virgil Joi 21 Noi 2024, 20:31
» TEORIA CONSPIRATIEI NU ESTE UN MIT...
Scris de eugen Mar 19 Noi 2024, 21:57
» ChatGPT este din ce în ce mai receptiv
Scris de CAdi Mar 19 Noi 2024, 13:07
» Unde a ajuns stiinta ?
Scris de virgil Sam 16 Noi 2024, 12:00
» OZN in Romania
Scris de virgil Vin 15 Noi 2024, 19:26
» Carti sau documente de care avem nevoie
Scris de virgil Vin 15 Noi 2024, 09:50
» Fiinte deosebite.
Scris de virgil Vin 15 Noi 2024, 09:30
» Care și unde este "puntea" dintre lumea cuantică și cea newtoniană?
Scris de virgil Joi 14 Noi 2024, 18:44
» NEWTON
Scris de CAdi Mier 13 Noi 2024, 20:05
» New topic
Scris de ilasus Mar 12 Noi 2024, 11:06
» Pendulul
Scris de Vizitator Vin 08 Noi 2024, 15:14
» Laborator-sa construim impreuna
Scris de eugen Mier 06 Noi 2024, 10:59
» PROFILUL CERCETATORULUI...
Scris de eugen Mier 06 Noi 2024, 07:56
» Ce anume "generează" legile fizice?
Scris de No_name Mar 05 Noi 2024, 19:06
» Ce fel de popor suntem
Scris de eugen Dum 03 Noi 2024, 10:04
» Fenomene Electromagnetice
Scris de virgil Vin 01 Noi 2024, 19:11
» Sa mai auzim si de bine in Romania :
Scris de CAdi Vin 01 Noi 2024, 12:43
» How Self-Reference Builds the World - articol nou
Scris de No_name Mier 30 Oct 2024, 20:01
» Stanley A. Meyer - Hidrogen
Scris de eugen Lun 28 Oct 2024, 11:51
» Daci nemuritori
Scris de virgil Dum 27 Oct 2024, 20:34
» Axioma paralelelor
Scris de No_name Dum 27 Oct 2024, 14:59
» Relații dintre n și pₙ
Scris de No_name Dum 27 Oct 2024, 10:01
» Global warming is happening?
Scris de Meteorr Vin 25 Oct 2024, 23:06
» Atractia Universala
Scris de Meteorr Vin 25 Oct 2024, 23:03
» Despre credinţă şi religie
Scris de Dacu2 Mier 23 Oct 2024, 08:57
» Stiinta oficiala si stiinta neoficiala
Scris de CAdi Vin 18 Oct 2024, 12:50
» țara, legiunea, căpitanul!
Scris de CAdi Vin 18 Oct 2024, 12:37
» Grigorie Yavlinskii
Scris de CAdi Joi 17 Oct 2024, 23:49
» STUDIUL SIMILITUDINII SISTEMELOR MICRO SI MACRO COSMICE
Scris de virgil Joi 17 Oct 2024, 21:37
Postări cu cele mai multe reacții ale lunii
» Mesaj de la virgil în În ce tip de dovezi aveţi încredere deplină? ( 2 )
» Mesaj de la CAdi în În ce tip de dovezi aveţi încredere deplină?
( 2 )
» Mesaj de la CAdi în Sa mai auzim si de bine in Romania :
( 1 )
» Mesaj de la virgil în Fiinte deosebite.
( 1 )
» Mesaj de la CAdi în Care și unde este "puntea" dintre lumea cuantică și cea newtoniană?
( 1 )
Subiectele cele mai vizionate
Subiectele cele mai active
Top postatori
virgil (12459) | ||||
CAdi (12397) | ||||
virgil_48 (11380) | ||||
Abel Cavaşi (7963) | ||||
gafiteanu (7617) | ||||
curiosul (6790) | ||||
Razvan (6183) | ||||
Pacalici (5571) | ||||
scanteitudorel (4989) | ||||
eugen (3969) |
Cei care creeaza cel mai des subiecte noi
Abel Cavaşi | ||||
Pacalici | ||||
CAdi | ||||
curiosul | ||||
Dacu | ||||
Razvan | ||||
virgil | ||||
meteor | ||||
gafiteanu | ||||
scanteitudorel |
Cei mai activi postatori ai lunii
virgil | ||||
No_name | ||||
CAdi | ||||
ilasus | ||||
Dacu2 | ||||
eugen | ||||
Forever_Man | ||||
Meteorr | ||||
Abel Cavaşi |
Cei mai activi postatori ai saptamanii
Forever_Man | ||||
virgil | ||||
Dacu2 | ||||
Meteorr | ||||
ilasus | ||||
CAdi | ||||
eugen | ||||
Abel Cavaşi |
Spune şi altora
Cine este conectat?
În total sunt 40 utilizatori conectați: 1 Înregistrați, 0 Invizibil și 39 Vizitatori :: 1 Motor de căutareilasus
Recordul de utilizatori conectați a fost de 181, Vin 26 Ian 2024, 01:57
Subiecte similare
Diverse probleme tehnice.
+3
gafiteanu
eugen
scanteitudorel
7 participanți
Pagina 1 din 3
Pagina 1 din 3 • 1, 2, 3
Diverse probleme tehnice.
Am sa prezint o barca la care am adaptat doua motoare electrice necesare in cazul in care motorul termic s-ar fi defectat in mars. In plus de asta , barca a fost modificata din punct de vedere estetic dupa gusturile mele.
Va place ?
P.s. Pentru virgil . Cateodata in viata , este necesar sa mai lucrezi si pentru sufletelul tau. De asta am dezertat de pe forum, (asa cum ai scris tu ), o buna bucata de vreme .
Asa am cumparat-o.
Si asa a fost infrumusetata.
Vedere din lateral
Aici pot fi observate cele doua motoare electrice auxiliare.
Mai multe detalii despre interior , aparatura electrica si electronica folosita pentru functionarea celor doua motoare electrice , precum si a unor dispozitive antifurt mai tarziu.
Va place ?
P.s. Pentru virgil . Cateodata in viata , este necesar sa mai lucrezi si pentru sufletelul tau. De asta am dezertat de pe forum, (asa cum ai scris tu ), o buna bucata de vreme .
Asa am cumparat-o.
Si asa a fost infrumusetata.
Vedere din lateral
Aici pot fi observate cele doua motoare electrice auxiliare.
Mai multe detalii despre interior , aparatura electrica si electronica folosita pentru functionarea celor doua motoare electrice , precum si a unor dispozitive antifurt mai tarziu.
Ultima editare efectuata de catre scanteitudorel in Vin 22 Sept 2017, 22:00, editata de 2 ori
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
Re: Diverse probleme tehnice.
Felicitari.
Tranzitia de la motor termic la motor electric suna...profetica.
Vant la pupa...!
Cam asta-i viata.
Unii cu vorbele, altii cu faptele.
Tranzitia de la motor termic la motor electric suna...profetica.
Vant la pupa...!
Cam asta-i viata.
Unii cu vorbele, altii cu faptele.
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3969
Puncte : 33348
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Diverse probleme tehnice.
Si mascota, unde e mascota ? Va fi catelusa ta, Lady Celina ?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e0/Recouvrance_proue_face.jpg
Canta Lady Celine Dihor, pe post de mascota la prova/prora:
https://www.youtube.com/watch?v=FHG2oizTlpY
Tudorele, nu uita troliile captatoare, asa cum are troleul electric. Si patru roti, daca seaca balta, sa te poti deplasa.
Dar doua vasle manuale sunt sfinte. Cade curentul, se termina benzina, nu mai bate vantul, ce te faci ? Iti scrii testamentul in jurnalul de bord ?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e0/Recouvrance_proue_face.jpg
Canta Lady Celine Dihor, pe post de mascota la prova/prora:
https://www.youtube.com/watch?v=FHG2oizTlpY
Tudorele, nu uita troliile captatoare, asa cum are troleul electric. Si patru roti, daca seaca balta, sa te poti deplasa.
Dar doua vasle manuale sunt sfinte. Cade curentul, se termina benzina, nu mai bate vantul, ce te faci ? Iti scrii testamentul in jurnalul de bord ?
_________________
“Toată lumea se plânge că nu are memorie, dar nimeni nu se vaită că nu are logică.” (La Rochefoucauld)
gafiteanu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Prenume : Vaxile
Numarul mesajelor : 7617
Puncte : 36103
Data de inscriere : 13/06/2011
Obiective curente : 0)-Fondator "Asociatia Fostilor Cercetatori Stiintifici".
1)-Stiinta camuflata in bascalie pentru tonti. Imi perfectionez stilul bascalios.
2)-Să-mi schimb sexul. Transplant cu altul mai vârtos. Si care să stie si carte.
Re: Diverse probleme tehnice.
Vesel si ciudat in acelasi timp. Ca de obicei. Pacalici vad ca lipseste, sa-ti tina hangul.gafiteanu a scris:Si mascota, unde e mascota ? Va fi catelusa ta, Lady Celina ?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e0/Recouvrance_proue_face.jpg
Canta Lady Celine Dihor, pe post de mascota la prova/prora:
https://www.youtube.com/watch?v=FHG2oizTlpY
Tudorele, nu uita troliile captatoare, asa cum are troleul electric. Si patru roti, daca seaca balta, sa te poti deplasa.
Dar doua vasle manuale sunt sfinte. Cade curentul, se termina benzina, nu mai bate vantul, ce te faci ? Iti scrii testamentul in jurnalul de bord ?
Ultima editare efectuata de catre scanteitudorel in Sam 23 Sept 2017, 06:07, editata de 1 ori
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
Re: Diverse probleme tehnice.
Multumesc eugen.eugen a scris:Felicitari.
Tranzitia de la motor termic la motor electric suna...profetica.
Vant la pupa...!
Cam asta-i viata.
Unii cu vorbele, altii cu faptele.
In zadar cunosti foarte multe din stiinta si tehnica daca nu le aplici in viata de zi cu zi, pentru ati face tie si altora momente cat mai placute.
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
Re: Diverse probleme tehnice.
