Ultimele subiecte
» Eu sunt Dumnezeu - viitoarea mea carte in limba romanaScris de Forever_Man Astazi la 18:21
» În ce tip de dovezi aveţi încredere deplină?
Scris de virgil Ieri la 20:31
» TEORIA CONSPIRATIEI NU ESTE UN MIT...
Scris de eugen Mar 19 Noi 2024, 21:57
» ChatGPT este din ce în ce mai receptiv
Scris de CAdi Mar 19 Noi 2024, 13:07
» Unde a ajuns stiinta ?
Scris de virgil Sam 16 Noi 2024, 12:00
» OZN in Romania
Scris de virgil Vin 15 Noi 2024, 19:26
» Carti sau documente de care avem nevoie
Scris de virgil Vin 15 Noi 2024, 09:50
» Fiinte deosebite.
Scris de virgil Vin 15 Noi 2024, 09:30
» Care și unde este "puntea" dintre lumea cuantică și cea newtoniană?
Scris de virgil Joi 14 Noi 2024, 18:44
» NEWTON
Scris de CAdi Mier 13 Noi 2024, 20:05
» New topic
Scris de ilasus Mar 12 Noi 2024, 11:06
» Pendulul
Scris de Vizitator Vin 08 Noi 2024, 15:14
» Laborator-sa construim impreuna
Scris de eugen Mier 06 Noi 2024, 10:59
» PROFILUL CERCETATORULUI...
Scris de eugen Mier 06 Noi 2024, 07:56
» Ce anume "generează" legile fizice?
Scris de No_name Mar 05 Noi 2024, 19:06
» Ce fel de popor suntem
Scris de eugen Dum 03 Noi 2024, 10:04
» Fenomene Electromagnetice
Scris de virgil Vin 01 Noi 2024, 19:11
» Sa mai auzim si de bine in Romania :
Scris de CAdi Vin 01 Noi 2024, 12:43
» How Self-Reference Builds the World - articol nou
Scris de No_name Mier 30 Oct 2024, 20:01
» Stanley A. Meyer - Hidrogen
Scris de eugen Lun 28 Oct 2024, 11:51
» Daci nemuritori
Scris de virgil Dum 27 Oct 2024, 20:34
» Axioma paralelelor
Scris de No_name Dum 27 Oct 2024, 14:59
» Relații dintre n și pₙ
Scris de No_name Dum 27 Oct 2024, 10:01
» Global warming is happening?
Scris de Meteorr Vin 25 Oct 2024, 23:06
» Atractia Universala
Scris de Meteorr Vin 25 Oct 2024, 23:03
» Despre credinţă şi religie
Scris de Dacu2 Mier 23 Oct 2024, 08:57
» Stiinta oficiala si stiinta neoficiala
Scris de CAdi Vin 18 Oct 2024, 12:50
» țara, legiunea, căpitanul!
Scris de CAdi Vin 18 Oct 2024, 12:37
» Grigorie Yavlinskii
Scris de CAdi Joi 17 Oct 2024, 23:49
» STUDIUL SIMILITUDINII SISTEMELOR MICRO SI MACRO COSMICE
Scris de virgil Joi 17 Oct 2024, 21:37
Postări cu cele mai multe reacții ale lunii
» Mesaj de la CAdi în În ce tip de dovezi aveţi încredere deplină? ( 2 )
» Mesaj de la virgil în În ce tip de dovezi aveţi încredere deplină?
( 2 )
» Mesaj de la Abel Cavaşi în Daci nemuritori
( 1 )
» Mesaj de la CAdi în Fenomene Electromagnetice
( 1 )
» Mesaj de la virgil în Fiinte deosebite.
( 1 )
Subiectele cele mai vizionate
Subiectele cele mai active
Top postatori
virgil (12458) | ||||
CAdi (12397) | ||||
virgil_48 (11380) | ||||
Abel Cavaşi (7963) | ||||
gafiteanu (7617) | ||||
curiosul (6790) | ||||
Razvan (6183) | ||||
Pacalici (5571) | ||||
scanteitudorel (4989) | ||||
eugen (3969) |
Cei care creeaza cel mai des subiecte noi
Abel Cavaşi | ||||
Pacalici | ||||
CAdi | ||||
curiosul | ||||
Dacu | ||||
Razvan | ||||
virgil | ||||
meteor | ||||
gafiteanu | ||||
scanteitudorel |
Cei mai activi postatori ai lunii
virgil | ||||
No_name | ||||
CAdi | ||||
ilasus | ||||
eugen | ||||
Dacu2 | ||||
Forever_Man | ||||
Abel Cavaşi | ||||
Meteorr |
Cei mai activi postatori ai saptamanii
Forever_Man | ||||
Dacu2 | ||||
virgil | ||||
CAdi | ||||
eugen | ||||
Meteorr | ||||
ilasus | ||||
Abel Cavaşi |
Spune şi altora
Cine este conectat?
În total sunt 46 utilizatori conectați: 0 Înregistrați, 0 Invizibil și 46 Vizitatori Nici unul
Recordul de utilizatori conectați a fost de 181, Vin 26 Ian 2024, 01:57
Subiecte similare
Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
+15
gafiteanu
totedati
curiosul
TOMA
sadang
Razvan
meteor
CAdi
virgil
eugen
mm
sandokan
Abel Cavaşi
nic
george
19 participanți
Pagina 19 din 22
Pagina 19 din 22 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22
Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
Rezumarea primului mesaj :
Poate fi caldura transformata total in lucru mecanic?
Aceasta e o problema pe care fizica nu a reusit sa o rezolve si neputinta a declarat-o imposibilitate.Pe acest subiect am un studiu teoretic ce demonstreasa ca acest fapt e posibil.Mentionez ca teoria mea e in deplin acord cu toate legile fizicii.Principiul de baza a fost avizat de un institut de cercetare.George.
Poate fi caldura transformata total in lucru mecanic?
Aceasta e o problema pe care fizica nu a reusit sa o rezolve si neputinta a declarat-o imposibilitate.Pe acest subiect am un studiu teoretic ce demonstreasa ca acest fapt e posibil.Mentionez ca teoria mea e in deplin acord cu toate legile fizicii.Principiul de baza a fost avizat de un institut de cercetare.George.
george- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 1181
Puncte : 21159
Data de inscriere : 07/04/2009
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
George, semnificaţia fizică a formulei propuse de tine, , reprezintă într-adevăr energia internă, dar trebuie să ţii cont că presiunea reprezintă la rândul ei o energie cinetică şi că variază cu temperatura. A afirma că energia internă a unui sistem este aceeaşi, indiferent de temperatura sistemului, este cel puţin o exprimare nefericită.
Faptul că prin acea formulă poţi calcula energia internă a unui sistem, este doar un rezultat matematic ce provine din echivalenţa şi este o relaţie bazată pe mărimi fizice derivate din cele care compun, la bază, energia internă. Asta te poate induce în eroare.
Însăşi tu ai pus condiţia de "presiune normală", care este implicit asociată unei anumite temperaturi.
De fapt, chiar poţi verifica ce temperatură are gazul din acea incintă.
Faptul că prin acea formulă poţi calcula energia internă a unui sistem, este doar un rezultat matematic ce provine din echivalenţa şi este o relaţie bazată pe mărimi fizice derivate din cele care compun, la bază, energia internă. Asta te poate induce în eroare.
Însăşi tu ai pus condiţia de "presiune normală", care este implicit asociată unei anumite temperaturi.
De fapt, chiar poţi verifica ce temperatură are gazul din acea incintă.
Razvan- Foarte activ
- Numarul mesajelor : 6183
Data de inscriere : 18/03/2011
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
Razvan,cu tine n-o pot scoate la capat in nici un chip.Nu-mi rastalmaci spusele... Nu-ti pot imprumuta mintea mea sa intelegi tot ce vreau sa spun dar pentru problema de mai sus,trebuie doar sa gandesti un pic.Daca totusi esti blocat intr-o conceptie rau inteleasa,intreaba pe cineva care se pricepe cat de cat.Nu confunda fizica cu justitia;ambele sunt conduse dupa legi dar numai legile justitiei sunt interpretabile,in fizica legile sunt simple si clare.
Totusi,daca nu esti facut sa le intelegi,nu le cerceta.
"Nu cerceta aceste legi..."
Totusi,daca nu esti facut sa le intelegi,nu le cerceta.
"Nu cerceta aceste legi..."
george- Foarte activ
- Numarul mesajelor : 1181
Data de inscriere : 07/04/2009
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
George, iată spusele tale:
"-un m^3 de gaz perfect,mentinut la presiune normala, are energia interna de 250000 J,indiferent de temperatura."
Presiunea aia normală este definită în raport cu o anumită temperatură.
Extras din Wikipedia:
În termodinamică, starea standard (Standard Temperature and Pressure - STP) este o stare convențională de referință la care se raportează diferite alte stări. În diferite domenii și țări, valorile standard diferă, de exemplu în Europa se folosesc:
pentru presiunea standard:
p0 = 1 atm = 101325 Pa = 1013,25 hPa = 101,325 kPa = 1,01325 bar
pentru temperatura standard:
T0 = 273,15 K ⇔ 0 °C (la care densitatea aerului este ρ = 1,293 kg/m3)
T15 = 288,15 K ⇔ 15 °C (la care densitatea aerului este ρ = 1,225 kg/m3)
T20 = 293,15 K ⇔ 20 °C (la care densitatea aerului este ρ = 1,205 kg/m3)
T25 = 298,15 K ⇔ 25 °C (la care densitatea aerului este ρ = 1,184 kg/m3)
Note
Starea standard poate să nu aibă valori constante pentru temperatură și presiune, de exemplu în cazul atmosferei standard folosită în aviație, unde presiunea și temperatura variază cu altitudinea. Prin stare normală (Normal Temperature and Pressure - NTS) se înțelege starea standard la T0 = 273,15 K și p0 = 101325 Pa = 1 atm, însă în urma recomandărilor celei de-a 9-a CGPM din 1982 se tinde să se treacă la presiunea normală de p0 = 100000 Pa = 1 bar.[1]
Iată deci, că atunci când spui presiune normală, ai implicit definită şi o temperatură a gazului supus acelei presiuni.
În aceste condiţii, cum poţi afirma că "are energia interna de 250000 J, indiferent de temperatura" ?!!
De ce nu calculezi temperatura gazului din incintă? Dacă energia internă a sistemului nu ar depinde de temperatură, temperatura s-ar reduce pe undeva, prin ecuaţii. Ia vezi, se reduce sau poţi s-o determini ??
"-un m^3 de gaz perfect,mentinut la presiune normala, are energia interna de 250000 J,indiferent de temperatura."
Presiunea aia normală este definită în raport cu o anumită temperatură.
Extras din Wikipedia:
În termodinamică, starea standard (Standard Temperature and Pressure - STP) este o stare convențională de referință la care se raportează diferite alte stări. În diferite domenii și țări, valorile standard diferă, de exemplu în Europa se folosesc:
pentru presiunea standard:
p0 = 1 atm = 101325 Pa = 1013,25 hPa = 101,325 kPa = 1,01325 bar
pentru temperatura standard:
T0 = 273,15 K ⇔ 0 °C (la care densitatea aerului este ρ = 1,293 kg/m3)
T15 = 288,15 K ⇔ 15 °C (la care densitatea aerului este ρ = 1,225 kg/m3)
T20 = 293,15 K ⇔ 20 °C (la care densitatea aerului este ρ = 1,205 kg/m3)
T25 = 298,15 K ⇔ 25 °C (la care densitatea aerului este ρ = 1,184 kg/m3)
Note
Starea standard poate să nu aibă valori constante pentru temperatură și presiune, de exemplu în cazul atmosferei standard folosită în aviație, unde presiunea și temperatura variază cu altitudinea. Prin stare normală (Normal Temperature and Pressure - NTS) se înțelege starea standard la T0 = 273,15 K și p0 = 101325 Pa = 1 atm, însă în urma recomandărilor celei de-a 9-a CGPM din 1982 se tinde să se treacă la presiunea normală de p0 = 100000 Pa = 1 bar.[1]
Iată deci, că atunci când spui presiune normală, ai implicit definită şi o temperatură a gazului supus acelei presiuni.
În aceste condiţii, cum poţi afirma că "are energia interna de 250000 J, indiferent de temperatura" ?!!
De ce nu calculezi temperatura gazului din incintă? Dacă energia internă a sistemului nu ar depinde de temperatură, temperatura s-ar reduce pe undeva, prin ecuaţii. Ia vezi, se reduce sau poţi s-o determini ??
_________________
Eşti inteligent atunci când crezi doar jumătate din ceea ce afli; eşti înţelept atunci când ştii care jumătate!
Razvan- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 6183
Puncte : 33836
Data de inscriere : 18/03/2011
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
Razvan ai dreptate , dar pe George nu-l lamuresti cu una cu doua ...
(acelasi lucru i-am explicat si eu , nu o data ci de mai multe ori,
dar poate ca tu ai succes ,ca ai alt still .Eu am evoluat la semigrea...
(acelasi lucru i-am explicat si eu , nu o data ci de mai multe ori,
dar poate ca tu ai succes ,ca ai alt still .Eu am evoluat la semigrea...
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12397
Puncte : 59038
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
Inainte de a da cu piatra,nu calculati voi ce energie interna are 1m3
de gaz perfect,biatomic,aflat la presiune normala si temperaturi diferite.
Daca nu obtineti 250000J,vedeti unde ati gresit.
Ma baieti,eu incerc sa arat ca se poate extrage energie ordonata din aerul atmosferic si voi,prin gigicontrismul vostru exacerbat,ma obstructionati.Folositi tot soiu de tactici nepermise pe post de arma.
Eu nu am de partea mea decat adevarul dar asta nu e arma,e scut.
Cum va voi invinge?Cu propriile voastre arme...
In consecinta,nu aveti decat doua alternative:
-continuati cu declaratiile false si in acest caz sunteti iremediabil pierduti pentru cauza ce-o pledez.
-acceptati ideile mele si in acest caz veti avea sansa sa fiti partasi la o descoperire importanta.Pentru asta va trebuie curajul raspunderii...Fireste,voi avea grija sa va trec prin Furcile Caudine.
de gaz perfect,biatomic,aflat la presiune normala si temperaturi diferite.
Daca nu obtineti 250000J,vedeti unde ati gresit.
Ma baieti,eu incerc sa arat ca se poate extrage energie ordonata din aerul atmosferic si voi,prin gigicontrismul vostru exacerbat,ma obstructionati.Folositi tot soiu de tactici nepermise pe post de arma.
Eu nu am de partea mea decat adevarul dar asta nu e arma,e scut.
Cum va voi invinge?Cu propriile voastre arme...
In consecinta,nu aveti decat doua alternative:
-continuati cu declaratiile false si in acest caz sunteti iremediabil pierduti pentru cauza ce-o pledez.
-acceptati ideile mele si in acest caz veti avea sansa sa fiti partasi la o descoperire importanta.Pentru asta va trebuie curajul raspunderii...Fireste,voi avea grija sa va trec prin Furcile Caudine.
george- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 1181
Puncte : 21159
Data de inscriere : 07/04/2009
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
Ai calculat temperatura din incintă? Poţi să o calculezi, sau nu vrei?
Foloseşte relaţiile scrise chiar de tine:
Egalizează cele două ecuaţii şi ar trebui să obţii expresia temperaturii gazului în funcţie de valoarea energiei interne sugerate de tine, respectiv cea de 250000 J. Dacă nu poţi obţine valoarea temperaturii echivalente a gazului aflat la presiune normală într-un volum de 1m3, înseamnă că energia internă a acelui gaz, în acea situaţie, nu depinde de temperatură. Ia vezi: e adevărat sau fals; e o simplă verificare!
Foloseşte relaţiile scrise chiar de tine:
Egalizează cele două ecuaţii şi ar trebui să obţii expresia temperaturii gazului în funcţie de valoarea energiei interne sugerate de tine, respectiv cea de 250000 J. Dacă nu poţi obţine valoarea temperaturii echivalente a gazului aflat la presiune normală într-un volum de 1m3, înseamnă că energia internă a acelui gaz, în acea situaţie, nu depinde de temperatură. Ia vezi: e adevărat sau fals; e o simplă verificare!
_________________
Eşti inteligent atunci când crezi doar jumătate din ceea ce afli; eşti înţelept atunci când ştii care jumătate!
Razvan- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 6183
Puncte : 33836
Data de inscriere : 18/03/2011
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
Ha! Abia acum am observat! Cum la presiune normală şi la temperaturi diferite? Ai idee că prin presiune normală este definit şi un stas de temperatură? Tu citeşti pe de-antregul răspunsurile mele, sau printre rânduri?george a scris: ... calculati voi ce energie interna are 1m3
de gaz perfect,biatomic,aflat la presiune normala si temperaturi diferite.
Daca nu obtineti 250000J,vedeti unde ati gresit.
Dacă ai temperaturi diferite NU mai poţi avea presiune normală!
_________________
Eşti inteligent atunci când crezi doar jumătate din ceea ce afli; eşti înţelept atunci când ştii care jumătate!
Razvan- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 6183
Puncte : 33836
Data de inscriere : 18/03/2011
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
" Până în anul 1982, prin presiune normală s-a înțeles presiunea de o atmosferă fizică, adică 760 torr = 101325 Pa. Începând cu anul 1982 BIPM recomandă drept presiune normală presiunea de 1 bar = 100000 Pa[1], însă această recomandare încă nu s-a impus."
Daca te deranjeaza termenul de presiune normala,inlocuieste-l cu 1 bar.ia aer la diferite temperaturi si mentinand presiunea constanta,vezi ce energie ai intr-un m3.Pana nu faci treaba asta,nu-ti mai raspund.
Daca te deranjeaza termenul de presiune normala,inlocuieste-l cu 1 bar.ia aer la diferite temperaturi si mentinand presiunea constanta,vezi ce energie ai intr-un m3.Pana nu faci treaba asta,nu-ti mai raspund.
george- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 1181
Puncte : 21159
Data de inscriere : 07/04/2009
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
george- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 1181
Puncte : 21159
Data de inscriere : 07/04/2009
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
Într-un volum constant, menţinând presiunea şi modificând temperatura, va diferi cantitatea de substanţă.george a scris:Daca te deranjeaza termenul de presiune normala,inlocuieste-l cu 1 bar.ia aer la diferite temperaturi si mentinand presiunea constanta,vezi ce energie ai intr-un m3.
Tu te iei după ce scrie aici?
Energia internă a aerului:
Calculează energia internă a aerului din încăperea în care te afli, considerând aerul gaz ideal, alcătuit practic doar din molecule diatomice.
Răspuns: Aproximativ 2,5·105 J pentru fiecare m3 de aer al încăperii (presupunând că te afli la presiune atmosferică normală!)
Tu nu pricepi că energia internă a unui gaz depinde de temperatura gazului? Ştii ce reprezinză presiunea unui gaz? Este, sau nu, presiunea, o funcţie de temperatură?
Spune-mi de ce da, sau spune-mi de ce nu! Dar frumos, cu relaţii matematice. Las-o naibii de filozofeală, aici vorbim fizică.
_________________
Eşti inteligent atunci când crezi doar jumătate din ceea ce afli; eşti înţelept atunci când ştii care jumătate!
Razvan- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 6183
Puncte : 33836
Data de inscriere : 18/03/2011
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
"Tu nu pricepi că energia internă a unui gaz depinde de temperatura gazului?"
Aceasta afirmatie e valabila pentru unitatea de substanta,eu vorbesc de unitatea de volum.
Cantitatea de substanta se masoara in Kmoli.Volumul se masoara in m^3.
La presiune constanta,daca unui Kmol de substanta ii dublezi temperatura,ii dublezi energia interna si volumul asfel incat,pe unitate de volum,energia interna ramane constanta.E grea fizica...
Redau dependenta dintre parametrii de stare intr-o transformare izobara (dp=0 ,p=constant):
V1/V2=T1/T2=q2/q1 unde
V=volum
T=temperatura
q=densitate
Am acceptat sa-ti raspund in continuuare numai acordandu-ti prezumtia de sinceritate;in acest caz nu pot sa nu afirm ca esti un mare ingamfat,n-ai gandit nici macar o clipa ceva din ce-am spus.
Aceasta afirmatie e valabila pentru unitatea de substanta,eu vorbesc de unitatea de volum.
Cantitatea de substanta se masoara in Kmoli.Volumul se masoara in m^3.
La presiune constanta,daca unui Kmol de substanta ii dublezi temperatura,ii dublezi energia interna si volumul asfel incat,pe unitate de volum,energia interna ramane constanta.E grea fizica...
Redau dependenta dintre parametrii de stare intr-o transformare izobara (dp=0 ,p=constant):
V1/V2=T1/T2=q2/q1 unde
V=volum
T=temperatura
q=densitate
Am acceptat sa-ti raspund in continuuare numai acordandu-ti prezumtia de sinceritate;in acest caz nu pot sa nu afirm ca esti un mare ingamfat,n-ai gandit nici macar o clipa ceva din ce-am spus.
george- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 1181
Puncte : 21159
Data de inscriere : 07/04/2009
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
Acum ce faci? Schimbi datele problemei? Până acum ai susţinut că şi volumul este constant!george a scris:La presiune constanta,daca unui Kmol de substanta ii dublezi temperatura,ii dublezi energia interna si volumul...
Eşti de acord să luăm totul de la început, analizând fiecare expresie şi să trecem mai departe atunci când nu mai rămân dubii asupra condiţiilor pentru care defineşti relaţiile?
Sincer, chiar aş vrea să-ţi dau dreptate. Nu mă încălzeşte cu nimic să te contrazic doar de dragul discuţiei. Dar, am senzaţia că greşeşti la ceva fundamental, legat de condiţiile iniţiale, pe care am rămas cu impresia că le interpretezi diferit pe parcurs.Am acceptat sa-ti raspund in continuuare numai acordandu-ti prezumtia de sinceritate
Poate nu te exprimi tu bine, sau poate nu-ţi înţeleg eu cuvintele.. Hai să o luăm pe bucăţi.
Tocmai, că am analizat în fel şi chip tot ceea ce ai afirmat, iar mie îmi rezultă tot o dependenţă a energiei interne cu temperatura, în condiţiile afirmate de tine....in acest caz nu pot sa nu afirm ca esti un mare ingamfat,n-ai gandit nici macar o clipa ceva din ce-am spus.
Şi de ce mă crezi îngâmfat? Dacă ţi-aş fi dat dreptate, fără să analizez afirmaţiile tale, eram mai modest? Asta aştepţi? Să batem toţi din palme şi să spunem "bravo, George!" ? Sau vrei un feedback real şi obiectiv asupra ideilor tale?
_________________
Eşti inteligent atunci când crezi doar jumătate din ceea ce afli; eşti înţelept atunci când ştii care jumătate!
Razvan- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 6183
Puncte : 33836
Data de inscriere : 18/03/2011
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
Vreau sa inteleg cum obti tu surplus de energie.M-am gindit la acel compresor la faptul ca injectezi gazul comprimat in acea incinta ca diferenta de temperatura o transformi in lucru mecanic dar oricum o dau nu iese nimic pe plus.
cris- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Prenume : Cristian
Numarul mesajelor : 1087
Puncte : 19994
Data de inscriere : 31/01/2010
Obiective curente : Astrofizica
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
Cris,in procesul de comprimare gaze,energia mecanica utilizata e convertita in caldura de compresie.Compresoarele actuale o elimina in mediul ambiant,eu vreau s-o regenerez .M-am inspirat din brevetul lui Bob Neal
http://www.free-energy.ws/pdf/neal2030759.pdf
Ai si o transcriere a textului,te poti descurca cu o traducere electronica:
The primary object of invention is the provision of a compressor of this character, wherein there is arranged an automatically counter balanced crank shaft and fluid equalizers within a storage tank , which makes it possible for the said engine to operate on constant reserve tank pressure so as to actuate additional equipment, the pistons for the engine being also automatically balanced and suspended when the said engine is in operation .
Another object of the invention is the provision of an engine of this character , wherein the same is operated from air under pressure, the said air being supplied by compressors , these being in bank with the engine construction
A further object of the invention is the provision of an engine of this character , wherein the same is of novel construction , as the engine proper and the compressor are operated from the same crank shaft , which is of the automatically balanced type , so that high efficiency is attained.
A still further object of the invention is the provision of an engine of this character, which is comparatively simple in construction , thoroughly reliable an efficient in its operation , strong , durable and inexpensive to manufacture.
with these and other objects in view the invention contains in the features of construction, combination and arrangement of parts as will be hereinafter more fully described , illustrated in the accompanying drawings, which disclose the preferred embodiment of the invention and pointed out in the claim hereunto appended.
in the accompanying drawings :
Figure 1 is a perspective view of the engine constructed in accordance with the invention.
figure 2 is a vertical sectional view through the compressor part of the engine.
figure 3 is a vertical sectional view through the power part of the engine.
figure 4 is a detail elevation of the crank shaft of the engine.
figure 5 is an enlarged sectional view through one of the electric heaters of the engine.
figure 6 is a vertical longitudinal sectional view trough the air storage tank including the equalizer
similar reference characters indicate corresponding parts through the several views in the drawings.
referring to the drawings in detail the engine in its entirely comprises a cylinder block 10 hanging formed therein the series of compressors cylinders 11 and the power cylinders 12 , respectively the block 10 being of the v-type and closing the upper ends of said cylinders are the removable heads 13 and 14 , respectively, which are secured in place by head blots £5 , as is conventional . Beneath the block 10 is the crank case 16 , wotch at opposite side carries the detachable plates 17 , these plates being held in place by fasteners 18 and such plates are seated so as to be leak proof. The block 10 is chambered to provide a water jaket 19 about the cylinders , while at the forward end of the said block are water pumps 20 circulating water through the inlet pipe 21 which leads into the jacket and letting said water out therefrom through the outlet pipe 22 leading from said water jacket.
Next to the pumps 20 is a fan 23 operated from a belt 24 which also drives the pumps.
Working within the cylinders 11 are the reciprocating pistons 25 , their rods 26 being slidable through packing glands 27 and fixed to crosshead 28 , which are slidably mounted upon guides 29 secured within the crank case 16 to opposite side walls thereof. these crossheads 28 are therewith the connecting rods 31 which by the bearings 32 are engaged with their cranks 33 of a counter balanced crank shaft 34 , which is mounted in supports 35 around in the crank case 16, the shaft being supplied with the required bearings 36.
the inner ends of the cylinders 11 are fitted with inner end heads 37 , which are provided with air intake ports 38, these being flatted with spring ball inlet checks 39 , the air having admission through passages 40 opening exteriorly of the block10 . The glands 27 are associated with the heads 37.
The heads 13 and 37 are provided with the compressed air outlets 41 and 42 , respectively , these being fitted with spring ball checks 43 , the heads 13 being also provided with the central air inlets 44 , which are fitted with spring checks 45 . by couplings 46 are attached to the air outlets 41 and 42 the outlet feed pipes 47 and 48 , respectively , these leading to a main conduit 49 located in the center channel 50 in said block 10.
At the rear end of the block 10 and on the shaft 34 is the fly wheel 51 , this being of conventional type.
working within the cylinders 12 are pistons 52 their rods 53 sliding through packing glands 54 and fixed in crossheads 55 slidably mounted upon guides 56 which are secured within the crank case 16 at opposite side walls thereof. The crossheads 55 carry wrist pins 57 connecting therewith connecting rods 58, these being engaged by bearings 59 with their respective cranks 60 of the crank shaft 34, the inner ends of the cylinders 12 being also closed byinner heads61 with wiych are associated glands 54
On the cylinders 12 are slide valve chests 62 in which are the slide valves 63 actuated by cams 65 and such valves controlling the air admission and exhaust of air to and from the cylinders 12 through the ports 66 and 67 , and these valves 63 are provided with the ports 68 for the delivery of air under pressure from the inlet passages 69 common to a lead 70 from a compressed air storage tank 71.
The bottom of the crank case 16 is fitted with a removable plate 72 which is secured in place by fasteners 73 and when this plate is removed access can be had to the crank shaft 34 and the bearings for the engine , as wheel as other parts within said crank case , as should be obvious.
leading into the cylinders 11 are the passages74 of a lubricating system (not shown)
the storage tank 71 for the compressed air includes therein a double check discharge nozzle 75, this being supported by a member 76 and leading to this equalizer is an air inlet pipe 77 which has the communication 78 with the chamber 79 formed by said tank . in the equalizer 75 are the spaced spring ball for the inlet side and the other for the exhaust or outlet side of the main conduit 49 , while a pipe 82 is connected with an automatic release valve 83 of any approved type.
About the pipes 70 for the passages 69 are the electric heating units 84 which are for the purpose of heating the air under pressure above a freezing temperature when delivered from the tank 71 to the cylinder 12.
Supported on the block 10 is an electric generator 85 which is driven from the shaft 34 through a belt 24 and this generator is included in an electric circuit which also has the heaters 84 so that these will operate from current furnished by said generator.
The storage tank 71 with the equalizer is so constructed that it is possible to pump air into the said tank with a tank pressure of tow hundred pounds , while the compressors are only pumping against fifteen pounds or atmospheric pressure. Outside air pressure source can be coupled with the tank to augment that pressure delivered from the cylinders 11 of the engine.
What is claimed is :
In a structure of the kind described a v-shaped cylinder block provided with upwardly divergent cylinders , end heads fitted to said cylinders at opposite ends thereof , each head having velvet inlets , a main outlet lead between the cylinders of the block for a storage tank and having lateral branches to the outlets at the inner sides of said heads , one inlet being located at the center of each head at the outer ends of said cylinders while the remaining inlets are at the outer sides of the heads at the inner sends of said cylinders , a substantially v-shaped crank case fitted to the block beneath the cylinders , a counterbalanced crank shaft journaled in the crank case, pistons operating in the cylinders and having rods extended into the crank case crosshead guides fitted to the sides of said case interiorly thereof , crossheads connecting the rods with the guides and slidable on the same and connecting rods operated by the crank shaft and pivoted to the crosshead for reciprocation of the pistons.
http://www.free-energy.ws/pdf/neal2030759.pdf
Ai si o transcriere a textului,te poti descurca cu o traducere electronica:
The primary object of invention is the provision of a compressor of this character, wherein there is arranged an automatically counter balanced crank shaft and fluid equalizers within a storage tank , which makes it possible for the said engine to operate on constant reserve tank pressure so as to actuate additional equipment, the pistons for the engine being also automatically balanced and suspended when the said engine is in operation .
Another object of the invention is the provision of an engine of this character , wherein the same is operated from air under pressure, the said air being supplied by compressors , these being in bank with the engine construction
A further object of the invention is the provision of an engine of this character , wherein the same is of novel construction , as the engine proper and the compressor are operated from the same crank shaft , which is of the automatically balanced type , so that high efficiency is attained.
A still further object of the invention is the provision of an engine of this character, which is comparatively simple in construction , thoroughly reliable an efficient in its operation , strong , durable and inexpensive to manufacture.
with these and other objects in view the invention contains in the features of construction, combination and arrangement of parts as will be hereinafter more fully described , illustrated in the accompanying drawings, which disclose the preferred embodiment of the invention and pointed out in the claim hereunto appended.
in the accompanying drawings :
Figure 1 is a perspective view of the engine constructed in accordance with the invention.
figure 2 is a vertical sectional view through the compressor part of the engine.
figure 3 is a vertical sectional view through the power part of the engine.
figure 4 is a detail elevation of the crank shaft of the engine.
figure 5 is an enlarged sectional view through one of the electric heaters of the engine.
figure 6 is a vertical longitudinal sectional view trough the air storage tank including the equalizer
similar reference characters indicate corresponding parts through the several views in the drawings.
referring to the drawings in detail the engine in its entirely comprises a cylinder block 10 hanging formed therein the series of compressors cylinders 11 and the power cylinders 12 , respectively the block 10 being of the v-type and closing the upper ends of said cylinders are the removable heads 13 and 14 , respectively, which are secured in place by head blots £5 , as is conventional . Beneath the block 10 is the crank case 16 , wotch at opposite side carries the detachable plates 17 , these plates being held in place by fasteners 18 and such plates are seated so as to be leak proof. The block 10 is chambered to provide a water jaket 19 about the cylinders , while at the forward end of the said block are water pumps 20 circulating water through the inlet pipe 21 which leads into the jacket and letting said water out therefrom through the outlet pipe 22 leading from said water jacket.
Next to the pumps 20 is a fan 23 operated from a belt 24 which also drives the pumps.
Working within the cylinders 11 are the reciprocating pistons 25 , their rods 26 being slidable through packing glands 27 and fixed to crosshead 28 , which are slidably mounted upon guides 29 secured within the crank case 16 to opposite side walls thereof. these crossheads 28 are therewith the connecting rods 31 which by the bearings 32 are engaged with their cranks 33 of a counter balanced crank shaft 34 , which is mounted in supports 35 around in the crank case 16, the shaft being supplied with the required bearings 36.
the inner ends of the cylinders 11 are fitted with inner end heads 37 , which are provided with air intake ports 38, these being flatted with spring ball inlet checks 39 , the air having admission through passages 40 opening exteriorly of the block10 . The glands 27 are associated with the heads 37.
The heads 13 and 37 are provided with the compressed air outlets 41 and 42 , respectively , these being fitted with spring ball checks 43 , the heads 13 being also provided with the central air inlets 44 , which are fitted with spring checks 45 . by couplings 46 are attached to the air outlets 41 and 42 the outlet feed pipes 47 and 48 , respectively , these leading to a main conduit 49 located in the center channel 50 in said block 10.
At the rear end of the block 10 and on the shaft 34 is the fly wheel 51 , this being of conventional type.
working within the cylinders 12 are pistons 52 their rods 53 sliding through packing glands 54 and fixed in crossheads 55 slidably mounted upon guides 56 which are secured within the crank case 16 at opposite side walls thereof. The crossheads 55 carry wrist pins 57 connecting therewith connecting rods 58, these being engaged by bearings 59 with their respective cranks 60 of the crank shaft 34, the inner ends of the cylinders 12 being also closed byinner heads61 with wiych are associated glands 54
On the cylinders 12 are slide valve chests 62 in which are the slide valves 63 actuated by cams 65 and such valves controlling the air admission and exhaust of air to and from the cylinders 12 through the ports 66 and 67 , and these valves 63 are provided with the ports 68 for the delivery of air under pressure from the inlet passages 69 common to a lead 70 from a compressed air storage tank 71.
The bottom of the crank case 16 is fitted with a removable plate 72 which is secured in place by fasteners 73 and when this plate is removed access can be had to the crank shaft 34 and the bearings for the engine , as wheel as other parts within said crank case , as should be obvious.
leading into the cylinders 11 are the passages74 of a lubricating system (not shown)
the storage tank 71 for the compressed air includes therein a double check discharge nozzle 75, this being supported by a member 76 and leading to this equalizer is an air inlet pipe 77 which has the communication 78 with the chamber 79 formed by said tank . in the equalizer 75 are the spaced spring ball for the inlet side and the other for the exhaust or outlet side of the main conduit 49 , while a pipe 82 is connected with an automatic release valve 83 of any approved type.
About the pipes 70 for the passages 69 are the electric heating units 84 which are for the purpose of heating the air under pressure above a freezing temperature when delivered from the tank 71 to the cylinder 12.
Supported on the block 10 is an electric generator 85 which is driven from the shaft 34 through a belt 24 and this generator is included in an electric circuit which also has the heaters 84 so that these will operate from current furnished by said generator.
The storage tank 71 with the equalizer is so constructed that it is possible to pump air into the said tank with a tank pressure of tow hundred pounds , while the compressors are only pumping against fifteen pounds or atmospheric pressure. Outside air pressure source can be coupled with the tank to augment that pressure delivered from the cylinders 11 of the engine.
What is claimed is :
In a structure of the kind described a v-shaped cylinder block provided with upwardly divergent cylinders , end heads fitted to said cylinders at opposite ends thereof , each head having velvet inlets , a main outlet lead between the cylinders of the block for a storage tank and having lateral branches to the outlets at the inner sides of said heads , one inlet being located at the center of each head at the outer ends of said cylinders while the remaining inlets are at the outer sides of the heads at the inner sends of said cylinders , a substantially v-shaped crank case fitted to the block beneath the cylinders , a counterbalanced crank shaft journaled in the crank case, pistons operating in the cylinders and having rods extended into the crank case crosshead guides fitted to the sides of said case interiorly thereof , crossheads connecting the rods with the guides and slidable on the same and connecting rods operated by the crank shaft and pivoted to the crosshead for reciprocation of the pistons.
george- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 1181
Puncte : 21159
Data de inscriere : 07/04/2009
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
Am parcurs sumar putina literatura tehnica via Google in jurul principiului utilizat de Bob Neal.
Dupa cate inteleg, exista fenomene aerodinamice ramase secrete, in care miscarea dirijata a aerului la compresie/destindere ascunde eliberare de free -energy. Posibil sa aiba legatura si cu Schauberger, dar nu ma avant prea departe.
In mare, cheia ar fi obtinerea unui surplus de presiune intr-un recipient, cu energie provenita din energia "latenta " eliberata printr-o curgere ordonata, versus miscarea browniana( care ascunde energii "blocate" prin ciocniri gen razboiul romano-roman sau forumisto- forumist, barca nu inainteaza!)
Seamana cumva cu principiul free-energy aplicat de Newman la motorul de curent continuu cu magnetism intrinsec valorificat prin aliniere macroscopica sau cu principiul aplicat de Tesla la rezonanta feromagnetica, la automobilul electric cu sursa independenta.
La momentul potrivit poate va fi dezvoltat mai pe larg acest subiect al energiilor latente ascunse in curgerile aerodinamice.
Dupa cate inteleg, exista fenomene aerodinamice ramase secrete, in care miscarea dirijata a aerului la compresie/destindere ascunde eliberare de free -energy. Posibil sa aiba legatura si cu Schauberger, dar nu ma avant prea departe.
In mare, cheia ar fi obtinerea unui surplus de presiune intr-un recipient, cu energie provenita din energia "latenta " eliberata printr-o curgere ordonata, versus miscarea browniana( care ascunde energii "blocate" prin ciocniri gen razboiul romano-roman sau forumisto- forumist, barca nu inainteaza!)
Seamana cumva cu principiul free-energy aplicat de Newman la motorul de curent continuu cu magnetism intrinsec valorificat prin aliniere macroscopica sau cu principiul aplicat de Tesla la rezonanta feromagnetica, la automobilul electric cu sursa independenta.
La momentul potrivit poate va fi dezvoltat mai pe larg acest subiect al energiilor latente ascunse in curgerile aerodinamice.
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3969
Puncte : 33345
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
Ar fi bine ca George sa ne prezinte el insusi principiul de functionare .
CAdi- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 12397
Puncte : 59038
Data de inscriere : 16/02/2011
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
Realizarea lui Bob Neal nu e un caz singular,istoria vehicolelor cu aer comprimat e plina de nenumarate alte exemple:
In 1926, Lee Williams Barton Pittsburg, Statele Unite ale Americii ,a prezentat invenţia sa: un automobil care, susţine el, ruleaza pe aer. Motorul porneşte pe benzinã, dar după ce a atins o vitezã de zece kilometri pe oră,alimentarea pe benzinã este opritã şi aerul începe să lucreze. La primul test prototipul a atins o vitezã de 62 mile pe ora.
. In 1934,la 21 de ani, Johannes Wardenier a anunţat cã a dezvoltat un tip de motor ce nu necesitã alimentare cu combustibil mai mult de cateva ori pe an. Săptămâni, ziarele olandeze au raportat apariţia unei invenţii incredibile care ar schimba lumea pentru totdeauna. Nu mult după aceasta Johannes a fost misterios închis într-o institutie de boli mintale, proiectul său pentru motor a fost furat, a fost ţinut sub pază permanentă şi niciodată nu sa permis să fie vazut de nimeni. Mai târziu, el a fost trimis intr-un lagăr de concentrare, unde a rămas până când a fost aproape de moarte şi ideea lui pentru un motor acţionat cu aer,a fost de mult uitatã.
. În anii 1970, Joseph P. Troyan a proiectat un volant de aer cu reglaj electric, care ar putea propulsa un automobil folosind principiul de "amplificare a raportului de mişcare într-un sistem închis." Motorul pneumatic Troyan (US Patent No. 040011) a fost anexat la generatoare electrice pentru a crea o energie-free. Troyan comenteazã – „Motorul meu foloseste pur şi simplu cea mai puternicã fortã din naturã, presiunea aerului.”
Dupã ce observã pompe de aburi în rafinării din Texas, Russel R. Brown incepe sã gandescã la ideea unui motor alimentat cu aer. Douăzeci de ani mai târziu, în 1974, invenţia sa a fost terminatã. Brown susţine că motorul lui ar putea nu doar rula pe aer, dar ar putea fi, de asemenea sursă proprie de energie. Comentarii Brown - „ Prejudiciul adus de motorul meu mediului,nu e mai mare decât dacã am umfla un pneu şi l-am desumfla”.
În 1976, Ray Starbard din Vacaville, California, a dezvoltat un motor care este capabil de a actiona vehicule cu aer comprimat. El a simţit că a inventat sistemul de putere al viitorului, un sistem care ar putea schimba foarte mult conceptual de automobile din lume. E aceasta maşina a viitorului? “Fãrã absolut nici o îndoială, în mintea mea". Comenteazã Starbard.
În 1980, Lui Carl Leissler a dezvoltat un motor care a fost capabil să funcţioneze pe aer. Horticultor pensioner a lucrat in garajul său de la Hollywood peste 15 ani. El spune că, pentru a utiliza motorul său într-o maşină are nevoie doar d-o sursă micã de energie electrică sau de gaze pentru a ajuta compresorul de aer . “ Am putea fi în stare să rulam 2000 mile pe galon, aerul este o putere în sine.”Comenteazã Leissler.
. În mai 1987 un articol a fost publicat în Miami despre inventatorul Ricardo Perez-Pomar. Inginer de 61 ani, originar din Cuba,anuntã că a dezvoltat un motor care va reumple rezervorul continuu în timpul funcţionãrii. Acest aparat poate să fie în funcţiune neintrerupt luni de zile. Inainte de pornire rezervorul de aer trebuie să fie în mod artificial umplut.
Vezi că asta ai mai spus-o o dată. Chiar nu trebuie umplut forumul cu copy-paste.
In 1926, Lee Williams Barton Pittsburg, Statele Unite ale Americii ,a prezentat invenţia sa: un automobil care, susţine el, ruleaza pe aer. Motorul porneşte pe benzinã, dar după ce a atins o vitezã de zece kilometri pe oră,alimentarea pe benzinã este opritã şi aerul începe să lucreze. La primul test prototipul a atins o vitezã de 62 mile pe ora.
. In 1934,la 21 de ani, Johannes Wardenier a anunţat cã a dezvoltat un tip de motor ce nu necesitã alimentare cu combustibil mai mult de cateva ori pe an. Săptămâni, ziarele olandeze au raportat apariţia unei invenţii incredibile care ar schimba lumea pentru totdeauna. Nu mult după aceasta Johannes a fost misterios închis într-o institutie de boli mintale, proiectul său pentru motor a fost furat, a fost ţinut sub pază permanentă şi niciodată nu sa permis să fie vazut de nimeni. Mai târziu, el a fost trimis intr-un lagăr de concentrare, unde a rămas până când a fost aproape de moarte şi ideea lui pentru un motor acţionat cu aer,a fost de mult uitatã.
. În anii 1970, Joseph P. Troyan a proiectat un volant de aer cu reglaj electric, care ar putea propulsa un automobil folosind principiul de "amplificare a raportului de mişcare într-un sistem închis." Motorul pneumatic Troyan (US Patent No. 040011) a fost anexat la generatoare electrice pentru a crea o energie-free. Troyan comenteazã – „Motorul meu foloseste pur şi simplu cea mai puternicã fortã din naturã, presiunea aerului.”
Dupã ce observã pompe de aburi în rafinării din Texas, Russel R. Brown incepe sã gandescã la ideea unui motor alimentat cu aer. Douăzeci de ani mai târziu, în 1974, invenţia sa a fost terminatã. Brown susţine că motorul lui ar putea nu doar rula pe aer, dar ar putea fi, de asemenea sursă proprie de energie. Comentarii Brown - „ Prejudiciul adus de motorul meu mediului,nu e mai mare decât dacã am umfla un pneu şi l-am desumfla”.
În 1976, Ray Starbard din Vacaville, California, a dezvoltat un motor care este capabil de a actiona vehicule cu aer comprimat. El a simţit că a inventat sistemul de putere al viitorului, un sistem care ar putea schimba foarte mult conceptual de automobile din lume. E aceasta maşina a viitorului? “Fãrã absolut nici o îndoială, în mintea mea". Comenteazã Starbard.
În 1980, Lui Carl Leissler a dezvoltat un motor care a fost capabil să funcţioneze pe aer. Horticultor pensioner a lucrat in garajul său de la Hollywood peste 15 ani. El spune că, pentru a utiliza motorul său într-o maşină are nevoie doar d-o sursă micã de energie electrică sau de gaze pentru a ajuta compresorul de aer . “ Am putea fi în stare să rulam 2000 mile pe galon, aerul este o putere în sine.”Comenteazã Leissler.
. În mai 1987 un articol a fost publicat în Miami despre inventatorul Ricardo Perez-Pomar. Inginer de 61 ani, originar din Cuba,anuntã că a dezvoltat un motor care va reumple rezervorul continuu în timpul funcţionãrii. Acest aparat poate să fie în funcţiune neintrerupt luni de zile. Inainte de pornire rezervorul de aer trebuie să fie în mod artificial umplut.
Vezi că asta ai mai spus-o o dată. Chiar nu trebuie umplut forumul cu copy-paste.
Ultima editare efectuata de catre Abel Cavaşi in Sam 20 Oct 2012, 05:52, editata de 1 ori (Motiv : Observaţie privind copy-paste)
george- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 1181
Puncte : 21159
Data de inscriere : 07/04/2009
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
Hai sa gindim logic ,o astfel de inventie avind in vedere viteza cu care se raspindeste informatia azi nu ar putea fi oprita de nici o conspiratie mondiala.
cris- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Prenume : Cristian
Numarul mesajelor : 1087
Puncte : 19994
Data de inscriere : 31/01/2010
Obiective curente : Astrofizica
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
Informatia , asa cum vine la noi, nu rezolva singura treaba.
Inventia are un inventator, care este cheia.
Nu informatia e cheia, ci fibra inventatorului.
Sunt cazuri cand aplicarea deschisa a inventiilor benefice a fost stopata prin anihilarea prin diverse mijloace a inventatorului , pana la uciderea lui.
Unii inventatori mor pur si simplu , ducand cu ei secrete care vor fi recuperate cu greu.
O generatie lenesa care asteapta pe tava efectul inventiilor nu va fi interesata sa plateasca pretul creativitatii.
Inventatorii prezentati de George se intind pe o perioada de 61 de ani, timp in care se
poate vedea istoric ce obstructii au fost la aplicarea inventiilor. In ciuda informatiilor publicate, oficialii au franat iar amatorii, experimentatorii, inventatorii au cautat sa accelereze.
Rezultatul se vede ca a dus -pe de o parte-ca avem si azi inca -in cazul automobilului clasic-o soba pe roti, care afuma, face zgomot si ne mananca banii. Desi puteam avea alte optiuni curate, free-energy de dinainte de Tesla poate.
Azi avem optiunile deja brevetate cu miile, neoficiale, neagreate, discreditate.
Poate ar trebui sa meditam mai mult la exemplele aduse de George, inainte de a ne lasa inselati de aparente.
Inventia are un inventator, care este cheia.
Nu informatia e cheia, ci fibra inventatorului.
Sunt cazuri cand aplicarea deschisa a inventiilor benefice a fost stopata prin anihilarea prin diverse mijloace a inventatorului , pana la uciderea lui.
Unii inventatori mor pur si simplu , ducand cu ei secrete care vor fi recuperate cu greu.
O generatie lenesa care asteapta pe tava efectul inventiilor nu va fi interesata sa plateasca pretul creativitatii.
Inventatorii prezentati de George se intind pe o perioada de 61 de ani, timp in care se
poate vedea istoric ce obstructii au fost la aplicarea inventiilor. In ciuda informatiilor publicate, oficialii au franat iar amatorii, experimentatorii, inventatorii au cautat sa accelereze.
Rezultatul se vede ca a dus -pe de o parte-ca avem si azi inca -in cazul automobilului clasic-o soba pe roti, care afuma, face zgomot si ne mananca banii. Desi puteam avea alte optiuni curate, free-energy de dinainte de Tesla poate.
Azi avem optiunile deja brevetate cu miile, neoficiale, neagreate, discreditate.
Poate ar trebui sa meditam mai mult la exemplele aduse de George, inainte de a ne lasa inselati de aparente.
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3969
Puncte : 33345
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
ha! inca o ciurda de perpetuum-mobile!? de data asta simple rezervoare de aer sub presiune!?
LOL!
cum stau proprietarii acestor motoare minune cu factura la curent electric!? de ce nu e pe zero!? de ce toti acesti minunati inventatori nu fac lucrul elementar care ar convinge pe oricine ca motorul lor e mai eficient!?
factura la curent electric! asta e dovada ca ai descoperit ceva interesant sau nu!
esti pervers si cotizezi la bubuli dar in acelasi timp mori de grija celorlalti sclavi care cotizeaza la bubuli?
pai rupe tu primul lanturile! dupa ce ne dai exemplul tau te vom urma si noi!
e simplu!
generatoare de curent electric clasice, pe benzina, pe motorina, pe peleti de lemne, pe carbuni sunt nenumarate!
nu trebuie decat sa inlocuiesti sursa de putere a motorului cu minunata inventie pe care bubulii nu te lasa sa o patentezi!
si iti reduci TIE consumul de curent electric! dupa aia vii cu factura, cea mai buna dovada ca nu mai ai nevoie de bubuli! de curentul LOR electric!
odata ce ai o sursa de curent electric mai eficienta sau cu consum zero de energie restul e simplu, folosind tehnologii conventionale!
poti extrage benzina din aer de exemplu! nici n-ai nevoie de inventarea unui motor alternativ! ai sursa de putere, de energie, la dispozitia ta! consumi cat vrei, cat ai nevoie, FARA A PLATI NIMIC ( daca e perpetuum mobile )
daca nu e perpetuum mobile dar e un motor mai eficient dpdv energetic e la fel de simplu! banii pe care i-ai da cumparand curent de la bubuli ii dai pe consumabilele noului motor minune si daca iesi in castig dupa un an de stat pe noua solutie de generare a curentului electric poti spune cu suficienta incredere ca e mai eficient!
repet din nou primul pas dupa inventarea unei surse alternative, mai eficiente, de energie, e sa inlocuiesti motorul unui generator autonom si clasic de curent, de genul:
generatoare-curent.net - generator de curent 5,5 kva
e atat de simplu!
asta daca vrei sa fii un adevarat cercetator si nu mancator de ... si prostii!
ca sa compari eficienta energetica nu trebuie decat sa compari factura la curent electric sau la consumul de materiale necesare generarii de curent electric!
si astfel, extrem de simplu, poti vedea daca motorul tau e mai eficient sau nu ca metodele clasice de generare a curentului electric sau de fabricare a carburantilor clasici, benzina, motorina samd ...
consumi timp de un an pe metoda clasica si anul urmator pe metoda alternativa ... tragi linie, aduni, scazi, si imediat vei afla daca esti pe plus sau pe minus!
n-are nici nu sens sa pui botul la inventiile lui keshe & comp cit timp ei vor sa te salveze doar pe tine de bubuli nu si pe ei!
motoare si masini care merg doar cu aer compresat!? MINUNAT! care ar putea fi dificultatile tehnice in inlocuirea motorului diesel care genereaza curentul electric al generatorului honda EG 5500!?
partea de generare a curentului e extrem de simpla si clasica! ai un rotor si un stator incarcate magnetic care se invart unul in celalat generand curent electric!
motorul diesel are rolul doar de a invarti rotorul! nu vad nici um motiv pentru care n-ar putea fi inlocuit cu alt tip de motor!
un astfel de generator face fata cu brio consumului de curent al unui apartament de bloc mediu, 2-3 camere, cu toate aparatele electrice aprinse, televizor, lada frigorifica, calculator, internet, centrala electrica pe curent, sau calorifere, aragaz electric, cuptor cu microunde samd!
daca e perpetuum mobile pe bune inseamna ca teoria se intalneste cu practica doar daca dupa ce ma decuplez de la renel pot trai la acelasi standard de confort energetic si termic fara sa dau nici un ban in plus pentru functionarea generatorului de curent!
mai simplu de atat pentru a-ti dovedi tie ca e perpetuum mobile ce poate fi!?
mai simplu decat un astfel de aranjament tehnic pentru ati dovedi IN PRIMUL RAND TIE, ca motorul tau e mai eficient dpdv energetic ce poate fi?!
daca refuzi cu obstinatie sa faci astfel de experimente simple cu motorul tau minune CA SA TE AJUTI IN PRIMUL RAND PE TINE dar insisti sa mil vinzi mie pe post de sfant graal si panaceu universal pentru toate problemele umanitatii ce alta concluzie pot trage deca ca e o vrajeala!? un hoax!?
o minciuna! o iluzie! o prostie care nici nu merita luata in considerare!
pseudostiinta!
pentru ca stiinta adevarata nu sta in ecuatii ci in dovezi! reproductibile!
factura la curent electric cumparat de la bubuli! asta e prima dovada ca spui adevarul! dupa ce vedem minunea de pe factura putem incepe sa cadem pe ganduri, sa mergem mai departe ...
LOL!
cum stau proprietarii acestor motoare minune cu factura la curent electric!? de ce nu e pe zero!? de ce toti acesti minunati inventatori nu fac lucrul elementar care ar convinge pe oricine ca motorul lor e mai eficient!?
factura la curent electric! asta e dovada ca ai descoperit ceva interesant sau nu!
esti pervers si cotizezi la bubuli dar in acelasi timp mori de grija celorlalti sclavi care cotizeaza la bubuli?
pai rupe tu primul lanturile! dupa ce ne dai exemplul tau te vom urma si noi!
e simplu!
generatoare de curent electric clasice, pe benzina, pe motorina, pe peleti de lemne, pe carbuni sunt nenumarate!
nu trebuie decat sa inlocuiesti sursa de putere a motorului cu minunata inventie pe care bubulii nu te lasa sa o patentezi!
si iti reduci TIE consumul de curent electric! dupa aia vii cu factura, cea mai buna dovada ca nu mai ai nevoie de bubuli! de curentul LOR electric!
odata ce ai o sursa de curent electric mai eficienta sau cu consum zero de energie restul e simplu, folosind tehnologii conventionale!
poti extrage benzina din aer de exemplu! nici n-ai nevoie de inventarea unui motor alternativ! ai sursa de putere, de energie, la dispozitia ta! consumi cat vrei, cat ai nevoie, FARA A PLATI NIMIC ( daca e perpetuum mobile )
daca nu e perpetuum mobile dar e un motor mai eficient dpdv energetic e la fel de simplu! banii pe care i-ai da cumparand curent de la bubuli ii dai pe consumabilele noului motor minune si daca iesi in castig dupa un an de stat pe noua solutie de generare a curentului electric poti spune cu suficienta incredere ca e mai eficient!
repet din nou primul pas dupa inventarea unei surse alternative, mai eficiente, de energie, e sa inlocuiesti motorul unui generator autonom si clasic de curent, de genul:
generatoare-curent.net - generator de curent 5,5 kva
e atat de simplu!
asta daca vrei sa fii un adevarat cercetator si nu mancator de ... si prostii!
ca sa compari eficienta energetica nu trebuie decat sa compari factura la curent electric sau la consumul de materiale necesare generarii de curent electric!
si astfel, extrem de simplu, poti vedea daca motorul tau e mai eficient sau nu ca metodele clasice de generare a curentului electric sau de fabricare a carburantilor clasici, benzina, motorina samd ...
consumi timp de un an pe metoda clasica si anul urmator pe metoda alternativa ... tragi linie, aduni, scazi, si imediat vei afla daca esti pe plus sau pe minus!
n-are nici nu sens sa pui botul la inventiile lui keshe & comp cit timp ei vor sa te salveze doar pe tine de bubuli nu si pe ei!
motoare si masini care merg doar cu aer compresat!? MINUNAT! care ar putea fi dificultatile tehnice in inlocuirea motorului diesel care genereaza curentul electric al generatorului honda EG 5500!?
partea de generare a curentului e extrem de simpla si clasica! ai un rotor si un stator incarcate magnetic care se invart unul in celalat generand curent electric!
motorul diesel are rolul doar de a invarti rotorul! nu vad nici um motiv pentru care n-ar putea fi inlocuit cu alt tip de motor!
un astfel de generator face fata cu brio consumului de curent al unui apartament de bloc mediu, 2-3 camere, cu toate aparatele electrice aprinse, televizor, lada frigorifica, calculator, internet, centrala electrica pe curent, sau calorifere, aragaz electric, cuptor cu microunde samd!
daca e perpetuum mobile pe bune inseamna ca teoria se intalneste cu practica doar daca dupa ce ma decuplez de la renel pot trai la acelasi standard de confort energetic si termic fara sa dau nici un ban in plus pentru functionarea generatorului de curent!
mai simplu de atat pentru a-ti dovedi tie ca e perpetuum mobile ce poate fi!?
mai simplu decat un astfel de aranjament tehnic pentru ati dovedi IN PRIMUL RAND TIE, ca motorul tau e mai eficient dpdv energetic ce poate fi?!
daca refuzi cu obstinatie sa faci astfel de experimente simple cu motorul tau minune CA SA TE AJUTI IN PRIMUL RAND PE TINE dar insisti sa mil vinzi mie pe post de sfant graal si panaceu universal pentru toate problemele umanitatii ce alta concluzie pot trage deca ca e o vrajeala!? un hoax!?
o minciuna! o iluzie! o prostie care nici nu merita luata in considerare!
pseudostiinta!
pentru ca stiinta adevarata nu sta in ecuatii ci in dovezi! reproductibile!
factura la curent electric cumparat de la bubuli! asta e prima dovada ca spui adevarul! dupa ce vedem minunea de pe factura putem incepe sa cadem pe ganduri, sa mergem mai departe ...
Ultima editare efectuata de catre totedati in Dum 21 Oct 2012, 17:55, editata de 1 ori (Motiv : precizari financiare)
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
Factura de energie electrica consumata nu este un indicator credibil al viabilitatii surselor de energie conventionale alternative sau free-energy.
Cand tracul Tesla propunea lumii energie gratuita, i se dadea foc laboratorului. Tocmai pentru a se mentine un sistem de facturare vesnica, pentru care Morgan jubila.
In timp ce Tesla se juca cu free-energy, morganistii facturau din greu, frecandu-si mainile la modul: Bai inventatorasule, nu ti-e clar ca suntem mai tari? Las-o moarta cu jucariile tale, ca noi facem cartile.
Asa ca a veni azi, la 100 de ani dupa Tesla cu argumentul lui Toma necredinciosul: Nu cred pana nu vad, mi se pare copilaresc, cand avem atatea dovezi in atatia ani de realizari tehnice ca se poate produce free-energy.
Un singur exemplu, deocamdata:
In ipoteza ca sursele nu mint, inventatorul Stanley Meyer a mers mii de km cu motorul lui cu apa. Nu a avut nevoie de nici o facturare la pompa de benzina.
Si nici sa-i faca demonstratie presedintelui Americii, sa mearga limuzinele prezidentiale fara facturare.A facut-o pe masina lui si gata.
Dar cand a fost pe punctul sa implementeze solutia, a murit suspect, in plina putere creatoare...
Daca admitem ca universul este un perpetuum energetic si nu ingheata energetic, iar energia se transforma mereu, cum sa acceptam pdv al unor contabili paraleli cu stiinta care ne scot ochii, cinic, cu factura? Si ne demonstreaza ei cum energia e limitata !Poate in capul lor...
Cand tracul Tesla propunea lumii energie gratuita, i se dadea foc laboratorului. Tocmai pentru a se mentine un sistem de facturare vesnica, pentru care Morgan jubila.
In timp ce Tesla se juca cu free-energy, morganistii facturau din greu, frecandu-si mainile la modul: Bai inventatorasule, nu ti-e clar ca suntem mai tari? Las-o moarta cu jucariile tale, ca noi facem cartile.
Asa ca a veni azi, la 100 de ani dupa Tesla cu argumentul lui Toma necredinciosul: Nu cred pana nu vad, mi se pare copilaresc, cand avem atatea dovezi in atatia ani de realizari tehnice ca se poate produce free-energy.
Un singur exemplu, deocamdata:
In ipoteza ca sursele nu mint, inventatorul Stanley Meyer a mers mii de km cu motorul lui cu apa. Nu a avut nevoie de nici o facturare la pompa de benzina.
Si nici sa-i faca demonstratie presedintelui Americii, sa mearga limuzinele prezidentiale fara facturare.A facut-o pe masina lui si gata.
Dar cand a fost pe punctul sa implementeze solutia, a murit suspect, in plina putere creatoare...
Daca admitem ca universul este un perpetuum energetic si nu ingheata energetic, iar energia se transforma mereu, cum sa acceptam pdv al unor contabili paraleli cu stiinta care ne scot ochii, cinic, cu factura? Si ne demonstreaza ei cum energia e limitata !Poate in capul lor...
eugen- Moderator
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 3969
Puncte : 33345
Data de inscriere : 19/03/2010
Obiective curente : Ma intereseaza comportarea bobinelor in inalta frecventa, la care apar impedante capacitive proprii sporite, eliminarea lor, reducerea rezistentei peliculare, marirea inductantei unei bobine, condensatori de inalta capacitate, etc.
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
Ce nu trebue uitat ce a facut George concret, e (cel putin, asa eu cred [la cita termodinamica eu stiu]):
1) metoda aia cu calculul valorilor finale volum,pres si temp (la care posibil, mai tirziu [nu stiu cind] voi prezenta alta metoda).
2) a "unificat" legea lui Amagat cu legea lui Dalton si a obtinut legea lui ---.(si aici ma mai gindesc)
Alte pretentii pe care le am:
1) Nu doreste (intentionat) sa fie explicit.
2) Nu raspunde, nu argumenteaza la toate intrebarile care i se pun.
3) Nu i-si recunoaste greseala (macar in ruptul capului).
3) Pare prea mindru.
1) metoda aia cu calculul valorilor finale volum,pres si temp (la care posibil, mai tirziu [nu stiu cind] voi prezenta alta metoda).
2) a "unificat" legea lui Amagat cu legea lui Dalton si a obtinut legea lui ---.(si aici ma mai gindesc)
Alte pretentii pe care le am:
1) Nu doreste (intentionat) sa fie explicit.
2) Nu raspunde, nu argumenteaza la toate intrebarile care i se pun.
3) Nu i-si recunoaste greseala (macar in ruptul capului).
3) Pare prea mindru.
meteor- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 25843
Data de inscriere : 19/06/2011
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
eugen a scris:Cand tracul Tesla propunea lumii energie gratuita, i se dadea foc laboratorului. Tocmai pentru a se mentine un sistem de facturare vesnica, pentru care Morgan jubila.
pai nu te impiedica nimeni sa faci ciocu' mic cat timp testezi solutia minune! la fel, dupa ce esti convins de viabilitatea solutiei nu te impiedica nimeni sa tii ciocu bine inchis si sa fac mac mac doar prin metode de tip MLM!
de ce nu!? scopul tau fiind unul singur, raspandirea informatiei! dupa ce faci destui pui, scoti capul din gaoace, dar nu singur! vii cu cateva mii si zeci de mii de clienti multumiti pe tembelizor!
toti cu dovada in mana! cu factura de curent!
in momentul ala bubulii vor fi cu chilotii in vine si nimeni nu va reusi sa iti suprime inventia!
cum poti avea 10k de clienti multumiti cand tu n-ai resurse finaciare sa clonezi aparatul minune!? pai de unde sa ai resurse cand tot la bubuli cotizezi!? dupa ce nu vei mai cotiza tu, vei vedea cum se aduna banii! resursele reale! materiale!
daca nu mai cotizezi ar trebui sa mai poti face macar un motor! il vinzi, ii spui clientului ca e bine sa faca si el ciocu mic pana cresti in putere
IL VINZI INAINTE DE AL PATENTA! scopul tau e avansul incet dar sigur fara a fi reperat de ochiul piramidal si maro al bubulilor!
ca aia miros lacomia salivarii dupa patente imediat! au nas sensibil la lacomie!
ce poate fi mai usor decat sa faci ciocu' mic!? esti salvat! ai rupt lanturile! restul nu mai e nici o graba, nici o urgenta ... ceea ce eu nu vad la nici unul din papagalii care se bat cu caramida in piept cu inventiile lor! toti fara bani, fara motorul minune ca le mai trebuie un surub la el si, ghinion, acu' sau terminat fondurile, toti cocosati de facturile la energia sau materiile prime cumparate de la bubuli! si cumparate degeaba, ca motorul tot nu e gata! nu produce deocamdata nimic!
da pe dinafara geniul din tine? nu mai poti tine in tine secretul? pai cine e de vina!? DOAR TU!
lui tesla ii pute gasi scuze, ca era prea naiv, prea idealist, samd .. dar noi nu mai avem nici un fel de scuze! noi acum stim cum functioneaza sistemul! stim ca bubulii exista!
tesla banuia ceva dar n-a mai apucat sfarsitul WWII ca sa se lamureasca definitv ...
egzact ce spuneam eu ca nu e bine sa faci! sa umflat in pene inainte de a vinde motorul minune macar unui client! de astfel de show-uri mediatice te apuci dupa ce ai motorizat cateva mii de fosti sclavi!inventatorul Stanley Meyer a mers mii de km cu motorul lui cu apa
si raliul ala de la san fracisco la new york il faci impreuna cu ceilalti clienti! nu singur cuc nu care cumva sa pice gloria eterna pe cine nu trebuie, de parca mai conteaza!
si dupa aia mai discutam de cum vor reusi bubulii sa suprime informatia si tehnologia! ca sa reuseasca ceva vor trebui sa dea drumul, pe sest, unui nou razboi mondial!
PE CARE IL VOR PIERDE!
cand sclavii rup lanturile ca stapan de sclavi o iei pe coaja! garantat!
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
Mi-e teama ca,la compresorul autocondus aerul comprimat e doar un produs secundar.Principalul produs poate fi energia alectrica si frigul.Se poate obtine atata energie electrica cata caldura e extrasa din aerul atmosferic,exceptand pierderile.
Am in plan sa concep totul ca pe o sursa personala de putere (Personal Power).Avem autoturism personal,PC,de ce nu si Personal Power? Cum va arata?
Va fi instalat pe automobilul personal,va debita energie electrica si aer comprimat atat cat sa poata fi propulsat automobilul in conditii optime.In timpul parcarii,acasa sau la locul de munca,se cupleaza la prize care preiau energia ... Vi se pare utopie?
Am in plan sa concep totul ca pe o sursa personala de putere (Personal Power).Avem autoturism personal,PC,de ce nu si Personal Power? Cum va arata?
Va fi instalat pe automobilul personal,va debita energie electrica si aer comprimat atat cat sa poata fi propulsat automobilul in conditii optime.In timpul parcarii,acasa sau la locul de munca,se cupleaza la prize care preiau energia ... Vi se pare utopie?
george- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 1181
Puncte : 21159
Data de inscriere : 07/04/2009
Obiective curente : Acum mă preocupă următoarele:-1)...-2)...
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
Explica-mi si mie simplu cam cum ar functiona.
cris- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Prenume : Cristian
Numarul mesajelor : 1087
Puncte : 19994
Data de inscriere : 31/01/2010
Obiective curente : Astrofizica
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
problema e că soarele cel zgîrciob îți prăjește frigul ăla chiar și la polul nord ...Principalul produs poate fi energia alectrica si frigul
frigul devine cald ... ghețarii se topesc ... energia electrică devine fssssss ... roata stă pe loc, iar trebuie să dai la manivelă!
ți-ar trebui un acumulator electric care să stocheze energia electrică noaptea repede pînă la maximul posibil și să o cedeaze leeent cînd răsare soarele!
dacă poți face asta în timp poate se adună ceva cît de o roată distanță ...
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
Pe la pagina 14 (ca asa e pe la noi..,in viitor poate vom avea alte unitati de masura )
E culmea culmilor sa incerci a pacali cu asa marci de ghicitori.
Am subliniat, ingrosat,etc., poate poate ceva va rasari,..
Si o alta fata a monedei:
Dupa cum stiti eu is mare teoretician in termodinamica, dar nici asa nu merge..george a scris:"Corect până aici. Dar nu văd necesitatea existenţei camerei."
Razvan,tot acest tam-tam despre energia interna a inceput de la declaratia mea (corecta) ca o incapere neetansa are aceeasi energie interna indiferent de temperatura.
E culmea culmilor sa incerci a pacali cu asa marci de ghicitori.
Am subliniat, ingrosat,etc., poate poate ceva va rasari,..
Si o alta fata a monedei:
Aceasta cit priveste la aceea ca noi NU dorim sa intelegem, dumnealui INSA, straduinduse din greu sa ne explice TEORIA.george a scris:
Ca sa-i modifici temperatura,una din metode e sa extragi energie din interior.Aceasta simpla constatare (energia interna ramane constanta... [da, ramine. Cita termodinamica am in cap, nici o secunda nu imi trebue sa ma gindesc, caci atit timp cit tu nu intelegi cei acela volum- adica nu permite schimbul de substante cu exteriorul, adica capodopera ta de camera neetansa,..]) e foarte importanta deoarece intentionez sa arat cum poate fi realizata o masina termica care sa poata utiliza aceasta energie[mult succes.. De ce insa aburesti lumea?!].
De ce e necesara existenta camerei?
Hai sa nu spunem camera ci capacitatea cilindrica a unui motor;capata sens acum.[ei.., nis vorba ca capata sens... La anul poate din mers mai schimbi datele problemei]
Ma intreb daca chiar nu sunt inteles in ceea ce vreau sa exprim sau totul e numai din placerea de a "cauta nod in papura". [si fiti atenti ce spune mai departe!]
Stiu ca nu am capacitatea sa ma fac inteles pe deplin,uneori nici nu am aceasta intentie[deci e clar ca suntem prosti, iar omul nici nu are grija sa ne lamureasca?!..],dar in chestiuni simple ce pot fi intelese avand pregatire medie,mi se pare pierdere de vreme si nu cred ca e o nota buna pentru forum [aga, in definitia energiei interne {acea veche, fara abureli}, se spune ca camera este neetansa, ca face schimb de substante cu exteriorul?!].Reamintesc(daca mai e nevoie) ca acest topic e unul dintre cele mai stufoase si cel mai bine vizitat.[Reamintesc, ca nu inteleg care e politica ta la general?!]
Toti acesti vizitatori vor sa afle ceva si nu cred ca-i bine sa-i dezamagim prea mult. [ ]In ceea ce ma priveste,intentionez sa deschid un nou topic in care sa prezint ideile de baza despre posibilitatea extrageri de energie,intr-o forma superioara (exergie) din energia mediului (anergie).Fara ajutorul vostru,nu voi reusi [de la prima pagina tot de chinui?!].Ma gandesc la posibilitatea selectarii celor cu care voi dialoga.
meteor- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 25843
Data de inscriere : 19/06/2011
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
Pe la pagina 12, vin data de 17:
Ma gindesc, poate trebue de luat in rama asa capodopera, sau eu chiar nu is bun absolut deloc in fizica?!george a scris: Eu am avut in vedere o incapere obisnuita ce poate face schimb de substabta cu exteriorul (chiar si prin gaura cheii).In acest caz,energia interna ramane constanta,indiferent de temperatura din incapere.
meteor- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 25843
Data de inscriere : 19/06/2011
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
Tot pe la pg 12:
Ceva pare paradoxal. DACA, nu gresesc, in trecut sa viitorul acestui mesaj, george va avea aceleasi idei.gafiteanu a scris:Exista o metoda extrem de simpla, aplicata de omenire de sute de ani, de conversie a energiei termice (dar combinata cu cea gravitationala) in energie mecanica. Culmea, energia obtinuta este mult supraunitara. Deci conversia este mai mult decat totala.
Jules Verne stia:
http://ro.wikipedia.org/wiki/Cinci_s%C4%83pt%C4%83m%C3%A2ni_%C3%AEn_balon
meteor- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 25843
Data de inscriere : 19/06/2011
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
https://cercetare.forumgratuit.ro/t63p300-conversia-totala-a-caldurii-in-lucru-mecanic#16127
Toti le curg ochii acolo unde e reclama mai pompoasa.
Atit in afaceri cit si in stiinta, depinde deseori (adica depinde de spectatori,..) cit e de frumoasa reclama, si mai putin calitatea produsului.
Al doilea concept de functionare a motoarelor (se poate aplica nu numai la cele de clasa termica), e extraordinar, ar face minuni. Ideea am postat-o cu mai mult de un an in urma. Cui ii pasa insa?!
Fii serios. Numai cu recuperarea caldurii riziduale nu faci mare minune (dar, aprope 20 pagini scrise, si peste 3 ani, da da ceva poate insemna).george a scris: Idealizand,"norocosul"e cantitate neglijabila.Termodinamica are nevoie de solutii care ,cel putin teoretic,idealizand,sa poata converti caldura cu un randament ridicat.Un randament de 70% ar inclina serios balanta in favoarea motoarelor termice in ceea ce priveste actionarea mecanica sau producerea electricitatii.
Calea de urmat e regenerarea caldurii reziduale.Pentru asta am depus La "Carti si documente..."o prezentare a "efectului Proell".Momentan,regenerarea nu poate fi aplicata cu succes deoarece motoarele actuale,functionand dupa principiul Carnot,nu permit o regenerare eficienta.Cauza e faptul ca in procesul de comprimare e generata caldura de compresie ce nu este eliminata din sistem.Asta face ca in momentul cand e utilizata sursa calda,fluidul de lucru are temperatura peste limita temperaturii fluidului la evacuarea caldurii reziduale.Singurul ciclu utilizat care nu genereaza caldura de compresie e ciclul Rankine dar acesta are dezavantajul ca utilizeaza schimbarea de faza si faptul ca fierberea si condensarea au temperaturi diferite,iar nu putem face recuperare eficienta.Acest ciclu e de fapt inspirat de "circuitul apei in natura".In natura,procesele se deruleaza la presiune constanta.Un alt ciclu natural e "circuitul aerului in natura".Pordind de aici,incerc sa realizez un "Self-Running compressor".
Realizarea comprimarii aerului,daca nu gratuit,cu un consum minim de energie,e singura solutie pentru realizarea de motoare termice cu randament ridicat.
Toti le curg ochii acolo unde e reclama mai pompoasa.
Atit in afaceri cit si in stiinta, depinde deseori (adica depinde de spectatori,..) cit e de frumoasa reclama, si mai putin calitatea produsului.
Al doilea concept de functionare a motoarelor (se poate aplica nu numai la cele de clasa termica), e extraordinar, ar face minuni. Ideea am postat-o cu mai mult de un an in urma. Cui ii pasa insa?!
meteor- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 25843
Data de inscriere : 19/06/2011
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
Inca ceva, pe la aceleasi pagini (12,14; precis nu tin minte) Cadi a spus odata cam asa ceva:
"Deci titlul trebue modificat, din "Conversia totala a caldurii in lucru mecanic" in "Conversia aproape totala a caldurii in lucru mecanic".
Mort copt, nu si nu.
Cu citeva pagini in urma (pe la pag 18), pe la un mesaj, george spune:
"Mnda, total nu se poate conversa caldura, insa 80-90% se pot conversa, etc."
Aceasta demonstreaza cit de incapatinat este.
"Deci titlul trebue modificat, din "Conversia totala a caldurii in lucru mecanic" in "Conversia aproape totala a caldurii in lucru mecanic".
Mort copt, nu si nu.
Cu citeva pagini in urma (pe la pag 18), pe la un mesaj, george spune:
"Mnda, total nu se poate conversa caldura, insa 80-90% se pot conversa, etc."
Aceasta demonstreaza cit de incapatinat este.
meteor- Foarte activ
- Mulţumit de forum : Numarul mesajelor : 2203
Puncte : 25843
Data de inscriere : 19/06/2011
Re: Conversia totala a caldurii in lucru mecanic
meteor e mai rău, eu prefer să scot în evidență erorile, inconsistența internă, folosind doar materialul clientului
dacă înțeleg eu bine termodinamica asta problema e cu entropia ... entropia împiedică sistemul termodinamic să fie reversibil, adică nu permite extragerea de energie de la cald la rece la fel de eficient ca de la rece la cald
mediul în care trăim noi acum, volumul din univers, e încălzit nonstop de un cuptor uriaș pe numele său soare ...
george a descoperit că în aceste condiții ecuatiile ne spun că e mai eficient să răcești motorul ca să extragi energie pentru că oricum din afară căldura încearcă în mod continuu să încălzească motorul
tot ecuațiile termodinamice și reversibile, adică care ignoră entropia aparent dau acelasi ecart de energie extrasă și dacă sursa e rece și mediul cald și invers! contează doar diferența de temperatură tradusă ca energie stocată care poate fi extrasă și transformată în lucru mecanic
asta ar fi aparent un fel de perpetuum mobile automat, întreținut de mediul încălzit de soare!
da! dacă n-ar fi entropia care nu e reversibilă! entropia într-un mediu cald împiedică echivalența și simetria celor două variante de extragere a energiei!
entropia face ca extragerea de lucru mecanic din motor prin încălzire și explozie|expansiune să fie totuși mai eficientă decît varianta inversă, răcire și scurgere a căldurii spre motorul rece pentru simplul motiv că soarele încălzește toată planeta în timp ce noi încălzim sau răcim doar cîțiva cm²
oricît am vrea și oricît ne încordăm nu vom depăși puterea soarelui ... trebuie să jucăm pe muzica lui, cu taraful de lăutari ales de barosan!
iar taraful de lăutari cîntă o singură arie entropia are sens unic nu e reversibilă!
dacă înțeleg eu bine termodinamica asta problema e cu entropia ... entropia împiedică sistemul termodinamic să fie reversibil, adică nu permite extragerea de energie de la cald la rece la fel de eficient ca de la rece la cald
mediul în care trăim noi acum, volumul din univers, e încălzit nonstop de un cuptor uriaș pe numele său soare ...
george a descoperit că în aceste condiții ecuatiile ne spun că e mai eficient să răcești motorul ca să extragi energie pentru că oricum din afară căldura încearcă în mod continuu să încălzească motorul
tot ecuațiile termodinamice și reversibile, adică care ignoră entropia aparent dau acelasi ecart de energie extrasă și dacă sursa e rece și mediul cald și invers! contează doar diferența de temperatură tradusă ca energie stocată care poate fi extrasă și transformată în lucru mecanic
asta ar fi aparent un fel de perpetuum mobile automat, întreținut de mediul încălzit de soare!
da! dacă n-ar fi entropia care nu e reversibilă! entropia într-un mediu cald împiedică echivalența și simetria celor două variante de extragere a energiei!
entropia face ca extragerea de lucru mecanic din motor prin încălzire și explozie|expansiune să fie totuși mai eficientă decît varianta inversă, răcire și scurgere a căldurii spre motorul rece pentru simplul motiv că soarele încălzește toată planeta în timp ce noi încălzim sau răcim doar cîțiva cm²
oricît am vrea și oricît ne încordăm nu vom depăși puterea soarelui ... trebuie să jucăm pe muzica lui, cu taraful de lăutari ales de barosan!
iar taraful de lăutari cîntă o singură arie entropia are sens unic nu e reversibilă!
_________________
linux e gratuit, dar cunoștințele necesare pentru al folosi le acumulezi în timp iar timpul pierdut nu îl poți cumpăra înapoi oricât de mulți bani ai
utilizator linux înregistrat No. 352479
linux counter home page
Pagina 19 din 22 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22
Subiecte similare
» Lucru mecanic multiplu
» Lucrul mecanic - definitie si exemple (Secţiunea 2)
» Se poate converti complet căldura în lucru mecanic?
» Lucrul mecanic - definitie si exemple (Secţiunea 2)
» Se poate converti complet căldura în lucru mecanic?
Pagina 19 din 22
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum