Ultimele subiecte
» STUDIUL SIMILITUDINII SISTEMELOR MICRO SI MACRO COSMICEScris de virgil Ieri la 21:58
» Conjectura Goldbach, Ternary, Chen, Sun,..Prime Gaps,..Firoozbakht,.. și altele
Scris de No_name Ieri la 21:40
» TEORIA CONSPIRATIEI NU ESTE UN MIT...
Scris de Meteorr Ieri la 21:15
» How Self-Reference Builds the World - articol nou
Scris de No_name Ieri la 19:03
» Globalizarea
Scris de eugen Ieri la 10:34
» Intrebari-Raspunsuri
Scris de eugen Ieri la 09:59
» Politică şi religie
Scris de eugen Mier 02 Oct 2024, 07:54
» Ce fel de popor suntem
Scris de eugen Mier 02 Oct 2024, 07:40
» URME ALE EXTRATERESTRILOR PE PAMANT. DESCOPERIRI INEXPLICABILE SI FENOMENE OZN 1
Scris de Meteorr Dum 29 Sept 2024, 21:35
» OZN in Romania
Scris de virgil Sam 28 Sept 2024, 09:27
» Unde a ajuns stiinta ?
Scris de CAdi Joi 26 Sept 2024, 18:45
» Despre credinţă şi religie
Scris de virgil Mier 25 Sept 2024, 21:57
» Basarabia, Bucovina - pământ românesc
Scris de virgil Mar 24 Sept 2024, 20:16
» New topic
Scris de ilasus Joi 19 Sept 2024, 19:17
» Fotografia astronomica.
Scris de Razvan Mier 18 Sept 2024, 20:53
» Grup de cercetare pentru constiinta
Scris de virgil Lun 09 Sept 2024, 21:10
» Structura atomului
Scris de virgil Lun 02 Sept 2024, 20:16
» PROFILUL CERCETATORULUI...
Scris de eugen Dum 25 Aug 2024, 11:27
» Experimentul Pound Rebka
Scris de virgil Lun 19 Aug 2024, 18:14
» Microundele
Scris de CAdi Vin 16 Aug 2024, 11:11
» Transilvania-pamant stramosesc
Scris de CAdi Mier 14 Aug 2024, 06:55
» Scrierea dacilor
Scris de CAdi Lun 12 Aug 2024, 19:58
» Sanatate- Diverse
Scris de eugen Sam 10 Aug 2024, 10:01
» Daci nemuritori
Scris de eugen Vin 09 Aug 2024, 22:10
» Suntem indexaţi de motoarele de căutare?
Scris de CAdi Mar 06 Aug 2024, 15:58
» Impulsul elicoidal
Scris de virgil Joi 01 Aug 2024, 21:01
» Constatari
Scris de CAdi Joi 01 Aug 2024, 06:36
» Fenomene Electromagnetice
Scris de eugen Lun 22 Iul 2024, 21:37
» Sa mai auzim si de bine in Romania :
Scris de virgil Lun 22 Iul 2024, 18:39
» Masina Timpului
Scris de CAdi Lun 22 Iul 2024, 13:17
Postări cu cele mai multe reacții ale lunii
» Mesaj de la CAdi în Fotografia astronomica. ( 3 )
» Mesaj de la Meteorr în Conjectura Goldbach, Ternary, Chen, Sun,..Prime Gaps,..Firoozbakht,.. și altele
( 2 )
» Mesaj de la virgil în Basarabia, Bucovina - pământ românesc
( 2 )
» Mesaj de la CAdi în Basarabia, Bucovina - pământ românesc
( 2 )
» Mesaj de la Razvan în Fotografia astronomica.
( 2 )
Subiectele cele mai vizionate
Subiectele cele mai active
Top postatori
virgil (12386) | ||||
CAdi (12309) | ||||
virgil_48 (11380) | ||||
Abel Cavaşi (7955) | ||||
gafiteanu (7617) | ||||
curiosul (6790) | ||||
Razvan (6172) | ||||
Pacalici (5571) | ||||
scanteitudorel (4989) | ||||
eugen (3921) |
Cei care creeaza cel mai des subiecte noi
Abel Cavaşi | ||||
Pacalici | ||||
CAdi | ||||
curiosul | ||||
Dacu | ||||
Razvan | ||||
virgil | ||||
meteor | ||||
gafiteanu | ||||
scanteitudorel |
Spune şi altora
Cine este conectat?
În total sunt 8 utilizatori conectați: 0 Înregistrați, 0 Invizibil și 8 Vizitatori :: 2 Motoare de căutareNici unul
Recordul de utilizatori conectați a fost de 181, Vin 26 Ian 2024, 01:57
Subiecte similare
Stanley A. Meyer - Hidrogen
+10
mm
scanteitudorel
Adrian Gheorghe
Pacalici
Abel Cavaşi
Razvan
omuldinluna
virgil_48
gafiteanu
eugen
14 participanți
Pagina 9 din 12
Pagina 9 din 12 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12
Stanley A. Meyer - Hidrogen
Rezumarea primului mesaj :
Hidrogen- tehnologie de viitor
Mai jos informatii in engleza- sper sa revin cu informatii in romaneste, traduse.
Este vorba de tehnologia Stanley Meyer, mai putin cunoscuta de public, de disociere a apei in oxigen si hidrogen, cu metode neconventionale: impulsuri electrice free-energy, de inalta tensiune, cu consum minimizat de electricitate.
Stanley Meyer a avut numeroase patente, a colaborat cu NASA. A murit in conditii suspecte, otravit, in plina putere creatoare, cand era pe punctul lansarii pe piata a tehnologiei sale, care facea petrolul, gazul natural, etc, perimate.
El arata ca apa este un combustibil mai energetic decat petrolul.
http://open-source-energy.org/rwg42985/russ/Patents/S.Meyer-The%20Birth%20of%20New%20Technology.pdf
Hidrogen- tehnologie de viitor
Mai jos informatii in engleza- sper sa revin cu informatii in romaneste, traduse.
Este vorba de tehnologia Stanley Meyer, mai putin cunoscuta de public, de disociere a apei in oxigen si hidrogen, cu metode neconventionale: impulsuri electrice free-energy, de inalta tensiune, cu consum minimizat de electricitate.
Stanley Meyer a avut numeroase patente, a colaborat cu NASA. A murit in conditii suspecte, otravit, in plina putere creatoare, cand era pe punctul lansarii pe piata a tehnologiei sale, care facea petrolul, gazul natural, etc, perimate.
El arata ca apa este un combustibil mai energetic decat petrolul.
http://open-source-energy.org/rwg42985/russ/Patents/S.Meyer-The%20Birth%20of%20New%20Technology.pdf
Ultima editare efectuata de catre Abel Cavaşi in Vin 02 Ian 2015, 14:25, editata de 3 ori (Motiv : Am eliminat modificarea din titlu.)
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3921
Puncte : 33111
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
E vorba de rezonanta aici. Principiul este de disociere a apei prin vibratii puternice a moleculelor de apa ( un fel de fierbere )
in urma careia molecula de apa se ,,sparge " eliberand hidrogen si oxigen.
Vibratiile moleculelor de apa au loc datorita campului electromagnetic pulsativ indus in apa la trecerea curentului electric sub forma de impulsuri
prin bobina aia speciala izolata care este introdusa in apa din capacitor :
Problema la care Eugen nu a raspuns inca este urmatoarea:
Cum scoti tensiune de 40 de KV din masina cu alternatorul?
Desi pe internet circula si alte variante ale ,,capacitorului" lui Stanley Meyer :
in urma careia molecula de apa se ,,sparge " eliberand hidrogen si oxigen.
Vibratiile moleculelor de apa au loc datorita campului electromagnetic pulsativ indus in apa la trecerea curentului electric sub forma de impulsuri
prin bobina aia speciala izolata care este introdusa in apa din capacitor :
Problema la care Eugen nu a raspuns inca este urmatoarea:
Cum scoti tensiune de 40 de KV din masina cu alternatorul?
Desi pe internet circula si alte variante ale ,,capacitorului" lui Stanley Meyer :
Ultima editare efectuata de catre CAdi in Sam 24 Feb 2024, 22:25, editata de 1 ori
CAdi- Foarte activ
- Numarul mesajelor : 12309
Data de inscriere : 16/02/2011
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Am destule argumente "tehnice", nu numai eu. Nu mai bate apa în piuă, sau să mă faci pe mine pe forumul ăsta, că nu-ţi iese!
Poate ai uitat că habar n-aveai să inserezi un text sau o fotografie şi mă întrebai pe mine, eu îţi făcem treaba şi până să devin admin!
I-ai scos pe mulţi oameni deştepţi de pe aici, datorită faptului că te "iubea" Abel la un moment dat, când eram eu cu el mai"certaţi" aşa..
Ţi s-a părut doar ţie! Eu am fost întotdeauna cel care va propus pe tine pe virgil, ca şi moderatori, aşa ca să fie o chestie de compromis.
Dacă vrei, întreabă- pe Abel, ca să vezi de cât timp erai tu pe forum la susţinerea mea!
Poate ai uitat că habar n-aveai să inserezi un text sau o fotografie şi mă întrebai pe mine, eu îţi făcem treaba şi până să devin admin!
I-ai scos pe mulţi oameni deştepţi de pe aici, datorită faptului că te "iubea" Abel la un moment dat, când eram eu cu el mai"certaţi" aşa..
Ţi s-a părut doar ţie! Eu am fost întotdeauna cel care va propus pe tine pe virgil, ca şi moderatori, aşa ca să fie o chestie de compromis.
Dacă vrei, întreabă- pe Abel, ca să vezi de cât timp erai tu pe forum la susţinerea mea!
Razvan- Foarte activ
- Numarul mesajelor : 6172
Data de inscriere : 18/03/2011
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
CAdi,
Mi-e si rusine sa-ti mai atrag atentia. Faci gafa dupa gafa. Bravezi, nu ai rabdare sa studiezi si o trantesti pripit.
Una ca nu e nici o bobina in apa. A doua ca in circuitul rezonant sunt mai mult de o bobina.
Tu ai ridicat problema cu alternatorul. Iar iti spun. Fa-ti lectiile. Ai mura in gura ( daca citesti cu rabdare materialul Meyer) raspuns la intrebarea : " Cum obtine Meyer inalta tensiune pe celula de disociere ?"
Mi-e si rusine sa-ti mai atrag atentia. Faci gafa dupa gafa. Bravezi, nu ai rabdare sa studiezi si o trantesti pripit.
Una ca nu e nici o bobina in apa. A doua ca in circuitul rezonant sunt mai mult de o bobina.
Tu ai ridicat problema cu alternatorul. Iar iti spun. Fa-ti lectiile. Ai mura in gura ( daca citesti cu rabdare materialul Meyer) raspuns la intrebarea : " Cum obtine Meyer inalta tensiune pe celula de disociere ?"
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3921
Puncte : 33111
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Razvan,
N-am cersit niciodata functii pe forum.
Am muncit si adus modeste contributii.
In schimb unii se ocupau cu Bascaliada.
N-am cersit niciodata functii pe forum.
Am muncit si adus modeste contributii.
In schimb unii se ocupau cu Bascaliada.
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3921
Puncte : 33111
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Mai spune clar ca nu am timp sa citesc in engleza. Ce te ascunzi dupa degete?eugen a scris:CAdi,
Mi-e si rusine sa-ti mai atrag atentia. Faci gafa dupa gafa. Bravezi, nu ai rabdare sa studiezi si o trantesti pripit.
Una ca nu e nici o bobina in apa. A doua ca in circuitul rezonant sunt mai mult de o bobina.
Tu ai ridicat problema cu alternatorul. Iar iti spun. Fa-ti lectiile. Ai mura in gura ( daca citesti cu rabdare materialul Meyer) raspuns la intrebarea : " Cum obtine Meyer inalta tensiune pe celula de disociere ?"
Eu studiez subiectul de 3 zile nu am citit ce ai scris pana acum
Cum scoti 40 de Kv cu alternatorul? . Nu mai fa pe desteptul
Fa un rezumat pe scurt.
Ia arunca o privire pe internet si vezi ca sunt 30 de schite cu pila de combustie cu apa a lui Meyer !!!
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12309
Puncte : 58651
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Nu ai cerşit, datorită mie le-ai avut, dar am greşit considerându-te un om integru.eugen a scris:Razvan,
N-am cersit niciodata functii pe forum.
Am muncit si adus modeste contributii.
In schimb unii se ocupau cu Bascaliada.
Mea culpa, eu am fost cel care a avut încredere în tine şi a greşit!
_________________
Eşti inteligent atunci când crezi doar jumătate din ceea ce afli; eşti înţelept atunci când ştii care jumătate!
Razvan- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 6172
Puncte : 33657
Data de inscriere : 18/03/2011
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Razvan, deschide un topic discutii particulare si discuta acolo cu Eugen.
Eu incerc sa vad cum si daca exista ceva adevarat in dispozitivul asta care scoate hidrogen din apa prin impulsuri electrice a lui Meyer
care este cica montat pe o masina.
Eu incerc sa vad cum si daca exista ceva adevarat in dispozitivul asta care scoate hidrogen din apa prin impulsuri electrice a lui Meyer
care este cica montat pe o masina.
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12309
Puncte : 58651
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Pai mai CAdi ziceai ca esti specialist!
Razvan, nu te mai baga singur in seama.
Eu nu ma amestec pe topicul cu pozele tale.
Razvan, nu te mai baga singur in seama.
Eu nu ma amestec pe topicul cu pozele tale.
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3921
Puncte : 33111
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Ok. Am inteles Eugen. Nu ai niciun raspuns.
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12309
Puncte : 58651
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Pentru tine deocamdata nu. Te-am testat.
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3921
Puncte : 33111
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Păcat Eugen, că m-ai întrebat odată ceva interesant! Te provoc să mă mai întrebi!
_________________
Eşti inteligent atunci când crezi doar jumătate din ceea ce afli; eşti înţelept atunci când ştii care jumătate!
Razvan- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 6172
Puncte : 33657
Data de inscriere : 18/03/2011
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Si eu te-am testat cu ocazia asta Eugeneugen a scris:Pentru tine deocamdata nu. Te-am testat.
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12309
Puncte : 58651
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Razvan,
Bla bla, diversiuni.
Fii disciplinat in topic.
Bla bla, diversiuni.
Fii disciplinat in topic.
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3921
Puncte : 33111
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
CAdi,
Faci tertipuri cand nu poti fi serios.
Faci tertipuri cand nu poti fi serios.
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3921
Puncte : 33111
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Scuze Eugen; aşa este eram off topic!eugen a scris:Razvan,
Bla bla, diversiuni.
Fii disciplinat in topic.
_________________
Eşti inteligent atunci când crezi doar jumătate din ceea ce afli; eşti înţelept atunci când ştii care jumătate!
Razvan- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 6172
Puncte : 33657
Data de inscriere : 18/03/2011
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Daca e o pila de combustie atunci masina lui Meyer functioneaza cu un motor electric nu ca un motor cu ardere interna.
Din ce am citit pe net, Meyer nu a specificat asa ceva ! A zis ca arde hidrogenul intr-o camera de ardere.
Pentru pila de combustie lucrurile se petrec altfel , pe baza reactiilor redox :
,,Există un anod, un catod și un electrolit care permite ionilor, adesea ionilor de hidroniu încărcați pozitiv (protoni), să se deplaseze între cei doi electrozi ai pilei.
La anod, un catalizator determină combustibilul să fie oxidat, generând ioni (adesea ioni de hidrogen încărcați pozitiv) și electroni.
Ionii se deplasează de la anod la catod prin electrolit. În același timp, electronii parcurg un circuit extern de la anod la catod sub forma unui curent continuu.
La catod, un alt catalizator face ca ionii, electronii și oxigenul să reacționeze, formând apă și posibil alte produse.
O celulă produce potențiale electrice relativ mici, de aproximativ 0,7 V. Pentru tensiuni mai mari, celulele sunt legate în serie.
În plus față de electricitate, pilele de combustie produc apă, căldură și, în funcție de sursa de combustibil, cantități mici de dioxid de azot și alte emisii.
Eficiența energetică a unei pile de combustie este în general între 40 și 60 %."
https://ro.wikipedia.org/wiki/Pilă_de_combustie
Insa Meyer vorbeste de disociere prin rezonanta electromagnetica a moleculelor de apa si de arderea hidrogenului, deci nu este cazul unei astfel de pile.
Exista insa pile alcaline care se apropie de procedeul Meyer dar nu merg cu apa ci cu hidrogen comprimat si oxigen si care s-au folosit de la navetele Apollo ,
pana la masini (taxiuri-Marea Britanie)
Pilele alcaline
Functioneaza pe baza de hidrogen comprimat si oxigen.
In general ele folosesc ca electrolit o solutie de hidroxid de potasiu (KOH) cu apa.
Fac parte dintre cele mai eficiente pile de combustie, avand o eficienta in jur de 70%, la o temperatura de operare intre 100 si 200ºC.
Permit utilizarea unor catalizatori ieftini, precum nichelul, datorita faptului ca utilizarea electrolitului alcalin (pH ridicat)
deplaseaza potentialul electrochimic, reducand astfel potentialul de activare.
Particularitatea acestei pile este ca aici conductia prin electrolit este in principal ionica,
bazata pe gruparea OH-, si mai putin protonica (H+).
Electrolitul este fixat intr-o matrice de azbest sau este in stare lichida,
caz in care este circulat in permanenta prin pompare.
O problema ce poate apare in acest caz, ca la orice recipient umplut in permananta cu lichid, este ca pot aparea scurgeri.
O alta problema serioasa cu care se confrunta acest tip de pila, este vulnerabilitatea ridicata la dioxidul de carbon din aer.
Acesta reactioneaza cu electrolitul, formand un precipitat de carbonat de potasiu.
De aceea, in exploatarea lor este necesara saracirea aerului in dioxid de carbon, folosind epuratoare speciale.
Se construiesc pentru puteri de iesire intre 300 W si 150 KW si au densitati energetice destul de bune.
Pilele alcaline au fost folosite in navetele Apollo pentru a genera electricitate si apa potabila.
In prezent sunt folosite in general pentru aplicatii fixe, dar au fost folosite si pentru aplicatii mobile.
Compania britanica Zevco produce astfel de pile de combustie, echipate cu epurator de aer, pentru dotarea automobilelor;
printre altele, Zevco a echipat o intreaga flota de taximetre cu pilele sale si acestea s-au dovedit fiabile.
https://www.ecolife.ro/articole/tehnologie/53-tipuri-de-pile-de-combustie.html
Din ce am citit pe net, Meyer nu a specificat asa ceva ! A zis ca arde hidrogenul intr-o camera de ardere.
Pentru pila de combustie lucrurile se petrec altfel , pe baza reactiilor redox :
,,Există un anod, un catod și un electrolit care permite ionilor, adesea ionilor de hidroniu încărcați pozitiv (protoni), să se deplaseze între cei doi electrozi ai pilei.
La anod, un catalizator determină combustibilul să fie oxidat, generând ioni (adesea ioni de hidrogen încărcați pozitiv) și electroni.
Ionii se deplasează de la anod la catod prin electrolit. În același timp, electronii parcurg un circuit extern de la anod la catod sub forma unui curent continuu.
La catod, un alt catalizator face ca ionii, electronii și oxigenul să reacționeze, formând apă și posibil alte produse.
O celulă produce potențiale electrice relativ mici, de aproximativ 0,7 V. Pentru tensiuni mai mari, celulele sunt legate în serie.
În plus față de electricitate, pilele de combustie produc apă, căldură și, în funcție de sursa de combustibil, cantități mici de dioxid de azot și alte emisii.
Eficiența energetică a unei pile de combustie este în general între 40 și 60 %."
https://ro.wikipedia.org/wiki/Pilă_de_combustie
Insa Meyer vorbeste de disociere prin rezonanta electromagnetica a moleculelor de apa si de arderea hidrogenului, deci nu este cazul unei astfel de pile.
Exista insa pile alcaline care se apropie de procedeul Meyer dar nu merg cu apa ci cu hidrogen comprimat si oxigen si care s-au folosit de la navetele Apollo ,
pana la masini (taxiuri-Marea Britanie)
Pilele alcaline
Functioneaza pe baza de hidrogen comprimat si oxigen.
In general ele folosesc ca electrolit o solutie de hidroxid de potasiu (KOH) cu apa.
Fac parte dintre cele mai eficiente pile de combustie, avand o eficienta in jur de 70%, la o temperatura de operare intre 100 si 200ºC.
Permit utilizarea unor catalizatori ieftini, precum nichelul, datorita faptului ca utilizarea electrolitului alcalin (pH ridicat)
deplaseaza potentialul electrochimic, reducand astfel potentialul de activare.
Particularitatea acestei pile este ca aici conductia prin electrolit este in principal ionica,
bazata pe gruparea OH-, si mai putin protonica (H+).
Electrolitul este fixat intr-o matrice de azbest sau este in stare lichida,
caz in care este circulat in permanenta prin pompare.
O problema ce poate apare in acest caz, ca la orice recipient umplut in permananta cu lichid, este ca pot aparea scurgeri.
O alta problema serioasa cu care se confrunta acest tip de pila, este vulnerabilitatea ridicata la dioxidul de carbon din aer.
Acesta reactioneaza cu electrolitul, formand un precipitat de carbonat de potasiu.
De aceea, in exploatarea lor este necesara saracirea aerului in dioxid de carbon, folosind epuratoare speciale.
Se construiesc pentru puteri de iesire intre 300 W si 150 KW si au densitati energetice destul de bune.
Pilele alcaline au fost folosite in navetele Apollo pentru a genera electricitate si apa potabila.
In prezent sunt folosite in general pentru aplicatii fixe, dar au fost folosite si pentru aplicatii mobile.
Compania britanica Zevco produce astfel de pile de combustie, echipate cu epurator de aer, pentru dotarea automobilelor;
printre altele, Zevco a echipat o intreaga flota de taximetre cu pilele sale si acestea s-au dovedit fiabile.
https://www.ecolife.ro/articole/tehnologie/53-tipuri-de-pile-de-combustie.html
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12309
Puncte : 58651
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Pentru obtinerea tensiunii inalte pe celula de disociere Meyer foloseste 12vcc de la bateria auto.
( pga 221, tab 38).
Foloseste un transformator de impulsuri cu secundar cu doua brate ( bobine) . Una din scheme se poate gasi la pagina 82 in lucrarea lui Meyer intitulata generic " The birth of new technology- WFC".
Pe primar se trimit impulsuri de curent unisens . La fiecare impuls care arata ca o jumatate de sinusoida, sunt doua portiuni: una crescatoare si una descrescatoare .
In secundar se induce tensiune electromotoare in doua sensuri, pentru panta crescatoare respectiv descrescatoare a impulsului de curent/camp magnetic indus de primar.
O tensiune secundara intr-un sens preseaza electronii sa se acumuleze pe o armatura a celulei de disociere intr-un sens. In timp ce cealalta armatura se pozitiveaza.
Cand se schimba sensul tensiunii se schimba sensul tensiunii electrice si se tin electronii captivi intre armatura si dioda, prin "presiune electrica", prevenind strapungerea izolatorului cu care este acoperita armatura.
Acest detaliu mi se pare foarte important .
( pga 221, tab 38).
Foloseste un transformator de impulsuri cu secundar cu doua brate ( bobine) . Una din scheme se poate gasi la pagina 82 in lucrarea lui Meyer intitulata generic " The birth of new technology- WFC".
Pe primar se trimit impulsuri de curent unisens . La fiecare impuls care arata ca o jumatate de sinusoida, sunt doua portiuni: una crescatoare si una descrescatoare .
In secundar se induce tensiune electromotoare in doua sensuri, pentru panta crescatoare respectiv descrescatoare a impulsului de curent/camp magnetic indus de primar.
O tensiune secundara intr-un sens preseaza electronii sa se acumuleze pe o armatura a celulei de disociere intr-un sens. In timp ce cealalta armatura se pozitiveaza.
Cand se schimba sensul tensiunii se schimba sensul tensiunii electrice si se tin electronii captivi intre armatura si dioda, prin "presiune electrica", prevenind strapungerea izolatorului cu care este acoperita armatura.
Acest detaliu mi se pare foarte important .
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3921
Puncte : 33111
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
eugen a scris:In secundar se induce tensiune electromotoare in doua sensuri, pentru panta crescatoare respectiv descrescatoare a impulsului de curent/camp magnetic indus de primar.
Băi, băi, băi, băieţi!
Despre ce naiba vorbim aici? TEM este o mărime fizică scalară Cum să fie în două sensuri?
Ori Meyer bate câmpii, ori tu Eugen care îi susţii inepţiile, fiind în necunoştinţă de cauză!
_________________
Eşti inteligent atunci când crezi doar jumătate din ceea ce afli; eşti înţelept atunci când ştii care jumătate!
Razvan- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 6172
Puncte : 33657
Data de inscriere : 18/03/2011
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Tensiunea electromotoare la capetele unui bobine este data de variatia unui flux magnetic in timp in acea bobina.
Daca fluxul este crescator si descrescator se vor induce tensiuni electromotoare de sensuri opuse, asa cum sunt si derivatele fluxurilor magnetice
U=-d(Psi)/dt:
U=tensiune electromotoare;
Psi= fluxul magnetic prin bobina.
La un flux crescator in timp d( psi) / dt este pozitiv.
La un flux descrescator In timp
d( Psi)/dt este negativ.
Concluzie:
Sensul tensiunii electromotoare intr-o bobina depinde de sensul cresterii sau descresterii fluxului magnetic in bobina.
Sensul fizic al tensiunii electromotoare samana cu sensul fizic al unei presiuni asupra unui fluid intr-o teava.
Sensul presiunii da sensul debitului .
Sensul tensiunii da sensul curentului.
Daca fluxul este crescator si descrescator se vor induce tensiuni electromotoare de sensuri opuse, asa cum sunt si derivatele fluxurilor magnetice
U=-d(Psi)/dt:
U=tensiune electromotoare;
Psi= fluxul magnetic prin bobina.
La un flux crescator in timp d( psi) / dt este pozitiv.
La un flux descrescator In timp
d( Psi)/dt este negativ.
Concluzie:
Sensul tensiunii electromotoare intr-o bobina depinde de sensul cresterii sau descresterii fluxului magnetic in bobina.
Sensul fizic al tensiunii electromotoare samana cu sensul fizic al unei presiuni asupra unui fluid intr-o teava.
Sensul presiunii da sensul debitului .
Sensul tensiunii da sensul curentului.
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3921
Puncte : 33111
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Eşti într-o dilemă totală! TEM este o mărime fizică scalară numeric egală cu diferenţa de potenţial între două puncte ale unui circuit electric.
Nu are cum să aibă un sens sau altul, fiind prin definiţie o mărime fizică scalară!
E ca şi temperatura: nu spui că afară sunt 20 de grade de sus în jos sau de jos în sus.
Nu-l mai cita pe Meyer, e tipic propagandiştilor de pseudoştiinţă: schimbă definiţiile termenilor consacraţi în aşa fel încât să sune bine cu inepţiile pe care le susţin.
De la tine aveam alte pretenţii, mai ales că am înţeles că ai şi studii în domeniul electro!
Nu are cum să aibă un sens sau altul, fiind prin definiţie o mărime fizică scalară!
E ca şi temperatura: nu spui că afară sunt 20 de grade de sus în jos sau de jos în sus.
Nu-l mai cita pe Meyer, e tipic propagandiştilor de pseudoştiinţă: schimbă definiţiile termenilor consacraţi în aşa fel încât să sune bine cu inepţiile pe care le susţin.
De la tine aveam alte pretenţii, mai ales că am înţeles că ai şi studii în domeniul electro!
_________________
Eşti inteligent atunci când crezi doar jumătate din ceea ce afli; eşti înţelept atunci când ştii care jumătate!
Razvan- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 6172
Puncte : 33657
Data de inscriere : 18/03/2011
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Eu m-am referit la tensiune electromotoare indusa.
Nu este Meyer, este Faraday.
https://graduo.net/referate/fizica/tensiunea-electromotoare-indusa-si-legile-ei-328243
Ceva te clocoteste si te orbeste in acelasi timp.
Nu mai poti rationa la rece.
Definitia ta e pentru diferenta de potential scalar intre doua potentiale diferite.
Tensiunea electromotoare indusa nu este ca diferenta de potential la bornele unei baterii...
E alt fenomen.
De fapt vad ca nu te intereseaza corectitudinea a ce scrii, in contextul subiectului. Te intereseaza sa ma contrezi ...
Nu este Meyer, este Faraday.
https://graduo.net/referate/fizica/tensiunea-electromotoare-indusa-si-legile-ei-328243
Ceva te clocoteste si te orbeste in acelasi timp.
Nu mai poti rationa la rece.
Definitia ta e pentru diferenta de potential scalar intre doua potentiale diferite.
Tensiunea electromotoare indusa nu este ca diferenta de potential la bornele unei baterii...
E alt fenomen.
De fapt vad ca nu te intereseaza corectitudinea a ce scrii, in contextul subiectului. Te intereseaza sa ma contrezi ...
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3921
Puncte : 33111
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Nu, mă interesează să nu baţi câmpii şi să susţii inepţii. Şi nu neapărat pe tine, ci la modul general!
TEM este TEM, fie indusă sau nu! Tot mărime fizică scalară este, fără plus sau minus, nu are un sens sau alt sens.
Întrebare? Când măsori o baterie de 12V şi pui aparatul de măsură pe ea cu bornele invers şi-ţi dă -12V, ai impresia că bateriei îl lipsesc cei 12V?
Uite şi un citat din propriul tău link: "Tensiunea electromotoare indusa este proportionala cu viteza de variatie a fluxului magnetic inductor."
Vezi undeva că se referă la sensul ei?!
TEM este TEM, fie indusă sau nu! Tot mărime fizică scalară este, fără plus sau minus, nu are un sens sau alt sens.
Întrebare? Când măsori o baterie de 12V şi pui aparatul de măsură pe ea cu bornele invers şi-ţi dă -12V, ai impresia că bateriei îl lipsesc cei 12V?
Uite şi un citat din propriul tău link: "Tensiunea electromotoare indusa este proportionala cu viteza de variatie a fluxului magnetic inductor."
Vezi undeva că se referă la sensul ei?!
_________________
Eşti inteligent atunci când crezi doar jumătate din ceea ce afli; eşti înţelept atunci când ştii care jumătate!
Razvan- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 6172
Puncte : 33657
Data de inscriere : 18/03/2011
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Tensiunea electrica poate varia , poate sa fie crescatoare sau descrescatoare .Razvan a scris:Nu, mă interesează să nu baţi câmpii şi să susţii inepţii. Şi nu neapărat pe tine, ci la modul general!
TEM este TEM, fie indusă sau nu! Tot mărime fizică scalară este, fără plus sau minus, nu are un sens sau alt sens.
Întrebare? Când măsori o baterie de 12V şi pui aparatul de măsură pe ea cu bornele invers şi-ţi dă -12V, ai impresia că bateriei îl lipsesc cei 12V?
Uite şi un citat din propriul tău link: "Tensiunea electromotoare indusa este proportionala cu viteza de variatie a fluxului magnetic inductor."
Vezi undeva că se referă la sensul ei?!
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12309
Puncte : 58651
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Eugen, te rog sa-mi raspunzi la 2 intrebari , una din punct de vedere mecanic, alta electric :
1. Pana la urma cum functioneaza masina lui Meyer ? Cu motor cu ardere interna sau cu motor electric ?
2. Tu ca specialist pe parte electrica , crezi intr-adevar in posibilitatea, cu o baterie de 12 V curent continuu sa ajungi la tensiuni de 40 de KV
cat sunt necesare pentru disocierea apei, asa cum ai zis ?
1. Pana la urma cum functioneaza masina lui Meyer ? Cu motor cu ardere interna sau cu motor electric ?
2. Tu ca specialist pe parte electrica , crezi intr-adevar in posibilitatea, cu o baterie de 12 V curent continuu sa ajungi la tensiuni de 40 de KV
cat sunt necesare pentru disocierea apei, asa cum ai zis ?
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12309
Puncte : 58651
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Dar nu am afirmat contrariul!Abel Cavaşi a scris:Răzvan, „scalar” nu înseamnă doar pozitiv.
Am zis doar că nu poate avea un sens, că doar nu este o mărime vectorială.
În sfârşit, se pare că a fost o deficienţă de comunicare aici.
_________________
Eşti inteligent atunci când crezi doar jumătate din ceea ce afli; eşti înţelept atunci când ştii care jumătate!
Razvan- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 6172
Puncte : 33657
Data de inscriere : 18/03/2011
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
CAdi,
1- Motorul lui Meyer este motor termic cu explozie.
Are si un capitol in care explica cum se poate adapta un motor diesel la motor pe Hidrogen.
2-Vechiul tip de bobina de aprindere cu ruptor, miez de fier si spire foarte multe cufundate in ulei dezvolta scantei de aprindere pe la 30 kv . Dar la frecvente mici, pana la sute de impulsuri de aprindere pe secunda.
Dar pentru disociere inteleg ca Meyer a folosit transformatoare de impulsuri speciale, cu miez special si sarma de bobinaj de asemeni cu calitati magnetice.
Asa incat sa functioneze la frecvente mai mari de 1khz , spre 10 khz sau mai mult fara pierderi in miez.
Se stie ca pentru a obtine o tensiune cat mai mare in secundarul unui transformator prin impulsuri pe primar, impulsurile trebuie sa fie cat mai cazatoare. Asa incat prin legea inductiei electromagnetice a lui Faraday cu cat fluxul magnetic este mai rapid crescator sau mai rapid descrescator in miezul infasurarii, cu atat tensiunea electromotoare indusa este mai mare.
Aceasta contribuind la o acumulare de sarcini cat mai mare pe un condensator inseriat . Conditie pentru potential inalt .
Impulsurile sintetizate prin electronica de azi ( tranzistoare rapide ) permitand conditia de cresteri si descresteri foarte foarte rapide ale unui curent / camp magnetic.
Regimul de functionare a unui astfel de transformator are, dupa cum prezinta Meyer, regim de rezonanta in secundar.
La rezonanta este regimul ideal de a produce tensiuni inalte cu pierderi minime.
Candva am gasit pe net si am postat ca schemele lui Meyer semana cu niste circuite Tesla. Respectiv circuite rezonante Tesla .
Ele ascuns niste " ciudatenii" pe care le putem aborda pe topicul " Free energy"...
Rezonanta este un fenomen atipic in care atat electric cat si mecanic materia se comporta atipic.
1- Motorul lui Meyer este motor termic cu explozie.
Are si un capitol in care explica cum se poate adapta un motor diesel la motor pe Hidrogen.
2-Vechiul tip de bobina de aprindere cu ruptor, miez de fier si spire foarte multe cufundate in ulei dezvolta scantei de aprindere pe la 30 kv . Dar la frecvente mici, pana la sute de impulsuri de aprindere pe secunda.
Dar pentru disociere inteleg ca Meyer a folosit transformatoare de impulsuri speciale, cu miez special si sarma de bobinaj de asemeni cu calitati magnetice.
Asa incat sa functioneze la frecvente mai mari de 1khz , spre 10 khz sau mai mult fara pierderi in miez.
Se stie ca pentru a obtine o tensiune cat mai mare in secundarul unui transformator prin impulsuri pe primar, impulsurile trebuie sa fie cat mai cazatoare. Asa incat prin legea inductiei electromagnetice a lui Faraday cu cat fluxul magnetic este mai rapid crescator sau mai rapid descrescator in miezul infasurarii, cu atat tensiunea electromotoare indusa este mai mare.
Aceasta contribuind la o acumulare de sarcini cat mai mare pe un condensator inseriat . Conditie pentru potential inalt .
Impulsurile sintetizate prin electronica de azi ( tranzistoare rapide ) permitand conditia de cresteri si descresteri foarte foarte rapide ale unui curent / camp magnetic.
Regimul de functionare a unui astfel de transformator are, dupa cum prezinta Meyer, regim de rezonanta in secundar.
La rezonanta este regimul ideal de a produce tensiuni inalte cu pierderi minime.
Candva am gasit pe net si am postat ca schemele lui Meyer semana cu niste circuite Tesla. Respectiv circuite rezonante Tesla .
Ele ascuns niste " ciudatenii" pe care le putem aborda pe topicul " Free energy"...
Rezonanta este un fenomen atipic in care atat electric cat si mecanic materia se comporta atipic.
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3921
Puncte : 33111
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
CAdi apreciază acest mesaj
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Foarte concret dar instalatia asta de aprindere e de pe vremea lui Stefan Cel Mare si se folosea inainte la MAS ( motoarele cu aprindere prin scanteie-
cu benzina).
Instalatia cu transformatoare si rezonanta de tensiune inalta electromotoare pe care o foloseste Meyer este pentru motoarele cu hidrogen tip Diesel (prin comprimare ).
Eu am calculat eficienta acestui motor:
Daca ai introduce 83 de litrii de motorina in rezervor , cu un MAC o masina la un consum mediu de 6 l/100 km ar parcurge d=(83x100)/5=1384 km
fata de 954 calculati de mine anterior.
Hai sa zicem ca o parte din apa o recuperezi (pentru ca asa a gandit Meyer ca in cilindru introduci numai hidrogen si oxigen prin injectoare speciale)
dar atunci cand comprimi hidrogenul acesta dezvolta temperaturi si presiuni ridicate si trebuie sa injectezi apa in camera de ardere pentru a
scadea temperatura deci ai un consum pentru ca pe teava de esapament trebuie sa evacuezi surplusul de caldura si de oxizi de azot daca in camera de ardere exista si aer ,
sau daca nu il evacuezi complet si o parte il recuperezi , trebuie sa folosesti un circuit separat de racire cu pompa. O alta pompa de apa este necesara si la recolectarea apei racite .
In fine randamentul acestui procedeu cu disocierea apei, daca functioneaza, ar fi undeva la 60-70 %.
Iar eficienta unui motor de acest tip cu hidrogen din punct de vedere teoretic ar fi 954+954x70/100=1622 km.
Deci un randament de 30 %, putin superior celui de 25% la motoarele cu ardere interna (MAI)
Mai am cateva intrebari Eugen:
Cum crezi ca se transmite aceasta rezonanta la molecula de apa si cum are loc disocierea?
Dupa cate am inteles de pe internet se pare ca patentele inventiilor lui Meyer odata cu moartea lui, deoarece nu au fost revendicate, sau cam asa ceva ,
au devenit free si oricine are codurile le poate accesa si folosi.
Daca ar fi asa de eficiente de ce nicio companie constructoare de masini cu hidrogen nu le foloseste?
,,E ceva putred in Danemarca "- vorba lui Hamlet
cu benzina).
Instalatia cu transformatoare si rezonanta de tensiune inalta electromotoare pe care o foloseste Meyer este pentru motoarele cu hidrogen tip Diesel (prin comprimare ).
Eu am calculat eficienta acestui motor:
Daca ai introduce 83 de litrii de motorina in rezervor , cu un MAC o masina la un consum mediu de 6 l/100 km ar parcurge d=(83x100)/5=1384 km
fata de 954 calculati de mine anterior.
Hai sa zicem ca o parte din apa o recuperezi (pentru ca asa a gandit Meyer ca in cilindru introduci numai hidrogen si oxigen prin injectoare speciale)
dar atunci cand comprimi hidrogenul acesta dezvolta temperaturi si presiuni ridicate si trebuie sa injectezi apa in camera de ardere pentru a
scadea temperatura deci ai un consum pentru ca pe teava de esapament trebuie sa evacuezi surplusul de caldura si de oxizi de azot daca in camera de ardere exista si aer ,
sau daca nu il evacuezi complet si o parte il recuperezi , trebuie sa folosesti un circuit separat de racire cu pompa. O alta pompa de apa este necesara si la recolectarea apei racite .
In fine randamentul acestui procedeu cu disocierea apei, daca functioneaza, ar fi undeva la 60-70 %.
Iar eficienta unui motor de acest tip cu hidrogen din punct de vedere teoretic ar fi 954+954x70/100=1622 km.
Deci un randament de 30 %, putin superior celui de 25% la motoarele cu ardere interna (MAI)
Mai am cateva intrebari Eugen:
Cum crezi ca se transmite aceasta rezonanta la molecula de apa si cum are loc disocierea?
Dupa cate am inteles de pe internet se pare ca patentele inventiilor lui Meyer odata cu moartea lui, deoarece nu au fost revendicate, sau cam asa ceva ,
au devenit free si oricine are codurile le poate accesa si folosi.
Daca ar fi asa de eficiente de ce nicio companie constructoare de masini cu hidrogen nu le foloseste?
,,E ceva putred in Danemarca "- vorba lui Hamlet
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12309
Puncte : 58651
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
CAdi,
1-Meyer descrie o adevarata tehnologie .
Se pare ca nu ai inteles un lucru elementar. Ca sa intelegi " limba lui Meyer " nu ajunge sa citesti pe sarite ici colo si sa tragi concluzii inainte de a intelege tehnologia descrisa de el.
Din cele ce prezinta Meyer, metoda lui la arderea hidrogenului si oxigenului nu este cea clasica unde doua gaze compatibile , amestecate stoechiometric sub presiune si arzand exploziv dau un randament termic/ mecanic clasic, inferior.
Incearca sa studiezi capitolul " Hydrogen Fracturing Procces" evocat la paginile 17, 67 si 68 in materialul " The birth of new technology-WFC".
Este prezentat procedeul de pregatire ( procedeu neconventional ) a amestecului inainte de ardere si efectul dupa ardere.
O sa ai surprize...
E o tema de adevarata cercetare...
2- In intelegerea mea apare o dubla rezonanta :
Sonica a apei si electrica in circuitul electric in care apa este dielectricul din celula de disociere.
Rezonanta sonica produce elongatii maxime a moleculei de apa.
Rezonanta electrica produce cel mai economic energie a campului electric necesara disocierii prin slabirea si ruperea electrica a legaturilor covalente.
Hidrogenul electropozitiv este fortat electric sa se indrepte spre electrodul negativ. Oxigenul electronegativ spre electrodul pozitiv.
In opinia mea si efectul sonic si electric, combinate, duc la ruperea moleculei de apa.
3- Pare simplu sa existe pus in practica , larg, metoda Meyer. Parerea mea este ca este folosita in secret. Restul sunt diversiuni si manipulari sa nu fie folosita de publicul larg...
Inclusiv confuzia in a intelege metoda Meyer este incurajata, intretinuta si exploatata de dictatorii financiari si subordonatii lor, " cercetatorii"...
1-Meyer descrie o adevarata tehnologie .
Se pare ca nu ai inteles un lucru elementar. Ca sa intelegi " limba lui Meyer " nu ajunge sa citesti pe sarite ici colo si sa tragi concluzii inainte de a intelege tehnologia descrisa de el.
Din cele ce prezinta Meyer, metoda lui la arderea hidrogenului si oxigenului nu este cea clasica unde doua gaze compatibile , amestecate stoechiometric sub presiune si arzand exploziv dau un randament termic/ mecanic clasic, inferior.
Incearca sa studiezi capitolul " Hydrogen Fracturing Procces" evocat la paginile 17, 67 si 68 in materialul " The birth of new technology-WFC".
Este prezentat procedeul de pregatire ( procedeu neconventional ) a amestecului inainte de ardere si efectul dupa ardere.
O sa ai surprize...
E o tema de adevarata cercetare...
2- In intelegerea mea apare o dubla rezonanta :
Sonica a apei si electrica in circuitul electric in care apa este dielectricul din celula de disociere.
Rezonanta sonica produce elongatii maxime a moleculei de apa.
Rezonanta electrica produce cel mai economic energie a campului electric necesara disocierii prin slabirea si ruperea electrica a legaturilor covalente.
Hidrogenul electropozitiv este fortat electric sa se indrepte spre electrodul negativ. Oxigenul electronegativ spre electrodul pozitiv.
In opinia mea si efectul sonic si electric, combinate, duc la ruperea moleculei de apa.
3- Pare simplu sa existe pus in practica , larg, metoda Meyer. Parerea mea este ca este folosita in secret. Restul sunt diversiuni si manipulari sa nu fie folosita de publicul larg...
Inclusiv confuzia in a intelege metoda Meyer este incurajata, intretinuta si exploatata de dictatorii financiari si subordonatii lor, " cercetatorii"...
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3921
Puncte : 33111
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Eugen,
mie nu mi se pare a fi o solutie fiabila ideea lui Meyer.
Ceva se intampla si nu ne putem da seama din lipsa de experiente.
Ori nu se produce destul hidrogen si oxigen prin rezonanta ori randamentul masinii avand in vedere complexitatea instalatiei este precar .
Nu exista sa fie folosita in secret mai ales ca patentele lui Meyer sunt acum la vedere.Pana acum s-ar fi produs pe cale larga acest tip de masini.
In prezent se folosesc masini cu hidrogen comprimat aflat in cilindrii speciali sau cu hidrogen lichid, ori cu pile de combustie care folosesc curentul electric
rezultat intr-un circuit secundar pentru alimentarea motoarelor electrice sau motorului electric care produce deplasarea masinii.
Producerea hidrogenului industrial nu este benefica pentru mediu. Pentru ca ai nevoie de mult curent electric ca sa-l produci (electroliza), curent electric
ce se obtine in principal din termocentrale, sau direct prin gazeificarea carbunelui (ardere), consumarea apei etc.
In plus motoarele cu hidrogen sunt costisitoare pentru ca distrug prin folosinta indelungata datorita exploziei hidrogenului in amestec ,
cilindrii si pistoanele motorului. Plus ca se degaja oxizi de azot pentru ca in cilindrii motorului se gaseste si aer plus ca apa rezultata ingheata iarna.
Mai fiabile sunt motoarele electrice cu acumulatori care in plus nu polueaza mediul avand in vedere si reciclarea acumulatorilor dupa folosinta.
P.S. Am citit si ca Meyer si-a vandut ulterior inventia unor investitori particulari care ulterior l-au dat in judecata.
Se pare ca nu a dat rezultate. Cine stie ce afaceri dubioase a realizat , probabil din aceasta cauza a si fost otravit.
mie nu mi se pare a fi o solutie fiabila ideea lui Meyer.
Ceva se intampla si nu ne putem da seama din lipsa de experiente.
Ori nu se produce destul hidrogen si oxigen prin rezonanta ori randamentul masinii avand in vedere complexitatea instalatiei este precar .
Nu exista sa fie folosita in secret mai ales ca patentele lui Meyer sunt acum la vedere.Pana acum s-ar fi produs pe cale larga acest tip de masini.
In prezent se folosesc masini cu hidrogen comprimat aflat in cilindrii speciali sau cu hidrogen lichid, ori cu pile de combustie care folosesc curentul electric
rezultat intr-un circuit secundar pentru alimentarea motoarelor electrice sau motorului electric care produce deplasarea masinii.
Producerea hidrogenului industrial nu este benefica pentru mediu. Pentru ca ai nevoie de mult curent electric ca sa-l produci (electroliza), curent electric
ce se obtine in principal din termocentrale, sau direct prin gazeificarea carbunelui (ardere), consumarea apei etc.
In plus motoarele cu hidrogen sunt costisitoare pentru ca distrug prin folosinta indelungata datorita exploziei hidrogenului in amestec ,
cilindrii si pistoanele motorului. Plus ca se degaja oxizi de azot pentru ca in cilindrii motorului se gaseste si aer plus ca apa rezultata ingheata iarna.
Mai fiabile sunt motoarele electrice cu acumulatori care in plus nu polueaza mediul avand in vedere si reciclarea acumulatorilor dupa folosinta.
P.S. Am citit si ca Meyer si-a vandut ulterior inventia unor investitori particulari care ulterior l-au dat in judecata.
Se pare ca nu a dat rezultate. Cine stie ce afaceri dubioase a realizat , probabil din aceasta cauza a si fost otravit.
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12309
Puncte : 58651
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Te contrazici.
Odata scrii ca " nu ne putem da seama".
Apoi scrii ca de fapt tu iti dai seama, facand evaluari ca " randamentul... e precar."
Iti inteleg confuzia: subestimezi documentatia lui Meyer, particular capitolul "Hydrogen Fracturing Process" pe care l-am remarcat.
Eu il gasesc util. Pe tine se pare ca te plictiseste.
Aurul trebuie purificat. Nu vine pe tava...
Esti prizonierul rezultatelor oficiale daca nu-ti folosesti imaginatia sa patrunzi in interiorul fenomenelor din materie.
Im timpul arderii au loc tranzitii energetice ale electronilor.
Aici se poate lucra din afara pentru a aduce electronii in status energetic marit si eliberare mai mare de energie in timpul tranzitiei de pe nivele energetice superioare pe nivele energetice inferioare ( realizare de legaturi covalente specifice apei, efect termic, etc).
In intelegerea mea Meyer sugereaza ca protonii de Oxigen sunt de- ecranati de electroni, pe cale electrica . Incat fortele electrice : electroni de la Hidrogen- protoni Oxigen sa interactioneze mai puternic ( efect termic marit la ardere).
Meyer foloseste astfel campul electric de inalta intensitate si emisie laser pentru imbunatatirea arderii.
Odata scrii ca " nu ne putem da seama".
Apoi scrii ca de fapt tu iti dai seama, facand evaluari ca " randamentul... e precar."
Iti inteleg confuzia: subestimezi documentatia lui Meyer, particular capitolul "Hydrogen Fracturing Process" pe care l-am remarcat.
Eu il gasesc util. Pe tine se pare ca te plictiseste.
Aurul trebuie purificat. Nu vine pe tava...
Esti prizonierul rezultatelor oficiale daca nu-ti folosesti imaginatia sa patrunzi in interiorul fenomenelor din materie.
Im timpul arderii au loc tranzitii energetice ale electronilor.
Aici se poate lucra din afara pentru a aduce electronii in status energetic marit si eliberare mai mare de energie in timpul tranzitiei de pe nivele energetice superioare pe nivele energetice inferioare ( realizare de legaturi covalente specifice apei, efect termic, etc).
In intelegerea mea Meyer sugereaza ca protonii de Oxigen sunt de- ecranati de electroni, pe cale electrica . Incat fortele electrice : electroni de la Hidrogen- protoni Oxigen sa interactioneze mai puternic ( efect termic marit la ardere).
Meyer foloseste astfel campul electric de inalta intensitate si emisie laser pentru imbunatatirea arderii.
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3921
Puncte : 33111
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Stanley A. Meyer - Hidrogen
Fenomenul de rezonanta este un fenomen cumulativ de energie. De exemplu la rezonanta sonora cand asezi un pahar cu picior pe pian si pianistul isi canta aria cu note din ce in ce mai ridicate, la un moment dat paharul se sparge. Deci initial paharul vibreaza ajunge la rezonanta, amplitudinea vibratiei creste si apare procesul mecanic de spargere. La fel se intampla lucrurile si cu moleculele de apa care sunt disociate prin rezonanta. Intrebarea mea este, energia consumata pentru rezonanta este mai mica decat energia consumata prin electroliza, pentru ca legaturile dintre atomi sunt in ambele cazuri aceleasi?
In ce priveste folosirea laserului in acest proces, se stie ca laserul este un mare consumator de energie si are un randament foarte mic.
In ce priveste folosirea laserului in acest proces, se stie ca laserul este un mare consumator de energie si are un randament foarte mic.
virgil- Moderator
- Mulţumit de forum : Prenume : Virgil
Numarul mesajelor : 12386
Puncte : 56599
Data de inscriere : 25/05/2010
Obiective curente : Deocamdată, ma preocupa o teorie a unificarii universale a interactiunii electromagnetice, gravitationale, cat si la niveluri de organizare inferioare acestora. Studiul similitudinii sistemelor micro si macrocosmice sta la baza teoriei unificarii universale.
Pagina 9 din 12 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12
Pagina 9 din 12
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|