Foarte frumoasa, ai si peridoc la ea?
virgil- Moderator
- Mulţumit de forum : Prenume : Virgil
Numarul mesajelor : 12459
Puncte : 56979
Data de inscriere : 25/05/2010
Obiective curente : Deocamdată, ma preocupa o teorie a unificarii universale a interactiunii electromagnetice, gravitationale, cat si la niveluri de organizare inferioare acestora. Studiul similitudinii sistemelor micro si macrocosmice sta la baza teoriei unificarii universale.
Re: Diverse probleme tehnice.
Deocamdata nu si cred ca nu este cazul sa-mi cumpar . Am un prieten care ma poate ajuta in aceasta privinta. Primavara la Dunare acostata la un restaurant plutitor , iar din toamna la mine in curte.virgil a scris:Foarte frumoasa, ai si peridoc la ea?
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
Re: Diverse probleme tehnice.
Felicitari ! la vara plaja si pescuit din plin.scanteitudorel a scris:Deocamdata nu si cred ca nu este cazul sa-mi cumpar . Am un prieten care ma poate ajuta in aceasta privinta. Primavara la Dunare acostata la un restaurant plutitor , iar din toamna la mine in curte.virgil a scris:Foarte frumoasa, ai si peridoc la ea?
virgil- Moderator
- Mulţumit de forum : Prenume : Virgil
Numarul mesajelor : 12459
Puncte : 56979
Data de inscriere : 25/05/2010
Obiective curente : Deocamdată, ma preocupa o teorie a unificarii universale a interactiunii electromagnetice, gravitationale, cat si la niveluri de organizare inferioare acestora. Studiul similitudinii sistemelor micro si macrocosmice sta la baza teoriei unificarii universale.
Re: Diverse probleme tehnice.
Si la iarna pescuit la copca. Un mecanism cu baros la prora/prova e iarasi necesar, ca daca ingheata apa, trebuie sa devina biata barcuta si spargator de gheata.
D`aia e bine sa-i pui deacum si talpici de sanie sau schiuri, sa mearga si pe gheata Dunarii.
Uf, mai Tudorele, trebuie sa te avertizam noi de toate cele ce ti se pot intampla ? Apropo, ai permis de conducere ? Ai inmatriculat-o ? Ai asigurarea ? Si celelalte...
Vezi sa nu iei sirene stopiste la bord, daca le intalnesti, ca stii ce a patit Ulise a lui Homer. Trebuie sa te legi la ochi si sa-ti astupi urechile, cand vei naviga. Te vei folosi de GPS, care-ti va conduce automat barcuta si va respecta toate semnele de circulatie.
http://www.descopera.ro/natura/4403671-poveste-si-adevar-in-legenda-sirenelor
https://istoriiregasite.wordpress.com/2013/01/29/povestea-lui-ulise/
https://www.youtube.com/watch?v=WALWWXwoVJI
https://www.olx.ro/oferta/gps-dgps-echipament-navigatie-nava-maritima-ID5eAl8.html
D`aia e bine sa-i pui deacum si talpici de sanie sau schiuri, sa mearga si pe gheata Dunarii.
Uf, mai Tudorele, trebuie sa te avertizam noi de toate cele ce ti se pot intampla ? Apropo, ai permis de conducere ? Ai inmatriculat-o ? Ai asigurarea ? Si celelalte...
Vezi sa nu iei sirene stopiste la bord, daca le intalnesti, ca stii ce a patit Ulise a lui Homer. Trebuie sa te legi la ochi si sa-ti astupi urechile, cand vei naviga. Te vei folosi de GPS, care-ti va conduce automat barcuta si va respecta toate semnele de circulatie.
http://www.descopera.ro/natura/4403671-poveste-si-adevar-in-legenda-sirenelor
https://istoriiregasite.wordpress.com/2013/01/29/povestea-lui-ulise/
https://www.youtube.com/watch?v=WALWWXwoVJI
https://www.olx.ro/oferta/gps-dgps-echipament-navigatie-nava-maritima-ID5eAl8.html
_________________
“Toată lumea se plânge că nu are memorie, dar nimeni nu se vaită că nu are logică.” (La Rochefoucauld)
gafiteanu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Prenume : Vaxile
Numarul mesajelor : 7617
Puncte : 36103
Data de inscriere : 13/06/2011
Obiective curente : 0)-Fondator "Asociatia Fostilor Cercetatori Stiintifici".
1)-Stiinta camuflata in bascalie pentru tonti. Imi perfectionez stilul bascalios.
2)-Să-mi schimb sexul. Transplant cu altul mai vârtos. Si care să stie si carte.
Re: Diverse probleme tehnice.
Banuiesc ca ai si acumulator la bord. Cu atata dotare
electrica... Motorasele electrice sunt antiacvatice?
Le poti cupla numai cate unul ca sa realizezi si dirijarea
dreapta - stanga? Am vazut ca nu ai cârmă.
Ai facut probe pe apa?
Vin la vara la Galati sa te vad facand demonstratii de ziua
marinei. Cred ca mersul silentios va face impresie.
Braconierii nu te vor iubi.
Sper ca motorasele electrice imping barca si in amonte.
Esti tare de tot!
electrica... Motorasele electrice sunt antiacvatice?
Le poti cupla numai cate unul ca sa realizezi si dirijarea
dreapta - stanga? Am vazut ca nu ai cârmă.
Ai facut probe pe apa?
Vin la vara la Galati sa te vad facand demonstratii de ziua
marinei. Cred ca mersul silentios va face impresie.
Braconierii nu te vor iubi.
Sper ca motorasele electrice imping barca si in amonte.
Esti tare de tot!
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44924
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Diverse probleme tehnice.
Felicitari pentru barcuta !
Totusi sunt trei categorii de oameni. : unii care stiu cum sa faca lucrurile sa se intâmple, altii care fac lucrurile sa se întâmple si unii care nu stiu ce se întâmpla .eugen a scris:
Cam asta-i viata.
Unii cu vorbele, altii cu faptele.
_________________
N∃GATIV
Re: Diverse probleme tehnice.
Ha-ha-hagafiteanu a scris:Si la iarna pescuit la copca. Un mecanism cu baros la prora/prova e iarasi necesar, ca daca ingheata apa, trebuie sa devina biata barcuta si spargator de gheata.
D`aia e bine sa-i pui deacum si talpici de sanie sau schiuri, sa mearga si pe gheata Dunarii.
Uf, mai Tudorele, trebuie sa te avertizam noi de toate cele ce ti se pot intampla ? Apropo, ai permis de conducere ? Ai inmatriculat-o ? Ai asigurarea ? Si celelalte...
Vezi sa nu iei sirene stopiste la bord, daca le intalnesti, ca stii ce a patit Ulise a lui Homer. Trebuie sa te legi la ochi si sa-ti astupi urechile, cand vei naviga. Te vei folosi de GPS, care-ti va conduce automat barcuta si va respecta toate semnele de circulatie.
http://www.descopera.ro/natura/4403671-poveste-si-adevar-in-legenda-sirenelor
https://istoriiregasite.wordpress.com/2013/01/29/povestea-lui-ulise/
https://www.youtube.com/watch?v=WALWWXwoVJI
https://www.olx.ro/oferta/gps-dgps-echipament-navigatie-nava-maritima-ID5eAl8.html
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
Re: Diverse probleme tehnice.
Multumescnegativ a scris:Felicitari pentru barcuta !Totusi sunt trei categorii de oameni. : unii care stiu cum sa faca lucrurile sa se intâmple, altii care fac lucrurile sa se întâmple si unii care nu stiu ce se întâmpla .eugen a scris:
Cam asta-i viata.
Unii cu vorbele, altii cu faptele.
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
Re: Diverse probleme tehnice.
virgil_48 a scris:Banuiesc ca ai si acumulator la bord. Cu atata dotare
electrica... Motorasele electrice sunt antiacvatice?
Le poti cupla numai cate unul ca sa realizezi si dirijarea
dreapta - stanga? Am vazut ca nu ai cârmă.
Ai facut probe pe apa?
Vin la vara la Galati sa te vad facand demonstratii de ziua
marinei. Cred ca mersul silentios va face impresie.
Braconierii nu te vor iubi.
Sper ca motorasele electrice imping barca si in amonte.
Esti tare de tot!
Multumesc .
Da , doua acumulatoare de 88 A/h . Motoarele electrice sunt de la masina de spalat automata . Am legat cele doua bobine ale statorului in paralel si le-am alimentat cu 12 v, iar la colector aplic o tensiune continua variabila de la 0 volti pana la 240v curent continu preluata de la invertorul de 12vcc-220vca, trecuta prin variatorul de tensiune si redresata prin puntea redresoare . De ce sa fie antiacvatice ? Nu stau tot timpul in apa. Sunt folosite doar in caz de avarie a motorului termic de 20 CP. Dupa curentul absorbit si tensiunea aplicata estimez o putere maxima per. motor de 0,9 KW. Ele pot functiona in mod independent ca turatie si sens si nu am nevoie de carma . In dreapta dedesubtul manetei de acceleratie ai sa vazi blocul de comanda electric. Nu am dat deocamdata barca la apa dar am introdus electromotoarele intr-un vas cu apa , fara elice sa vad daca apar probleme . Functioneaza foarte bine. Pe uscat am franat axul electromotorului sa vad ce curent este absorbit de rotor. Cu aproximativ 2,8 C.P barca sigur inainteaza in amonte.
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
Re: Diverse probleme tehnice.
Multumesc virgil .virgil a scris:Felicitari ! la vara plaja si pescuit din plin.scanteitudorel a scris:Deocamdata nu si cred ca nu este cazul sa-mi cumpar . Am un prieten care ma poate ajuta in aceasta privinta. Primavara la Dunare acostata la un restaurant plutitor , iar din toamna la mine in curte.virgil a scris:Foarte frumoasa, ai si peridoc la ea?
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
Re: Diverse probleme tehnice.
scanteitudorel a scris:virgil_48 a scris:Banuiesc ca ai si acumulator la bord. Cu atata dotare
electrica... Motorasele electrice sunt antiacvatice?
Daca motorasele nu sunt facute sa functioneze sub apa, imi
pare rau, dar poti avea probleme. Nu ajunge sa le bagi 5 minute
intr-o caldare. Din cate stiu eu, in masina de spalat ele nu
functioneaza in apa. Daca dupa 3 Km de functionare te lasa si
motorasele electice, mai bine prevedeai o vela sau vâsle.
In rest, numai de bine!
virgil_48- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 11380
Puncte : 44924
Data de inscriere : 03/12/2013
Re: Diverse probleme tehnice.
Tudorele, pune un motor care merge cu apa. Nu vei ramane niciodata fara combustibil, doar daca seaca Dunarea.
Vezi si ia legatura cu cel mai mare savant din Romania, este un bacauan. Il asteptam pe forum sa ne dea lectii si idei.
https://www.google.ro/search?q=motorul+cu+apa&rlz=1C1CHZL_roRO752RO752&oq=motorul+cu+apa&aqs=chrome..69i57j0l5.6671j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
E posibil totusi sa fie o apa mai speciala incarcata energetic, asta nu se spune.
https://www.google.ro/search?q=apa+energetica&rlz=1C1CHZL_roRO752RO752&oq=apa+energetica&aqs=chrome..69i57j0l5.5503j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Vezi si ia legatura cu cel mai mare savant din Romania, este un bacauan. Il asteptam pe forum sa ne dea lectii si idei.
https://www.google.ro/search?q=motorul+cu+apa&rlz=1C1CHZL_roRO752RO752&oq=motorul+cu+apa&aqs=chrome..69i57j0l5.6671j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
E posibil totusi sa fie o apa mai speciala incarcata energetic, asta nu se spune.
https://www.google.ro/search?q=apa+energetica&rlz=1C1CHZL_roRO752RO752&oq=apa+energetica&aqs=chrome..69i57j0l5.5503j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
_________________
“Toată lumea se plânge că nu are memorie, dar nimeni nu se vaită că nu are logică.” (La Rochefoucauld)
gafiteanu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Prenume : Vaxile
Numarul mesajelor : 7617
Puncte : 36103
Data de inscriere : 13/06/2011
Obiective curente : 0)-Fondator "Asociatia Fostilor Cercetatori Stiintifici".
1)-Stiinta camuflata in bascalie pentru tonti. Imi perfectionez stilul bascalios.
2)-Să-mi schimb sexul. Transplant cu altul mai vârtos. Si care să stie si carte.
Re: Diverse probleme tehnice.
Le-am facut eu sa functioneze si in apa si nu este nevoie sa merg 3 Km cu ele. Doar cat sa ies din senalul navigabil, altfel poate sa dea o barja peste mine . Virgil_48, rotorul unui electromotor de masina de spalat sau de flex , care functioneaza la aprox 30.000 de rot/min , are un lac protector pe el, atat de rezistent ca nu-ti poti imagina . Nu mai suntem pe vremea Serlacului uscat in cuptor.virgil_48 a scris:scanteitudorel a scris:virgil_48 a scris:Banuiesc ca ai si acumulator la bord. Cu atata dotare
electrica... Motorasele electrice sunt antiacvatice?
Daca motorasele nu sunt facute sa functioneze sub apa, imi
pare rau, dar poti avea probleme. Nu ajunge sa le bagi 5 minute
intr-o caldare. Din cate stiu eu, in masina de spalat ele nu
functioneaza in apa. Daca dupa 3 Km de functionare te lasa si
motorasele electice, mai bine prevedeai o vela sau vâsle.
In rest, numai de bine!
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
Re: Diverse probleme tehnice.
Daca tot ma sfatuiesti sa pun un motor cu apa de ce ma trimiti la motorul cu aburi ale inventatorului din orasul Bacau. Vino si tu cu noutati.gafiteanu a scris:Tudorele, pune un motor care merge cu apa. Nu vei ramane niciodata fara combustibil, doar daca seaca Dunarea
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
Re: Diverse probleme tehnice.
Bine, nu te incanta motorul cu apa, nici cu aer, atunci gandeste-te la cel cu vid. Gaura Neagra merge exact pe acest principiu, tot ce prinde face vid.
_________________
“Toată lumea se plânge că nu are memorie, dar nimeni nu se vaită că nu are logică.” (La Rochefoucauld)
gafiteanu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Prenume : Vaxile
Numarul mesajelor : 7617
Puncte : 36103
Data de inscriere : 13/06/2011
Obiective curente : 0)-Fondator "Asociatia Fostilor Cercetatori Stiintifici".
1)-Stiinta camuflata in bascalie pentru tonti. Imi perfectionez stilul bascalios.
2)-Să-mi schimb sexul. Transplant cu altul mai vârtos. Si care să stie si carte.
Re: Diverse probleme tehnice.
Fals.gafiteanu a scris:Bine, nu te incanta motorul cu apa, nici cu aer, atunci gandeste-te la cel cu vid. Gaura Neagra merge exact pe acest principiu, tot ce prinde face vid.
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
Re: Diverse probleme tehnice.
Se zice "FASSSS".
_________________
“Toată lumea se plânge că nu are memorie, dar nimeni nu se vaită că nu are logică.” (La Rochefoucauld)
gafiteanu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Prenume : Vaxile
Numarul mesajelor : 7617
Puncte : 36103
Data de inscriere : 13/06/2011
Obiective curente : 0)-Fondator "Asociatia Fostilor Cercetatori Stiintifici".
1)-Stiinta camuflata in bascalie pentru tonti. Imi perfectionez stilul bascalios.
2)-Să-mi schimb sexul. Transplant cu altul mai vârtos. Si care să stie si carte.
Re: Diverse probleme tehnice.
Tudorele, FELICITARI.
Acum si partea critica, ca asa e cinstit:
1. Un motor de mare turatie nu se foloseste niciodata pentru propulsia barcilor sau altor chestii plutitoare. Daca vrei si mai sunt pe aici iti pot explica.
2. Faptiul ca izolatorul bobinajului este foarte rezistent, asta nu il face compatibil cu propulsia subacvatica. Si aici daca vrei iti pot explica "de ce"
3. Panoul ala electric nu trebuie plasat inclinat , deoarece poti fi cu spatele la soare. Daca esti cu fata el trebuie sa se gaseasca la 45 grade ca eficienta sa fie maxima in Romania noastra. Da, sunt convins ca asta o sti si tu.
4.Puterea celor doua motoare nu este suficienta ca sa dirijeze vaporul tau in afara zonei de potential risk.
5. Doua vasle costau mai ieftin si erau mai eficinte.
6.Colivia e buna pentru cand ploua.
7. Bordul ala alb de "protectie" e bun ca sa te ti de el , dar nu si necesar.
8. Bordul negru, sper ca e cauciuc si e necesar la "garare" ca sa atenueze socurile de la ponton.
9. Adaugand motoarele electrice si acumulatorii , ai ingreunat barca cu masa echicalenta a unui nou pasager.
10.Nu stiu unde ai plasat acumulatori , dar daca sunt pe spate, cand vei porni la putere maxima motorul clasic, botul se va ridica si exista riscul sa stati cu "cracii" in aer.
20. 20 de CP nu sunt suficienti sa plimbe confortabil ca viteza 4 pasageri.
Ai pus-o pe apa? Pluteste?
In rest toate bune. Uite asa arata a mea si are 350CP:
Acum si partea critica, ca asa e cinstit:
1. Un motor de mare turatie nu se foloseste niciodata pentru propulsia barcilor sau altor chestii plutitoare. Daca vrei si mai sunt pe aici iti pot explica.
2. Faptiul ca izolatorul bobinajului este foarte rezistent, asta nu il face compatibil cu propulsia subacvatica. Si aici daca vrei iti pot explica "de ce"
3. Panoul ala electric nu trebuie plasat inclinat , deoarece poti fi cu spatele la soare. Daca esti cu fata el trebuie sa se gaseasca la 45 grade ca eficienta sa fie maxima in Romania noastra. Da, sunt convins ca asta o sti si tu.
4.Puterea celor doua motoare nu este suficienta ca sa dirijeze vaporul tau in afara zonei de potential risk.
5. Doua vasle costau mai ieftin si erau mai eficinte.
6.Colivia e buna pentru cand ploua.
7. Bordul ala alb de "protectie" e bun ca sa te ti de el , dar nu si necesar.
8. Bordul negru, sper ca e cauciuc si e necesar la "garare" ca sa atenueze socurile de la ponton.
9. Adaugand motoarele electrice si acumulatorii , ai ingreunat barca cu masa echicalenta a unui nou pasager.
10.Nu stiu unde ai plasat acumulatori , dar daca sunt pe spate, cand vei porni la putere maxima motorul clasic, botul se va ridica si exista riscul sa stati cu "cracii" in aer.
20. 20 de CP nu sunt suficienti sa plimbe confortabil ca viteza 4 pasageri.
Ai pus-o pe apa? Pluteste?
In rest toate bune. Uite asa arata a mea si are 350CP:
Re: Diverse probleme tehnice.
Atunci cand esti pe mare, unitatea de masura a puterii este "calutul de mare".
https://ro.wikipedia.org/wiki/C%C4%83lu%C8%9B_de_mare
Pe Dunare trebuie sa se gaseasca alt calut de apa dulce.
Parerea mea ramane si mi-am expus-o mai inainte. Cea mai eficienta metoda de propulsie ramane tot o mini gaura neagra, plasata sub barca cu gaura inainte. Ma rog, va fi si orientabila. Nu consuma nimic, doar cand se creaza, apoi merge ca reactorul si face doar FASSSS.
Detalii sunt in cartea lui Constantin Bursuc, e si o poza cu plasma globulara din ajutajul de reactie cu fanta speciala. Nu va speriati, nu are temperatura spre exterior, deoarece este globulara. In interior are desigur peste 4000 grade, dar nu spre exterior, deoarece se autoizoleaza.
Sper sa apreciati cum trebuie aceste informatii ultra pretioase despre motoarele free energy.
https://ro.wikipedia.org/wiki/C%C4%83lu%C8%9B_de_mare
Pe Dunare trebuie sa se gaseasca alt calut de apa dulce.
Parerea mea ramane si mi-am expus-o mai inainte. Cea mai eficienta metoda de propulsie ramane tot o mini gaura neagra, plasata sub barca cu gaura inainte. Ma rog, va fi si orientabila. Nu consuma nimic, doar cand se creaza, apoi merge ca reactorul si face doar FASSSS.
Detalii sunt in cartea lui Constantin Bursuc, e si o poza cu plasma globulara din ajutajul de reactie cu fanta speciala. Nu va speriati, nu are temperatura spre exterior, deoarece este globulara. In interior are desigur peste 4000 grade, dar nu spre exterior, deoarece se autoizoleaza.
Sper sa apreciati cum trebuie aceste informatii ultra pretioase despre motoarele free energy.
_________________
“Toată lumea se plânge că nu are memorie, dar nimeni nu se vaită că nu are logică.” (La Rochefoucauld)
gafiteanu- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Prenume : Vaxile
Numarul mesajelor : 7617
Puncte : 36103
Data de inscriere : 13/06/2011
Obiective curente : 0)-Fondator "Asociatia Fostilor Cercetatori Stiintifici".
1)-Stiinta camuflata in bascalie pentru tonti. Imi perfectionez stilul bascalios.
2)-Să-mi schimb sexul. Transplant cu altul mai vârtos. Si care să stie si carte.
Re: Diverse probleme tehnice.
Pacalici a scris:Tudorele, FELICITARI.
Acum si partea critica, ca asa e cinstit:
1. Un motor de mare turatie nu se foloseste niciodata pentru propulsia barcilor sau altor chestii plutitoare. Daca vrei si mai sunt pe aici iti pot explica.
2. Faptiul ca izolatorul bobinajului este foarte rezistent, asta nu il face compatibil cu propulsia subacvatica. Si aici daca vrei iti pot explica "de ce"
3. Panoul ala electric nu trebuie plasat inclinat , deoarece poti fi cu spatele la soare. Daca esti cu fata el trebuie sa se gaseasca la 45 grade ca eficienta sa fie maxima in Romania noastra. Da, sunt convins ca asta o sti si tu.
4.Puterea celor doua motoare nu este suficienta ca sa dirijeze vaporul tau in afara zonei de potential risk.
5. Doua vasle costau mai ieftin si erau mai eficinte.
6.Colivia e buna pentru cand ploua.
7. Bordul ala alb de "protectie" e bun ca sa te ti de el , dar nu si necesar.
8. Bordul negru, sper ca e cauciuc si e necesar la "garare" ca sa atenueze socurile de la ponton.
9. Adaugand motoarele electrice si acumulatorii , ai ingreunat barca cu masa echicalenta a unui nou pasager.
10.Nu stiu unde ai plasat acumulatori , dar daca sunt pe spate, cand vei porni la putere maxima motorul clasic, botul se va ridica si exista riscul sa stati cu "cracii" in aer.
20. 20 de CP nu sunt suficienti sa plimbe confortabil ca viteza 4 pasageri.
Ai pus-o pe apa? Pluteste?
In rest toate bune. Uite asa arata a mea si are 350CP:
Cine are, poseda. Felicitari ! asta nu-i pentru proletari.
virgil- Moderator
- Mulţumit de forum : Prenume : Virgil
Numarul mesajelor : 12459
Puncte : 56979
Data de inscriere : 25/05/2010
Obiective curente : Deocamdată, ma preocupa o teorie a unificarii universale a interactiunii electromagnetice, gravitationale, cat si la niveluri de organizare inferioare acestora. Studiul similitudinii sistemelor micro si macrocosmice sta la baza teoriei unificarii universale.
Re: Diverse probleme tehnice.
Multumesc si acum incep eu punctual.Pacalici a scris:Tudorele, FELICITARI.
Acum si partea critica, ca asa e cinstit:
1. Un motor de mare turatie nu se foloseste niciodata pentru propulsia barcilor sau altor chestii plutitoare. Daca vrei si mai sunt pe aici iti pot explica.
2. Faptiul ca izolatorul bobinajului este foarte rezistent, asta nu il face compatibil cu propulsia subacvatica. Si aici daca vrei iti pot explica "de ce"
3. Panoul ala electric nu trebuie plasat inclinat , deoarece poti fi cu spatele la soare. Daca esti cu fata el trebuie sa se gaseasca la 45 grade ca eficienta sa fie maxima in Romania noastra. Da, sunt convins ca asta o sti si tu.
4.Puterea celor doua motoare nu este suficienta ca sa dirijeze vaporul tau in afara zonei de potential risk.
5. Doua vasle costau mai ieftin si erau mai eficinte.
6.Colivia e buna pentru cand ploua.
7. Bordul ala alb de "protectie" e bun ca sa te ti de el , dar nu si necesar.
8. Bordul negru, sper ca e cauciuc si e necesar la "garare" ca sa atenueze socurile de la ponton.
9. Adaugand motoarele electrice si acumulatorii , ai ingreunat barca cu masa echicalenta a unui nou pasager.
10.Nu stiu unde ai plasat acumulatori , dar daca sunt pe spate, cand vei porni la putere maxima motorul clasic, botul se va ridica si exista riscul sa stati cu "cracii" in aer.
20. 20 de CP nu sunt suficienti sa plimbe confortabil ca viteza 4 pasageri.
Ai pus-o pe apa? Pluteste?
In rest toate bune. Uite asa arata a mea si are 350CP:
1. Motorul poate functiona cu viteza foarte mare dar cu un cuplu mic ,sau cu viteza mai mica, dar cu forta de rotatie mare si asta tine de campul magnetic statoric . De aceea am legat bobinele statorului in paralele fiind alimentate de 12 v cc. Rotorul este alimentat printr-un variator de tensiune , deci reglez viteza dupa cum imi convine.Si pasul elicei are un rol determinant si asta am sa vad atunci cand o dau la apa.
2. Daca izolatia rezista la apa totul este OK. Oricum ar fi motoarele nu stau in apa foarte mult timp.
3. Panoul solar nu face altceva decat sa-mi mentina bateriile incarcate permanent , deoarece am sa montez si un dispozitiv electronic antifurt si chiar daca acesta functioneaza , ma trezesc ca nu mai exista curent suficient pentru claxonul de alarma , sau de faptul ca tensiunea in baterie a scazut asa de mult incat aceasta ,, ingheata electric "
4. Asta am sa vad atunci cand o dau la apa , dar cred ca 2,8 CP nu sunt din drum . Barca are 4,3 m lungime si 1,5 m latime .
5. Am vrut sa evit acest procedeu clasic si poate reusesc .
6. Normal ca acesta a fost un scop , dar imi protejeaza interiorul de hoti.
7. Barele din PPR tin mai mult de design, dar cadrul imi este foarte util pentru plasarea arcadelor, care prin arcuire pot fi introduse usor in spatiul liber din fata .
8. Mantoul ce imprejmueste barca este cel original.
9 si 10 , Doar cu 40 kg si acumulatorii sunt plasati in fata.
11. Daca pot trece Dunarea cu o viteza moderata ,eu sunt multumit de viteza pe care o are . Voi fi mai mult singur in barca , atunci cand ma duc la pescuit sau la plaja. Voi proba barca si cu 4 persoane.
12 . Daca nu pluteste se scufunda si atunci Firma Aquatoria poate sa dea faliment.
13. Barca ta este de cercetataor si pescuiesti cu ia la ocean , a mea de electrician pensionar care pescuieste la Dunare .
Bravo ,imi place si sa o stapanesti sanatos.
Ultima editare efectuata de catre scanteitudorel in Mier 27 Sept 2017, 08:15, editata de 1 ori
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
Re: Diverse probleme tehnice.
TARE , chestia cu proletarii ca noi.virgil a scris:Pacalici a scris:Tudorele, FELICITARI.
Acum si partea critica, ca asa e cinstit:
1. Un motor de mare turatie nu se foloseste niciodata pentru propulsia barcilor sau altor chestii plutitoare. Daca vrei si mai sunt pe aici iti pot explica.
2. Faptiul ca izolatorul bobinajului este foarte rezistent, asta nu il face compatibil cu propulsia subacvatica. Si aici daca vrei iti pot explica "de ce"
3. Panoul ala electric nu trebuie plasat inclinat , deoarece poti fi cu spatele la soare. Daca esti cu fata el trebuie sa se gaseasca la 45 grade ca eficienta sa fie maxima in Romania noastra. Da, sunt convins ca asta o sti si tu.
4.Puterea celor doua motoare nu este suficienta ca sa dirijeze vaporul tau in afara zonei de potential risk.
5. Doua vasle costau mai ieftin si erau mai eficinte.
6.Colivia e buna pentru cand ploua.
7. Bordul ala alb de "protectie" e bun ca sa te ti de el , dar nu si necesar.
8. Bordul negru, sper ca e cauciuc si e necesar la "garare" ca sa atenueze socurile de la ponton.
9. Adaugand motoarele electrice si acumulatorii , ai ingreunat barca cu masa echicalenta a unui nou pasager.
10.Nu stiu unde ai plasat acumulatori , dar daca sunt pe spate, cand vei porni la putere maxima motorul clasic, botul se va ridica si exista riscul sa stati cu "cracii" in aer.
20. 20 de CP nu sunt suficienti sa plimbe confortabil ca viteza 4 pasageri.
Ai pus-o pe apa? Pluteste?
In rest toate bune. Uite asa arata a mea si are 350CP:
Cine are, poseda. Felicitari ! asta nu-i pentru proletari.
scanteitudorel- A decedat
- Mulţumit de forum : Prenume : Tudorel
Numarul mesajelor : 4989
Puncte : 25902
Data de inscriere : 20/02/2015
Obiective curente : Electricitate si magnetism , energii neconventionale .
Re: Diverse probleme tehnice.
Fi serios virgile, pe aici au o droaie si nu is milioneri.Ce vezi tu face parte din clasa mica de salupe pe aici. Cum eu o folosesc la sfarsit de saptamana, nici nu imi trebuie mai mare. Taman buna.virgil a scris:Cine are, poseda. Felicitari ! Asta nu-i pentru proletari.
Pagina 1 din 3 • 1, 2, 3
Subiecte similare
» Diverse probleme tehnice
» Caracteristicile tehnice ale motoarelor auto
» GHEORGHE BORDEIANU- Inventii , solutii tehnice
» Caracteristicile tehnice ale motoarelor auto
» GHEORGHE BORDEIANU- Inventii , solutii tehnice
Pagina 1 din 3
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum